't Voetbaltopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

Jo schreef: standard doet wat cercle doet, winnen met 1-0 tegen de derde in de stand
standard al op 3 punten van genk
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

La Pulga schreef:
elzou schreef:
Dennis schreef: Cillessen werd wel eens genoemd als de nieuwe v.d. Sar, maar inmiddels is wel duidelijk dat zijn rust geforceerd is en niet natuurlijk. Bovendien zag je Edwin ook nooit zulke gekke dingen doen.
Onzin Dennis. Hoezo is zijn rust geforceerd dan? Kapt gewoon ff Higuain uit in 112de minuut halve finale, ik kreeg bijna een hartaanval. Van De Sar nooit gekke dingen? Duik de geschiedenisboeken nog maar eens in... Kwartfinale '98 Marseille, Van De Sar naait rode kaart aan en beide elftallen zijn nu tientallen en een keerpunt in de wedstrijd. Met nog twintig seconde op de klok schiet de technische staf van Ajax Nederland naar de halve finale. Jack van Gelder deed verslag:

https://www.youtube.com/watch?v=azUgsIkBGYc
Cillessen is nog niet eens half de keeper die Van der Sar ooit was. Van der Sar is de beste Nederlandse keeper ooit samen met van Breukelen. Cillessen mag hun veters niet eens strikken.
Cillessen is nog eens op de helft van z'n carrière, moet bovendien nog in de bloei komen. Ik vind dit een voorbarige uitspraak.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

real madrid verloren en daan verdwaald in een doolhof fzo
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Joa »

Gent 1 - Charleroi 3
Gent 1 - Valencia 0
Valencia 1 - Celta de Vigo 5
Celta de Vigo 4 - Barcelona 1

Charleroi > Barcelona

Toegevoegd na 1 minuten:

oja die klopt misschien niet helemaal maar charleroi > barca wel
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Zeekoe »

Nabuko Hond schreef:
TikTakTokTekTuk schreef: Hey hondje, hoe ging het met je 2 favoriete ploegen vandaag?
0-1 verloren wel goed gespeeld

http://atv.be/nieuws/onterecht-verlies- ... rcle-20376
Goede onpartijdige bron.
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dennis »

elzou schreef:
Dennis schreef: Cillessen werd wel eens genoemd als de nieuwe v.d. Sar, maar inmiddels is wel duidelijk dat zijn rust geforceerd is en niet natuurlijk. Bovendien zag je Edwin ook nooit zulke gekke dingen doen.
Onzin Dennis. Hoezo is zijn rust geforceerd dan? Kapt gewoon ff Higuain uit in 112de minuut halve finale, ik kreeg bijna een hartaanval. Van De Sar nooit gekke dingen? Duik de geschiedenisboeken nog maar eens in... Kwartfinale '98 Marseille, Van De Sar naait rode kaart aan en beide elftallen zijn nu tientallen en een keerpunt in de wedstrijd. Met nog twintig seconde op de klok schiet de technische staf van Ajax Nederland naar de halve finale. Jack van Gelder deed verslag:

https://www.youtube.com/watch?v=azUgsIkBGYc
Sorry, ik bedoelde te zeggen: heb ik nooit gekke dingen zien doen. In '98 was ik 4 jaar en nog niet zo met voetbal bezig en ik denk dat jij ook niet veel ouder was. Ik herinner mij v.d. Sar in ieder geval niet als iemand met gemene trekjes of onsportief gedrag.
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

elzou schreef:
Danny Blind wilde Dirk Kuyt oproepen voor de laatste twee EK-kwalificatiewedstrijden tegen Kazachstan en Tsjechië, maar de aanvaller van Feyenoord ging niet op die uitnodiging in. De bondscoach zei maandag dat Kuyt alleen wilde komen als hij een basisplaats zou krijgen en daar stond de Katwijker raar van te kijken. Geïrriteerd pakte hij de telefoon en belde hij Blind op.

Volgens Kuyt heeft de bondscoach het maandag niet goed uitgelegd: “Het klonk een beetje raar dat ik een basisplaats eiste. Ik eis natuurlijk helemaal niks”, zei hij voor de camera van de NOS. “Ik heb geen eisen aan de bondscoach gesteld en hij niet aan mij. Klaar. We hebben eventjes de plooitjes gladgestreken.”

Kuyt nam onder Guus Hiddink afscheid van het Nederlands elftal, om anderen de kans te geven. Hij zei er toen bij dat hij open stond voor een rentree, wanneer de nationale ploeg hem echt nodig had. “Dat heb ik met de huidige bondscoach nogmaals besproken. Als de nood aan de man was geweest, had ik de afgelopen periode ín het veld van waarde kunnen zijn”, sloot Kuyt af.
Blind de schele. Depay mag de schoenen van Kuyt nog niet eens strikken.. Altijd dat overdreven gelul dat Kuyt alles op werklust doet, gewoon prima basistechniek itt Depay die moeite heeft met een bal aannemen en voor de camera staat te glunderen als ze 3:0 verliezen maar hij de linksback twee keer gedold heeft.
Blind maakt het zichzelf moeilijk, komt onbetrouwbaar over zo en dit gaat zorgen voor wantrouwen. Zijn positie is al wankel.
FEYENOORD ROTTERDAM
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40378
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Jo schreef: real madrid verloren en daan verdwaald in een doolhof fzo
Ik was naar de film!
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

standard = real madrid


Doelpunten: 12' Van der Vaart 0-1, 77' Benteke 1-1

Standard: Van Hout (46' Blazic), Opare (89'Angeli), V.Ramos, Felipe, Mangala, Pocognoli (87' Pamic), Grozav (46' Danilo), Defour (59' Goreux), Witsel, Bokanga (71' Carcela), Pieroni (46' Benteke)

Real Madrid: Casillas, Arbeloa, Albiol, Ramos, Drenthe, Diarra, Gago, Granero, Van der Vaart, Higuain, Benzema, Ronaldo, Dudek, X.Alonso, Di Maria, Carvalho, Canales, Vieira

Toeschouwers: 30.023
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Daan schreef:
Jo schreef: real madrid verloren en daan verdwaald in een doolhof fzo
Ik was naar de film!
Spectre? Ik ga vrijdag

Toegevoegd na 3 minuten:
Dennis schreef:
elzou schreef:
Dennis schreef: Cillessen werd wel eens genoemd als de nieuwe v.d. Sar, maar inmiddels is wel duidelijk dat zijn rust geforceerd is en niet natuurlijk. Bovendien zag je Edwin ook nooit zulke gekke dingen doen.
Onzin Dennis. Hoezo is zijn rust geforceerd dan? Kapt gewoon ff Higuain uit in 112de minuut halve finale, ik kreeg bijna een hartaanval. Van De Sar nooit gekke dingen? Duik de geschiedenisboeken nog maar eens in... Kwartfinale '98 Marseille, Van De Sar naait rode kaart aan en beide elftallen zijn nu tientallen en een keerpunt in de wedstrijd. Met nog twintig seconde op de klok schiet de technische staf van Ajax Nederland naar de halve finale. Jack van Gelder deed verslag:

https://www.youtube.com/watch?v=azUgsIkBGYc
Sorry, ik bedoelde te zeggen: heb ik nooit gekke dingen zien doen. In '98 was ik 4 jaar en nog niet zo met voetbal bezig en ik denk dat jij ook niet veel ouder was. Ik herinner mij v.d. Sar in ieder geval niet als iemand met gemene trekjes of onsportief gedrag.
Ja oké maar dat komt waarschijnlijk met de jaren Dennis. Als Cillessen, ooit in de verre toekomst, een keerpunt in de wedstrijd forceert staan we allemaal te dansen en te springen. Net als met Costa, het is een rebel maar als supporter vind je het prachtig. Of het middenveld van PSV met Van Bommel, Strootman en Toivonen.. Uitgekotst door alles en iedereen behalve in Eindhoven.

Cillessen is momenteel de beste keeper die we hebben en heeft vandaag weer een wereldpot gekeept.

Toegevoegd na 4 minuten:
Dieselpker schreef:
elzou schreef:
Danny Blind wilde Dirk Kuyt oproepen voor de laatste twee EK-kwalificatiewedstrijden tegen Kazachstan en Tsjechië, maar de aanvaller van Feyenoord ging niet op die uitnodiging in. De bondscoach zei maandag dat Kuyt alleen wilde komen als hij een basisplaats zou krijgen en daar stond de Katwijker raar van te kijken. Geïrriteerd pakte hij de telefoon en belde hij Blind op.

Volgens Kuyt heeft de bondscoach het maandag niet goed uitgelegd: “Het klonk een beetje raar dat ik een basisplaats eiste. Ik eis natuurlijk helemaal niks”, zei hij voor de camera van de NOS. “Ik heb geen eisen aan de bondscoach gesteld en hij niet aan mij. Klaar. We hebben eventjes de plooitjes gladgestreken.”

Kuyt nam onder Guus Hiddink afscheid van het Nederlands elftal, om anderen de kans te geven. Hij zei er toen bij dat hij open stond voor een rentree, wanneer de nationale ploeg hem echt nodig had. “Dat heb ik met de huidige bondscoach nogmaals besproken. Als de nood aan de man was geweest, had ik de afgelopen periode ín het veld van waarde kunnen zijn”, sloot Kuyt af.
Blind de schele. Depay mag de schoenen van Kuyt nog niet eens strikken.. Altijd dat overdreven gelul dat Kuyt alles op werklust doet, gewoon prima basistechniek itt Depay die moeite heeft met een bal aannemen en voor de camera staat te glunderen als ze 3:0 verliezen maar hij de linksback twee keer gedold heeft.
Blind maakt het zichzelf moeilijk, komt onbetrouwbaar over zo en dit gaat zorgen voor wantrouwen. Zijn positie is al wankel.
Ja, ook hoe Van Persie aan de kant is gezet is schandalig. Maar, we moeten hem eerst eens z'n werk laten doen in plaats van alles gelijk af te vallen.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door La Pulga »

Wel een mooie goal van Ramos, raakt er alleen geblesseerd bij aan zijn schouder.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40378
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Zeker Elzou. Best vette film nog.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Daan schreef: Zeker Elzou. Best vette film nog.
Jaa ik hoor ook alleen maar positieve verhalen en op de trailer zag ik dat een deel zich afspeelt in mijn favoriete stad Rome. Heb super veel zin om te gaan

Toegevoegd na 2 uur en 51 minuten:

WTF??? Verdomme man uitwedstrijd naar vit€$ dus al uitverkocht ..... En ik heb geen kaartje...
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dennis »

Sørloth in zijn laatste wedstrijd voor zijn huidige ploeg nog even een hattrick gescoord alvorens hij in januari bij Groningen gaat spelen! :D/
Bob1880
Berichten: 1559
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2014, 13:35

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Bob1880 »

Dennis schreef: Sørloth in zijn laatste wedstrijd voor zijn huidige ploeg nog even een hattrick gescoord alvorens hij in januari bij Groningen gaat spelen! :D/
Weer een houthakker uit Neurweugen?
http://www.wijzijnantwerp.org/forum/ ROYAL ANTWERP FOOTBALL CLUB
Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off

Afbeelding
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dennis »

Bob1880 schreef:
Dennis schreef: Sørloth in zijn laatste wedstrijd voor zijn huidige ploeg nog even een hattrick gescoord alvorens hij in januari bij Groningen gaat spelen! :D/
Weer een houthakker uit Neurweugen?
Wie was nog meer een houthakker uit Neurweugen dan
Bob1880
Berichten: 1559
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2014, 13:35

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Bob1880 »

Dennis schreef:
Bob1880 schreef:
Dennis schreef: Sørloth in zijn laatste wedstrijd voor zijn huidige ploeg nog even een hattrick gescoord alvorens hij in januari bij Groningen gaat spelen! :D/
Weer een houthakker uit Neurweugen?
Wie was nog meer een houthakker uit Neurweugen dan
Erik Nevland
Marcus Berg (Zweden zijn hetzelfde)
http://www.wijzijnantwerp.org/forum/ ROYAL ANTWERP FOOTBALL CLUB
Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off

Afbeelding
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dennis »

Vond ik nou niet bepaald houthakkers :P Tenzij je daarmee bedoelt dat ze uit Scandinavië komen, dan wel ja.
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

Jo schreef: standard = real madrid


Doelpunten: 12' Van der Vaart 0-1, 77' Benteke 1-1

Standard: Van Hout (46' Blazic), Opare (89'Angeli), V.Ramos, Felipe, Mangala, Pocognoli (87' Pamic), Grozav (46' Danilo), Defour (59' Goreux), Witsel, Bokanga (71' Carcela), Pieroni (46' Benteke)

Real Madrid: Casillas, Arbeloa, Albiol, Ramos, Drenthe, Diarra, Gago, Granero, Van der Vaart, Higuain, Benzema, Ronaldo, Dudek, X.Alonso, Di Maria, Carvalho, Canales, Vieira

Toeschouwers: 30.023
lol pieroni
Bob1880
Berichten: 1559
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2014, 13:35

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Bob1880 »

Dennis schreef: Vond ik nou niet bepaald houthakkers :P Tenzij je daarmee bedoelt dat ze uit Scandinavië komen, dan wel ja.
Haha ja, is me al opgevallen hoeveel Scandinaviërs er in de eredivisie spelen. In de Pro League amper
http://www.wijzijnantwerp.org/forum/ ROYAL ANTWERP FOOTBALL CLUB
Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off

Afbeelding
Plaats reactie