Het algemene computertopic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Heb je een computer?

Ja
15
65%
Nee
8
35%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Rallim »

Bighead schreef: Als je met Windows 7 sneller kan werken dan met Windows 8 gebruikte je Windows 7 niet snel genoeg.
Want? Ik zie in Win7 nog niet zoveel sneltoetsen als in Win8 zonder 3rd party software..
Maar er zijn wel een paar dingen slecht geregeld. Bv. het settings menu in de charms balk is in het startscherm anders dat in desktop modus en daardoor erg verwarrend
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Going4Quests »

Wel, het enige wat een kleine kans heeft om weg te gaan den kik is dat startscherm (maar die is heel goed voor tablets dus ik geloofd het niet). Modern UI blijft sowieso, de terugkeer van het menu start maakt Windows 8 gewoon veel handiger. :)
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Rallim »

Going4Quests schreef: Wel, het enige wat een kleine kans heeft om weg te gaan den kik is dat startscherm (maar die is heel goed voor tablets dus ik geloofd het niet). Modern UI blijft sowieso, de terugkeer van het menu start maakt Windows 8 gewoon veel handiger. :)
Hoezo handiger? Als ik een programma zoek, doe ik [WinKey + F] en typ de eerste paar letters, druk op enter en bam
Gaat veel sneller dan iets in een startmenu opzoeken..
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Bighead »

In Windows 7 hoefde je daarvoor bijvoorbeeld alleen de Windows toets in te drukken. Leuk bedacht dus, die shortcut, maar dat is alleen omdat ze het zelf complexer gemaakt hebben.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Thieske
Berichten: 4064
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 16:25

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Thieske »

ik drup toch net zoals in windows 7 alleen mij winkey in als ik wat wil zoeken :?
Interview Straatvader :wub:

Afbeelding
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Olivier 1337 »

Heeft iemand ervaring met de Razer DeathAdder 2013? Ik ben op zoek naar een nieuwe muis(ook een toetsenbord, maar daar moet ik mij nog verder in verdiepen, enige wat ik wel weet is dat ik het liefst cherry mx brown switches wil)

Kan je met het scrollwheel naar links/rechts klikken om de pagina naar links/rechts te verschuiven?
Afbeelding

Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Nilsie »

Voor zover ik weet niet, enkel vorige pagina / volgende pagina op je duimpositie.
Ik kan wel m'n scroll wheel inklikken en vervolgens met m'n muis naar rechts/links scrollen door naar links/rechts te bewegen.

Ik heb de Corsair K65 en ik kan je vertellen I fkn love it. Over MX switches kan ik je weinig zeggen aangezien dit mijn eerste mechanical keyboard is. :c
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het algemene computertopic

Bericht door i k0nijn i »

Olivier 1337 schreef: Heeft iemand ervaring met de Razer DeathAdder 2013? Ik ben op zoek naar een nieuwe muis(ook een toetsenbord, maar daar moet ik mij nog verder in verdiepen, enige wat ik wel weet is dat ik het liefst cherry mx brown switches wil)

Kan je met het scrollwheel naar links/rechts klikken om de pagina naar links/rechts te verschuiven?
Ja en neen, dat kan niet. Check zeker ook de Steelseries Rival. Die gebruik ik nu, ligt voor mij beter in de hand (grote handen) en is wat goedkoper. Beide muizen zijn goed, echter.
Afbeelding
Daminovich
Berichten: 6420
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:49
Clan: Geen
Oude naam: Damien H

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Daminovich »

Olivier 1337 schreef: Heeft iemand ervaring met de Razer DeathAdder 2013? Ik ben op zoek naar een nieuwe muis(ook een toetsenbord, maar daar moet ik mij nog verder in verdiepen, enige wat ik wel weet is dat ik het liefst cherry mx brown switches wil)

Kan je met het scrollwheel naar links/rechts klikken om de pagina naar links/rechts te verschuiven?
Ik en nog iemand hebben de DeathAdder 2013 (met groene verlichting) en daar kan je het scrollwheel alleen naar beneden indrukken, niet links of rechts. Vorige/volgende voor internetpagina's is gewoon met de 2 knoppen die links zitten.

Is goede muis btw.
Peter`
Berichten: 12296
Lid geworden op: zaterdag 27 oktober 2007, 22:32
Contacteer:

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Peter` »

Olivier 1337 schreef: Heeft iemand ervaring met de Razer DeathAdder 2013? Ik ben op zoek naar een nieuwe muis(ook een toetsenbord, maar daar moet ik mij nog verder in verdiepen, enige wat ik wel weet is dat ik het liefst cherry mx brown switches wil)

Kan je met het scrollwheel naar links/rechts klikken om de pagina naar links/rechts te verschuiven?
Ikzelf heb de Deathadder. Als je naar rechts en links wilt klikken met je scroller dan zou ik kijken naar de Naga 2014. Verder is het een prima muis die net wat groter is dan de meeste muizen.
dhondtie
Berichten: 796
Lid geworden op: zondag 4 maart 2007, 10:21
Clan: Smokin Mils

Re: Het algemene computertopic

Bericht door dhondtie »

Hoi! Mijn zus haar pc is onlangs kapot gegaan, en ik weet echt niet wat het is. Ik heb gefilmd wat de laptop doet als je hem opstart maar wat is nu de beste manier om dit hier te posten?
Ik zie namelijk geen upload functie in lunagang.

Thanks
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Bighead »

dhondtie schreef: Hoi! Mijn zus haar pc is onlangs kapot gegaan, en ik weet echt niet wat het is. Ik heb gefilmd wat de laptop doet als je hem opstart maar wat is nu de beste manier om dit hier te posten?
Ik zie namelijk geen upload functie in lunagang.

Thanks
LTF is dan ook geen video sharing website. Wat dacht je van Youtube of Vimeo?
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
dhondtie
Berichten: 796
Lid geworden op: zondag 4 maart 2007, 10:21
Clan: Smokin Mils

Re: Het algemene computertopic

Bericht door dhondtie »

Wou ook niet proberen te zeggen dat deze functie er moest komen :p Dacht gewoon dat er iets 'rechtstreekser' kon zijn dan via youtube.
Maar ik ga het zo doen dan :)

EDIT:

https://www.youtube.com/watch?v=-fMoy8S ... e=youtu.be

Dit is wat er gebeurt als ik hem aanleg. Een constante switch tussen het blauwe scherm en het Medion beginscherm met de tekst 'automatisch herstel voorbereiden'.
Iemand een idee wat er kapot kan zijn?
Afbeelding
KetchupFTW
Berichten: 4782
Lid geworden op: zondag 16 november 2008, 18:33
RS: Gestopt
Clan: Smokin Mils
Oude naam: NL Barbarian

Re: Het algemene computertopic

Bericht door KetchupFTW »

dhondtie schreef: Wou ook niet proberen te zeggen dat deze functie er moest komen :p Dacht gewoon dat er iets 'rechtstreekser' kon zijn dan via youtube.
Maar ik ga het zo doen dan :)

EDIT:

https://www.youtube.com/watch?v=-fMoy8S ... e=youtu.be

Dit is wat er gebeurt als ik hem aanleg. Een constante switch tussen het blauwe scherm en het Medion beginscherm met de tekst 'automatisch herstel voorbereiden'.
Iemand een idee wat er kapot kan zijn?
Ik vermoed dat er iets corrupted is in je besturingssysteem.
dhondtie
Berichten: 796
Lid geworden op: zondag 4 maart 2007, 10:21
Clan: Smokin Mils

Re: Het algemene computertopic

Bericht door dhondtie »

KetchupFTW schreef:
dhondtie schreef: Wou ook niet proberen te zeggen dat deze functie er moest komen :p Dacht gewoon dat er iets 'rechtstreekser' kon zijn dan via youtube.
Maar ik ga het zo doen dan :)

EDIT:

https://www.youtube.com/watch?v=-fMoy8S ... e=youtu.be

Dit is wat er gebeurt als ik hem aanleg. Een constante switch tussen het blauwe scherm en het Medion beginscherm met de tekst 'automatisch herstel voorbereiden'.
Iemand een idee wat er kapot kan zijn?
Ik vermoed dat er iets corrupted is in je besturingssysteem.
Neen, de windows versie die erop staat is een officiële windows 8 versie die al geïnstalleerd was bij aankoop van de laptop in de Aldi (merk Medion).
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Royenroy »

Ook een officiële Windows kun je kapot maken.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

Wil graag m'n pc upgraden hier zijn mn specs

Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-2100 CPU @ 3.10GHz (4 CPUs), ~3.1GHz
Memory: 4096MB RAM
Card name: NVIDIA GeForce GTS 450
Display Memory: 2761 MB
Dedicated Memory: 977 MB
Shared Memory: 1783 MB
Current Mode: 1600 x 900 (32 bit) (60Hz)

Moederbord: Gigabyte Technology Co., Ltd. HA65M-D2H-B3 (Socket 1155)
RAM: 4,00GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
CPU: Intel Core i3 2100 @ 3.10GHz Sandy Bridge 32nm Technology, model = SZ-450LPDR
MaxLoad: 15A / 450W

Dus stel dat ik voor een GTX 770 ga, wat moet ik dan allemaal aanpassen? Geheugen upgraden naar 8 GB? Kom ik dan toe met mijn huidige voeding en processor?
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Royenroy »

In- of uitklappen •
Nabuko Hond schreef: Wil graag m'n pc upgraden hier zijn mn specs

Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-2100 CPU @ 3.10GHz (4 CPUs), ~3.1GHz
Memory: 4096MB RAM
Card name: NVIDIA GeForce GTS 450
Display Memory: 2761 MB
Dedicated Memory: 977 MB
Shared Memory: 1783 MB
Current Mode: 1600 x 900 (32 bit) (60Hz)

Moederbord: Gigabyte Technology Co., Ltd. HA65M-D2H-B3 (Socket 1155)
RAM: 4,00GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
CPU: Intel Core i3 2100 @ 3.10GHz Sandy Bridge 32nm Technology, model = SZ-450LPDR
MaxLoad: 15A / 450W

Dus stel dat ik voor een GTX 770 ga, wat moet ik dan allemaal aanpassen? Geheugen upgraden naar 8 GB? Kom ik dan toe met mijn huidige voeding en processor?

Wat is je budget, en wat ben je van plan erop te gaan spelen op wat voor een kwaliteit?
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Royenroy »

Boy power schreef:
Royenroy schreef:
In- of uitklappen •
Nabuko Hond schreef: Wil graag m'n pc upgraden hier zijn mn specs

Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-2100 CPU @ 3.10GHz (4 CPUs), ~3.1GHz
Memory: 4096MB RAM
Card name: NVIDIA GeForce GTS 450
Display Memory: 2761 MB
Dedicated Memory: 977 MB
Shared Memory: 1783 MB
Current Mode: 1600 x 900 (32 bit) (60Hz)

Moederbord: Gigabyte Technology Co., Ltd. HA65M-D2H-B3 (Socket 1155)
RAM: 4,00GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
CPU: Intel Core i3 2100 @ 3.10GHz Sandy Bridge 32nm Technology, model = SZ-450LPDR
MaxLoad: 15A / 450W

Dus stel dat ik voor een GTX 770 ga, wat moet ik dan allemaal aanpassen? Geheugen upgraden naar 8 GB? Kom ik dan toe met mijn huidige voeding en processor?

Wat is je budget, en wat ben je van plan erop te gaan spelen op wat voor een kwaliteit?
Wat heeft dat er nou mee te maken? Hij vraagt wat hij aan moet passen als hij een GTX 770 neemt.

OT; denk niet dat je blij wordt met een i3 in combinatie met een gtx 770. Voeding zal vast ook niet al te best zijn.
Al je een oneindig budget hebt zou je kunnen kiezen voor 16GB ram, nieuwe voeding, nieuw scherm én een nieuwe processor.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Het algemene computertopic

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

800€

en is de 50€ verschil tussen gtx 760 en 770 het waard?
Plaats reactie