Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Dieselpker
Berichten: 11653
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Dieselpker »

J elmer schreef:
Atem_nijo schreef:
J elmer schreef:


maak mij mod en verwijderen men ban uit ltf. na dit lijkt het me ook vanzelfsprekend dat Kipcorn en niet ik JelmerKanker was
Misschien
Hij is duidelijk geschikt
FEYENOORD ROTTERDAM
Warrior737
Berichten: 77
Lid geworden op: zondag 3 oktober 2010, 15:22
RS: Elba (p2p)
Extra rang: RoS #1 Agility, Crafting, Mining

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Warrior737 »

Royenroy schreef:
Sam schreef:
i k0nijn i schreef:Het is natuurlijk wel jammer dat er niet meer tijd genomen is. Dit voelt ook enorm aan als gewoon willen vertrekken en niet eens iets gezegd hebben daarover in privé. Gewoon even op een vrijdagavond lezen wat gezegd is en denken dat het genoeg geweest is.

Ik zou dus toch aandringen bij Pale om te blijven en te zien wat er gedaan kan worden.
Je hoeft hem er toch ook niet meteen uit te knikkeren? Ik bedoel als ie het niet wil dan houdt het op maar er is zeker nog ruimte voor overleg lijkt me
Wat een shitshow verwacht je als hij morgen aankondigt om toch nog mod te blijven? Ik heb verder niets tegen Pale ofzo, ik kom eigenlijk nooit meer in de RS onderdelen dus kom hem nooit tegen; maar na dit lijkt het me toch nog lastig om zowel tegenover de leden als de rest van het team nog een normale positie te hebben als mod.
Buiten de Rs-delen is hij toch het zelfde als ieder ander lid? Geen mod neem ik aan. :-k
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Ricc »

Sam schreef:
Royenroy schreef:
Sam schreef:
i k0nijn i schreef:Het is natuurlijk wel jammer dat er niet meer tijd genomen is. Dit voelt ook enorm aan als gewoon willen vertrekken en niet eens iets gezegd hebben daarover in privé. Gewoon even op een vrijdagavond lezen wat gezegd is en denken dat het genoeg geweest is.

Ik zou dus toch aandringen bij Pale om te blijven en te zien wat er gedaan kan worden.
Je hoeft hem er toch ook niet meteen uit te knikkeren? Ik bedoel als ie het niet wil dan houdt het op maar er is zeker nog ruimte voor overleg lijkt me
Wat een shitshow verwacht je als hij morgen aankondigt om toch nog mod te blijven? Ik heb verder niets tegen Pale ofzo, ik kom eigenlijk nooit meer in de RS onderdelen dus kom hem nooit tegen; maar na dit lijkt het me toch nog lastig om zowel tegenover de leden als de rest van het team nog een normale positie te hebben als mod.
"Sorry, ik was geirriteerd gisteren en heb een overhope beslissing gemaakt. We hebben het er met het team over gehad en ik wil het toch nog proberen omdat ik vertrouwen heb dat we er samen nog wat van kunnen maken."

Ik kan moeilijk voorstellen dat mensen daar echt moeite mee hebben. Het is nog steeds maar een modfunctie, tegenwoordig heb je niet meer autoriteit oid nodig.
Je kunt toch moeilijk je ontslag indienen op je werk en dat aankondigen aan alle werknemers, om dan de volgende dag terug te komen om te vragen of je toch kunt blijven werken.
Dieselpker
Berichten: 11653
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Dieselpker »

Maar dit is geen werk
FEYENOORD ROTTERDAM
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Mystery »

Ook al zien jullie het niet, ik ben wel degelijk vrij actief geweest in privé, maar dat is ook uitgelegd in mijn topic.
Rotje schreef:
Mystery schreef:Ik moet me helaas ook bij Tim en Konijn gaan aansluiten hierover.
i k0nijn i schreef: Ik ga ook niet doen alsof die adviseur rank meer is dan je rank niet kwijt willen, maar eigenlijk niets meer moeten bijdragen.
8-[ 8-[
De bijdrage is voornamelijk in privé te vinden (of onzichtbaar). Als moderator kom ik in ieder geval niet uit.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Sam »

Dieselpker schreef:Maar dit is geen werk
inderdaad. En ook op werk gebeurt het vaak zat dat mensen ruzie maken, boos weglopen (ontslag nemen) en de dag later terugkomen. Natuurlijk zitten er dan wel consequenties aan, maar dit is dan ook geen werk.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Bighead »

Royenroy schreef:Wat een shitshow verwacht je als hij morgen aankondigt om toch nog mod te blijven? Ik heb verder niets tegen Pale ofzo, ik kom eigenlijk nooit meer in de RS onderdelen dus kom hem nooit tegen; maar na dit lijkt het me toch nog lastig om zowel tegenover de leden als de rest van het team nog een normale positie te hebben als mod.
Hier moet ik het mee eens zijn. Dat lijkt me geen optie meer.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7093
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook

Bericht door Dexter »

Volture schreef:>als het forum ziek is
Beterschap forum, hopelijk kom je er snel bovenop
Zie, daarom moet je dus een dokter als mod hebben. 8-[
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Ricc »

Sam schreef:
Dieselpker schreef:Maar dit is geen werk
inderdaad. En ook op werk gebeurt het vaak zat dat mensen ruzie maken, boos weglopen (ontslag nemen) en de dag later terugkomen. Natuurlijk zitten er dan wel consequenties aan, maar dit is dan ook geen werk.
Dit is ook wel erger. Mijn *mooiwoordvoorprincipe* was dan ook dat je niet kunt doen alsof er niets gebeurd is en gewoon verder gaan met alles. Voornamelijk als je een exclusieve functie neerlegt en doet alsof het team waarvoor je gewerkt noobs zijn.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Sam »

Bighead schreef:
Royenroy schreef:Wat een shitshow verwacht je als hij morgen aankondigt om toch nog mod te blijven? Ik heb verder niets tegen Pale ofzo, ik kom eigenlijk nooit meer in de RS onderdelen dus kom hem nooit tegen; maar na dit lijkt het me toch nog lastig om zowel tegenover de leden als de rest van het team nog een normale positie te hebben als mod.
Hier moet ik het mee eens zijn. Dat lijkt me geen optie meer.
Je kan dat toch best oplossen verder. Uiteindelijk is hier bijna alleen non-rs actief, en zelfs dan is niet meer echt dat mod autoriteit oid nodig hebben. Hoe het binnen het team zit weet ik niet, maar jullie lijken me volwassen genoeg om dat uit te praten.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Dieselpker
Berichten: 11653
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook

Bericht door Dieselpker »

Dexter schreef:
Volture schreef:>als het forum ziek is
Beterschap forum, hopelijk kom je er snel bovenop
Zie, daarom moet je dus een dokter als mod hebben. 8-[
:"")
FEYENOORD ROTTERDAM
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Bighead »

Sam schreef:Je kan dat toch best oplossen verder. Uiteindelijk is hier bijna alleen non-rs actief, en zelfs dan is niet meer echt dat mod autoriteit oid nodig hebben. Hoe het binnen het team zit weet ik niet, maar jullie lijken me volwassen genoeg om dat uit te praten.
Ik zou het hem alleszins niet misgunnen, maar ik betwijfel of het succesvol zou zijn.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Sam »

Ja, maar daar kom je vanzelf achter. Persoonlijk zou ik Pale gewoon een nieuwe kans geven, mits hij het zelf wil. Wat ik hoorde en meekreeg had hij veel nieuwe ideeën, en samen met de steeds groeiende aanwas uit voornamelijk de chat leek dat ook te werken.

Toegevoegd na 25 seconden:
Ik zou als ik Pale was dan niet heel actief ohfedc gaan modereren tho
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Daan »

Yentel hoor je nu niet (niet online), maar die had in het begin ook een klein foutje gemaakt in Bar. Kan gewoon gebeuren, je wordt erop aangesproken en je leert ervan. Je kapt er niet gelijk mee, kom op zeg.
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Gewoon »

Wie is Pale dan? Dacht dat OG's alleen in non rs postte
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11653
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Dieselpker »

Ongewoon schreef:Wie is Pale dan? Dacht dat OG's alleen in non rs postte
Dat sowieso
FEYENOORD ROTTERDAM
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Ricc »

Sam schreef:Ja, maar daar kom je vanzelf achter. Persoonlijk zou ik Pale gewoon een nieuwe kans geven, mits hij het zelf wil. Wat ik hoorde en meekreeg had hij veel nieuwe ideeën, en samen met de steeds groeiende aanwas uit voornamelijk de chat leek dat ook te werken.

Toegevoegd na 25 seconden:
Ik zou als ik Pale was dan niet heel actief ohfedc gaan modereren tho
Maar zou je eerlijk kunnen zeggen dat dit past in het huidig systeem?
Als je van de eerste misslag al kapt met je taken zegt dat redelijk veel over je doorzettingsvermogen. Dat je nog goede ideeën hebt enz ok, maar zo'n taak als RS-mod vergt meer dan dat.
Dieselpker
Berichten: 11653
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Dieselpker »

Tbh denk ik dat hij zelf totaal niet meer zou willen. De holmaatjes van het evenemententeam zullen we niet missen.
FEYENOORD ROTTERDAM
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Bighead »

Sam schreef:Ja, maar daar kom je vanzelf achter. Persoonlijk zou ik Pale gewoon een nieuwe kans geven, mits hij het zelf wil. Wat ik hoorde en meekreeg had hij veel nieuwe ideeën, en samen met de steeds groeiende aanwas uit voornamelijk de chat leek dat ook te werken.

Toegevoegd na 25 seconden:
Ik zou als ik Pale was dan niet heel actief ohfedc gaan modereren tho
Akkoord. Dat is echter meer een kwestie voor het resterende RS modteam denk ik.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Mystery »

Sam schreef:
Royenroy schreef:
Dieselpker schreef:Gezellig, mag ik vragen wat er aan de hand was met pale en een verkeerde ban? Is er een topic over? Dit is goud.
Iets met Daan een 30% geven voor offtopic volgens mij. Geen idee wat die precies deed.
Daan schreef:
Er werd gespammed in het tipawards topic, en Daan liep wat te flamen. Pale verwijderde de posts, waar op werd gereageerd en nog wat werd geflamed. Het viel allemaal wel mee. Toen maakte Daan een topic met kritiek op Pale dat ie post aan het verwijderen was, wat een vrij onvriendelijk topic was. De kritiek was een beetje terecht, maar overdreven en niet net gebracht (imo).

Vervolgens verwijderde pale het hele topic, zonder te reageren, en stuurde een boze PB + 30% warn naar Daan. Dat was vrij extreem, en Daan stuurde een bericht naar Bighead erover (zoals de bedoeling is als je het niet met warns eens bent). Bighead en mystery hebben toen pale op de vingers getikt in prive (hoe dat ging weet ik niet) en de warn werd terug gedraaid.

Dat is het volgens mij. Correct if worng.
Sam schreef:
Bearserk schreef:
Mystery schreef:Ik moet me helaas ook bij Tim en Konijn gaan aansluiten hierover.
haha adviseur alsof je je rank niet kwijt wil maar eig niets doen
wat ik hoorde heeft mystery nog best wat gedaan deze week tho
Ik neem aan dat je dit van iemand anders (Daan) gehoord hebt, maar een groot gedeelte van je verhaal klopt. Ik ga niet in op verdere specificaties en finetuning, though. Voor zover ik weet heeft Daan ook mij geconcacteerd hierover en heb ik mijn mening naar hem gestuurd (als een soort second opinion). Als dit fijn gevonden wordt - omdat ik ook niet weet of dat in mijn takenpakket zit - kan ik dat als potentiële taak toevoegen (warns/bans blijven wel tussen degenen die in dat prive kunnen en dat speicifeke lid) en zal ik dat als post vertalen in mijn topic hier in Over het forum. Maar dan moeten jullie je er wel in kunnen vinden.
Dieselpker schreef:Tbh denk ik dat hij zelf niet meer wilt. De holmaatjes van het evenemententeam zullen we niet missen.
Ik denk wederom dat dit niet de juiste plek en tijd is om je post zo te formuleren, maar goed.
Gesloten