[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Wup »

Ditjuh schreef: Ik speel de laatste tijd weer gragas mid, bevalt me wel :)
Nieuwe grag nog niet geprobeerd. Doe het gewoon met mijn Galio mid. Tanky, lots of dmg, cc en een armor+MR boost die je healed. Wat wil een mid nog meer. Perfecte champ om je adc te beschermen en hard te engagen.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Ricc »

Wup schreef:
Ditjuh schreef: Ik speel de laatste tijd weer gragas mid, bevalt me wel :)
Nieuwe grag nog niet geprobeerd. Doe het gewoon met mijn Galio mid. Tanky, lots of dmg, cc en een armor+MR boost die je healed. Wat wil een mid nog meer. Perfecte champ om je adc te beschermen en hard te engagen.
wat mana sustain? :c
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Wup »

Ricc schreef:
Wup schreef:
Ditjuh schreef: Ik speel de laatste tijd weer gragas mid, bevalt me wel :)
Nieuwe grag nog niet geprobeerd. Doe het gewoon met mijn Galio mid. Tanky, lots of dmg, cc en een armor+MR boost die je healed. Wat wil een mid nog meer. Perfecte champ om je adc te beschermen en hard te engagen.
wat mana sustain? :c
Als Galio build je sowieso wat MR ( Galio's passive maakt MR AP.) en Mana regen inderdaad. Daarom is je core ook Chalice of Harmony. Op normale AP's mis je dan early ap, maar Galio krijgt er dus gewoon MR, AP en Mana regen van. Daarnaast build het in een item dat Galio ook nog CDR geeft. Precies wat hij nodig heeft.

Build overigens meestal: Chalice of Harmony > Boots > Zhonya's > Merc Threads > Athene's Unholy Grail > Abyssal Sceptre. Ligt natuurlijk wel aan match up en of je lane wint of loosed.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Timo »

Toki schreef: Ik zweer het elke keer als ik een Rengar in m'n team heb sterft er iets binnen me, Jezus waarom spelen mensen zo'n slechte champ.
De nieuwe rengar is niet slecht hoor :P
Nick
Berichten: 6065
Lid geworden op: zondag 18 maart 2007, 12:06
RS: Bonuz_Ranger

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Nick »

Bij LCS volg ik niet specifieke teams maar als ik toevallig op Twitch kijk en het wordt gestreamd kijk ik het wel. Nu C9-TSM. :)
nee
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Simon` »

Timo schreef:
Toki schreef: Ik zweer het elke keer als ik een Rengar in m'n team heb sterft er iets binnen me, Jezus waarom spelen mensen zo'n slechte champ.
De nieuwe rengar is niet slecht hoor :P
Rengar is gewoon echt viable.
Afbeelding
broodoos
Berichten: 3125
Lid geworden op: maandag 29 december 2008, 19:58

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door broodoos »

2 runepages gekocht :wub:. Nog een adc page gemaakt en een AD top page.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nelly
Berichten: 5149
Lid geworden op: zondag 19 december 2010, 17:09
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Nelly »

Je weet dat je vanaf morgen 2 runepages voor de prijs van 1 krijgt he?
Afbeelding
Dankjewel Tijger
hahstom
Berichten: 2663
Lid geworden op: zondag 15 maart 2009, 17:11
RS: EmileRoemer (p2p)

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door hahstom »

is nu al hoor.
Gebruikersavatar
Nelly
Berichten: 5149
Lid geworden op: zondag 19 december 2010, 17:09
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Nelly »

Dan loopt het daar een dagje voor. :')
Afbeelding
Dankjewel Tijger
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Yves W »

Jep, het was inderdaad wat eerder :P. De Vasilii pick doet het trouwens goed atm. Had ik nu amar wat meer LMQ gekozen in de andere fantasy league waar ik aan meedoe :(.

Toegevoegd na 11 minuten:

I've picked up some more asian power for week 2.
Afbeelding
Toki
Berichten: 2906
Lid geworden op: dinsdag 24 januari 2012, 18:55
RS: Tettenzabber (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Toki »

O my Shipthur <3.
Afbeelding
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Off-er »

Ik heb heel clg in mijn line-up. Hopelijk krijgen ze nog wat meer puntjes :c

Bhalve Link btw, die is weggestolen :c
Afbeelding
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door RoodWitBlauw »

6 Rune pages kopen? (totaal 8 Rune pages dan) of 4 kopen en van m'n overgebleven IP runes kopen?
Nick
Berichten: 6065
Lid geworden op: zondag 18 maart 2007, 12:06
RS: Bonuz_Ranger

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Nick »

RoodWitBlauw schreef: 6 Rune pages kopen? (totaal 8 Rune pages dan) of 4 kopen en van m'n overgebleven IP runes kopen?
Dat ligt er aan hoeveel pages jij nodig denkt te hebben en hoeveel runes je al hebt en nog nodig hebt.
nee
Dutchnuts
Berichten: 338
Lid geworden op: donderdag 3 april 2014, 19:15

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Dutchnuts »

Je hebt niet meer dan 3-4 echt nodig maar als je denkt dat je meer verschillende pages gaat gebruiken moet je er uiteraard meer kopen.

Anders switch je gewoon runes voor die ene keer dat je X quints op je page wilt bijvoorbeeld.

Toegevoegd na 1 minuten:
Toki schreef: Ik zweer het elke keer als ik een Rengar in m'n team heb sterft er iets binnen me, Jezus waarom spelen mensen zo'n slechte champ.
Waarom? :o

Zo slecht is hij toch niet of ligt dat aan mij.
Main
Smurf
Afbeelding Afbeelding
Spacenub
Berichten: 51
Lid geworden op: zaterdag 28 december 2013, 13:59
RS: Lucky irl (p2p)
Clan: ceecs

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Spacenub »

Van plat V naar plat 1 in 70 games :D Omw diamond
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Yves W »

Het ligt eraan hoe Rengar gespeeld wordt IMO. Kwam twee rengars tegen die mijn adcs vernietigde in een halve seconde. Vanavond btw wellicht LCS kijken met een groep vrienden en een beamer <3.
Afbeelding
Dutchnuts
Berichten: 338
Lid geworden op: donderdag 3 april 2014, 19:15

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Dutchnuts »

Nice, net een game verloren waar ik flink fed was als AD maar mijn team niet op mij wachte en 4v5 ging end-game.. (Was GA aan het kopen en zei het zelfs in chat.)

Btw, ze mogen pick order wel meer op elo zetten imo, je krijgt dan een mid main op last pick bijvoorbeeld die zeer goed in zijn rol is en vervolgens locked iemand op de 1e paar picks mid terwijl het duidelijk is gezegd door die andere persoon. Vervolgens kun je al zien in de game dat deze 1e picker totaal geen mechanics heeft en hard feed en dan zit de 'betere' mid op een rol als support.
Main
Smurf
Afbeelding Afbeelding
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - LCS!

Bericht door Timo »

Dutchnuts schreef: Nice, net een game verloren waar ik flink fed was als AD maar mijn team niet op mij wachte en 4v5 ging end-game.. (Was GA aan het kopen en zei het zelfs in chat.)

Btw, ze mogen pick order wel meer op elo zetten imo, je krijgt dan een mid main op last pick bijvoorbeeld die zeer goed in zijn rol is en vervolgens locked iemand op de 1e paar picks mid terwijl het duidelijk is gezegd door die andere persoon. Vervolgens kun je al zien in de game dat deze 1e picker totaal geen mechanics heeft en hard feed en dan zit de 'betere' mid op een rol als support.
Waarom eigenlijk? Je merkt er imo bar weinig van, behalve als je duoque'd.
Als jij soloqued en pickorder op elo maakt is waarschijnlijk toch een deel hoger en een deel lager elo, dus maakt het geen verschil ten opzichte van nu.

Alleen bij duoque maakt het verschil, was je vaak standaard 1 en 5 en kon je bepaalde roles securen.

Overigens moet je als je in soloque goed wil klimmen alles spelen en als hij een goede midlaner is mag je er vanuit gaan dat die ook wel aardig support of een andere role kan spelen.
Zelf maakt het me niet zoveel meer uit wat ik speel in soloque eigenlijk, pas me meestal aan, aan het team :P
Maar die games dat ik soloque speel moet ik zeggen dat het niveau ronduit bedroevend is. Speel je zelf slecht, maar je tegenstander nog slechter :")
Plaats reactie