Forumevenementen

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Forumevenementen

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Maar dan hebben ze tenminste een reden
Vele kusjes aan iedereen
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Forumevenementen

Bericht door Daan »

Jongens jongens OT.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Forumevenementen

Bericht door TikTakTokTekTuk »

We zijn aan het bespreken hoe ze meer mensen naar evenementen krijgen. Dat lijkt me vrij OT.
Vele kusjes aan iedereen
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Forumevenementen

Bericht door Odius »

Zoals reeds door enkelen opgemerkt zal men zich in de toekomst vooral moeten focussen op evenementen die daadwerkelijk voordelen (ofwel loot op RS zelf, ofwel beloningen op het forum- maar ik denk dat het eerste meer succesvol is) bieden voor de deelnemers, of waarvoor men weinig meer dient te doen dan het opgeven van de naam (bv. Road of Skillers).

Ik heb altijd al gevonden dat er misschien wat weinig werd gedaan met de updates van Jagex. Het nadeel hiervan is dat dit een snelle organisatie vraagt, maar het voordeel is dat je sowieso meer mensen ter plaatse krijgt. Dan denk ik aan een nieuwe quest samen doen, een nieuwe minigame samen verkennen etc. Er hoeft niet altijd sprake te zijn van een nette formele organisatie via het forum. Een kort berichtje en een ad hoc organisatie met enkele vrienden dat openstaat voor buitenstaanders is op het goede moment wellicht ook succesvol. Zolang er sprake is van Runescape moeten evenementen kunnen worden georganiseerd in principe. Alleen de manier waarop moet telkens aangepast en herzien worden naar gelang de situatie. Vroeger waren de spelers heus niet socialer dan nu, er waren er gewoon meer.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Forumevenementen

Bericht door Daan »

Trouwens, er werd een jaar of 2/3 geopperd dat er speciale evenementenbadges zouden komen, die onder je avatar kwamen te staan. Eigenlijk wel een flinke misser dat die uiteindelijk niet gekomen zijn. Was waarschijnlijk een perfecte stimulans geweest om mensen mee naar evenmenten te krijgen.
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Forumevenementen

Bericht door Joost »

Het was iets wat volgens mij veel tijd zou kosten voor Feppie om te implementeren.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Forumevenementen

Bericht door Mystery »

Klopt, Joost.
Plaats reactie