[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Smartie` »

Drie potjes achter elkaar echt goed gespeeld met Lissandra! Paar solokills in lane, goed mn zhonyas en ulti op mezelf gebruikt, ik begin dingen te leren :)
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Tijmtio
Berichten: 3220
Lid geworden op: zondag 14 juni 2009, 9:57
Oude naam: killer007tij

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Tijmtio »

Rems schreef:
Paulus schreef: kata is overpowered op lagere elos, vooral als je niet tegen een team met cc speelt. Anders kan je de cc baiten en dan je ult er in gooien. Ben wel blij met deze nerf, nu alleen akali nog.
Welke nerf? Dr w is veel sterker? Enige nerf die ik zie is dat dr E nu altijd 15 sec cd heeft, wat niet eens zo'n ramp is. Ook doet ze veel sneller basic attacks dus kun je veel sneller Q blade dinges damage doen.
Het feit dat haar Q nu echt bijna 0 damage doet zonder proc is een harde nerf voor katas laning hoor. Farmen is minder safe en haressen is balls deep gaan of je verliest. Daarnaast is je E een veel langere CD dus je bent dan ook nog minder safe. Zijn niet directe nerfs, maar wel rechtvaardige nerfs.
Afbeelding
Dboy

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Tijmtio
Berichten: 3220
Lid geworden op: zondag 14 juni 2009, 9:57
Oude naam: killer007tij

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Tijmtio »

Zoals ik al zei, gewoon de standaard runes eerst kopen :) IK heb zelf ook echt enorm lang gedaan met 2 runepages totdat ik uiteindelijk een grote championpool bezat, toen werd het nodig om specifieke rune pages te maken voor attack speed bijv.
Afbeelding
Dboy

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!nl

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Slay a Stone »

Tijmtio schreef:
Rems schreef:
Paulus schreef: kata is overpowered op lagere elos, vooral als je niet tegen een team met cc speelt. Anders kan je de cc baiten en dan je ult er in gooien. Ben wel blij met deze nerf, nu alleen akali nog.
Welke nerf? Dr w is veel sterker? Enige nerf die ik zie is dat dr E nu altijd 15 sec cd heeft, wat niet eens zo'n ramp is. Ook doet ze veel sneller basic attacks dus kun je veel sneller Q blade dinges damage doen.
Het feit dat haar Q nu echt bijna 0 damage doet zonder proc is een harde nerf voor katas laning hoor. Farmen is minder safe en haressen is balls deep gaan of je verliest. Daarnaast is je E een veel langere CD dus je bent dan ook nog minder safe. Zijn niet directe nerfs, maar wel rechtvaardige nerfs.
E cd is 3 seconde als je naar iemand shunpo't die je in de afgelopen 9 sec niet geshunpot hebt.

Toegevoegd na 52 minuten:
Paulus schreef: kata is overpowered op lagere elos, vooral als je niet tegen een team met cc speelt. Anders kan je de cc baiten en dan je ult er in gooien. Ben wel blij met deze nerf, nu alleen akali nog.
There you go:

Crescent Slash (E) no longer detonates Mark of Assassin (Q)

Shadow Dance (R) range reduced to 700 from 800
Afbeelding
Toki
Berichten: 2906
Lid geworden op: dinsdag 24 januari 2012, 18:55
RS: Tettenzabber (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Toki »

Azir is toch echt wel de leukste champ in game atm :3
Afbeelding
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Slay a Stone »

Toki schreef: Azir is toch echt wel de leukste champ in game atm :3
Yup, zijn damage lategame :wub: En met die ult kan je zulke mooie plays maken.
Afbeelding
Kaaskop
Berichten: 2371
Lid geworden op: zondag 4 april 2010, 17:40
RS: Me Gusta (OSRS)
Oude naam: iPure

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Kaaskop »

0-2 in provisionals

well

fuck
Afbeelding
De Jonathan
Berichten: 2424
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 16:48
RS: Gestopt
Clan: Lunagang (Funclan)
Oude naam: sagabmx

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door De Jonathan »

Toki schreef: Azir is toch echt wel de leukste champ in game atm :3
Morgana support is nog steeds het leukst :wub: Jammer dat hij standaard gebanned word, omdat hij Thresh countert :p
Nick
Berichten: 6065
Lid geworden op: zondag 18 maart 2007, 12:06
RS: Bonuz_Ranger

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Nick »

elzou schreef: Ik mik op platinum. Ben nu gold IV en heb genoeg vrije tijd dus gaat gefixt worden.

Toegevoegd na 1 minuten:
Nick schreef: Nu gold V, hoop dat ik platinum V kan halen maar iets hoger gold vind ik ook niet erg. 8-) Is er trouwens een gold V (of daar dichtbij) adc die samen wilt duoQ'en? Ik speel Thresh. 8-)
Ikke! Ben goed met Corki en Tristana, kan aardig met Twitch en wil ook graag Draven leren. Wat is jouw naam?
Angry Thresh, voeg me maar toe. 8-)

Toegevoegd na 42 minuten:

Eerste placing game gewonnen, 15/4/9 met Jinx. :wub:
nee
Willeem
Berichten: 1320
Lid geworden op: maandag 10 november 2008, 21:00

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Willeem »

iPure schreef: 0-2 in provisionals

well

fuck
Ik 1-3 so far, lang niet altijd mijn fout helaas. Je zou er bijna van gaan tilten. :")
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Rems »

Willeem schreef:
iPure schreef: 0-2 in provisionals

well

fuck
Ik 1-3 so far, lang niet altijd mijn fout helaas. Je zou er bijna van gaan tilten. :")
Ik ging 2/8 ofzo en werd gewoon in silver III geplaatst. Was wel vorig seizoen en ik mijn eerste seizoen ooit met LoL. Ze kijken gewoon naar je mmr, als je verliest tegen allemaal golds, en een keer wint tegen allemaal golds, kan je zo in Silver I geplaatst worden. Op hogere elo geen idee.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door elzou »

Eerste verloren haha. Zonde dat we double kill op bot hadden maar ik twee assists en daardoor had ik niet genoeg voor BF sword anders had ik hard kunnen gaan maar het zat net niet mee... Uiteindelijk slecht geëindigd 3-7-10 of zo :(
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Yves W »

Rems schreef:
Willeem schreef:
iPure schreef: 0-2 in provisionals

well

fuck
Ik 1-3 so far, lang niet altijd mijn fout helaas. Je zou er bijna van gaan tilten. :")
Ik ging 2/8 ofzo en werd gewoon in silver III geplaatst. Was wel vorig seizoen en ik mijn eerste seizoen ooit met LoL. Ze kijken gewoon naar je mmr, als je verliest tegen allemaal golds, en een keer wint tegen allemaal golds, kan je zo in Silver I geplaatst worden. Op hogere elo geen idee.
2-8 gaan en dan in S3 komen, verbaast mij inderdaad wel; dan heb je toevallig echt tegen mensen met een relatief hoog MMR gespeeld :P.
Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door elzou »

Nick schreef:
elzou schreef: Ik mik op platinum. Ben nu gold IV en heb genoeg vrije tijd dus gaat gefixt worden.

Toegevoegd na 1 minuten:
Nick schreef: Nu gold V, hoop dat ik platinum V kan halen maar iets hoger gold vind ik ook niet erg. 8-) Is er trouwens een gold V (of daar dichtbij) adc die samen wilt duoQ'en? Ik speel Thresh. 8-)
Ikke! Ben goed met Corki en Tristana, kan aardig met Twitch en wil ook graag Draven leren. Wat is jouw naam?
Angry Thresh, voeg me maar toe. 8-)

Toegevoegd na 42 minuten:

Eerste placing game gewonnen, 15/4/9 met Jinx. :wub:
Ik voeg je toe als ik weer online ben.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Timo »

Slay a Stone schreef:
Tijmtio schreef:
Rems schreef:
Paulus schreef: kata is overpowered op lagere elos, vooral als je niet tegen een team met cc speelt. Anders kan je de cc baiten en dan je ult er in gooien. Ben wel blij met deze nerf, nu alleen akali nog.
Welke nerf? Dr w is veel sterker? Enige nerf die ik zie is dat dr E nu altijd 15 sec cd heeft, wat niet eens zo'n ramp is. Ook doet ze veel sneller basic attacks dus kun je veel sneller Q blade dinges damage doen.
Het feit dat haar Q nu echt bijna 0 damage doet zonder proc is een harde nerf voor katas laning hoor. Farmen is minder safe en haressen is balls deep gaan of je verliest. Daarnaast is je E een veel langere CD dus je bent dan ook nog minder safe. Zijn niet directe nerfs, maar wel rechtvaardige nerfs.
E cd is 3 seconde als je naar iemand shunpo't die je in de afgelopen 9 sec niet geshunpot hebt.

Toegevoegd na 52 minuten:
Paulus schreef: kata is overpowered op lagere elos, vooral als je niet tegen een team met cc speelt. Anders kan je de cc baiten en dan je ult er in gooien. Ben wel blij met deze nerf, nu alleen akali nog.
There you go:

Crescent Slash (E) no longer detonates Mark of Assassin (Q)

Shadow Dance (R) range reduced to 700 from 800
Vooral die E nerf is best wel heel erg hard voor akali haar laningphase. :o

Ik ben trouwens meer fan van azir zijn midgame. Lategame zijn tanks meer tanky en kan je die minder snel doodmaken :mrgreen:
Heb verder wel altijd een schuldgevoel als ik Azir speel. Wat een verschrikkelijke champion is dat om tegen te spelen.
Nick
Berichten: 6065
Lid geworden op: zondag 18 maart 2007, 12:06
RS: Bonuz_Ranger

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Nick »

Tweede verloren, 1-1. :cry:
nee
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door elzou »

Worlds 2015 verspreid over Europa. Hopelijk Nederland! Ziggo Dome? Ahoy of Gelredome? Zou leuk zijn!
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: [MOBA] League of Legends - Ranked Season 2015 en Poll!

Bericht door Smartie` »

elzou schreef: Worlds 2015 verspreid over Europa. Hopelijk Nederland! Ziggo Dome? Ahoy of Gelredome? Zou leuk zijn!
Supergaaf!

Verwacht persoonlijk eerder dat er voor Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk en een Scandinavisch land wordt gekozen, maar wie weet :D
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Plaats reactie