[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Yves W »

Ik heb al vaak genoeg gezien dat FNC redelijk shit speelt en dan opeens terugkomt en toch weer de split wint. Ik zeg niet dat het nu gaat gebeuren, but I wouldn't count them out.
Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door elzou »

Op m'n smurf placements gedaan. 8-2 gegaan en van G II naar G IV.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Willeem
Berichten: 1320
Lid geworden op: maandag 10 november 2008, 21:00

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Willeem »

Netjes! Ik kwam met 8-2 in Silver V terwijl ik vorig seizoen Gold V was.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Joa »

is toch niet netjes
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Aphex »

3-7 en gold 1 geëindigd, ik vind mooi
Do I have a life, or am I just living?
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

^ Welke rank was je. Ik ging van gold 3 naar silver 4 rip, had toen ik nog eens dikke lose streaks in silver 4 dat ik nu silver 3 niet geskipt heb... lekker door heel fucking silver climber weer fisssaaaaaa.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door elzou »

Rems schreef:^ Welke rank was je. Ik ging van gold 3 naar silver 4 rip, had toen ik nog eens dikke lose streaks in silver 4 dat ik nu silver 3 niet geskipt heb... lekker door heel fucking silver climber weer fisssaaaaaa.
Op m'n main 1:1, verloren door een AFK Khazix die zei dat ie zelfmoord ging plegen. Wil minstens in plat geplaatst worden anders niet tevreden.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Nja, hoop er maar niet op. Heb 3 dia V's in mn fl, twee kwamen er in plat 5 en één kwam in gold 1 lol.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Heb gister 12 potjes soloq gedaan :')
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Mystery »

Nieuw item Duskblade of Draktharr in patch 6.3 lijkt leuk voor Assassins en AD Top en dergelijke.

Afbeelding

Ben zeer benieuwd welke impact deze zal hebben. Ik geloof dat ik gehoord had dat er een AP variant was en dat die weg is gehaald en nu een AD variant het spel in wordt gebracht. :mrgreen:
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Yves W »

Ik neem aan dat het inderdaad voor AD assassins is bedoeld. Toen ik het las, vond ik het ietwat te gecompliceerd, voornamelijk omdat het een unique passive is met een 120s CD die ook nog kan resetten onder bepaalde omstandigheden. Het verbaast me ook weer dat ze iets introduceren dat in 1 burst zoveel %damage doet. Ik heb enigszins het gevoel dat de "minigame" zijn waarde verliest omdat het te gecompliceerd is, of broken genoeg is dat je er niet om caret en iedereen reckt.
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

Dit is weer zo'n item die OP is voor Zed en talon etc, worden vervolgens nerfed en niet het item, daarna wordt het item ook generft en zijn de champs useless (niet dat ik dat erg vind in het geval van zed en talon). Maar dit is eig een dfg 2.0
Afbeelding
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Aphex »

Rems schreef:^ Welke rank was je. Ik ging van gold 3 naar silver 4 rip, had toen ik nog eens dikke lose streaks in silver 4 dat ik nu silver 3 niet geskipt heb... lekker door heel fucking silver climber weer fisssaaaaaa.
Plat 1
Do I have a life, or am I just living?
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Yves W »

Slay a Stone schreef:Dit is weer zo'n item die OP is voor Zed en talon etc, worden vervolgens nerfed en niet het item, daarna wordt het item ook generft en zijn de champs useless (niet dat ik dat erg vind in het geval van zed en talon). Maar dit is eig een dfg 2.0
So true (voornamelijk dat ze de champs nerfen ipv het item, lol); dat is precies wat ik dacht. Beste uitkomst is misschien nog dat ze het percentage te laag maken, waardoor het item shit en dus niet gebruikt wordt. Met een goed percentage lijkt het me inderdaad redelijk broken. Slecht design IMO.
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

8w 2l in promo's met kda van 10/4/7, geplaatst in silver 1 (was vorig seizoen gold 4) dus ben er wel tevreden mee (kon erger).
Afbeelding
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Paulus »

mwa, dan is het gewoon prima, ook geen vervelende klimpraktijken voor jou nu.

Ben zelf inmiddels weer silver 2 na gepleurd te zijn in bronze 1, op silver 3 had ik in 5 games een afk en meerdere keren gewoon meerdere trolls (en ook enkele keren ook gewoon verloren van betere spelers). Dus dat was helaas een wat langere klus. Denk wel rond de voorjaarsvakantie terug te zijn in gold4 ofzo.
hoi
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Boeie fok dynamic que, binnenkort komt soloq dat is de echte dingen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

Gaat nog minstens 2 maanden duren voor dat komt.
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Mystery »

Dat ze eens die blind pick met die nieuwe queue gaan voorzien: dat lijkt me niet al te moeilijk...
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Wat is mis met blind pick? Vind blind pick wel chill heb je snel een game, draft pick duurt zo lang.
Slay a Stone schreef:Gaat nog minstens 2 maanden duren voor dat komt.
Hoe weet je dat? Voor zover ik weet is dat nog niet bekend gemaakt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie