Het Auto topic!

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Ruthless
Berichten: 15293
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Het Auto topic!

Bericht door Ruthless »

nee oke
maar eerst ff die auto onder controle leren houden als ie wegslipt

spreek sinds kort ook een oud klasgenoot die ook van t car tunen is enzo, rijdt zelf een lexus met ~650pk
echt een t vet ding, wel echt een sleeper, komt bijna geen geluid uit op lage toeren :')
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het Auto topic!

Bericht door Nilsie »

Zou inderdaad wat goedkope banden regelen om te driften, daar wil je niet je dailies voor gebruiken. Ben je na een middag je grip kwijt. :lol:
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het Auto topic!

Bericht door La Pulga »

Gewoon van die afgeragde banden zonder profiel
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het Auto topic!

Bericht door Stefan »

Iemand ervaring met het op vakantie gaan met een oude auto? Mijn auto komt uit 2000 en heeft momenteel 161.000 op de teller staan. Ik ben van plan een weekje naar de Alpen te boeken met 3 personen. Dit is een reis van 1080 kilometer. Nu ben ik er niet zeker van of dat wel slim is met een auto van 17 jaar oud. Mijn auto is vorige maand goedgekeurd en heeft verder geen problemen
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het Auto topic!

Bericht door Rems »

gewoon gaan. autopech is ook wel een avontuur opzich, is best leuk.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Aron

Re: Het Auto topic!

Bericht door Aron »

Als die net gekeurd is en geen problemen ondervindt dan kan het prima
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het Auto topic!

Bericht door Stefan »

Heeft trouwens tijdens de keuring ook een grote beurt gehad, maar ben er een beetje twijfelachtig over. Lijkt me best kut als je pech krijgt dat je auto EN vakantie naar de klote is
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Het Auto topic!

Bericht door Aaron »

Stefan schreef: dinsdag 9 mei 2017, 14:43 Heeft trouwens tijdens de keuring ook een grote beurt gehad, maar ben er een beetje twijfelachtig over. Lijkt me best kut als je pech krijgt dat je auto EN vakantie naar de klote is
Wij hadden pech van 't weekend. Reis van 2-3 uur werd een reis van 8 uur maar was wel een leuk avontuur hoor. :)
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Het Auto topic!

Bericht door buitje »

Zorg dat je verzekering hebt als je twijfelt. Of anwb ofzo. Dat je vervangende auto krijgt bij pech. Al komt t vast wel goed
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het Auto topic!

Bericht door La Pulga »

Stefan schreef: dinsdag 9 mei 2017, 14:43 Heeft trouwens tijdens de keuring ook een grote beurt gehad, maar ben er een beetje twijfelachtig over. Lijkt me best kut als je pech krijgt dat je auto EN vakantie naar de klote is
Je kan ook met een nieuwe auto pech krijgen. Ik zou het gewoon doen, in het ergste geval heb je er een grappig vehaal bij
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Daminovich
Berichten: 6420
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:49
Clan: Geen
Oude naam: Damien H

Re: Het Auto topic!

Bericht door Daminovich »

Stefan schreef: dinsdag 9 mei 2017, 14:19 Iemand ervaring met het op vakantie gaan met een oude auto? Mijn auto komt uit 2000 en heeft momenteel 161.000 op de teller staan. Ik ben van plan een weekje naar de Alpen te boeken met 3 personen. Dit is een reis van 1080 kilometer. Nu ben ik er niet zeker van of dat wel slim is met een auto van 17 jaar oud. Mijn auto is vorige maand goedgekeurd en heeft verder geen problemen
Ben met mijne (ford focus 2001, 218000 op de teller) een weekend naar Disneyland geweest. was ook iets van 13-1400 kilometer totaal. Geen enkel probleem

En toen die 207k kilometer had ben ik weekend naar belgië geweest en 2 weken geleden weekendje naar vianen
Name less
Berichten: 3216
Lid geworden op: donderdag 25 december 2008, 17:28

Re: Het Auto topic!

Bericht door Name less »

Gewoon doen, is juist lachen toch. Ik had destijds een plan om met mn oldtimer naar italie te rijden. Wel met anwb enzo.
ok
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het Auto topic!

Bericht door Nilsie »

ANWB Europa wegenwacht, en gewoon zorgen dat je auto in goede staat is..
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het Auto topic!

Bericht door i k0nijn i »

Stefan schreef: dinsdag 9 mei 2017, 14:19 Iemand ervaring met het op vakantie gaan met een oude auto? Mijn auto komt uit 2000 en heeft momenteel 161.000 op de teller staan. Ik ben van plan een weekje naar de Alpen te boeken met 3 personen. Dit is een reis van 1080 kilometer. Nu ben ik er niet zeker van of dat wel slim is met een auto van 17 jaar oud. Mijn auto is vorige maand goedgekeurd en heeft verder geen problemen
Een vriend van me is met zijn Volvo 240 naar Zweden gereden en terug zonder problemen. Heeft zeker meer dan 160k op de teller. :") Als je auto goed bolt en door de keuring raakt zonder problemen zou ik me geen zorgen maken.
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15293
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Het Auto topic!

Bericht door Ruthless »

Nilsie schreef: dinsdag 9 mei 2017, 18:43 ANWB Europa wegenwacht
dit als je echt het zekere voor het onzekere wilt nemen

mja franse autos zijn niet kapot te krijgen, zou gewoon lekker karren met dat ding
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het Auto topic!

Bericht door Stefan »

Hij kwam in 1x door de keuring afgelopen maand, dus dat zit wel goed. Dank voor de reacties, heb het ook ergens anders gevraagd en als ik lees met wat voor hokken die mensen op vakantie gaan moet ik het zeker kunnen.

@ Ruthless: Men loopt toch altijd te zeiken op Franse auto's dat ze slecht zijn etc.?
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het Auto topic!

Bericht door Nilsie »

Dat gevoel heb ik ook nogsteeds ^^. :p

Zo, nieuwe radio ingebouwd, nu lekker bluetooth/usb/aux en sowieso wat betere geluidskwaliteit. Binnekort extra speakers achterin en misschien nog de speakers voor vervangen voor wat betere.
I Terrie I
Berichten: 3762
Lid geworden op: woensdag 11 juli 2007, 17:30
Clan: None.
Oude naam: Schaatsen3

Re: Het Auto topic!

Bericht door I Terrie I »

Wat voor auto is het? En als je net een grote beurt hebt gehad zou ik me niet zo'n zorgen maken. Zorg dat het koelsysteem goed is nagekeken, want je gaat de auto een shock van z'n leven geven als hij zo lang blijft rijden. En wanneer je zorgt dat je gewoon een goed ANWB abonnement hebt zou ik me nergens zorgen over maken. Ik wil van de zomer met mijn golf uit '84 nadat hij een grote beurt heeft gehad ook lekker op vakantie richting Frankrijk/Spanje.
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het Auto topic!

Bericht door Stefan »

Het is een Peugeot 206 GTI. Radiateur is vorig jaar vervangen, dat heeft met de koeling te maken toch?
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het Auto topic!

Bericht door Nilsie »

2 minuten googlen te lastig? :P

Ja, daar waait wind doorheen en in de dunne buisjes zit koelvloeistof wat dus gekoeld wordt voordat het weer terug gaat om je componenten te koelen.
Plaats reactie