[MOBA] League of Legends
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
- RS: Slay a Stone (p2p)
- Clan: Dutch Phoenix
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Mf veranderd opzich niet heel veel. Maar het grootste deze patch is toch wel de nieuwe HUD, die niet super mooi is :c
-
- Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
- Berichten: 17631
- Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31
Re: [MOBA] League of Legends - MF en GP reworks aangekondigd
Waarom gragas top? Speel gewoon de broken/meta champs, dan is elo gainen sneller.Lex W schreef: Hier word ik dus agressief van... nasus ap mid die ook nog is afk gaat
- In- of uitklappen •
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
- RS: Slay a Stone (p2p)
- Clan: Dutch Phoenix
-
- Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
- Berichten: 17631
- Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Als je goed bent, ja, maar je zit low elo dus je bent niet goed.
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
lolRems schreef: Als je goed bent, ja, maar je zit low elo dus je bent niet goed.
Ik haal het nog met een thresh adc tegen zo'n team. 2 vs 2 wel, niet 1 vs 5 natuurlijk. Champion picks boeien niet.
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Ja mja dan reporten ze je voor trollpick, daar heb ik natuurlijk ook niets aan.
Maar zie je die jinx op zijn screen? In lane win ik daar met zowat elke champ van. Maar als de 4 andere dan wel goed zijn en mijn team slecht verlies ik de game met elke champ. Het is gewoon 99% luck.
Het niveauverschil tussen spelers in silver is gewoon veel te groot. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik direct naar diamond moet, maar hoeveel procent van de spelers zit in silver of bronze? 70% ofzo? In die 70% zijn de verschillen gewoon veel groter dan in de andere leagues. Ze zouden beter Bronze-Silver opdelen in 10-15 leagues oid. Dan is er al meer kans dat iedereen op zijn niveau verdeeld zit.
Maar zie je die jinx op zijn screen? In lane win ik daar met zowat elke champ van. Maar als de 4 andere dan wel goed zijn en mijn team slecht verlies ik de game met elke champ. Het is gewoon 99% luck.
Het niveauverschil tussen spelers in silver is gewoon veel te groot. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik direct naar diamond moet, maar hoeveel procent van de spelers zit in silver of bronze? 70% ofzo? In die 70% zijn de verschillen gewoon veel groter dan in de andere leagues. Ze zouden beter Bronze-Silver opdelen in 10-15 leagues oid. Dan is er al meer kans dat iedereen op zijn niveau verdeeld zit.
-
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 15:16
- RS: Jeod (p2p)
- Clan: ELlTE
- Oude naam: Job pls
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Meta champs hebben ook nadelen, mensen weten meestal veel beter hoe je er tegen kan spelen. En als je een pick goed kan spelen is dat meestal veel beter dan dat je een meta pick gaat spelen.
Thx J0rn.
-
- Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
- Berichten: 17631
- Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Niet echt, tussen silver v en silver I zit best veel verschil. Je bent gewoon slecht en je realiseert het zelf niet.Joa schreef: Ja mja dan reporten ze je voor trollpick, daar heb ik natuurlijk ook niets aan.
Maar zie je die jinx op zijn screen? In lane win ik daar met zowat elke champ van. Maar als de 4 andere dan wel goed zijn en mijn team slecht verlies ik de game met elke champ. Het is gewoon 99% luck.
Het niveauverschil tussen spelers in silver is gewoon veel te groot. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik direct naar diamond moet, maar hoeveel procent van de spelers zit in silver of bronze? 70% ofzo? In die 70% zijn de verschillen gewoon veel groter dan in de andere leagues. Ze zouden beter Bronze-Silver opdelen in 10-15 leagues oid. Dan is er al meer kans dat iedereen op zijn niveau verdeeld zit.
http://freelo.gg/summoner/EUW/joaaaaaa
Je bent voor ~70% bronze/silver. Ja, dit is natuurlijk niet 100% betrouwbaar, ze kijken hier gewoon naar je stats (farm, kda, kill%, wards placed, etc.) maar deze stats zeggen 9/10 keer veel over iemands speelstyle.
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Maar je vergeet dat 90% van een game bestaat uit andere spelers. En iedereen vindt het hier leuk om te zeggen dat je naar jezelf moet kijken. Maar kijk naar die game van Lex... Heb je veel aan dan.
-
- Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
- Berichten: 17631
- Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Een team bestaat uit 5 mensen, jij bent er daar één van. Je bent dus 20% van je team. Je hebt dus aan het begin van de game, 40 - 60% kan om te winnen. Dit geldt als je op je 'true elo' zit. Een diamond smurf wint natuurlijk 90% in silver/bronze. Je verliest dus 40% van je games, en wint 40% van je games, de andere 20% heb je een grote invloed op om die door jou te winnen.
Maar volgensmij spendeer jij de hele game met irriteren aan teammates en haten over 'hoe slecht ze wel niet zijn', vervolgens maak je 24/7 rant posts op ltf. Op runescape was je een retard, op league of legends ook, dus stop met anderen de schuld geven en kijk naar jezelf.
Maar volgensmij spendeer jij de hele game met irriteren aan teammates en haten over 'hoe slecht ze wel niet zijn', vervolgens maak je 24/7 rant posts op ltf. Op runescape was je een retard, op league of legends ook, dus stop met anderen de schuld geven en kijk naar jezelf.
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Ik ben net iemand die ze tijdens de game op een vriendelijke manier aanmoedigt door te zeggen dat we nog kunnen winnen.
Het tweede deel van jouw post zegt natuurlijk genoeg over jezelf.
Toegevoegd na 2 minuten:
En die 40-40 waar je het over hebt kan natuurlijk kloppen als je 1000 games speelt. Ik heb er 80 oid. In mijn geval is het niet 40-40 maar eerder 60 losses 20 wins en 20 games die ik zelf kan bepalen. Jouw statistiek kan alleen kloppen op een groot genoeg aantal games, niet op mijn 80 games.
Het tweede deel van jouw post zegt natuurlijk genoeg over jezelf.
Toegevoegd na 2 minuten:
En die 40-40 waar je het over hebt kan natuurlijk kloppen als je 1000 games speelt. Ik heb er 80 oid. In mijn geval is het niet 40-40 maar eerder 60 losses 20 wins en 20 games die ik zelf kan bepalen. Jouw statistiek kan alleen kloppen op een groot genoeg aantal games, niet op mijn 80 games.
-
- Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
- Berichten: 17631
- Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Speel dan meer games? elo gainen is net zoveel grind als Runescape, voor als je dat nog niet wist.
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Niet weer boys.
Gister weer terug geklommen naar Plat 1. Kan trouwens bevestigen dat Tahm Kench een hard-counter is van Veigar. Arme Veigar :')
Gister weer terug geklommen naar Plat 1. Kan trouwens bevestigen dat Tahm Kench een hard-counter is van Veigar. Arme Veigar :')
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Rems schreef: Speel dan meer games? elo gainen is net zoveel grind als Runescape, voor als je dat nog niet wist.
Tja, geen tijd en zin in. Ik speel League meer casual en dan heb ik geen zin om dagen op rij incompetente teammates te krijgen in de enige game die ik op die dag speel.
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Nee, gewoon niet.Rems schreef: Speel dan meer games? elo gainen is net zoveel grind als Runescape, voor als je dat nog niet wist.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
- RS: Slay a Stone (p2p)
- Clan: Dutch Phoenix
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Rems ik vind het altijd wel grappig hoe jij andere mensen afkraakt over hoe ze zeuren over het elo systeem enzo terwijl je zelf net zo hard zeurt.
-
- Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
- Berichten: 17631
- Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
^ Elo systeem is niet perfect nee, ik vind alleen het promo systeem kut, dat wanneer je uit een league valt, je 4 van de 5 games achter elkaar moet winnen om weer in je oude league te komen.
Jawel, om goed te worden in League moet je duizenden games spelen, sinds wanneer is dat geen grind?Dutchnuts schreef:Nee, gewoon niet.Rems schreef: Speel dan meer games? elo gainen is net zoveel grind als Runescape, voor als je dat nog niet wist.
-
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 15:16
- RS: Jeod (p2p)
- Clan: ELlTE
- Oude naam: Job pls
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Hoeft niet, je kan ook leren csen door paar uur lang de eerste 5/10 min van de game geconcentreerd te farmen.
Thx J0rn.
Re: [MOBA] League of Legends - Deze week patch 5.14
Jij impliceert dat om in league hoger elo krijgen en Runescape levels het zelfde is, wat totale onzin is. Als je de skills hebt kan je op een nieuwe account Challenger halen in een maand.Rems schreef: ^ Elo systeem is niet perfect nee, ik vind alleen het promo systeem ****, dat wanneer je uit een league valt, je 4 van de 5 games achter elkaar moet winnen om weer in je oude league te komen.
Jawel, om goed te worden in League moet je duizenden games spelen, sinds wanneer is dat geen grind?Dutchnuts schreef:Nee, gewoon niet.Rems schreef: Speel dan meer games? elo gainen is net zoveel grind als Runescape, voor als je dat nog niet wist.
In runescape kan je niet 5 bill xp halen in een korte tijd.