Visie en missie van 't forum

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Visie en missie van 't forum

Bericht door Ricc »

amedee de vlieg schreef:jeetje de chatmods zeiden altijd dat ik het niveau omlaag trok maar blijkbaar is het niveau nog altijd zo laag nu ik er al een half jaar niet geweest ben misschien moet ik mijn comeback plannen?
they need a leader

rise up, chosen one!
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Visie en missie van 't forum

Bericht door Tristan »

amedee de vlieg schreef:
Tristan schreef:Waar gaat het volgens jou fout qua niveau/sfeer?
Tristan schreef:We hebben juist als chatteam het voornemen genomen afgelopen jaar om strenger op te treden
ik zie de link !! wie nog ??
...tegen mensen die de sfeer verpesten en het niveau van de chat verlagen, ja. Voor de rest is het chatbeleid niet strenger geworden, al jaren niet. Het is zelfs milder geworden als je kijkt naar kicks van jaren geleden.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
amedee de vlieg
Verbannen (permanent)
Berichten: 1203
Lid geworden op: woensdag 18 november 2015, 20:53

Re: Visie en missie van 't forum

Bericht door amedee de vlieg »

vroeger werd het chatniveau op peil gehouden door grootheden zoals abbo kid en nabuko hond, daarna kwamen saint trump en suited ak die nog een tijd lang probeerden om de chat de goeie richting uit te duwen maar dat is helaas ook verleden tijd
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Visie en missie van 't forum

Bericht door xNitrous »

Vroeger.. vroeger ging alles nog om Runescape en waren we een community. Nu is vooral het onderste deel van het forum heilig!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Visie en missie van 't forum

Bericht door Daan »

xNitrous schreef:Vroeger.. vroeger ging alles nog om Runescape en waren we een community. Nu is vooral het onderste deel van het forum heilig!
"Nu"
Volgens jouw postgeschiedenis ben je tussen 2011 en 2015 nauwelijks tot niet actief geweest, dus ga geen dingen roepen waar je geen verstand van hebt.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Visie en missie van 't forum

Bericht door xNitrous »

Daan schreef:
xNitrous schreef:Vroeger.. vroeger ging alles nog om Runescape en waren we een community. Nu is vooral het onderste deel van het forum heilig!
"Nu"
Volgens jouw postgeschiedenis ben je tussen 2011 en 2015 nauwelijks tot niet actief geweest, dus ga geen dingen roepen waar je geen verstand van hebt.
Precies, maar om even toe te voegen: 2009-2011 is het begin van de vroeger reeks. Maar jij zoekt natuurlijk altijd alleen de puntjes waar jij iets over te zeggen hebt. Misschien moet je even over het onderwerp posten in plaats van altijd maar tegen mensen persoonlijk, goed idee?
amedee de vlieg
Verbannen (permanent)
Berichten: 1203
Lid geworden op: woensdag 18 november 2015, 20:53

Re: Visie en missie van 't forum

Bericht door amedee de vlieg »

ik ben het eens met xNitrous
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Visie en missie van 't forum

Bericht door i k0nijn i »

Ik denk dat het voor de moderatoren op het forum vooral de bedoeling is om het forum in goede banen te leiden en te proberen zorgen voor een sfeer die voor het merendeel van de leden bevorderlijk is. Dat er daarbij altijd mensen zullen zijn die het niet eens zijn met het beleid of er de voeten aan vegen is onvermijdelijk.

Hoewel het heel lastig is om nieuwe leden aan te trekken, is dat toch ook wel het doel. Echter wil je in dit geval dan wel leden aantrekken met een interesse voor RuneScape, aangezien het een fansite blijft. Nieuwe leden die zich mengen in Non-RS zijn fijn, maar de focus dient toch op de RS-fora te liggen, vandaar ook de eerder geciteerde post uit R&M.

Ik ga ook niet ontkennen dat ik ook het gevoel heb dat het merendeel van de leden hier zit voor Non-RS en eigenlijk nog weinig interesse heeft in RS. Wat daarmee moet aangevangen worden weet ik niet en is uiteindelijk ook niet mijn beslissing. Ik kan inbeelden dat een inkrimping van het Non-RS deel bevorderlijk zou kunnen zijn voor een eventuele groei van het RS-deel, al neem je dan volgens mij ook het toch wel grote risico dat je Non-RS dooddoet en er geen groei van het RS-deel voor in de plaats krijgt.
Afbeelding
amedee de vlieg
Verbannen (permanent)
Berichten: 1203
Lid geworden op: woensdag 18 november 2015, 20:53

Re: Visie en missie van 't forum

Bericht door amedee de vlieg »

wordt er eigenlijk wel gerecruit op andere sites of op het runescape forum
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Visie en missie van 't forum

Bericht door Jaestro »

xNitrous schreef:
Daan schreef:
xNitrous schreef:Vroeger.. vroeger ging alles nog om Runescape en waren we een community. Nu is vooral het onderste deel van het forum heilig!
"Nu"
Volgens jouw postgeschiedenis ben je tussen 2011 en 2015 nauwelijks tot niet actief geweest, dus ga geen dingen roepen waar je geen verstand van hebt.
Precies, maar om even toe te voegen: 2009-2011 is het begin van de vroeger reeks. Maar jij zoekt natuurlijk altijd alleen de puntjes waar jij iets over te zeggen hebt. Misschien moet je even over het onderwerp posten in plaats van altijd maar tegen mensen persoonlijk, goed idee?
Ach Nitrous, 2005-2007 waren de gloriejaren van lunagang, daar valt nu eenmaal niets aan te veranderen.
Afbeelding
Plaats reactie