Kamil verslaan

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Tvnp
Berichten: 1049
Lid geworden op: donderdag 8 mei 2008, 16:41
RS: Soraz (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Kamil verslaan

Bericht door Tvnp »

Kamil


Er word vaak gezegd dat Kamil het moeilijkste monster uit de Desert Treasure quest is. Maar ik vond hem het makkelijkste. In deze guide zal ik vertellen hoe j kamil makkelijk kunt verslaan.

over Kamil:
Om de Desert Treasure quest te voltooien zul je 4 diamanten moeten vinden: the diamond of blood, the diamond of smoke, the diamond of shadow en the diamond of ice. Iedere diamant heeft een bewaker. Bij de diamond of ice is dat Kamil

Kamil:
combat:154
hitpoints: 130
argesief: ja
vergif: nee
aanvals stijl(en): magic en melee
max hit: met melee 22 en met magic 2 X 5 (hij zal met een spreuk 2 X 5 hitten)
zwakte: fire spells

Als je Kamil dood zal hij 2 chocolate cakes en 1 super restore potion (4) achterlaten.


benodigdheden:

43 prayer is heel erg handig 37 zou ook kunnen maar dan wordt het best lastig.

Een hoog magic en/of ranged level is handig.

1-2 prayer potions

1-2 (super) restore potions

Een holy wrench van de rum deal quest is ook handig. Die zal ervoor zorgen dat super restore potions meer prayer points erbij geven.

voedsel (is waarschijnlijk niet nodig maar neem toch wat voor de zekerheid)

pijl en boog of runes voor combat spreuken (het liefst fire)
als je fire spells beter dan fire blast gebruikt dan zijn runes voor 100 spreuken zeker genoeg
Als je fire bolt gebruikt kunnen chaos gauntlets van de family crest quest handig zijn.

Je moet Desert Treasure voltooid hebben t/m het stuk dat je icetrolls moet doden dan kun je pas met Kamil vechten.


voor het gevecht:

let op je skills zullen in het koude gebied naar beneden gaan!


Zet protect for melee aan en loop langs de icetrolls af een grot in. Zet protect for melee uit en ga dan zitten (door met de rechter muis knop op het ren icon te klikken en dan op rest) tot je 100 ren energie hebt. Zet dan protect for melee weer aan en ren langs de wolven.
Afbeelding


het gevecht met Kamil



Aan het einde van het pad met wolven is een open plek met een steen. Loop een klein beetje naar het midden van de open plek toe tot Kamil verschijnt. (Je kunt hier een dwarven cannon op zetten dit hoeft niet)

Ren een stukje terug richting de steen en ga er achter staan. Waarschijnlijk zal Kamil langs de steen aflopen en je toch nog aan vallen. Loop daarom naar de noord kant van de steen. Als het goed is zal Kamil nu achter de steen blijven vast zitten zo niet loop dan naar de oost kant van de steen als het dan nog niet lukt blijf dan rondjes lopen om de steen tot Kamil vast zit.



Als kamil vast zit achter de steen zet dan protect for magic aan. Je kunt nu geen schade meer krijgen van Kamils aanvallen. Gebruik nu je boog, spreuken of cannon. Kamil kan niet goed tegen fire spells dus het is verstandig die op hem te gebruiken. Maar let op! in het ijs gebied gaan je skills langzaam naar beneden dus gebruik geen spreuken voor hoge levels. Het beste is om fire bolt te gebruiken.



Als je prayer points onder de 10 komen drink dan een prayer potion. Als je magic/ranged level bijna te laag is voor de spreuk/aanval die je doet drink dan super restore potions.



Uiteindelijk zal Kamil sterven en kun je vrolijk verder gaan met de rest van de quest.

hoe ik Kamil versloeg:
Ik nam mee: 2 prayer potions, 2 super restore potions, 3 restore potions, runes voor 200 keer fire bolt een staf en 8 monkfish

Ik ging zo staan dat Kamil niets kon hitten op mij (met protect for magic aan) en doden hem met fire bolt (dat ging best makkelijk).
Ik heb minder dan 50 fire bolts gebruikt 2 slokjes van de prayer potions en 1 van de super restore potions genomen en 1 monkfish gegeten(was niet eens echt nodig).
Mijn magic level was toen ongeveer 73 dus mensen die dat ook ongeveer hebben (of hoger) kunnen het makkelijk halen.



weetjes:

In de Recipe for Disaster quest moet je tegen Karamel vechten die erg veel op kamil lijkt.

Kamil telt bij slayer task als een ice warrior

Kamil betekend in het arabisch compleet of perfect.

einde

met dank aan:
Lunagang voor dit forum...
The RuneScape Wiki (voor de weetjes)
mezelf (voor het maken van deze guide en het bedenken van deze manier om Kamil te doden)

Als je verbeteringen, tips of complimenten ( :D ) hebt reageer dan. Geef als je dat wil ook een cijfer voor mijn guide. Maar wees astublieft niet te streng dit is mijn eerste guide :) .

Kijk hier voor een guide over Damis.

Foto`s komen later nog.
Laatst gewijzigd door Tvnp op donderdag 19 mei 2011, 20:24, 8 keer totaal gewijzigd.
Superbrian32-Bjorn
Berichten: 1475
Lid geworden op: dinsdag 19 augustus 2008, 10:16
RS: God Bjorn (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: Kamil verslaan

Bericht door Superbrian32-Bjorn »

kort
voor dit stukje zzou ik zeggen meer informatie maar voor nu 5/10 als er plaatjes uitbreiding etc. minder spaties gebruiken minder kleurtjes rate ik hoger maar dit is geen guide
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eduardus
Berichten: 46
Lid geworden op: zondag 6 september 2009, 11:43
Clan: Nog geen.

Re: Kamil verslaan

Bericht door Eduardus »

Ik vind er wel netjes uitzien alleen helaas geplaatjes?! :roll:
8/10 wel leuk die weetjes. :fluit:
When will the end come?
Not now right?
No dont worry, if the world gonna end its your world not mine..
Omg.. *EMO*
1v2l3a4m5e6n
Berichten: 21
Lid geworden op: donderdag 21 augustus 2008, 20:19
RS: Fire F0x (p2p)
Clan: NL Leads

Re: Kamil verslaan

Bericht door 1v2l3a4m5e6n »

je kan ook gewoon een cannon neerzetten dan is hij binnen 5 sec dood
Afbeelding
Tvnp
Berichten: 1049
Lid geworden op: donderdag 8 mei 2008, 16:41
RS: Soraz (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Kamil verslaan

Bericht door Tvnp »

1v2l3a4m5e6n schreef:je kan ook gewoon een cannon neerzetten dan is hij binnen 5 sec dood
weet ik maar niet iedereen kan een cannon gebruiken of betalen
Superbrian32-Bjorn schreef:kort
voor dit stukje zzou ik zeggen meer informatie maar voor nu 5/10 als er plaatjes uitbreiding etc. minder spaties gebruiken minder kleurtjes rate ik hoger maar dit is geen guide
ik ga de guide nog wat aanpassen (met plaatjes en wat extra info over kamil)
Eduardus schreef:Ik vind er wel netjes uitzien alleen helaas geplaatjes?! :roll:
8/10 wel leuk die weetjes. :fluit:
bedankt
Afbeelding
asgillian
Berichten: 127
Lid geworden op: woensdag 9 juli 2008, 7:25

Re: Kamil verslaan

Bericht door asgillian »

Superbrian32-Bjorn schreef:kort
voor dit stukje zzou ik zeggen meer informatie maar voor nu 5/10 als er plaatjes uitbreiding etc. minder spaties gebruiken minder kleurtjes rate ik hoger maar dit is geen guide
minder spatie dan zou het nie zou in plaats van dit: hallo dit is kamil
dan zou het zo zijn: hallo ditis kamil.
Afbeelding
Snake-KoRn
Berichten: 2366
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 21:36
Oude naam: Metalgirl hc

Re: Kamil verslaan

Bericht door Snake-KoRn »

darth vader schreef:Om de Desert Treasure quest te voltooien zul je 4 diamanten moeten vinden: the diamond of blood, the diamond of smoke, the diamond of blood en the diamond of ice.

da's dus 2x Diamond of Blood ?
A hero stands out of the crowd and isn't afraid to stand by his ground no matter the backfire he'll experience.
Martijn_7100
Berichten: 486
Lid geworden op: vrijdag 16 mei 2008, 15:12

Re: Kamil verslaan

Bericht door Martijn_7100 »

Ik vind het een mooie guide, 10/10 vooral omdat het je eerste is. Probeer nog wat op hoofdletters, punten, en komma's te letten. Voor de rest heel mooi gemaakt (Y)
Tvnp
Berichten: 1049
Lid geworden op: donderdag 8 mei 2008, 16:41
RS: Soraz (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Kamil verslaan

Bericht door Tvnp »

SnakeKoRn schreef:
darth vader schreef:Om de Desert Treasure quest te voltooien zul je 4 diamanten moeten vinden: the diamond of blood, the diamond of smoke, the diamond of blood en the diamond of ice.

da's dus 2x Diamond of Blood ?
o dat klopt niet helemaal ik zal het veranderen
Martijn_7100 schreef:Ik vind het een mooie guide, 10/10 vooral omdat het je eerste is. Probeer nog wat op hoofdletters, punten, en komma's te letten. Voor de rest heel mooi gemaakt (Y)
bedankt!
Afbeelding
Davy
Berichten: 2565
Lid geworden op: zaterdag 1 november 2008, 16:52
Oude naam: The Secret
Contacteer:

Re: Kamil verslaan

Bericht door Davy »

Jup goede guide miss meer plaatjes >

9/10
Afbeelding
Thx Hopeless!
hondje999
Berichten: 2
Lid geworden op: dinsdag 13 januari 2009, 19:31

Re: Kamil verslaan

Bericht door hondje999 »

ik heb hem lekker makkelijk verslagen :
ik was cb 80 of zo 59 mage ^^ hij is helemaal niet moeilijk heb wat geduld en het lukt wel en begin niet te flippen als hij iets hoger hit of als hij je bevriesd ... ik hat wat bind spreuken bij ^^
dus als je hem bind heb je even snel de kans ergens anders te gaan staan en wat bij healen .. je zou ook nog een dwarven cannon mee kunnen nemen <-- dit raad ik niet aan omdat je dood kunt gaan
gebruik altijd vuurspels ! heb altijd zat restoring potions bij ! en flip niet ^^ .. bij kamil komen is VEEL EN VEEL moeilijker .. dus als je dat makkelijk vind oke dan heb je grote kans dat je kamil ook makkelijk vind.
Jochem
Berichten: 1766
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 10:12
RS: MIP Jochem (p2p)
Clan: Ape Colony

Re: Kamil verslaan

Bericht door Jochem »

In de Recipe for Disaster quest moet je tegen Karamel vechten die erg veel op kamil lijkt.

Ll, is der ook een chocolade?
Afbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Kamil verslaan

Bericht door Roy Boy106 »

Nice guide.
Ppvloo7
Berichten: 317
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 11:07
Clan: Fun United
Contacteer:

Re: Kamil verslaan

Bericht door Ppvloo7 »

een mooie guide, alleen te weinig plaatjes. Een 7/10 zonder plaatjes en een 8,5/10 met plaatjes
Afbeelding
Tha Beast68
Berichten: 633
Lid geworden op: maandag 11 september 2006, 19:07
Clan: Geen.

Re: Kamil verslaan

Bericht door Tha Beast68 »

Mooie duidelijke guide. Plaatjes vind ik door de goede tekst niet nodig.

9/10
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Kamil verslaan

Bericht door Simone-ness »

6.5/10, inderdaad, het ziet er leeg uit.... je hoeft niet per se plaatjes van mij, maar die vele spaties maken het zo leeg......
en je zegt 1-2 prayer pots en super restore pots, maar vergeet eventjes niet dat er ook mensen zijn die dit op een laag combat doen! ikzelf had er denk ik 10 pots voor nodig :P zeg anders: voldoende prayer pots
super restore.... als je er lang over doet, heb je er ook veel meer nodig, dus ook: voldoende super restore pots
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Parafleox
Berichten: 7
Lid geworden op: vrijdag 16 oktober 2009, 18:44

Re: Kamil verslaan

Bericht door Parafleox »

Ik vind dat je sowieso 10/10 verdient, ik heb op deze manier Kamil doodgekregen (met cannon er wel bij maja)
Hoedanook, je guide heeft mij al geholpen =D> =D> =D>
Tvnp
Berichten: 1049
Lid geworden op: donderdag 8 mei 2008, 16:41
RS: Soraz (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Kamil verslaan

Bericht door Tvnp »

ik vind het fijn dat mijn guide je heeft geholpen :D
Afbeelding
Mahjarrat
Berichten: 5577
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 15:01
Oude naam: JacobD3Berg

Re: Kamil verslaan

Bericht door Mahjarrat »

plaatjes van de weg ernaartoe
plaatjes van kamil en zijn spreuken

btw je run gaat naar 0% als je in die koud gebied bent
Afbeelding
( •_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
( •_•)>⌐■-■
( ¬_¬)>⌐■-■
Tvnp
Berichten: 1049
Lid geworden op: donderdag 8 mei 2008, 16:41
RS: Soraz (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Kamil verslaan

Bericht door Tvnp »

bij mij ging het niet naar 0%
de plaatjes komen nog als ik tijd heb om naar de route naar Kamil te lopen
plaatjes van Kamil zelf kan ik helaas niet meer maken :( maar ik kan wel kijken of ik ze ergens kan krijgen
Afbeelding
Plaats reactie