EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

De Jonathan
Berichten: 2424
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 16:48
RS: Gestopt
Clan: Lunagang (Funclan)
Oude naam: sagabmx

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door De Jonathan »

Daan schreef: Ik wil niet alleen seks. Op dit moment heb ik gewoon geen behoefte aan een relatie, maar ik vind het wel enorm gezellig en leuk met haar. Dan hoef je toch niet perse officieel iets "te hebben" voordat je verder gaat?
Ik zou uit respect voor dat meisje dan ook maar beter opgeven wat je hebt. Als jullie niet hetzelfde willen zou het respectloos zijn om haar te gebruiken. Voor jou is het misschien allemaal leuk en spannend, maar voor haar is het een serieuze zaak. Ze is gewoon te volwassen voor je en je gaat haar alleen maar pijn doen als je hiermee door gaat.
Druidspruit
Berichten: 2417
Lid geworden op: zondag 29 juni 2008, 9:45
RS: DRUIDSPRUIT (p2p)
Clan: ltf
Oude naam: no l1f3r 0di

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Druidspruit »

xxxevaxxx1 schreef:
Daan schreef: Ik ben niet toe aan een relatie denk ik, maar volgens mij wil ze dat zelf wel erg graag. Niet 100% over, trouwens. Ze heeft al gezegd dat ze zich bij mij prettiger voelt dan dat ze ooit bij een jongen gehad heeft (en dat terwijl ze al ontmaagd is).
Als ik het zo lees wil ze volgens mij een relatie. Als het alleen voor seks zou zijn zou ze niet zo'n dingen zeggen als dat ze zich heel goed bij je voelt denk ik.. En het feit dat ze na 1,5 maand nog steeds je handen wegduwt zegt ook wel genoeg :p misschien dat ze er niets op durft zeggen omdat ze bang is je af te schrikken ofzo, misschien voelt ze aan dat jij niet toe bent aan een relatie.
en waarom geen relatie als ik vragen mag? zo te horen vind je het fijn om bij haar te zijn en zij fijn om bij jou te zijn. waarom dan geen relatie beginnen? zoveel zal er niet veranderen hoor ;)
Afbeelding
Afbeelding


lolled at my skills
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Meutr »

De Jonathan schreef:
Daan schreef: Ik wil niet alleen seks. Op dit moment heb ik gewoon geen behoefte aan een relatie, maar ik vind het wel enorm gezellig en leuk met haar. Dan hoef je toch niet perse officieel iets "te hebben" voordat je verder gaat?
Ik zou uit respect voor dat meisje dan ook maar beter opgeven wat je hebt. Als jullie niet hetzelfde willen zou het respectloos zijn om haar te gebruiken. Voor jou is het misschien allemaal leuk en spannend, maar voor haar is het een serieuze zaak. Ze is gewoon te volwassen voor je en je gaat haar alleen maar pijn doen als je hiermee door gaat.
²
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Simon` »

Silfer schreef: Vindt niemand anders het idee raar dat je al meermaals die move probeert te maken en zij duidelijk je hand wegduwt en er alsnog niks over is gezegd uit zichzelf?
Inderdaad ja, als je dat vaker hebt gedaan lijkt het mij dat de intentie voor haar ook wel duidelijk is. Dan kan ze d'r ook best wel iets over zeggen.
Afbeelding
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Dat heb je met kleine onvolwassen kinderen
Vele kusjes aan iedereen
Collyn34
Berichten: 1897
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 16:10
Clan: pup
Oude naam: `Collyn

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Collyn34 »

x
Laatst gewijzigd door Collyn34 op maandag 1 juli 2019, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Be good or be good at it.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Bearserk »

Collyn34 schreef: Ook hier maar weer eens wat advies vragen. Vind een meisje leuk die dezelfde 'sport' doet. Ik ga de sport niet uitleggen, we reizen vaak met een dubbeldekker bus. Hebben zo'n 80 members. Anyways ik had het idee dat zij mij eerder al leuk vond, enige probleem was dat ik toen net uit een relatie kwam en had er nog niet zo'n trek in.. We bleven echter wel vaak snappen. Want dat was het enige wat we hadden ja en fb chat maar nooit gedaan. Tot een maandje geleden vond ik d'r ook steeds leuker te vinden. Dus was ik maar begonnen met fb chatten, na paar dagen nummer gevraagd en nog wat geappt. Was toen zo zelfverzekerd ofzo dat ik na die paar dagen al vroeg of ze wat wou gaan doen en kreeg als reactie: sorry! Geen tijd. Toen dacht ik mm ja dan maar op lager pitje zetten. We bleven echter wel snappen wat weer resulteerde in gesprekken. Dat is waar het nu is.. Heb ook wel wat in real life gepraat met d'r natuurlijk maar dat zijn alleen 2 weekenden geweest tot nu toe. Ik moet
9/10 keer het gesprek beginnen, zij snapt bijna alleen maar uit zichzelf... Daarom weet ik nou niet of zij mij nou ook leuk vind of niet. Ja misschien ben ik bang afgewezen te worden haha maar ik weet niet wanneer de juiste tijd is om weer een keer te vragen of ze wilt afspreken.. Ze zit nu in d'r examenperiode dus denk ik dat ze straks weer zegt van geen tijd. Over 3 weken heeft ze vakantie maargoed dat duurt dus lang. Ik zou ook kunnen vragen of ze een keer naast me wilt zitten in de bus alleen tja dat is niet echt privé helaas. Wat kan ik nu t beste doen? Gewoon niet bang zijn afwezen te worden en gewoon vragen of ze wilt afspreken of wachten? En kijken of zij ook wat meer intiatief gaat nemen etc.? Lastig dit (voor sommige waarschijnlijk totaal niet) :-({|=
Welke sport?
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door La Pulga »

Bearblock schreef:
Collyn34 schreef: Ook hier maar weer eens wat advies vragen. Vind een meisje leuk die dezelfde 'sport' doet. Ik ga de sport niet uitleggen, we reizen vaak met een dubbeldekker bus. Hebben zo'n 80 members. Anyways ik had het idee dat zij mij eerder al leuk vond, enige probleem was dat ik toen net uit een relatie kwam en had er nog niet zo'n trek in.. We bleven echter wel vaak snappen. Want dat was het enige wat we hadden ja en fb chat maar nooit gedaan. Tot een maandje geleden vond ik d'r ook steeds leuker te vinden. Dus was ik maar begonnen met fb chatten, na paar dagen nummer gevraagd en nog wat geappt. Was toen zo zelfverzekerd ofzo dat ik na die paar dagen al vroeg of ze wat wou gaan doen en kreeg als reactie: sorry! Geen tijd. Toen dacht ik mm ja dan maar op lager pitje zetten. We bleven echter wel snappen wat weer resulteerde in gesprekken. Dat is waar het nu is.. Heb ook wel wat in real life gepraat met d'r natuurlijk maar dat zijn alleen 2 weekenden geweest tot nu toe. Ik moet
9/10 keer het gesprek beginnen, zij snapt bijna alleen maar uit zichzelf... Daarom weet ik nou niet of zij mij nou ook leuk vind of niet. Ja misschien ben ik bang afgewezen te worden haha maar ik weet niet wanneer de juiste tijd is om weer een keer te vragen of ze wilt afspreken.. Ze zit nu in d'r examenperiode dus denk ik dat ze straks weer zegt van geen tijd. Over 3 weken heeft ze vakantie maargoed dat duurt dus lang. Ik zou ook kunnen vragen of ze een keer naast me wilt zitten in de bus alleen tja dat is niet echt privé helaas. Wat kan ik nu t beste doen? Gewoon niet bang zijn afwezen te worden en gewoon vragen of ze wilt afspreken of wachten? En kijken of zij ook wat meer intiatief gaat nemen etc.? Lastig dit (voor sommige waarschijnlijk totaal niet) :-({|=
Welke sport?
Curling

Leg je piemel op tafel
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 24151
Charmeur
Berichten: 5734
Lid geworden op: woensdag 27 augustus 2008, 17:41
RS: 123456 (f2p)

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Ex-gebruiker 24151 »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Truth »

Collyn34 schreef: Ook hier maar weer eens wat advies vragen. Vind een meisje leuk die dezelfde 'sport' doet. Ik ga de sport niet uitleggen, we reizen vaak met een dubbeldekker bus. Hebben zo'n 80 members. Anyways ik had het idee dat zij mij eerder al leuk vond, enige probleem was dat ik toen net uit een relatie kwam en had er nog niet zo'n trek in.. We bleven echter wel vaak snappen. Want dat was het enige wat we hadden ja en fb chat maar nooit gedaan. Tot een maandje geleden vond ik d'r ook steeds leuker te vinden. Dus was ik maar begonnen met fb chatten, na paar dagen nummer gevraagd en nog wat geappt. Was toen zo zelfverzekerd ofzo dat ik na die paar dagen al vroeg of ze wat wou gaan doen en kreeg als reactie: sorry! Geen tijd. Toen dacht ik mm ja dan maar op lager pitje zetten. We bleven echter wel snappen wat weer resulteerde in gesprekken. Dat is waar het nu is.. Heb ook wel wat in real life gepraat met d'r natuurlijk maar dat zijn alleen 2 weekenden geweest tot nu toe. Ik moet
9/10 keer het gesprek beginnen, zij snapt bijna alleen maar uit zichzelf... Daarom weet ik nou niet of zij mij nou ook leuk vind of niet. Ja misschien ben ik bang afgewezen te worden haha maar ik weet niet wanneer de juiste tijd is om weer een keer te vragen of ze wilt afspreken.. Ze zit nu in d'r examenperiode dus denk ik dat ze straks weer zegt van geen tijd. Over 3 weken heeft ze vakantie maargoed dat duurt dus lang. Ik zou ook kunnen vragen of ze een keer naast me wilt zitten in de bus alleen tja dat is niet echt privé helaas. Wat kan ik nu t beste doen? Gewoon niet bang zijn afwezen te worden en gewoon vragen of ze wilt afspreken of wachten? En kijken of zij ook wat meer intiatief gaat nemen etc.? Lastig dit (voor sommige waarschijnlijk totaal niet) :-({|=
Welke sport is het? Wel handig voor de context, ben verder nu ook heel nieuwsgierig erna.
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7093
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Dexter »

Inderdaad, nu kom je nogal tryhard over, alsof je een boek hebt gelezen en het denkt te weten allemaal. :s

@Collyn: wacht gewoon tot na haar examens voorbij zijn? :p Voor de rest hou gewoon wat contact vast, ze is druk bezig met studeren waarschijnlijk, dus ze heeft gewoon niet al te veel tijd over.
Afbeelding
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door The Beast of Terror »

@Shadow
https://www.youtube.com/watch?v=ZOmp3HpAGgM&index=87


Gewoon vragen, de fúck boeit het als ze nee geen tijd zegt, het antwoord niet persoonlijk opvatten en verder gewoon jezelf zijn bij je sport.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Bighead »

@Shadow: ???
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door La Pulga »

Shadow, wtf is er mis met jou om het zo zwart wit te zien?
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7093
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Dexter »

Alleen zwart-wit kan je een normie zijn, normies kennen geen gradering want het zijn oppervlakkige wezens die de complexiteit van het leven niet snappen. Maar ze hebben succes bij de vrouwen.
In- of uitklappen • met zo'n plaatje erbij
Afbeelding
Zoiets verwacht ik van uitleg.
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Bearserk »

Het leven is niet zwart-wit
In- of uitklappen •
enkel zwart ;_;
Afbeelding
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Matss »

Zie ik nou als enige dat Shadow wél een punt heeft? Ik ben niet helemaal met hem eens, maar zo zie ik het ook. Alleen met dat puntje 'Life' ben ik het oneens, niet elk meisje vind dat leuk ;)
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7093
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Dexter »

Dan stel je vrouwen wel heel ééndimensionaal voor. :s
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Jaestro »

Hij heeft hier en daar een punt, maar tbh ziet hij het veel te zwart-wit, gaat ervan uit dat elke vrouw hetzelfde is plus maakt hij een hoop assumpties over de interacties tss Collyn en zijn deerne. Dit stukje bv
wat is er leuk aan een jongen die klaarblijkelijk laat zien dat zij de enige optie voor hem is?
Waar is godsnaam haal je vandaan dat hij laat blijken dat zij de enige optie voor hem is? Het enige dat ik zie is dat hij interesse heeft in een meisje en het toont.

Ook het hele gedoe over de whiteknights van het forum slaagt echt nergens op :lol: Typisch superiority complex dat gepaard gaat met het lezen van al die shit, geloof me, ik heb het zelf ook meegemaakt (sommigen zullen het zich misschien nog herinneren :mrgreen: ). Shadow, die boeken zijn allemaal leuk en wel, en er staat objectief gezien ook een hoop nuttige informatie in als je echt niet weet waar te beginnen, maar stap af van die mentaliteit waarin iedereen een kuddedier is en jij als unicum deel uitmaakt van een community die wél weet hoe het leven in elkaar zit. Die hele community is één grote circlejerk.

Oh en even totaal naast de kwestie, sinds een paar dagen is het gedaan met m'n vriendin. Een dikke twee jaar samen geweest, maar het ging niet meer verder. Kvind het zelf echt wel jammer, mja.
Afbeelding
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde

Bericht door Ricardo »

@Shadow: emotioneel geïnvesteerd... Waar haal je dat vandaan? Zover ik weet houden vrouwen van mannen die hun emoties tonen. :')
Plaats reactie