Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Ja daarom. Dat "vage" van xtc is echt niet normaal meui.
Volgende week weer. :D
Nyus
Berichten: 708
Lid geworden op: woensdag 13 juni 2012, 20:19

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Nyus »

Mijn ervaring met 4fmp:

Drie keer gebruikt, elke keer in 1x een hele getikt (220mg). Vond het alle drie keer echt kut. Het is een soort XTC, maar je blijft hangen op het gevoel vlak voordat XTC chill is. Je zit de hele tijd te denken "kickt ie al in?" "Voel ik al iets?" en voor je het weet is het 6u en ga je naar huis.

XTC is een drug die ik op grote feesten zou nemen en 4fmp is een soort van... sterkere variant van blowen? Ik vind het geen chille drug om op feestjes te nemen, heb de laatste keer 4f ook nog een halfje xtc genomen omdat ik weer hetzelfde voelde als de andere twee keer en toen ging ik wel lekker.

Het effect kan natuurlijk anders voor iemand anders zijn en misschien vinden jullie het wel chill, maar ik heb 3 keer een ander soort 4fmp pilletje gebruikt en ben 3 keer teleurgesteld.

Edit: Ik was met wat vrienden waarvan 2 het wel fijn vonden (en na een paar uur xtc bijtikten omdat het uitwerkte) en eentje had genoeg aan 4fmp de hele nacht (11u-7u). Misschien ligt het aan mij, ik had wel al 4-5 maanden geen drugs gebruikt toen ik 4fmp gebruikte tho.
Laatst gewijzigd door Nyus op vrijdag 25 december 2015, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben permanent gestopt sinds februari.
Nyus
Berichten: 708
Lid geworden op: woensdag 13 juni 2012, 20:19

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Nyus »

Aron schreef:Je moet dan ook geen XTC gevoel verwachten he. Ben bang dat je verwachtingen verkeerd waren met wat 4F doet. Maar iedereen ervaart het anders natuurlijk, de een vind het chill andere niks. Doen wat jou beste lijkt :wub:
Ik weet ook niet echt wat ik verwachtte, paar vrienden die er wel verstand van hebben zeiden dat het een soort mildere xtc was dus daar liggen m'n foute verwachtingen aan. Maar zelfs als ik dat niet had verwacht weet ik nog steeds niet echt wat ik heb gevoeld die avond, het was niet heel vervelend maar ik leefde gewoon een beetje door de avond heen zonder dat ik echt lekker aan het gaan was.
Ik ben permanent gestopt sinds februari.
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Aphex »

Ja dan snap ik opzich wel dat het tegenvalt dan, zelf zie ik het meer als een leukere versie van pep.
Do I have a life, or am I just living?
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Nyus schreef:Mijn ervaring met 4fmp:

Drie keer gebruikt, elke keer in 1x een hele getikt (220mg). Vond het alle drie keer echt ****. Het is een soort XTC, maar je blijft hangen op het gevoel vlak voordat XTC chill is. Je zit de hele tijd te denken "kickt ie al in?" "Voel ik al iets?" en voor je het weet is het 6u en ga je naar huis.

XTC is een drug die ik op grote feesten zou nemen en 4fmp is een soort van... sterkere variant van blowen? Ik vind het geen chille drug om op feestjes te nemen, heb de laatste keer 4f ook nog een halfje xtc genomen omdat ik weer hetzelfde voelde als de andere twee keer en toen ging ik wel lekker.

Het effect kan natuurlijk anders voor iemand anders zijn en misschien vinden jullie het wel chill, maar ik heb 3 keer een ander soort 4fmp pilletje gebruikt en ben 3 keer teleurgesteld.

Edit: Ik was met wat vrienden waarvan 2 het wel fijn vonden (en na een paar uur xtc bijtikten omdat het uitwerkte) en eentje had genoeg aan 4fmp de hele nacht (11u-7u). Misschien ligt het aan mij, ik had wel al 4-5 maanden geen drugs gebruikt toen ik 4fmp gebruikte tho.
Sterke varian van blowen lmao wat lul jij nou weer. 4fmp werkt op serotonine en dopamine, xtc vooral op serotonine. Wel raar dat je niks voelt, 220mg is best veel dus moet je zeker wat voelen. Het gevoel is wel wat meer op de achtergrond dan bij xtc, maar je hebt echt wel zin om de hele tijd de dansen/praten en vet veel energie.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Nyus
Berichten: 708
Lid geworden op: woensdag 13 juni 2012, 20:19

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Nyus »

Rems schreef:
Nyus schreef:Mijn ervaring met 4fmp:

Drie keer gebruikt, elke keer in 1x een hele getikt (220mg). Vond het alle drie keer echt ****. Het is een soort XTC, maar je blijft hangen op het gevoel vlak voordat XTC chill is. Je zit de hele tijd te denken "kickt ie al in?" "Voel ik al iets?" en voor je het weet is het 6u en ga je naar huis.

XTC is een drug die ik op grote feesten zou nemen en 4fmp is een soort van... sterkere variant van blowen? Ik vind het geen chille drug om op feestjes te nemen, heb de laatste keer 4f ook nog een halfje xtc genomen omdat ik weer hetzelfde voelde als de andere twee keer en toen ging ik wel lekker.

Het effect kan natuurlijk anders voor iemand anders zijn en misschien vinden jullie het wel chill, maar ik heb 3 keer een ander soort 4fmp pilletje gebruikt en ben 3 keer teleurgesteld.

Edit: Ik was met wat vrienden waarvan 2 het wel fijn vonden (en na een paar uur xtc bijtikten omdat het uitwerkte) en eentje had genoeg aan 4fmp de hele nacht (11u-7u). Misschien ligt het aan mij, ik had wel al 4-5 maanden geen drugs gebruikt toen ik 4fmp gebruikte tho.
Sterke varian van blowen lmao wat **** jij nou weer. 4fmp werkt op serotonine en dopamine, xtc vooral op serotonine. Wel raar dat je niks voelt, 220mg is best veel dus moet je zeker wat voelen. Het gevoel is wel wat meer op de achtergrond dan bij xtc, maar je hebt echt wel zin om de hele tijd de dansen/praten en vet veel energie.
Dat het gevoel op de achtergrond is probeerde ik te beschrijven inderdaad, enige waarbij ik dat nog meer heb is blowen. Ofc is het een stuk sterker dan blowen maar voor mij persoonlijk voelt 4fmp totaal niet als hard drug aan en eerder als een zachte high.
Ik ben permanent gestopt sinds februari.
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Zion »

Probeer eens minder te nemen. Bij 220 ga je meer de speedy kant dan de md kant ervaren lijkt me.
4fa en mdma combi is verder niet echt goed tenzij je fried brains wil (heb het ook al gedaan though)
Ms zorgt ervoor dat je sero-vooraad opraakt en 4fa blokt de aanmaak ervan tijdelijk.
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Amnesia »

Wil ook eens 4f proberen maar ben er bang voor dat ik het niks vind en zo'n avond verpest omdat ik steeds met de gedachte loop "Ik had beter aan de pillen kunnen gaan". Ik kom van pillen altijd in een redelijk erge waas en moet ook altijd veel hallucineren. Veel energie en praat met iedereen dus ik denk dat ik het maar gewoon bij pillen hou, ook al is de halve avond 1 zwart gat de volgende dag. Maar het gevoel dat ik het heel erg naar me zin gehad hebt is voldoende. :mrgreen:

Zijn er hier wel mensen die vaak pillen en pep als combi nemen? Heb bij Angerfist 2 nakkies genomen rond een uur of 5 omdat ik veel te hard zat te hallucineren, vond dat wel chill spul. Enige klote is dat je beste plafonddienst hebt wat je met 4f ook hebt dus daar zie ik altijd wel zwaar tegen op. :/
Afbeelding
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Matss »

Neem gewoon op een avond dat je niks te doen heb, hoef je niet bang te zijn dat je wat verpest :P
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Aphex »

MDMA + Pep is erg neurotoxisch.
Ook denk ik dat je veel te veel mdma pak, aangezien je de helft niet meer weet en begint te hallucineren. Hallucinaties komen doordat een deel van MDMA in je hoofd wordt omgezet in MDA.

There is a link between dopamine levels and MDMA induced neurotoxicity. The idea being that serotonin depleted neurons take up radical oxidized dopamine products into the cell via the serotonin transporter (SERT) which then damage the cell. Adding more dopamine into the system with amphetamine would likely make this problem worse.
Laatst gewijzigd door Aphex op vrijdag 25 december 2015, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Do I have a life, or am I just living?
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Amnesia »

Matss schreef:Neem gewoon op een avond dat je niks te doen heb, hoef je niet bang te zijn dat je wat verpest :P
Wil het sowieso wel op een feest doen. :P
Aphex schreef:MDMA + Pep is erg neurotoxisch.
Ook denk ik dat je veel te veel mdma pak, aangezien je de helft niet meer weet en begint te hallucineren. Hallucinaties komen doordat een deel van MDMA in je hoofd wordt omgezet in MDA.
De 1 zet meer MDMA om naar MDA dan de ander, verschilt per persoon. Sommige hallucineren pas na 500mg mdma en andere al na 200 zoals ik. Kan niet zeggen dat ik weinig neem maar neem meestal gewoon bij als ik merk dat ik minder hard ga. Meestal 2,5 a 3 op een nacht en wat likken m wat uitkomt op denk 550mg in een uur of 8 meestal. :P
Afbeelding
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Aphex »

Oke wat ik zei klopte dus :')
Ga je eerst eens inlezen over mdma.
Do I have a life, or am I just living?
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Matss »

Ik weet alleen van MDMA dat er heel veel tieners ja tegen zeggen.
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Amnesia »

Aphex schreef:Oke wat ik zei klopte dus :')
Ga je eerst eens inlezen over mdma.
Ik begin na een hele al hard te hallucineren hoor. Het is niet dat iedereen veel mdma op heeft als die hard hallucineert, verschilt per persoon zoals ik al zei dus misschien moet jij je beter eff inlezen. :")

Daarbij zeg je dit waarschijnlijk omdat je de hoeveelheid teveel en niet verantwoord vind maar je weet me lichaamsgewicht niet eens dus waar baseer je dat op in godsnaam?
Afbeelding
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Aphex »

Ik neem aan dat je minder dan 275 kilo weegt, dus dit is gewoon te veel lol.
Do I have a life, or am I just living?
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Volture »

Aphex schreef:Ik neem aan dat je minder dan 275 kilo weegt, dus dit is gewoon te veel lol.
Nee hoor.
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Amnesia »

Aphex schreef:Ik neem aan dat je minder dan 275 kilo weegt, dus dit is gewoon te veel lol.
Dus iedereen die meer dan 2x z'n lichaamsgewicht in mg aan mdma neemt moet zich eerst eens inlezen over mdma zelfs als je al een aantal jaar gebruikt en je tolerantie is behoorlijk verhoogd? :lol: Ik denk dat je maar een enkeling gaat vinden die zich daaraan houdt. :")

Dan zou je godver 100 kilo moeten wegen voordat je een heel pilletje op mag maken op een festival, mooie redenatie vriend.
Afbeelding
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Aphex »

Tja, als je zoveel gebruikt, amfetamine erbij gaat pakken omdat je te hard gaat, ben je gewoon achterlijk bezig.
Dat er genoeg mensen zijn die schijt hebben aan hun hoofd betekent het niet dat het niet enorm slecht voor je is.
Do I have a life, or am I just living?
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Amnesia »

Aphex schreef:Tja, als je zoveel gebruikt, amfetamine erbij gaat pakken omdat je te hard gaat, ben je gewoon achterlijk bezig.
Dat er genoeg mensen zijn die schijt hebben aan hun hoofd betekent het niet dat het niet enorm slecht voor je is.
Lul inderdaad maar over je gemaakte standpunt heen. :") Ik ging niet te hard, ik hallucineerde gewoon te veel dus wou af van dat wazige gevoel wat ook lukte. Als je veel te hard gaat dan ben je inderdaad dom als je pep gaat gebruiken, zover was ik ook nog wel. Kan je beter sos gebruiken.
J oey schreef:Ik snap echt niet hoe mensen zo veel nodig hebben om tot een gewenst effect te komen. :') Toen ik nog X gebruikte had ik altijd genoeg aan 2 halfjes voor een hele nacht en toen hield ik me nooit aan die 3 maanden regel. Als je zoveel nodig hebt wil je gewoon teveel volgens mij en blijf je maar bijpakken zelfs als je het niet "nodig" hebt. Oftewel je hebt gewoon geen controle over jezelf (het is natuurlijk niet vanzelf zo ver gekomen als je er verstandig mee omgaat), in welk geval ik me afvraag of het überhaupt wel verstandig voor je is om te gebruiken.
Het lijkt me sterk dat als jij vanaf een uur of half 12 begint met een halfje en je ergens in de nacht nog een halfje neemt je tot 7 uur hard kan gaan zonder op een gegeven moment vermoeide benen te krijgen. Misschien als je geen tolerantie hebt en een lichaamsgewicht van 50 kilo maar als ik een halfje neem dan slaat die 3 kwartier later in en duurt het misschien een uur voordat die weer wat inzakt. Ik heb geen zin in het gevoel dat die inzakt dus ik neem meestal bij voor dat gebeurd. Kan je me onverantwoord vinden maar ach, dan onderschat je dat de meeste ervaren gebruikers dat ook doen.
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Volture »

Amnesia schreef:Het lijkt me sterk dat als jij vanaf een uur of half 12 begint met een halfje en je ergens in de nacht nog een halfje neemt je tot 7 uur hard kan gaan zonder op een gegeven moment vermoeide benen te krijgen. Misschien als je geen tolerantie hebt en een lichaamsgewicht van 50 kilo maar als ik een halfje neem dan slaat die 3 kwartier later in en duurt het misschien een uur voordat die weer wat inzakt. Ik heb geen zin in het gevoel dat die inzakt dus ik neem meestal bij voor dat gebeurd. Kan je me onverantwoord vinden maar ach, dan onderschat je dat de meeste ervaren gebruikers dat ook doen.
Ja zo doen mn vrienden en ik t ook, weet niet hoe t bij anderen hier zit, maar ik vind t extreem kut om in dat dipje te zitten en je benen zwaar voelen worden.
Afbeelding
Plaats reactie