D&D Improvements | Death Rework

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
bladerboy60
Berichten: 492
Lid geworden op: zondag 30 januari 2011, 14:05
RS: bladerboy60 (p2p)
Clan: runetip

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door bladerboy60 »

Dexter schreef: Wat, moet je serieus 30m betalen puur om die spullen terug te krijgen? Oo
of je moet in 5 minuten je nex grave zien te halen.
btw er zat nog een ammy of soul bij.
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7093
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door Dexter »

Ja, oke, maar 30m betalen ervoor, dat is toch niet normaal? Oo

Toen de documenten van death rework op RSOF kwamen, waren ze aan het denken aan 5% van de waarde als kost te betalen. 30M is totaal geen 5%, er is denk ik iets serieus fout met untradeable items qua prijzen (tetsu, asylum ringen, dragonrider amulet etc).
Afbeelding
bladerboy60
Berichten: 492
Lid geworden op: zondag 30 januari 2011, 14:05
RS: bladerboy60 (p2p)
Clan: runetip

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door bladerboy60 »

Dexter schreef: Ja, oke, maar 30m betalen ervoor, dat is toch niet normaal? Oo

Toen de documenten van death rework op RSOF kwamen, waren ze aan het denken aan 5% van de waarde als kost te betalen. 30M is totaal geen 5%, er is denk ik iets serieus fout met untradeable items qua prijzen (tetsu, asylum ringen, dragonrider amulet etc).
ik heb maar een setje bandos/arma gekocht. die prijzen waren mij te prijzig
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door Frankos9 »

Wauw, is hier wel over nagedacht? 8-[ 3 minuten, serieus? Als de prijzen inderdaad nou redelijk waren..
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7093
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door Dexter »

Ja, als je nu een DC hebt, kan je maar beter gewoon direct nieuw armour op GE kopen, komt denk ik goedkoper uit...
Afbeelding
bladerboy60
Berichten: 492
Lid geworden op: zondag 30 januari 2011, 14:05
RS: bladerboy60 (p2p)
Clan: runetip

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door bladerboy60 »

was supurior he. dat kost wat meer werk dan op ge kopen.
maar ja. dan maar bossen in void. stuk goedkoper.
tetsu legs, 2m
tetsu body 2,5
testu helm 2m
idem voor de range items.
maar kan niet veel checken. liever rennen voor mijn grave
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7093
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door Dexter »

Ik hoop op een rebalance dan wel. :s
Afbeelding
bladerboy60
Berichten: 492
Lid geworden op: zondag 30 januari 2011, 14:05
RS: bladerboy60 (p2p)
Clan: runetip

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door bladerboy60 »

je kan in je grave systeem kijken wat het kost voor reclaim. alleen naar mijn weten kloppen die prijzen niet helemaal.
ik hoorde net van mensen dat er iets aan rebalanced it. heb het net gechecked en is beter zo.
als je nu dood gaat met de volgende items
ammy of souls
2 pop setjes
drygores
chaotics
divine
dan kost het 1,4m voor reclaim. op die manier is het beter
Laatst gewijzigd door bladerboy60 op dinsdag 26 mei 2015, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door Joost »

Slaat inderdaad nergens op, dit systeem zou ten gunste van dc's en dergelijke zijn, nou mooi niet dus als je kijkt wat je moet betalen voor bepaalde dingen op reclaim..
bladerboy60
Berichten: 492
Lid geworden op: zondag 30 januari 2011, 14:05
RS: bladerboy60 (p2p)
Clan: runetip

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door bladerboy60 »

bladerboy60 schreef: je kan in je grave systeem kijken wat het kost voor reclaim. alleen naar mijn weten kloppen die prijzen niet helemaal.
ik hoorde net van mensen dat er iets aan rebalanced it. heb het net gechecked en is beter zo.
als je nu dood gaat met de volgende items
ammy of souls
2 pop setjes
drygores
chaotics
divine
dan kost het 1,4m voor reclaim. op die manier is het beter
.

na een aantal testen heb ik het volgende.
t90+pop+tokhaar+vigour+soul=700k
GWD (t70)+t90+vigour+soul =250k
void+t90+vigour+soul=350k
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door BurnedUDown »

Ik vind het net beter, bij de meeste bosses zou je geen verschil moeten merken.
Enige verschil zou GWD bosses moeten zijn en om eerlijk te zijn, wie gaat daar dood?
Afbeelding
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door Rasmus »

BurnedUDown schreef: Ik vind het net beter, bij de meeste bosses zou je geen verschil moeten merken.
Enige verschil zou GWD bosses moeten zijn en om eerlijk te zijn, wie gaat daar dood?
Ik!
"Be yourself, everyone else is already taken"
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door Roy Boy106 »

Leer voor de volgende keer; NIET meer naar community events gaan wanneer ze zitten te streamen.
Mijn account is namelijk vast in een offline world.
Nooby killor
Berichten: 2300
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2007, 18:06

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door Nooby killor »

Joost schreef: Slaat inderdaad nergens op, dit systeem zou ten gunste van dc's en dergelijke zijn, nou mooi niet dus als je kijkt wat je moet betalen voor bepaalde dingen op reclaim..
Als ik het goed begrijp gaat de timer pas in als je het portal bij Death verlaat, als je DCt zijn je spullen dus veilig.
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door Going4Quests »

Voor de update heeft Jagex ook gezegd dat ze reclaimen bij death gratis zouden maken bij server problemen. :)
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door Joost »

Nooby killor schreef:
Joost schreef: Slaat inderdaad nergens op, dit systeem zou ten gunste van dc's en dergelijke zijn, nou mooi niet dus als je kijkt wat je moet betalen voor bepaalde dingen op reclaim..
Als ik het goed begrijp gaat de timer pas in als je het portal bij Death verlaat, als je DCt zijn je spullen dus veilig.
Lijkt me sterk dat die opslaat waar je graf komt te staan wanneer je weer inlogt. Maar goed, je zou gelijk kunnen hebben.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door Going4Quests »

En de 24h timer van Death gaat enkel af terwijl je in-game bent. Je moet dus 24h in game spenden voor het bij Death weg is.
Nooby killor
Berichten: 2300
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2007, 18:06

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door Nooby killor »

Joost schreef:
Nooby killor schreef:
Joost schreef: Slaat inderdaad nergens op, dit systeem zou ten gunste van dc's en dergelijke zijn, nou mooi niet dus als je kijkt wat je moet betalen voor bepaalde dingen op reclaim..
Als ik het goed begrijp gaat de timer pas in als je het portal bij Death verlaat, als je DCt zijn je spullen dus veilig.
Lijkt me sterk dat die opslaat waar je graf komt te staan wanneer je weer inlogt. Maar goed, je zou gelijk kunnen hebben.
''If you choose not to reclaim items from Death immediately, your gravestone will spawn when you leave his office. Gravestone timers have been reduced, but this will allow you to reclaim items using the degrade-on-death mechanics you're used to.''
Het is natuurlijk altijd even de vraag hoe dit werkt met DCs, maar ik denk dat het zou moeten werken.
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door Going4Quests »

Even goed alle reacties lezen zou ik zeggen.
Going4Quests schreef: Voor de update heeft Jagex ook gezegd dat ze reclaimen bij death gratis zouden maken bij server problemen. :)
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7093
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: D&D Improvements | Death Rework

Bericht door Dexter »

Niet alle DCs zijn serverproblemen. Ik heb bijvoorbeeld de laatste tijd enorm veel problemen met mijn provider, Telenet laat het internet makkelijk 5x per dag uitvallen, de customer support begint me al bij naam te kennen gezien ik zoveel bel.
Afbeelding
Plaats reactie