skills resetten

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Plaats reactie
victor897
Berichten: 58
Lid geworden op: maandag 24 augustus 2015, 18:42
RS: skillerking (p2p)
Clan: /

skills resetten

Bericht door victor897 »

hallo,
ik heb een vraagje namelijk of je al je combat skills kunt resetten, want ik zou graag pure skiller worden en heb er spijt van dat ik in het begin combat heb getraind :( maar zie het ook niet zitten om nieuw account te maken.
alvast bedankt
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: skills resetten

Bericht door Zeekoe »

Dat kan inderdaad in Lumbridge castle ergers op dat plein, maar enkel voor Def, Summ en Prayer.
victor897
Berichten: 58
Lid geworden op: maandag 24 augustus 2015, 18:42
RS: skillerking (p2p)
Clan: /

Re: skills resetten

Bericht door victor897 »

Mini Frenk schreef: Ik dacht dat je op rs3 ergens iets kon resetten nadat de combat formule was veranderd. Of was dat alleen het geval voor def, pray en sum?
oke bedankt voor het antwoord zal dan alles zo laten en gewoon skillen

Toegevoegd na 29 seconden:
Zeekoe schreef: Dat kan inderdaad in Lumbridge castle ergers op dat plein, maar enkel voor Def, Summ en Prayer.
oke bedankt voor het antwoord zal dan alles zo laten en gewoon skillen
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: skills resetten

Bericht door Myth »

victor897 schreef:
Mini Frenk schreef: Ik dacht dat je op rs3 ergens iets kon resetten nadat de combat formule was veranderd. Of was dat alleen het geval voor def, pray en sum?
oke bedankt voor het antwoord zal dan alles zo laten en gewoon skillen

Toegevoegd na 29 seconden:
Zeekoe schreef: Dat kan inderdaad in Lumbridge castle ergers op dat plein, maar enkel voor Def, Summ en Prayer.
oke bedankt voor het antwoord zal dan alles zo laten en gewoon skillen
Als ik naar je skills kijk, is het nog niet te laat om opnieuw te beginnen. Je hebt 96 Firemaking, maar dat heb je in een weekje doorspelen ook weer. Mijn mening: als je ervoor kiest om toch alleen nog maar als skiller door te gaan zou ik een nieuw account maken.
victor897
Berichten: 58
Lid geworden op: maandag 24 augustus 2015, 18:42
RS: skillerking (p2p)
Clan: /

Re: skills resetten

Bericht door victor897 »

Myth schreef:
victor897 schreef:
Mini Frenk schreef: Ik dacht dat je op rs3 ergens iets kon resetten nadat de combat formule was veranderd. Of was dat alleen het geval voor def, pray en sum?
oke bedankt voor het antwoord zal dan alles zo laten en gewoon skillen

Toegevoegd na 29 seconden:
Zeekoe schreef: Dat kan inderdaad in Lumbridge castle ergers op dat plein, maar enkel voor Def, Summ en Prayer.
oke bedankt voor het antwoord zal dan alles zo laten en gewoon skillen
Als ik naar je skills kijk, is het nog niet te laat om opnieuw te beginnen. Je hebt 96 Firemaking, maar dat heb je in een weekje doorspelen ook weer. Mijn mening: als je ervoor kiest om toch alleen nog maar als skiller door te gaan zou ik een nieuw account maken.
hallo,
bedankt voor te reageren en ik snap wat je bedoelt maar kheb ook niet veel geld op rs en als ik dan een nieuw account maak en dan weer terug helemaal opnieuw moet beginnen weet ik niet goed of ik dat wel wil zal er over nadenken :)
Plaats reactie