Het FIFA topic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het FIFA topic

Bericht door xNitrous »

Glenn. schreef:
Daan schreef:Depay?
Zou kunnen. Overal eigenlijk veel beter maar de 5 WF voor shots gaat helpen ipv de 2 van Depay
Hmja, Depay is een goede optie Daan! Alleen BPL gaat hem niet worden, was mijn eerste team en er is inderdaad veel keuze, alleen niet de spelers waar ik op zit te wachten.

Ik zou graag mijn Calcia A of Bundesliga uitbreiden, speel nu met beide competities van ieder 1 basis team. 22 van de 38 potjes gewonnen, dus ik zal een prima reward krijgen! Verder krijg ik steeds een fijnere formatie te pakken met 4-3-3 (4) dat is dus met een CAM. Van afstand schieten werkt nu ook, god wat is Renato Sanchez een held!
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

26/33 tot nu toe. Verloor op 20/25 twee potten achter elkaar dus. Nu weer 6 achter elkaar gewonnen. Elite 3 moet er wel weer in zitten, met een beetje heel veel mazzel Elite 2.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het FIFA topic

Bericht door xNitrous »

Ron schreef:26/33 tot nu toe. Verloor op 20/25 twee potten achter elkaar dus. Nu weer 6 achter elkaar gewonnen. Elite 3 moet er wel weer in zitten, met een beetje heel veel mazzel Elite 2.
Wil wel eens een pot tegen jou spelen, PS4 toch? Benieuwd wat het verschil dan is.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het FIFA topic

Bericht door i k0nijn i »

Speelt hier nog iemand The Journey? Vandaag nog eens verder gedaan. Sta op het punt kampioen te spelen en de beker te winnen, maar ik vroeg me af of het stopt na 1 seizoen of niet. :P
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het FIFA topic

Bericht door xNitrous »

i k0nijn i schreef:Speelt hier nog iemand The Journey? Vandaag nog eens verder gedaan. Sta op het punt kampioen te spelen en de beker te winnen, maar ik vroeg me af of het stopt na 1 seizoen of niet. :P
Het zal waarschijnlijk gewoon doorgaan en je zult een transfer kunnen maken zoals jij wilt, als het goed is. Net als carrière. Wel jammer dat je dan alleen binnen de BPL kunt blijven.
Nathan VL
Berichten: 1080
Lid geworden op: donderdag 5 februari 2009, 18:46
Oude naam: Navalo

Re: Het FIFA topic

Bericht door Nathan VL »

i k0nijn i schreef:Speelt hier nog iemand The Journey? Vandaag nog eens verder gedaan. Sta op het punt kampioen te spelen en de beker te winnen, maar ik vroeg me af of het stopt na 1 seizoen of niet. :P
Heb vernomen dat het na 1 seizoen stopt.
-
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het FIFA topic

Bericht door i k0nijn i »

Stopt na het seizoen, ja. Je krijgt Alex Hunter op FUT en dat is het. De FA Cup gewonnen tegen L'pool met Gareth Walker en kampioen gespeeld met 100 punten, 68 goals en 30 assists in alle competities samen. :mrgreen:

Ook tof dat Hunter op FUT dan ook voor je club speelt. Handig als je naar hybrids wilt gaan en direct een perfect link krijgt met een Engelse speler bij je club. Ik zou bijvoorbeeld Rooney en Hunter kunnen zetten voor perfect chem. Mogelijkheden bij andere clubs zijn Kane - Hunter, Sterling - Hunter, Sturridge - Hunter en nog zo veel meer. Best tof.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het FIFA topic

Bericht door Daan »

Met welk overall eindigde je?
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het FIFA topic

Bericht door i k0nijn i »

74, maar je FUT card is 75 rated en IF Gold qua look.
Afbeelding
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

xNitrous schreef:
Ron schreef:26/33 tot nu toe. Verloor op 20/25 twee potten achter elkaar dus. Nu weer 6 achter elkaar gewonnen. Elite 3 moet er wel weer in zitten, met een beetje heel veel mazzel Elite 2.
Wil wel eens een pot tegen jou spelen, PS4 toch? Benieuwd wat het verschil dan is.
PS4 ja, uiteindelijk 30/40. Laatste 2 potjes met spelerstraining kaartjes gedaan. 8-[

Toegevoegd na 32 minuten en 19 seconden:
Best aardige draft geschiedenis als ik het zo zie: 22 keer draft gespeeld, 11 gewonnen en totaal 67-11.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het FIFA topic

Bericht door xNitrous »

Ron schreef:
xNitrous schreef:
Ron schreef:26/33 tot nu toe. Verloor op 20/25 twee potten achter elkaar dus. Nu weer 6 achter elkaar gewonnen. Elite 3 moet er wel weer in zitten, met een beetje heel veel mazzel Elite 2.
Wil wel eens een pot tegen jou spelen, PS4 toch? Benieuwd wat het verschil dan is.
PS4 ja, uiteindelijk 30/40. Laatste 2 potjes met spelerstraining kaartjes gedaan. 8-[

Toegevoegd na 32 minuten en 19 seconden:
Best aardige draft geschiedenis als ik het zo zie: 22 keer draft gespeeld, 11 gewonnen en totaal 67-11.
Stuur me je PSN met een privébericht als je wilt?
Ah netjes 30 winst, ik was deze keer ontzettend blij met 22. Heb mij wel alweer geplaatst voor het volgende toernooi in mijn eerste poging! Nu snap ik wel jou coins, zoveel draft potjes.. dat is super!
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

Draft rewards worden slechter en slechter man man man.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het FIFA topic

Bericht door xNitrous »

Nog steeds niet geprobeerd, maar zo te horen niet meer de moeite dus?
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

Nou, gister kreeg ik voor winst een gold pack met 1 zeldzaam ding en gold premium spelers pakket. Huilon.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het FIFA topic

Bericht door xNitrous »

Ron schreef:Nou, gister kreeg ik voor winst een gold pack met 1 zeldzaam ding en gold premium spelers pakket. Huilon.
En dat was gewoon een online toernooi?
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

xNitrous schreef:
Ron schreef:Nou, gister kreeg ik voor winst een gold pack met 1 zeldzaam ding en gold premium spelers pakket. Huilon.
En dat was gewoon een online toernooi?
Yes, maar 3 vd 4 gingen bij een 2-0 stand weg. Misschien heeft het daar mee te maken?
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Het FIFA topic

Bericht door Glenn. »

AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het FIFA topic

Bericht door i k0nijn i »

Ik ben eens voor iets anders dan Man Utd gegaan voor CM en heb eens gekeken wat Barca gaf in kick-off. Het is echt belachelijk hoe makkelijk je ze erin legt met Messi. En Rakitic is ook gigantisch goed imo.

Nog suggesties voor fijne ploegen in CM? Ik speel graag met een topclub, aangezien ik graag mijn kern bijeen houd en graag de mogelijkheid heb om high-caliber transfers te doen. Oh, en ik zou Chelsea doen voor de kern, maar ik krijg het niet over mijn hart om met zo'n kutclub te spelen. :") Misschien is Engeland in het algemeen niet zo'n goed idee.
Afbeelding
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

Ik zie K0n zonder kleurtje, wtf. Even lezen.

Ben zelf niet zo'n fan van CM dus ik kan je niet helpen.
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Het FIFA topic

Bericht door Glenn. »

i k0nijn i schreef:Ik ben eens voor iets anders dan Man Utd gegaan voor CM en heb eens gekeken wat Barca gaf in kick-off. Het is echt belachelijk hoe makkelijk je ze erin legt met Messi. En Rakitic is ook gigantisch goed imo.

Nog suggesties voor fijne ploegen in CM? Ik speel graag met een topclub, aangezien ik graag mijn kern bijeen houd en graag de mogelijkheid heb om high-caliber transfers te doen. Oh, en ik zou Chelsea doen voor de kern, maar ik krijg het niet over mijn hart om met zo'n **** te spelen. :") Misschien is Engeland in het algemeen niet zo'n goed idee.
Tottenham, West Ham en Leicester.
B'Munchengladbach
Ajax/PSV
Club Brugge/Anderlecht
Olympique Marseille
Napoli of Lazio Roma
Valencia/Villareal/
Benfica of Porto
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Plaats reactie