[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Tijmtio
Berichten: 3220
Lid geworden op: zondag 14 juni 2009, 9:57
Oude naam: killer007tij

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Tijmtio »

Yves W schreef:
Slay a Stone schreef:
Yves W schreef:
Ricc schreef: De mensen die bij de nieuwspost van 'team up and earn party rewards' hun naam zeggen om toe te voegen op LoL... terwijl het gewoon onder hun bericht komt te staan. :'D
Die 1-20 IP is het enorm waard! :""") Echt funny hoe iedereen dacht dat het altijd 1k IP zou geven of zo :P.
Die kans is er wel hoor.
De kans is er, ja, maar het is net zoiets als het winnen van de loterij. Wellicht gaat het niet gebeuren.
Ik snap niet waarom je zanikt, als je kunt speel toch wel in een party tenzij je een asociale knuppel bent. Gratis IP is toch leuk.
Afbeelding
Job
Berichten: 1390
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 15:16
RS: Jeod (p2p)
Clan: ELlTE
Oude naam: Job pls

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Job »

Rems schreef:
Timo schreef: Ik speel de laatste tijd redelijk wat casio en daarbij kan je in de ult animation flashen om jezelf te repositionen. Is best wel gemakkelijk te doen en de enemy geef je daardoor weinig tijd. Alleen zoals deze is mij nog niet gelukt o.O
Wat is nou zo het verschil? Eerst flashen en meteen erna Q doen geeft hetzelfde effect. Dat over dodgen vind ik ook onzin want als Vi dr Q charge kan je em ook al zien aankomen.
Je quote de verkeerde :c. En nee, er zit een verschil tussen Q-flash en flash-Q, met flash Q-flash is veel makkelijker te dodgen want je ziet waar de Q naar toe gaat met flash-Q niet. Met shen is het verschil echter veel groter.
Thx J0rn.
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Yves W »

Tijmtio schreef:
Yves W schreef:
Slay a Stone schreef:
Yves W schreef:
Ricc schreef: De mensen die bij de nieuwspost van 'team up and earn party rewards' hun naam zeggen om toe te voegen op LoL... terwijl het gewoon onder hun bericht komt te staan. :'D
Die 1-20 IP is het enorm waard! :""") Echt funny hoe iedereen dacht dat het altijd 1k IP zou geven of zo :P.
Die kans is er wel hoor.
De kans is er, ja, maar het is net zoiets als het winnen van de loterij. Wellicht gaat het niet gebeuren.
Ik snap niet waarom je zanikt, als je kunt speel toch wel in een party tenzij je een asociale knuppel bent. Gratis IP is toch leuk.
Ik moet zeggen dat het wel een anticlimax was van Riot, maar het leukste vond ik de reactie van mijn vrienden, die dachten dat ze altijd 1k IP kregen per game nu x]
Afbeelding
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Juuul' »

broodoos schreef:
Juuul' schreef: Gister moest ik verplicht gaan jungelen in Ranked game. Had nog nooit gejungled en was Mundo want zou eigenlijk top gaan, maar een **** vlad die had na mij gelockt. Nog gewonnen ook xD stond wel 3-11-24 ofzo maar care ;p
Nog nooit gejungled?
Haha nee man xD Silver II en had nog nooit jungled lol. Speel altijd met vrienden iemand anders jungelde altijd wel ^^. Nu heb ik het wel door =D. Alleen ff wat champs kopen, heb alleen Pantheon ff
Yannis
Berichten: 1811
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 7:47
RS: Iron Dragon (p2p)
Clan: Ameno

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Yannis »

Juuul' schreef:
broodoos schreef:
Juuul' schreef: Gister moest ik verplicht gaan jungelen in Ranked game. Had nog nooit gejungled en was Mundo want zou eigenlijk top gaan, maar een **** vlad die had na mij gelockt. Nog gewonnen ook xD stond wel 3-11-24 ofzo maar care ;p
Nog nooit gejungled?
Haha nee man xD Silver II en had nog nooit jungled lol. Speel altijd met vrienden iemand anders jungelde altijd wel ^^. Nu heb ik het wel door =D. Alleen ff wat champs kopen, heb alleen Pantheon ff
Ik zou wachten met ranked tot je voor elke role 2-3 champions "goed" kan spelen, want zulke situaties zullen zich nog wel voordoen :p
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door Ricc »

Weer ranked en chat >.>

75/35
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door Smartie` »

Weten jullie nog dat ik een aantal dagen/weken geleden klaagden dat ik altijd werd executed in de Jungle? De masteries hebben geholpen, het gaat beter ondertussen! :) Net een potje geen execution gehad hahaha. En ganks op mid waren een eitje omdat Katarina fed was, dus daar had ik gratis assists.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door Yves W »

Goed zo; nu nog wat oefenen en met de juiste runes zal het zelfs nog beter gaan ^_^.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door Rems »

Net echt mn beste potje jungle ooit, met Wukong. Ik speelde Wukong eerst alleen top, vond dat super goed werken. Maar in jungle werkt ie ook heel goed, op top build ik hem full AD (zo'n 350 AD endgame) en jungle best wel tanky (2-3 tank items) vind tank wukong toch wel een stuk chiller, want ik wil best wel graag engagen met mn ult en als je als quishy wukong erin gaat word je zo neer gebeukt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
gosse
Berichten: 263
Lid geworden op: woensdag 2 december 2009, 19:03

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door gosse »

Ricc schreef: Weer ranked en chat >.>

75/35
Ik moet nog 190 games met chatrestriction hehe, was in de zomervakantie vorigjaar dat ik voor het laastst dat ik geen chat restriction had.. :---)
Afbeelding
Danneh
Berichten: 8980
Lid geworden op: donderdag 4 januari 2007, 13:35

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door Danneh »

Had 45 chat restriction en 27 ranked restriction of zo.
Nu 75 chat restriction. VInd het wel prima, mooi rustig :3

Vraag me niet why - kreeg het na 2 dagen niet spelen.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door Ricc »

Die algoritme wat ze hebben ingevoerd is gewoon te streng tbh. 4 games ofz beetje geduld verliezen en je hebt het zitten.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door Joa »

Ricc schreef: Die algoritme wat ze hebben ingevoerd is gewoon te streng tbh. 4 games ofz beetje geduld verliezen en je hebt het zitten.
Als ik met zo'n ragers te maken krijg hoop ik soms dat ze na 1 game al gewoon een mute krijgen. Volgens mij zijn het altijd dezelfde toxic players en die mogen er van mij uit. Waarom kan je niet gewoon vriendelijk blijven? :P
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door Timo »

Ricc schreef: Die algoritme wat ze hebben ingevoerd is gewoon te streng tbh. 4 games ofz beetje geduld verliezen en je hebt het zitten.
Het idee is ook dat jij je geduld niet meer verliest en als je dit niet kan zorgen ze ervoor dat jij je geduld niet meer kan verliezen.
Nick
Berichten: 6065
Lid geworden op: zondag 18 maart 2007, 12:06
RS: Bonuz_Ranger

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door Nick »

Afbeelding
Ranked game met een AD Katarina top en alsnog winnen yaasss
nee
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door Paulus »

Joa schreef:
Ricc schreef: Die algoritme wat ze hebben ingevoerd is gewoon te streng tbh. 4 games ofz beetje geduld verliezen en je hebt het zitten.
Als ik met zo'n ragers te maken krijg hoop ik soms dat ze na 1 game al gewoon een mute krijgen. Volgens mij zijn het altijd dezelfde toxic players en die mogen er van mij uit. Waarom kan je niet gewoon vriendelijk blijven? :P
de eerste keer dat ik mijn geduld verloor was tijdens mijn placements. was 4/6 gegaan, en meerdere keren verloren omdat mensen gewoon 0-20 of erger gingen. Toen ik vroeg of ze safe wilden spelen of farm kreeg ik een grote muil tegen me en gingen ze gewoon expres feeden. Ja, dan word ik wel boos ja. Ik weet ook dat ik hem in die games heb gekregen omdat mensen gewoon weigerden te proberen te winnen, en ook maar gewoon het voor de rest gingen verpesten. Beetje jammer dat deze algoritme waarschijnlijk ons beiden heeft gemute nu aangezien ik zonder deze omstandigheden eigenlijk niet bijzonder veel rage, buiten dan dat ik wat scheld zonder het uit te typen natuurlijk :P
hoi
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door Joa »

Paulus schreef:
Joa schreef:
Ricc schreef: Die algoritme wat ze hebben ingevoerd is gewoon te streng tbh. 4 games ofz beetje geduld verliezen en je hebt het zitten.
Als ik met zo'n ragers te maken krijg hoop ik soms dat ze na 1 game al gewoon een mute krijgen. Volgens mij zijn het altijd dezelfde toxic players en die mogen er van mij uit. Waarom kan je niet gewoon vriendelijk blijven? :P
de eerste keer dat ik mijn geduld verloor was tijdens mijn placements. was 4/6 gegaan, en meerdere keren verloren omdat mensen gewoon 0-20 of erger gingen. Toen ik vroeg of ze safe wilden spelen of farm kreeg ik een grote muil tegen me en gingen ze gewoon expres feeden. Ja, dan word ik wel boos ja. Ik weet ook dat ik hem in die games heb gekregen omdat mensen gewoon weigerden te proberen te winnen, en ook maar gewoon het voor de rest gingen verpesten. Beetje jammer dat deze algoritme waarschijnlijk ons beiden heeft gemute nu aangezien ik zonder deze omstandigheden eigenlijk niet bijzonder veel rage, buiten dan dat ik wat scheld zonder het uit te typen natuurlijk :P
Als je die ragers gereport had waren zei diegenen die een mute kregen, en niet jij, en dat is wat jij wil. En dat had je in dit geval dus maar moeten doen. Als je zelf begint te ragen is het logisch dat ook jij een mute krijgt, want je bent niet anders dan hen.

Toegevoegd na 1 minuten:

Ik snap btw dat dat strontvervelend is om met zo'n mensen in een game te zitten, maar als je even logisch nadenkt weet je dat het bij dat soort mensen niets uithaalt om er iets tegen te zeggen. Ik snap ook niet waarom je dat zou doen dus :P
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door Ricc »

Timo schreef:
Ricc schreef: Die algoritme wat ze hebben ingevoerd is gewoon te streng tbh. 4 games ofz beetje geduld verliezen en je hebt het zitten.
Het idee is ook dat jij je geduld niet meer verliest en als je dit niet kan zorgen ze ervoor dat jij je geduld niet meer kan verliezen.
Veel te simpel gezegd voor een persoon die niet weet waar hij over praat.

Toegevoegd na 4 minuten:
Joa schreef:
Ricc schreef: Die algoritme wat ze hebben ingevoerd is gewoon te streng tbh. 4 games ofz beetje geduld verliezen en je hebt het zitten.
Als ik met zo'n ragers te maken krijg hoop ik soms dat ze na 1 game al gewoon een mute krijgen. Volgens mij zijn het altijd dezelfde toxic players en die mogen er van mij uit. Waarom kan je niet gewoon vriendelijk blijven? :P
In het begin ging het goed, na een maand moeten stoppen vanwege examens. Toen ik terug begon te spelen won ik opeens 14 van de 15 games.

Echter, in promo's, die ene win in gold werd me denied door de retardste teammates. Enemy neemt nasus en onze toplaner reageert daarop door irelia te kiezen, om daarna alleen maar gezeur en gefeed de ondervinden. Echter waren we in staat om kills te kunnen halen, maar is onze adc te retard om mid te pushen na we een ace hebben gehaald, zowel dit ook gold voor de jungler en mid.

Game uiteindelijk verloren, ik was support. Sindsdien heeft me dat die frustraties terug bezorgd dat ik terug aan fouten van teammates begon te letten en ik weer slecht ging spelen.

Natuurlijk aan riot z'n kant wordt hier geen rekening mee gehouden natuurlijk. Als je iemand zegt om iets niet te doen, en hij doet het weer, en je zegt het weer, en hij doet het weer, dan lijkt me gewoon dat de aanpak niet werkt. Zo hier ook, verander het systeem zodat ik m'n geduld niet meer verlies... en daar hoef ik niet persé voor gestraft te worden.
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door Paulus »

Joa schreef:
Paulus schreef:
Joa schreef:
Ricc schreef: Die algoritme wat ze hebben ingevoerd is gewoon te streng tbh. 4 games ofz beetje geduld verliezen en je hebt het zitten.
Als ik met zo'n ragers te maken krijg hoop ik soms dat ze na 1 game al gewoon een mute krijgen. Volgens mij zijn het altijd dezelfde toxic players en die mogen er van mij uit. Waarom kan je niet gewoon vriendelijk blijven? :P
de eerste keer dat ik mijn geduld verloor was tijdens mijn placements. was 4/6 gegaan, en meerdere keren verloren omdat mensen gewoon 0-20 of erger gingen. Toen ik vroeg of ze safe wilden spelen of farm kreeg ik een grote muil tegen me en gingen ze gewoon expres feeden. Ja, dan word ik wel boos ja. Ik weet ook dat ik hem in die games heb gekregen omdat mensen gewoon weigerden te proberen te winnen, en ook maar gewoon het voor de rest gingen verpesten. Beetje jammer dat deze algoritme waarschijnlijk ons beiden heeft gemute nu aangezien ik zonder deze omstandigheden eigenlijk niet bijzonder veel rage, buiten dan dat ik wat scheld zonder het uit te typen natuurlijk :P
Als je die ragers gereport had waren zei diegenen die een mute kregen, en niet jij, en dat is wat jij wil. En dat had je in dit geval dus maar moeten doen. Als je zelf begint te ragen is het logisch dat ook jij een mute krijgt, want je bent niet anders dan hen.

Toegevoegd na 1 minuten:

Ik snap btw dat dat strontvervelend is om met zo'n mensen in een game te zitten, maar als je even logisch nadenkt weet je dat het bij dat soort mensen niets uithaalt om er iets tegen te zeggen. Ik snap ook niet waarom je dat zou doen dus :P
het gaat om de combinatie, normaal willen mensen winnen maar doen ze iets doms, oke kan gebeuren. Het is kut maar toch. Maar als je opzettelijk wil verliezen om anderen te irriteren en het uit gaat lokken verlies ik het ook. Dat is ook een fout van mij, maar ik vind dat jammer.
hoi
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends - Poll

Bericht door Robin »

Afbeelding
Het is allemaal de schuld van de sossen.
Plaats reactie