EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Travolter »

Jonas schreef:
Right` schreef:Die ex is nog veel grappiger: Ja nu kan je mooi bij mij terug komen nu het uit is met haar WUT???
Als dat via sms/whatsapp/weetikveel was, zou ik dit toch ook tonen aan haar. Niet opgeven Right, zeker niet als je haar nog zo graag ziet.
inderdaad, was ook mijn eerste gedacht. Nu heb je bewijs dat ze het duidelijk met opzet deed om jullie uit elkaar te krijgen.
Afbeelding
Right`
Berichten: 1227
Lid geworden op: vrijdag 18 januari 2008, 19:03
RS: PearMac (p2p)
Oude naam: Lord marc 90

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Right` »

Jonas schreef:
Right` schreef:Die ex is nog veel grappiger: Ja nu kan je mooi bij mij terug komen nu het uit is met haar WUT???
Als dat via sms/whatsapp/weetikveel was, zou ik dit toch ook tonen aan haar. Niet opgeven Right, zeker niet als je haar nog zo graag ziet.
Nop dit zei ze in me face toen ik naar der huis was gegaan omdat ik fucking boos op der was heb der verder geblokt op app en alles waar ze maar contact met me kan zoeken.. ik blijf ook proberen en ook zaterdag nog proberen als ik der waarschijnlijk voor het laatst zie..
- Afbeelding -
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Travolter »

Right` schreef:
Jonas schreef:
Right` schreef:Die ex is nog veel grappiger: Ja nu kan je mooi bij mij terug komen nu het uit is met haar WUT???
Als dat via sms/whatsapp/weetikveel was, zou ik dit toch ook tonen aan haar. Niet opgeven Right, zeker niet als je haar nog zo graag ziet.
Nop dit zei ze in me face toen ik naar der huis was gegaan omdat ik fucking boos op der was heb der verder geblokt op app en alles waar ze maar contact met me kan zoeken.. ik blijf ook proberen en ook zaterdag nog proberen als ik der waarschijnlijk voor het laatst zie..
Hm jammer, je kan het nog altijd proberen vertellen tegen je vriendin dat je ex het letterlijk in je gezicht zei. Wie weet gelooft ze je.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40378
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Daan »

The Beast of Terror schreef:Opgeruimd staat netjes man, als ze iemand met een duidelijk motief om te liegen eerder geloofd dan jou dan is ze je niet waard.
Tbh ben ik het hier wel mee eens. Die vriendin grijpt het eerste de beste voorval aan om het meteen uit te maken terwijl je obviously nog steeds van haar houdt. Rot dan maar op.
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door The Beast of Terror »

Dat was bij mij toen 8-[
Maar ik vond dat niet bij haar passen vandaar dat ik niet verder las en ook niet wist wat te doen.
Anyway ik bedoel meer van dat Right dit zichzelf niet moet aanrekenen en dat die best wat meer krediet had mogen verwachten van zijn vriendin om zichzelf te verantwoorden en zeker in dit geval het voordeel vd twijfel te krijgen. Hallo hoe dom schat ze Right in naaktfoto's vragen en vervolgens zijn vriendin zijn telefoon geven, alleen al daarom zou ik me beledigd voelen :")
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40378
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Daan »

Verder bekijken we alles van het oogpunt van de man hè Silfer. De dames zitten in onze ogen altijd fout!
Right`
Berichten: 1227
Lid geworden op: vrijdag 18 januari 2008, 19:03
RS: PearMac (p2p)
Oude naam: Lord marc 90

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Right` »

Krijg ik de vraag van der: Gaat het?

Nou wat denk jezelf als ik gedumpt word door iets wat niet waar is en ik nog steeds veel van der houd, meisjes serieus..
- Afbeelding -
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Zeg gewoon waarom ze uberhaupt alle snaps en berichten etc zomaar mag lezen als je naaktfoto's zou vragen aan je ex. Als ze dit nog niet snapt wil ze het gewoon niet snappen. >.<
William
Berichten: 3575
Lid geworden op: vrijdag 26 februari 2010, 16:28

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door William »

Best kut dat je tot zaterdag moet wachten. Geen enkele manier om het nu te regelen, door nu naar haar toe te gaan?
AfbeeldingAfbeelding
Right`
Berichten: 1227
Lid geworden op: vrijdag 18 januari 2008, 19:03
RS: PearMac (p2p)
Oude naam: Lord marc 90

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Right` »

William schreef: Best **** dat je tot zaterdag moet wachten. Geen enkele manier om het nu te regelen, door nu naar haar toe te gaan?
Zij woont monnickendam en ik woon almere, is niet even heen en weer net toen ik weg ging naar sportschool wou ze met me skypen..
- Afbeelding -
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40378
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Daan »

Hoe kennen jullie elkaar eigenlijk?
Right`
Berichten: 1227
Lid geworden op: vrijdag 18 januari 2008, 19:03
RS: PearMac (p2p)
Oude naam: Lord marc 90

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Right` »

Daan schreef: Hoe kennen jullie elkaar eigenlijk?
In de trein leren kennen nadat onze trein 30 minuten vertraging had en van een gesprek kwam nummer vragen, van nummer vragen werd het daten, en van daten werd het een relatie..
- Afbeelding -
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40378
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Daan »

Right` schreef:
Daan schreef: Hoe kennen jullie elkaar eigenlijk?
In de trein leren kennen nadat onze trein 30 minuten vertraging had en van een gesprek kwam nummer vragen, van nummer vragen werd het daten, en van daten werd het een relatie..
Dat is wel heel mooi. :o
William
Berichten: 3575
Lid geworden op: vrijdag 26 februari 2010, 16:28

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door William »

inderdaad, zou spijtig zijn moest het zo eindigen.
AfbeeldingAfbeelding
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Rune Blow »

Vriendin heeft me gevraagd om donderdag met haar mee te gaan naar haar opa en oma op de camping. Aan de ene kant lijkt het me leuk, natuurlijk, ik moet niet gaan doen alsof het al uit is. Aan de andere kant zal het de keuze alleen maar moeilijker maken...
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40378
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Daan »

Rune Blow schreef: Vriendin heeft me gevraagd om donderdag met haar mee te gaan naar haar opa en oma op de camping. Aan de ene kant lijkt het me leuk, natuurlijk, ik moet niet gaan doen alsof het al uit is. Aan de andere kant zal het de keuze alleen maar moeilijker maken...
Leuk? Lijkt me doodsaai. :mrgreen:
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Rune Blow »

Daan schreef:
Rune Blow schreef: Vriendin heeft me gevraagd om donderdag met haar mee te gaan naar haar opa en oma op de camping. Aan de ene kant lijkt het me leuk, natuurlijk, ik moet niet gaan doen alsof het al uit is. Aan de andere kant zal het de keuze alleen maar moeilijker maken...
Leuk? Lijkt me doodsaai. :mrgreen:
Ja, ervanuitgaande dat we daar ook ff gaan rondlopen enzo, jeweetwel, in ieder geval niet de hele dag op de camping zitten. Ik zal wel even vragen wat we daar dan allemaal gaan doen.
Terence
Verbannen
Berichten: 20358
Lid geworden op: woensdag 19 oktober 2011, 12:16
Oude naam: J asper

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Terence »

Spelletjes spelen
Afbeelding
Klooterkip
Berichten: 6796
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 14:44

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Klooterkip »

Rune Blow schreef: Vriendin heeft me gevraagd om donderdag met haar mee te gaan naar haar opa en oma op de camping. Aan de ene kant lijkt het me leuk, natuurlijk, ik moet niet gaan doen alsof het al uit is. Aan de andere kant zal het de keuze alleen maar moeilijker maken...
Als dat de keuze moeilijker zou maken moet je nog maar eens heel goed over je keuze nadenken, want blijkbaar ben je er nog niet echt over uit.
~Each day is a gift and not a given right
Afbeelding
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Rune Blow »

Terence schreef: Spelletjes spelen
Ja lol ik hoop het niet, ben ook zeker bereid om te zeggen dat ik geen zin heb om een hele dag daar te gaan zitten en niks anders te doen. Ik snap best dat het ook gezellig moet zijn met je vriend(in) maar dat is juist het punt, dat is eigenlijk een beetje te vaak zo zonder dat het echt uitloopt op iets.

Toegevoegd na 26 seconden:
Klooterkip schreef:
Rune Blow schreef: Vriendin heeft me gevraagd om donderdag met haar mee te gaan naar haar opa en oma op de camping. Aan de ene kant lijkt het me leuk, natuurlijk, ik moet niet gaan doen alsof het al uit is. Aan de andere kant zal het de keuze alleen maar moeilijker maken...
Als dat de keuze moeilijker zou maken moet je nog maar eens heel goed over je keuze nadenken, want blijkbaar ben je er nog niet echt over uit.
Nee, ben ik ook niet..
Plaats reactie