fletching en woodcutting guide NU NIEUW 2 IN 1

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
123-mika-dor
Berichten: 1
Lid geworden op: zaterdag 10 januari 2009, 15:13
Clan: ltf

fletching en woodcutting guide NU NIEUW 2 IN 1

Bericht door 123-mika-dor »

voorwoord : hoi dit is mijn 99 fletching en woodcutting guide de 2 in 1 ik hoop dat jullie hem lezen
hoofdstukken
1. hoe gaan we te werk
2. duurt het lang
3. kost het veel geld
4. tips
5. stringen
6. afsluiting

hoe gaan we te werk : je koopt eerst en axe voor lvl 1 tot 6 raad ik iron axe aan van 6 tot 21 black axe van 21 tot 31 mithril axe van 31 tot 41 addy axe van 41 tot 61 rune axe van 61 tot 99 dragon axe of infernal adze ( 92 firemaking nodig) we pakken onze iron axe en gaan normale tree's cutten (iron axe dragen knife in inventory) hak een lading logs je bent nu ongeveer woodcutting 3 use nu je knife op de logs en kies de optie make x arrow shaft en type dan 27 na ong 30 seconden heb je een lading arrow shafts nu ben je fletching lvl 2-3 herhaal dit 2x en koop dan een black axe je bent nu fletching 5 nu ga je nog steeds tree's cutten maar nu maak je er shortbow's U van nu ben je ONG fletching 6-7 en woodcutting ook 6-7 doe dit nu 3x-4x dan ben je fletching 15 en woodcutting 15 nu gaan we longbow's ervan maken tot de 20 fletching nu gaan we oaks hakken pak je black axe en hak weer een lading oak logs en verander deze nu weer in oak shortbows maken tot de 25 en oak longbows tot de 35 dat kost je ongeveer 13X een lading oak logs hakken en fletchen koop ondertussen ook een mithril axe nu gaan we naar de willows bij barbarian outpost hak er ladingen willows en verander ze in willow shortbows en store ze dan in de bank deposit van barbarian assoult doe dit tot de 40 koop ondertussen een addy axe als je die nog niet hebt nu heb je 40 fletching en ong 45 woodcutting dus koop een rune axe en ga weer naar de barbarian outpost hak er nu weer logs en verander ze in willow longbows U tot de 50 je bent nu 50 fletching en 55 woodcutting we gaan nu naar seers village en gaan daar maple logs hakken we doen dit voor 55 fletching dus doe ongeveer 20X maple inventory en maak er maple shortbows van
nu heb je 55 fletching en 60 woodcutting nu gaan we nog eens 100X maple longs U maken en dan heb je 65 fletching je hebt nu ONG 68 woodcutting nu gaan we yews hakken (koop als je het geld hebt dragon axe)(of als je 92 firemaking hebt haal dan inferno adze) hak ONG 50 ladingen en verander die in yew shortbows als je daar mee klaar bent ben je 70 fletching en ong 72 woodcutting nu gaan we hard aan de slag we gaan ong 250 ladingen yews hakken en veranderen in yew longbows U nu ben je 84 woodcutting en 80 fletching nu gaan we naar de magic tree's iets biuiten seers village we maken magic shortbows U tot de 85 dit kost oNG 100 ladingen en dan gaan we van 85 naar 99 met mage longbows doen dat is dus ONG 500 ladingen nu ben je ondertussen bij de 250 ladingen 99 wc en na 500 ladingen 99 fletching

2. duurt het lang? : ja het duurt op deze manier lang maar je krijg er wel 2 skillcapes in 1 mee dus het is de moeite waard het kost ONG 2-3 maanden

3. kost het veel geld? nee het kost alleen tijd met stringen kost het wel veel geld maar daar hebben we een ander hoofdstuk voor he

tips :?: ik verveel me wat nu ? :!: kijk op guides of meschien voor de afwisseling een keer een andere skill
:?: mijn axe is broken wat nu ? :!: ga naar bob in lumbridge en repareer hem of sell hem in G.E en koop een nieuwe axe
:?: deze manier gaat sloom :!: ja dat weet ik maar het is voor 2 skillcapes in een dus wel handig

stringen je kan ook tot de 90 longbows maken en dan al die bows op je bank gaan stringen zo kun je 99 worden en winst maken het kost wel 4-5 mill

6. afsluiting ik vond het leuk om deze guide te maken het is mijn eerste dus nog neit perfect met spelling's fouten moet je leven
rate :D or hate :evil:
123.mika.dor going for 99 ranged and 99 fletching
Likemyaddict
Berichten: 1564
Lid geworden op: zaterdag 9 augustus 2008, 20:18
Oude naam: Gillez

Re: fletching en woodcutting guide NU NIEUW 2 IN 1

Bericht door Likemyaddict »

dit durf ik niet lezen, gebruik alinea's, leestekens, plaatsen tussen, tekstgrote's,....

ik geef je een 6/10, als je hem verduidelijkt een 9
zemagehero
Berichten: 99
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 20:40

Re: fletching en woodcutting guide NU NIEUW 2 IN 1

Bericht door zemagehero »

Misschien kan je beter gebruik maken van plaatjes. Zo worDT (!) het lezen interessanter en leuker.

Zemagehero ^_^
Afbeelding
str Own789 <3 coolmen6660
miauw haha
Thijs
Berichten: 2521
Lid geworden op: maandag 9 april 2007, 12:51

Re: fletching en woodcutting guide NU NIEUW 2 IN 1

Bericht door Thijs »

Ik ga dit niet lezen omdat ;

-Ik geen fatsoenlijke zinnen zie inclusief hoofdletters en leestekens.

Ik ga dit wel lezen als ;

-De guide overzichtelijker is.

Daarna kijk ik pas naar de inhoud van de guide.

Doe hier iets mee :)
AfbeeldingHet pareltje van ltfAfbeelding
[/b]
Afbeelding
Bedankti k0nijn i voor deze prachtige sig <3
pk magic hat2
Berichten: 164
Lid geworden op: vrijdag 1 augustus 2008, 12:02
RS: Hatje (p2p)
Clan: S2k

Re: fletching en woodcutting guide NU NIEUW 2 IN 1

Bericht door pk magic hat2 »

123-mika-dor schreef:blablabla
Oke, ik durf niet al te veel te zeggen. Gebruik leestekens, alinia's, praat wat netter, dat klinkt meteen wat aardiger en ehhm....

.... ik stop maar bij dit

5/10
Afbeelding
Mikez0rz
Verbannen (permanent)
Berichten: 174
Lid geworden op: dinsdag 21 oktober 2008, 11:25
Clan: 2Mighty4You

Re: fletching en woodcutting guide NU NIEUW 2 IN 1

Bericht door Mikez0rz »

Mooie guide! ik zeker gebruiken als ik 99 ga halen!

Mooie plaatjes, goed taalgebruik enzo, mooie layout

9/10
119 F2P 126 P2P
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: fletching en woodcutting guide NU NIEUW 2 IN 1

Bericht door Ruben Jb »

Mikez0rz schreef:Mooie guide! ik zeker gebruiken als ik 99 ga halen!

Mooie plaatjes, goed taalgebruik enzo, mooie layout

9/10
Wow.... Ik hoop dat wat je zegt sarcasme is gast :shock: :lol:
king dion
Berichten: 427
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 10:31
Clan: zoek 1 pb me

Re: fletching en woodcutting guide NU NIEUW 2 IN 1

Bericht door king dion »

ik kan het niet lezen:
maak het over zichtelijker.
en misschien leuke kleurtjes gebruiken.
plaatjes gebruiken.

ik rate het niet want ik vind het te slecht
hier komt binnekort een mooi plaatje.

houd voorlopig even rekening dat ik maar met 1 hand kan typen!
Toovenaar40
Berichten: 52
Lid geworden op: dinsdag 20 januari 2009, 10:53

Re: fletching en woodcutting guide NU NIEUW 2 IN 1

Bericht door Toovenaar40 »

Je kan het beste alinia's gebruiken want we worden hier wel een beetje duizelig he ?:P
LAtersz

--Toovenaar--
Plaats reactie