guide:waardeloze en handige drops

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
ik-mail-wat
Berichten: 906
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 14:56

guide:waardeloze en handige drops

Bericht door ik-mail-wat »

tja weet niet wat ik meot zeggen maarja hier komt ie
-------------------------------------------------------------------
1.dood geen evil chickens altijd waardeloze drops: 96 veren ofzo botten en raw chicken
2.tree spirit:NOOIT LATEN GAAN! dropt meestal rune axe
3.lesser demons:tja dit spreekt voor zichzelf 10K per rune med (kan ook dat t dragons waren) is best (of voor de beginner lingen erg) veel winst
4.security guard:ik weet t niet zeker maar ik geloof dat als je er mee praat kebab krijgt en als je hem kilt kebab en 80 coins (niet zeker hoor nogmaals :lol: )
5.Dragons:kort houden:houd die dragon hides :lol:
6.goblins:niet killen geven alleen runes voor confuse enzo en 5 coins maximaal toen ik naabje was (of nu nog ben) deed ik er 2 maanden over om daarmee 1600 coins bij elkaar te krijgen
7.rat:een keer of misschien 3 keer doden voor een rat tail om witch potion te doen
8.Giants:KAATJING! BIG BONES 300 EA!
9.Spiders:nooit tegen vechten droppen niks (dus ook geen giant spider of deadly red spider)
10.dwarfs:alleen voor als je tussen lv 10 en 20 bent dan heb je waarschijnlijk nog geen iron pickaxe en als je dood gaat krijg je van dwarfs wat ore's of een bronze pick axe
11:ergens bij kippen van lumbridge:er staat bij die kipjes tegenover de koeien een groot blok hout met een axe der in voor als je dood bent gegaan
12.Tzhaar(ofzo):een keer verslaan voor zo'n cape (niet zeker)
13.Ankou,Minotaurs,Fresh Crawlers,Catablepon:alleen doden als je de scepter wilt (check guide van veloxraptor)
14.monkey's: niet killen droppen monkey bones met bijna zelfde prayer exp of iets meer als gewonen bones en t is zielig :lol:
15.Rivier Troll:soms dropt ie iets goeds soms iets slechts hangt er van af
16.barbarians:handig ze zijn zwak en krijg je zo af en toe law runes van
17.mijn favorite:Hill Giant vele mensen maar kunnen niet integen stelling tot moss giants met ze 2e gekild worden en geven voor de mensen die alleen bolts enzo kunnne ook chaos runes
-------------------------------------------------------------------------------------
hoop dat jullie er wat aan hebben (dit is me eerste guide)
Laatst gewijzigd door ik-mail-wat op maandag 30 oktober 2006, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
leon_mister
Berichten: 1102
Lid geworden op: vrijdag 30 juni 2006, 12:47

Bericht door leon_mister »

wel een goede guide als je een beginner bent en je wilt geld 8/10
ik-mail-wat
Berichten: 906
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 14:56

Bericht door ik-mail-wat »

leon_mister schreef:wel een goede guide als je een beginner bent en je wilt geld 8/10
thanks (ik moet stoppen met spammen of hoe t dan ook mag heten)

Toegevoegd na 28 minuten:
ik-mail-wat schreef:
leon_mister schreef:wel een goede guide als je een beginner bent en je wilt geld 8/10
thanks (ik moet stoppen met spammen of hoe t dan ook mag heten)
even kleine aanpassing voor de guide van mijn favorite:alleen killen in rustige world :wink:
Catscannl
Berichten: 211
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 20:14
Contacteer:

Re: guide:waardeloze en handige drops

Bericht door Catscannl »

ik-mail-wat schreef: 13.Ankou,Minotaurs,Fresh Crawlers,Catablepon:alleen doden als je de scepter wild (check guide van veloxraptor)

16.barbarians:handig ze zijn zwak en krijg je zo af en toe law runes van
Ik heb die scepter.... en ik heb wel wat catablepon gekilled.. en ik heb er iets van 200 laws aan over gehouden.. dus als je laws wilt hebben kill hun want bij mij dropte 50% 2 law runes per keer...
Zoek je antwoord eerst op de Vraag Helppagina

Afbeelding
Entshar Ko
Ex-moderator
Berichten: 3370
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:55
Clan: ~Luna legende~
Oude naam: Gewonevisvrouw

Bericht door Entshar Ko »

1 opmerking, sommige beesten droppen niet zo goed, maar geen enkel beest dropt goed in non member. misschien is het ook nuttig om erbij te zetten welke snel trainen, bevoorbeel Deadly Red spiders trainen wel goed :)
Afbeelding
Met dank aan Samahonka!!!!!!!!!!!!!!!!
The Darklain
Berichten: 4432
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 13:39
Contacteer:

Bericht door The Darklain »

ik vind het niet zon goeie guide!
het is lastig om te lezen en er zitten foutjes in
monkys droppen monky bones en die zijn beter dan normal bones maar ik ben te lui om de fuoten er uit te halen
mijn mini gallery, klik erop voor de hele pixel :bier:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Steun de Wub smiley en doe mee! Afbeelding ( Klik op de Wub! )
arnaabis
Berichten: 932
Lid geworden op: zaterdag 20 mei 2006, 18:15
Contacteer:

Bericht door arnaabis »

goed begin ;)
AfbeeldingAfbeelding
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Bericht door Veloxraptor »

Staat mijn guide er plotseling in :o Maar oke, ik zou als ik jou was alleen de goede drops doen :wink:
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
ik-mail-wat
Berichten: 906
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 14:56

Bericht door ik-mail-wat »

The Darklain schreef:ik vind het niet zon goeie guide!
het is lastig om te lezen en er zitten foutjes in
monkys droppen monky bones en die zijn beter dan normal bones maar ik ben te lui om de fuoten er uit te halen
mij best dat je t een slechte guide vind t was ook maar me eerste guide en over die fouten:ik zat te trillen over de slechte dingen die iedereen zou zeggen :wink: je maakte trouwens zelf ook een fout met fuoten schreef je en t is fouten ik zal de guide ff aanpassen straks maar toch bedankt voor je tips (hoewel was meer commentaar of hoe je ook schrijft
loperke
Berichten: 780
Lid geworden op: maandag 30 oktober 2006, 10:42
Contacteer:

Bericht door loperke »

Entshar Ko schreef:1 opmerking, sommige beesten droppen niet zo goed, maar geen enkel beest dropt goed in non member. misschien is het ook nuttig om erbij te zetten welke snel trainen, bevoorbeel Deadly Red spiders trainen wel goed :)
inderdaad daar heb ik 30 cns getraint =p 8)
Afbeelding
ik-mail-wat
Berichten: 906
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 14:56

Bericht door ik-mail-wat »

wil niet iedereen mailen over wat goed traint? dit is een guide over DROPS niet over trainen :lol:
loperke
Berichten: 780
Lid geworden op: maandag 30 oktober 2006, 10:42
Contacteer:

Bericht door loperke »

13.Ankou,Minotaurs,Fresh Crawlers,Catablepon:alleen doden als je de scepter wilt (check guide van veloxraptor)

uhu :?:
die ankous droppen in members per bag cakes ofzo 150 bloods 150deaths 100addys 2wep pots en een clue lv 3 bij mij en jij zegt alleen maar dan doden die beeste make me rijk :P
Afbeelding
ik-mail-wat
Berichten: 906
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 14:56

Bericht door ik-mail-wat »

loperke schreef:13.Ankou,Minotaurs,Fresh Crawlers,Catablepon:alleen doden als je de scepter wilt (check guide van veloxraptor)

uhu :?:
die ankous droppen in members per bag cakes ofzo 150 bloods 150deaths 100addys 2wep pots en een clue lv 3 bij mij en jij zegt alleen maar dan doden die beeste make me rijk :P
ja maar ik ben F2P en t is neit gezegd dat je ze niet mag killen
loperke
Berichten: 780
Lid geworden op: maandag 30 oktober 2006, 10:42
Contacteer:

Bericht door loperke »

lol je hebt wel wat komentaar op mij :P lol vind ik goed
in f2p droppen ze ook behoorlijk hoor :d
Afbeelding
tommie314101
Berichten: 3623
Lid geworden op: zaterdag 4 februari 2006, 12:57
RS: Infinilel (p2p)

Bericht door tommie314101 »

p2p lekker kbd en kp kille:P meestal paar 100k winst op 1 trip
Afbeelding
ik-mail-wat
Berichten: 906
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 14:56

Bericht door ik-mail-wat »

loperke schreef:lol je hebt wel wat komentaar op mij :P lol vind ik goed
in f2p droppen ze ook behoorlijk hoor :d
sorry voor t veel kommentaar ik flip veel te veel uit pfpth!
Hfan
Berichten: 852
Lid geworden op: donderdag 12 oktober 2006, 15:06

Bericht door Hfan »

Misschien handig als het netjes is ?

Voor de rest wel handig
Met vriendelijke groet,

Hfan.
The Darklain
Berichten: 4432
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 13:39
Contacteer:

Bericht door The Darklain »

even wat verbeteringetjes
aan veren heb je best veel als je er 1000 hebrt want je kunt ze voor 10 gp per stuk kopen


securty guards moet je ook nooit killen
want die zijn ineens weg als ze bijna doodt gaan en als je ongeveer veel kan hitten droppen ze een security book

maar voor lvl 3 is het best goeie guide
mijn mini gallery, klik erop voor de hele pixel :bier:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Steun de Wub smiley en doe mee! Afbeelding ( Klik op de Wub! )
Gebruikersavatar
Adhdboogie
Berichten: 1830
Lid geworden op: dinsdag 19 september 2006, 13:23
RS: Adhdboogie (p2p)
Clan: ClanLoos

Bericht door Adhdboogie »

loperke schreef:13.Ankou,Minotaurs,Fresh Crawlers,Catablepon:alleen doden als je de scepter wilt (check guide van veloxraptor)

uhu :?:
die ankous droppen in members per bag cakes ofzo 150 bloods 150deaths 100addys 2wep pots en een clue lv 3 bij mij en jij zegt alleen maar dan doden die beeste make me rijk :P
en half shield :)
Afbeelding
Man Whij Me
Ex-moderator
Berichten: 6063
Lid geworden op: woensdag 5 april 2006, 16:24
Clan: Lunagang

Re: guide:waardeloze en handige drops

Bericht door Man Whij Me »

ik-mail-wat schreef:tja weet niet wat ik meot zeggen maarja hier komt ie
-------------------------------------------------------------------
1.dood geen evil chickens altijd waardeloze drops: 96 veren ofzo botten en raw chicken
2.tree spirit:NOOIT LATEN GAAN! dropt meestal rune axe
3.lesser demons:tja dit spreekt voor zichzelf 10K per rune med (kan ook dat t dragons waren) is best (of voor de beginner lingen erg) veel winst
4.security guard:ik weet t niet zeker maar ik geloof dat als je er mee praat kebab krijgt en als je hem kilt kebab en 80 coins (niet zeker hoor nogmaals :lol: )
5.Dragons:kort houden:houd die dragon hides :lol:
6.goblins:niet killen geven alleen runes voor confuse enzo en 5 coins maximaal toen ik naabje was (of nu nog ben) deed ik er 2 maanden over om daarmee 1600 coins bij elkaar te krijgen
7.rat:een keer of misschien 3 keer doden voor een rat tail om witch potion te doen
8.Giants:KAATJING! BIG BONES 300 EA!
9.Spiders:nooit tegen vechten droppen niks (dus ook geen giant spider of deadly red spider)
10.dwarfs:alleen voor als je tussen lv 10 en 20 bent dan heb je waarschijnlijk nog geen iron pickaxe en als je dood gaat krijg je van dwarfs wat ore's of een bronze pick axe
11:ergens bij kippen van lumbridge:er staat bij die kipjes tegenover de koeien een groot blok hout met een axe der in voor als je dood bent gegaan
12.Tzhaar(ofzo):een keer verslaan voor zo'n cape (niet zeker)
13.Ankou,Minotaurs,Fresh Crawlers,Catablepon:alleen doden als je de scepter wilt (check guide van veloxraptor)
14.monkey's: niet killen droppen monkey bones met bijna zelfde prayer exp of iets meer als gewonen bones en t is zielig :lol:
15.Rivier Troll:soms dropt ie iets goeds soms iets slechts hangt er van af
16.barbarians:handig ze zijn zwak en krijg je zo af en toe law runes van
17.mijn favorite:Hill Giant vele mensen maar kunnen niet integen stelling tot moss giants met ze 2e gekild worden en geven voor de mensen die alleen bolts enzo kunnne ook chaos runes
-------------------------------------------------------------------------------------
hoop dat jullie er wat aan hebben (dit is me eerste guide)
2: dropt nooit rune axe
12: dropt heeel af entoe een cape of een schild

:wink:
Retired since August 2011. Sporadisch RS2007 speler
Quest cape behaald op 01-09-2008
Afbeelding
Gesloten