EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Soulstripper »

Silfer schreef: Denk dat het bij mij heeft geholpen dat m'n ouders wisten dat we al meerdere keren samen hadden geslapen voordat zij uberhaupt enige kennis van de hele situatie hadden. Als ze wat vrezen en zo naïef zouden zijn, zouden ze al te laat kunnen zijn geweest.

Kan helaas wel enorm backfiren als ze daardoor je juist helemaal niet vertrouwen.
Straks denken je ouders dat je een slet bent silf. :mrgreen:
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door La Pulga »

Gozertjuh7 schreef:
Kweet Vaniks schreef:
Joa schreef: En ohja... Ik heb haar nu al 2 keer laten horen wat ik hier van vind. Dan zegt ze altijd dat ik moet stoppen met vervelend doen, omdat ze zelf ook wel hier wil blijven slapen, maar dat het niet haar schuld is dat het niet gebeurt.
Ze wil gewoon niet.
En wij weten allemaal waarom de reden is.
En hoe gaat het met jouw vriendin?
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Rems »

Die chick is 18, ze mag zelf bepalen wat ze doet. Ze moet gewoon voor haarzelf opstaan tegenover haar ouders, lekker schreeuwen en ruzie maken dat werkt meestal wel. Haat aan vage ouders, die snappen er niks van.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
~Glenn
Berichten: 6266
Lid geworden op: zondag 9 juli 2006, 13:21
Oude naam: Glennz0rs`

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door ~Glenn »

Ik ben 20 en m'n vriendin 18 en bij haar moeder (gescheiden ouders) mag ik ook niet blijven slapen voor we 6 maanden hebben. Bij mij mocht ze al van in het begin binnen :mrgreen: Vrijwel elk weekend blijft ze slapen, soms het hele weekend.
Laatst gewijzigd door ~Glenn op woensdag 19 februari 2014, 22:23, 2 keer totaal gewijzigd.
.:Afbeelding:.
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7094
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Dexter »

Hmmm, ouders bepalen zolang je nog bij hen woont toch nog wel hoe je je moet gedragen, lijkt me. Als ze zeggen dat er niet mag geslapen worden op den vreemde, hebben ze alle recht daartoe. Niet dat ik het met hen akkoord ben hoor. Beste is inderdaad daar een volwassen gesprek dan over te hebben. Meer kan je niet echt doen.

Bij mij blijven mensen gewoon slapen bij me in bed, vanaf de eerste nacht. :s Ouders hebben er totaal geen problemen mee, al is het ook wel omdat ik op kot zit.
Afbeelding
Bryan030
Berichten: 1682
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 12:41

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Bryan030 »

Als een jongen een meisje mee naar huis neemt, is het anders dan een meisje een jongen meeneemt.
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Meutr »

Ja ja, vrienden. Woensdag date 1 met knappe blonde deerne 1, donderdag date 1 met knappe blonde deerne 2. De date met knappe brunnette deerne 3 is op de lange baan geschoven vermits ze het erg druk heeft met haar stage in een ploegensysteem.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Daan »

Je zit nou wel al de hele tijd op te scheppen dat je zoveel dates hebt, maar het wordt dus elke keer niets?
Goede dater ben je dan.
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Ditjuh »

Meutr die geniet gewoon van z'n vrijheid
Afbeelding
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Meutr »

Daan schreef: Je zit nou wel al de hele tijd op te scheppen dat je zoveel dates hebt, maar het wordt dus elke keer niets?
Goede dater ben je dan.
Ik geraak bijna altijd verder dan drie dates en ik heb het afgelopen jaar twee keer écht de kans gehad om een relatie aan te gaan. Het probleem is dat ik op zo'n momenten meestal begin te twijfelen en dan maar afhaak. Ik heb nog nooit een serieuze, écht langdurige relatie gehad. Ik vind dat om de één of andere reden allemaal nogal eng en awkward als ik er zelf inzit. Ik amuseer me het meest wanneer ik een paar weken met een meisje kan daten, erbij kan slapen e.d., zonder dat het echt serieus wordt. Alleen vinden meiden het altijd nodig om op een bepaald moment wél serieus te worden, en dan ben ik meestal weg omdat ik daar niet echt mee om kan. Het is dus niet zozeer het daten waar ik slecht in ben, wel in het serieuzere dat er achter komt.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Rems »

Dat ligt dan toch echt aan het meisje? Als jij verliefd op iemand bent (of heel erg leuk vindt, hoe je het maar ziet), wil je toch wel een relatie aangaan? Of je wilt gewoon heel vaak van meisje switchen en wilt daarom geen relatie.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7094
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Dexter »

Meutr is een buffetman, van alles eens een stukje proeven.
Afbeelding
William
Berichten: 3575
Lid geworden op: vrijdag 26 februari 2010, 16:28

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door William »

Dexter schreef: Meutr is een buffetman, van alles eens een stukje proeven.
:mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Meutr »

Rems schreef: Dat ligt dan toch echt aan het meisje? Als jij verliefd op iemand bent (of heel erg leuk vindt, hoe je het maar ziet), wil je toch wel een relatie aangaan? Of je wilt gewoon heel vaak van meisje switchen en wilt daarom geen relatie.
Bwa, ik had bijvoorbeeld bij die twee meiden wel bepaalde gevoelens. Ik weet niet of dat dat viel onder "verliefdheid". Ik dacht van wel. Toen het serieus begon te worden, vond ik het allemaal echter al vrij snel behoorlijk eng en awkward. Vooral awkward eigenlijk, en als gevolg daarvan dan weer eng.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
~Glenn
Berichten: 6266
Lid geworden op: zondag 9 juli 2006, 13:21
Oude naam: Glennz0rs`

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door ~Glenn »

Meutr schreef:
Daan schreef: Je zit nou wel al de hele tijd op te scheppen dat je zoveel dates hebt, maar het wordt dus elke keer niets?
Goede dater ben je dan.
Ik geraak bijna altijd verder dan drie dates en ik heb het afgelopen jaar twee keer écht de kans gehad om een relatie aan te gaan. Het probleem is dat ik op zo'n momenten meestal begin te twijfelen en dan maar afhaak. Ik heb nog nooit een serieuze, écht langdurige relatie gehad. Ik vind dat om de één of andere reden allemaal nogal eng en awkward als ik er zelf inzit. Ik amuseer me het meest wanneer ik een paar weken met een meisje kan daten, erbij kan slapen e.d., zonder dat het echt serieus wordt. Alleen vinden meiden het altijd nodig om op een bepaald moment wél serieus te worden, en dan ben ik meestal weg omdat ik daar niet echt mee om kan. Het is dus niet zozeer het daten waar ik slecht in ben, wel in het serieuzere dat er achter komt.
Ik heb nu net het omgekeerde :mrgreen: Na dat 2 jaar gedaan te hebben ben ik nu wel klaar voor een serieuze relatie en die heb ik ook gevonden, denk ik :)
.:Afbeelding:.
broodoos
Berichten: 3125
Lid geworden op: maandag 29 december 2008, 19:58

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door broodoos »

Meutr wacht gewoon op de Opperdeerne.
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7094
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Dexter »

Goeiemorgen, weer een random update.
Heb een leuke Russische deerne mee naar kot. 3 jaar geleden liep ik nog een blauwtje bij haar op, nu ligt ze kronkelend in bed te wachten op me.
Ik haal mijn potten verf boven.
IK hou van Halftime!
Afbeelding
broodoos
Berichten: 3125
Lid geworden op: maandag 29 december 2008, 19:58

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door broodoos »

Dexter schreef: Goeiemorgen, weer een random update.
Heb een leuke Russische deerne mee naar kot. 3 jaar geleden liep ik nog een blauwtje bij haar op, nu ligt ze kronkelend in bed te wachten op me.
Ik haal mijn potten verf boven.
IK hou van Halftime!
Houd ons op de hoogte!
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Daan »

3 jaar? Dan ben je wel een volhoudertje hoor.
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Tim »

Volgens mij (noem geen namen) vergeten sommigen dat dit het "Eerste Hulp Bij Liefde" topic is en niet het "Vraag hier om aandacht" topic is, Dexter.

We vinden het allemaal helemaal leuk en geweldig voor je, maar wanneer je eerst roept dat je niks waard bent, dan roept dat je onweerstaanbaar bent, dan weer roept dat niemand je leuk vindt en als laatst weer post dat je een rus met spastische aanvallen in je bed hebt, neemt niemand je meer serieus.
Plaats reactie