Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Locotes
Berichten: 5
Lid geworden op: woensdag 25 november 2009, 14:12

Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door Locotes »

Welkom in mijn Mini-Guide.
In deze Guide ga ik je uitleggen hoe je als Combat 3-er, je ranged gemakkelijk en snel kan trainen tot 15.


Ik begin met het Armour.
Afbeelding
Als je het plaatje niet ziet; http://img694.imageshack.us/i/miniguideranged.png/
Ik heb deze Armour gekozen omdat het (volgens mij doen) de beste Armour voor beginners is.

Je kan deze armour allemaal in de Varrock Ranged shop kopen voor onder de 100gp (de Arrows niet meegerekend).

Natuurlijk is het mogelijk om 30 gratis Bronze Arrows en een gratis shortbow/longbow te halen in de Ranged Store in Varrock.

Het volgende wat je gaat doen (als je het armour + de bow en de arrows hebt) is naar het Riool van Varrock gaan.

Afbeelding
Als je het plaatje niet ziet; http://img242.imageshack.us/i/miniguiderangedmap.png/
Blauw = Snelle weg.
Rood = Omweg.

Als je voor het riool staat ga je er naar beneden.

Het volgende dat je doet is opzoek gaan naar de ratten (niet de kleintjes maar de grote).

Ga achter het skelet staan dat bij de ratten ligt, en viola; je traint ranged, snel, en zonder dat je geraakt wordt!

Afbeelding
Als je het plaatje niet ziet; http://img144.imageshack.us/i/skeletachterrat.png/

Groene circel = Het skelet waar je achter moet gaan staan.

Zo train je dus makkelijk, snel, en zonder benodigte eten Ranged naar 15! :'D

*TIP: Als je geen geld hebt om Arrows te kopen voor 15+ Ranged, ga dan met Home Teleport of lopend naar Lumbridge, ga daar naar de Goblins tegenover het hek van Al-Kharid en raap alle botjes op die je maar ziet.
1 botje is 140+ gp, dus stel je hebt een full bag (waar we wel vanuit gaan) dan heb je 4K!
Je kan van 4K meer dan 500 Bronze Arrows kopen, dus dan wordt je makkelijk 15+ als je dit steeds doet!

Wat vonden jullie van deze Mini-Guide?

Ik ga weer verder met Ranged trainen; latuhr!
Afbeelding
tommeke95
Berichten: 1703
Lid geworden op: dinsdag 22 december 2009, 18:58
RS: even wachten (p2p)
Clan: teak

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door tommeke95 »

jekan beter als je geld nodig hebt bij chickens dan geen bones maar raw chickens en feathers oprapen
Afbeelding

Afbeelding
RiPx

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door RiPx »

Eigenlijk vind ik het niet een nuttige guide
Ik denk de meeste weten zelf wel die misschien vanaf 1 - 20 bij koe'en gaan trainen.
ik zou 't wel uitbreiden .
B erserker
Berichten: 388
Lid geworden op: zondag 10 mei 2009, 9:34
RS: Darkfenix (p2p)
Clan: phoenixs
Oude naam: fishgodzword

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door B erserker »

Omg ik heb nog nooit ( oké stuk of 5 ) zo'n slechte guide gezien.
Sorry hoor maar 1/15 range een guide maken....
In- of uitklappen • Lezen op eigen risico
Ten eerste. waarom tot 15?
Ten tweede. Waarom in ........ bij ratten achter een skellet?
Ten derde. Iedereen weet wel hoe je 15 range traint...
Ten vierde. Ga bij chickens (doden je niet) Cows (hitten niet veel maar je kan wel beetje eten gebruiken) of doe goblins zijn ook goeie monsters om dat level te trainen. Met cows kan je eventueel ook cowhide oppakken voor geld.
Ten vijfde. Waarom moelijk achter een skellet staan?
Ten zesde. Ratts zijn nou niet de ultieme expoints gevers...
Ten zevende. Ratts hebben weinig Constitution (hitpoints) en best wel redelijk Defence dus dat is ook een nadeel omdat je dan minder hit.
Ten achste. Maak die plaatjes duidelijk/groter want bij dat hoe loop je naar de Varrock sewers neemt dat You are here tekentje bijna het hele plaatje in beslag.
Ten negende/negenste :-k Leg eens uit waar Varrock is want mensen die 1 Range hebben weten dat niet echt.... (Ja ervaren spelers met 1 range zoals skillers wel maar die weten wel beter dan rats...)En doe i.p.v die donker blauw van snelle weg een ander kleurtje want het is nogal moelijk te lezen. (voor mij dan)
Ten tiende. bones oppakken van goblins.. Kom op.
Ik zal maar stoppen.
Btw. gefeliciteerd =D> ik heb nog nooit zo'n lang andwoord geschreven.
:?: Waarom doe ik zo critisch?
:!: Omdat ik deze "Mini-guide" gewoon niet goed vind. Slecht zelfs.Maar heey echt sorry dat ik zo critisch ben.. Wacht ik zet even onder uitklap tag...

Ps. Ik zeg niet dat ik geweldige guides maak maar ja.. als jij dit handig vind ga gerust je gang maar ik denk niet dat anders mensen dit zullen gebruiken....

Nuwja succes met Range trainen....

fish
_Ritch_
Berichten: 340
Lid geworden op: maandag 2 maart 2009, 20:54
Oude naam: ritch1997

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door _Ritch_ »

fishgodzword schreef:Omg ik heb nog nooit ( oké stuk of 5 ) zo'n slechte guide gezien.
Sorry hoor maar 1/15 range een guide maken....
In- of uitklappen • Lezen op eigen risico
Ten eerste. waarom tot 15?
Ten tweede. Waarom in ........ bij ratten achter een skellet?
Ten derde. Iedereen weet wel hoe je 15 range traint...
Ten vierde. Ga bij chickens (doden je niet) Cows (hitten niet veel maar je kan wel beetje eten gebruiken) of doe goblins zijn ook goeie monsters om dat level te trainen. Met cows kan je eventueel ook cowhide oppakken voor geld.
Ten vijfde. Waarom moelijk achter een skellet staan?
Ten zesde. Ratts zijn nou niet de ultieme expoints gevers...
Ten zevende. Ratts hebben weinig Constitution (hitpoints) en best wel redelijk Defence dus dat is ook een nadeel omdat je dan minder hit.
Ten achste. Maak die plaatjes duidelijk/groter want bij dat hoe loop je naar de Varrock sewers neemt dat You are here tekentje bijna het hele plaatje in beslag.
Ten negende/negenste :-k Leg eens uit waar Varrock is want mensen die 1 Range hebben weten dat niet echt.... (Ja ervaren spelers met 1 range zoals skillers wel maar die weten wel beter dan rats...)En doe i.p.v die donker blauw van snelle weg een ander kleurtje want het is nogal moelijk te lezen. (voor mij dan)
Ten tiende. bones oppakken van goblins.. Kom op.
Ik zal maar stoppen.
Btw. gefeliciteerd =D> ik heb nog nooit zo'n lang andwoord geschreven.
:?: Waarom doe ik zo critisch?
:!: Omdat ik deze "Mini-guide" gewoon niet goed vind. Slecht zelfs.Maar heey echt sorry dat ik zo critisch ben.. Wacht ik zet even onder uitklap tag...

Ps. Ik zeg niet dat ik geweldige guides maak maar ja.. als jij dit handig vind ga gerust je gang maar ik denk niet dat anders mensen dit zullen gebruiken....

Nuwja succes met Range trainen....

fish
je hebt helemaal gelijk!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Werkverkeer
Berichten: 2963
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 19:37
RS: Werkverkeer (OSRS)

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door Werkverkeer »

_Ritch_ schreef:
fishgodzword schreef:Omg ik heb nog nooit ( oké stuk of 5 ) zo'n slechte guide gezien.
Sorry hoor maar 1/15 range een guide maken....
In- of uitklappen • Lezen op eigen risico
Ten eerste. waarom tot 15?
Ten tweede. Waarom in ........ bij ratten achter een skellet?
Ten derde. Iedereen weet wel hoe je 15 range traint...
Ten vierde. Ga bij chickens (doden je niet) Cows (hitten niet veel maar je kan wel beetje eten gebruiken) of doe goblins zijn ook goeie monsters om dat level te trainen. Met cows kan je eventueel ook cowhide oppakken voor geld.
Ten vijfde. Waarom moelijk achter een skellet staan?
Ten zesde. Ratts zijn nou niet de ultieme expoints gevers...
Ten zevende. Ratts hebben weinig Constitution (hitpoints) en best wel redelijk Defence dus dat is ook een nadeel omdat je dan minder hit.
Ten achste. Maak die plaatjes duidelijk/groter want bij dat hoe loop je naar de Varrock sewers neemt dat You are here tekentje bijna het hele plaatje in beslag.
Ten negende/negenste :-k Leg eens uit waar Varrock is want mensen die 1 Range hebben weten dat niet echt.... (Ja ervaren spelers met 1 range zoals skillers wel maar die weten wel beter dan rats...)En doe i.p.v die donker blauw van snelle weg een ander kleurtje want het is nogal moelijk te lezen. (voor mij dan)
Ten tiende. bones oppakken van goblins.. Kom op.
Ik zal maar stoppen.
Btw. gefeliciteerd =D> ik heb nog nooit zo'n lang andwoord geschreven.
:?: Waarom doe ik zo critisch?
:!: Omdat ik deze "Mini-guide" gewoon niet goed vind. Slecht zelfs.Maar heey echt sorry dat ik zo critisch ben.. Wacht ik zet even onder uitklap tag...

Ps. Ik zeg niet dat ik geweldige guides maak maar ja.. als jij dit handig vind ga gerust je gang maar ik denk niet dat anders mensen dit zullen gebruiken....

Nuwja succes met Range trainen....

fish
je hebt helemaal gelijk!
+1

euhm ik zeg gewoon goblins/chickens/cows
Hoi
Cancel Drop
Berichten: 1887
Lid geworden op: vrijdag 28 december 2007, 18:11
Clan: -
Oude naam: Lante
Contacteer:

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door Cancel Drop »

1. plaatjes werken niet
2. lvl 1 t.e.m. 15 ranged trainen, daar heb je echt geen guide voor nodig !!!
Afbeelding
iCapricorn
[/size]
Attack 66/70 -- Strength 70/70 -- Defence 71/99 -- Ranged 83/99 -- Prayer 60/70 -- Summoning 40/70
IceTea Zero
[/size]
Attack 1 -- Strength 1 -- Defence 41/75 -- Ranged 1 -- Prayer 1 -- Summoning 31/95
raoul268
Berichten: 430
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 17:22
RS: iGorillazz (p2p)
Clan: Skill2Kill

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door raoul268 »

I Bob Care I schreef:Eigenlijk vind ik het niet een nuttige guide
Ik denk de meeste weten zelf wel die misschien vanaf 1 - 20 bij koe'en gaan trainen.
ik zou 't wel uitbreiden .
Srry maar rofl @ dat xD

de guide is eigenlijk niet zo zinvol, misschien kan je het kort samenvatten en in het tipsticky zetten. dat was beter dan een miniguide :P
Afbeelding
^^
Lmao winter :3
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door Puma »

Ik heb je plaatjes even gefixt. ;)

Misschien kan je de guide nog even wat uitbreiden want aan 1-15 hebben mensen niet zoveel (tot 60 zal al voldoende zijn), dan kan je 'm beter posten in het tipsticky.
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
kain
Berichten: 988
Lid geworden op: dinsdag 26 mei 2009, 21:17
Clan: heb ik niet

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door kain »

OMG!
wat moet ik hier nou van leren
veel mensen weten hoe je 15 range kan trainen.

en:
fishgodzword schreef:Btw. gefeliciteerd =D> ik heb nog nooit zo'n lang antwoord geschreven.
hahahahaha daar heb je dan wel gelijkt in!
maar dat verwacht je dan ook he
slechte guide = meer antwoorden!! :mrgreen: :mrgreen:
In- of uitklappen • mijn skillz
mijn runescape account: (is geen member)
Afbeelding
In- of uitklappen • Wist je dat...
Wist je dat...

Jagex schat dat je er meer dan 2000 uur over doet om alle skills 99 te krijgen in f2p? Dat is meer dan 83 dagen non-stop
dit is mijn eerste guide! klik op de site op het te zien! het gaat over geld verdienen met een mini game "the Grear Orb Project"
http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 3#p1551373
Jochem
Berichten: 1766
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 10:12
RS: MIP Jochem (p2p)
Clan: Ape Colony

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door Jochem »

@Kain, wat doe je nou zielig? Je kraakt heel die jongen ze guide af, misschien is 1 t/m 15 wel weinig maar hij heeft wel zijn best gedaan.
Afbeelding
B erserker
Berichten: 388
Lid geworden op: zondag 10 mei 2009, 9:34
RS: Darkfenix (p2p)
Clan: phoenixs
Oude naam: fishgodzword

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door B erserker »

Jochem als je hem vind afkraken... kijk mijn reactie dan maar.
Eepje
Berichten: 870
Lid geworden op: dinsdag 17 juni 2008, 20:47
RS: Eepje5 (p2p)
Oude naam: free eepfish pl0x

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door Eepje »

sorry dat ik het zeg maare..mensen met 1 ranged hebben meestal nog niet egt van ltf gehoort ;)

Toegevoegd na 0 seconden:

sorry dat ik het zeg maare..mensen met 1 ranged hebben meestal nog niet egt van ltf gehoort ;)
Burak
Berichten: 3688
Lid geworden op: maandag 20 juli 2009, 21:17

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door Burak »

fishgodzword schreef:Jochem als je hem vind afkraken... kijk mijn reactie dan maar.
Ben je daar trots op? Want anders zou je denk ik niet '' Kijk mijn reactie dan maar.'' posten.
Even je cijfer. Ik geef je een 6.9/10. Even een tip: Probeer je tekst in het midden te doen. Dat hak je doen door alles te selecteren en dan klik je op ''Center''
Wat is jou Ranged level? Want als je Ranged level bijv. 70 is kan je jouw Guide in plaats van 1/15, een 1/70 maken. Is het oom wat uitgebreider.
Afbeelding
Dario
Berichten: 82
Lid geworden op: zondag 2 augustus 2009, 13:05
Oude naam: Da Rio

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door Dario »

Deze guide is echt pointless imo... iedereen weet wel hoe je 1-15 Ranged moet trainen :shock: 5/10 voor de moeite
Afbeelding
rangedglory4
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 21 april 2010, 15:14

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door rangedglory4 »

slecht guide ik heb nog nooit zo'n slechte guide gezien
1+
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Mini-Guide; Begin Levels Ranged. (1 t/m 15)

Bericht door SkyTeam »

Is het voor mensen die geen CB willen upgaan of niet?
Plaats reactie