Slowtalk topic (was nachttopic)

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Als je moest kiezen tussen het vangen van een Abra of een Dratini, welke zou je dan kiezen?|

Abra
12
13%
Dratini
47
51%
Ik houd niet van leuke dingen
34
37%
 
Totaal aantal stemmen: 93

Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Sam »

Ik heb een keer alle kerstboodschappen voor de hele familie afgerekend omdat m'n vader z'n portemonnee was vergeten. Was toch goed kut geweest als ik toen de boel niet kon betalen, waren veel boodschappen.

Toegevoegd na 1 minuut en 57 seconden:
Ik vergeet die zooi trouwens nooit, heb telefoon, portemonnee en sleutels altijd op dezelfde plek in m'n broekzak zitten en ik ga vrijwel nooit een huis uit als ik niet alles voel op de goede plek.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Nilsie »

Inderdaad, dan voel ik meteen dat ik iets mis.
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Dieselpker »

ik check altijd de driehoek, telefoon portemonnee sleutels
FEYENOORD ROTTERDAM
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Rasmus »

Ik neem me altijd voor om het te checken, maar ik ben goed met feiten en nutteloze dingen onthouden, maar sleutels en portemonnee zijn meestal een issue:')
"Be yourself, everyone else is already taken"
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door La Pulga »

Rasmus schreef: donderdag 13 april 2017, 13:49 Ja, vlees en yoghurt en dat soort dingen. Maar ik heb het allemaal uit de zon gezet en alle koude dingen bij elkaar.. maar goed, de meeste dingen kan ik prima onthouden maar sleutels en m'n portemonnee en shit, daarmee ben ik echt een ramp:')
Niet handig als je naar de winkel gaat. Portemonnee is relatief handig dan

Toegevoegd na 9 minuten en 24 seconden:
Lol paar wielrenners gaan zo wat op de vuist hier in de straat
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Volture »

La Pulga schreef: donderdag 13 april 2017, 16:48
Rasmus schreef: donderdag 13 april 2017, 13:49 Ja, vlees en yoghurt en dat soort dingen. Maar ik heb het allemaal uit de zon gezet en alle koude dingen bij elkaar.. maar goed, de meeste dingen kan ik prima onthouden maar sleutels en m'n portemonnee en shit, daarmee ben ik echt een ramp:')
Niet handig als je naar de winkel gaat. Portemonnee is relatief handig dan

Toegevoegd na 9 minuten en 24 seconden:
Lol paar wielrenners gaan zo wat op de vuist hier in de straat
Wielrennertuig
Afbeelding
Kodie
Berichten: 4286
Lid geworden op: maandag 12 december 2011, 20:28
RS: Grote pik (p2p)
Clan: Salty Raid
Oude naam: Cooby

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Kodie »

Zeekoe schreef: donderdag 13 april 2017, 1:20 Klopt, ben er ook maar drie dagen geweest natuurlijk. Maar in nadere grootsteden heb je vaak nog pleinen en straatjes waar veel leven bruist en dan doel ik niet op echt uitgangsleven. Dat eerste vond ik in Berlijn ontbreken.
je zat dan echt zwaar op de verkeerde plek
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door La Pulga »

Volture schreef: donderdag 13 april 2017, 16:50
La Pulga schreef: donderdag 13 april 2017, 16:48
Rasmus schreef: donderdag 13 april 2017, 13:49 Ja, vlees en yoghurt en dat soort dingen. Maar ik heb het allemaal uit de zon gezet en alle koude dingen bij elkaar.. maar goed, de meeste dingen kan ik prima onthouden maar sleutels en m'n portemonnee en shit, daarmee ben ik echt een ramp:')
Niet handig als je naar de winkel gaat. Portemonnee is relatief handig dan

Toegevoegd na 9 minuten en 24 seconden:
Lol paar wielrenners gaan zo wat op de vuist hier in de straat
Wielrennertuig
I agree
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Zeekoe »

Kodie schreef: donderdag 13 april 2017, 16:55
Zeekoe schreef: donderdag 13 april 2017, 1:20 Klopt, ben er ook maar drie dagen geweest natuurlijk. Maar in nadere grootsteden heb je vaak nog pleinen en straatjes waar veel leven bruist en dan doel ik niet op echt uitgangsleven. Dat eerste vond ik in Berlijn ontbreken.
je zat dan echt zwaar op de verkeerde plek
Ben enorm benieuwd in welke regio van de stad dit dan wel was.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door La Pulga »

Amerika heeft de zwaarste bom sie gebruikt is sinds de atoombom net afgegooi, damn. Wel op een zeer afgelegen gebied waar niemand woont, aldus de Amerikanen.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2763
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Nikki- »

Morgen Levend Monopoly woopwoop.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3450
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Atem_nijo »

Nikki- schreef: donderdag 13 april 2017, 21:36 Morgen Levend Monopoly woopwoop.
wat is dat ?
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Bearserk »

Hotel kopen en falliet gaan
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2763
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Nikki- »

Korte uitleg: monopoly spelen in teams en daadwerkelijk fysiek verplaatsen door Nederland met de trein en foto's maken bij de straatnaambordjes, onderweg opdrachten doen voor bonusgeld.

Lange uitleg: op Goede Vrijdag is week- en weekendov geldig dus alle studenten reizen gratis. In teams ga je Monopoly spelen met bijna heel Nederland als bordspel en je moet langs de locaties en foto's maken. Je krijgt een bepaalde beginstad + straat toegewezen waar je moet beginnen, alle andere straten tellen pas als je deze straat hebt bezocht. Per straat die je zoekt krijg je "geld", je kan er ook een hotel neerzetten zodat andere teams minder geld krijgen en jij dat andere deel krijgt. Onderweg zijn er allemaal bonusopdrachten, sommige om eenmalig geld voor te krijgen, sommige om te verzamelen (bv. 50 vreemden knuffelen of windrichtingen in stationsnamen verzamelen) en voor een aantal is er een top 3 die punten krijgt (bv. hoogste McDonalds of Burger King toren). Er is een jury (1 per team) die met zijn allen met laptops zitten bij iemand thuis met veel zakken chips etc. en waar je steeds foto's naar toe moet Whatsappen als bewijsmateriaal (in de foto's moet ook steeds 1 teamlid of je team -1 persoon staan, plus het item dat bewijst dat je dit jaar meespeelt). Dit duurt de hele dag van 9 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds en je moet ook allemaal voor 10 uur weer op het beginpunt aanwezig zijn anders krijg je strafpunten. De jury gaat dan dik beraadslagen over de foto's waar een top 3 uit voort moet komen en je hebt ook een ruilitem wat je dan in moet leveren. Dan gaan ze punten tellen en de top 3 teams krijgt een prijs.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door La Pulga »

Bearserk schreef: donderdag 13 april 2017, 21:40 Hotel kopen en falliet gaan
Heh

Toegevoegd na 49 seconden:
Nikki- schreef: donderdag 13 april 2017, 22:05 Korte uitleg: monopoly spelen in teams en daadwerkelijk fysiek verplaatsen door Nederland met de trein en foto's maken bij de straatnaambordjes, onderweg opdrachten doen voor bonusgeld.

Lange uitleg: op Goede Vrijdag is week- en weekendov geldig dus alle studenten reizen gratis. In teams ga je Monopoly spelen met bijna heel Nederland als bordspel en je moet langs de locaties en foto's maken. Je krijgt een bepaalde beginstad + straat toegewezen waar je moet beginnen, alle andere straten tellen pas als je deze straat hebt bezocht. Per straat die je zoekt krijg je "geld", je kan er ook een hotel neerzetten zodat andere teams minder geld krijgen en jij dat andere deel krijgt. Onderweg zijn er allemaal bonusopdrachten, sommige om eenmalig geld voor te krijgen, sommige om te verzamelen (bv. 50 vreemden knuffelen of windrichtingen in stationsnamen verzamelen) en voor een aantal is er een top 3 die punten krijgt (bv. hoogste McDonalds of Burger King toren). Er is een jury (1 per team) die met zijn allen met laptops zitten bij iemand thuis met veel zakken chips etc. en waar je steeds foto's naar toe moet Whatsappen als bewijsmateriaal (in de foto's moet ook steeds 1 teamlid of je team -1 persoon staan, plus het item dat bewijst dat je dit jaar meespeelt). Dit duurt de hele dag van 9 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds en je moet ook allemaal voor 10 uur weer op het beginpunt aanwezig zijn anders krijg je strafpunten. De jury gaat dan dik beraadslagen over de foto's waar een top 3 uit voort moet komen en je hebt ook een ruilitem wat je dan in moet leveren. Dan gaan ze punten tellen en de top 3 teams krijgt een prijs.
Lijkt mij best wel vet tbh

Toegevoegd na 13 seconden:
Vergt wel veel planning
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15293
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Ruthless »

en wat nou als je op "ga naar de gevangenis" tegel komt te staan
moet je dan irl in cel gaan zitten en 3x dubbel gooien?
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Nikki-
Berichten: 2763
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Nikki- »

Die bestaat niet in dit spel.

En ja er is dus een hele commissie om dit spel te organiseren, maar de voorbereiding valt mee nu er al een bestaande set regels is die gewoon elk jaar iets wordt bijgewerkt. Het grootste werk is voor de juryleden op de dag zelf (en die teams die spelen moeten natuurlijk lekker fanatiek zijn enzo).

Toegevoegd na 49 seconden:
Er zijn ook echt veel mensen, 11 teams van 4-7 mensen plus 7 juryleden (4 hebben 2 teams om bij te houden).
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3450
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Atem_nijo »

dan vind ik tikkertje spelen in een gebouw met 6 verdiepingen en 4 liften leuker :s
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Atem_nijo schreef: donderdag 13 april 2017, 22:54 dan vind ik tikkertje spelen in een gebouw met 6 verdiepingen en 4 liften leuker :s
Hoe is dat leuk. Sta je vaak alleen maar te wachten omdat je de tikker nooit ziet.
Gebruikersavatar
pauperunit
Grapjas
Berichten: 16867
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 10:42
RS: Rondjeslopen (OSRS)
Oude naam: grootmonster

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door pauperunit »

gewoon de tikker worden en niemand tikken en na een tijdje doen alsof je niet meer de tikker bent


dan is iedereen in de war!!!!!!!!!!!!!!!!
Plaats reactie