[F2P] Hybrid pure guide -> up-to-date

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!

Dit was mijn eerste guide, hoe vonden jullie hem??

slecht, niet om aan te zien
6
12%
mwoah
1
2%
niet de slechtse guide ooit
1
2%
weet niet/geen mening (die moet er gewoon tussen XD)
0
Geen stemmen
neutraal
0
Geen stemmen
goed
30
60%
geweldig
9
18%
net zo goed als master exploder :D :D :D
3
6%
 
Totaal aantal stemmen: 50

JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

[F2P] Hybrid pure guide -> up-to-date

Bericht door JoelTheJester »

INHOUD
[/size][/b]
1. Inleiding
1.1 Inleiding guide
1.2 Inleiding hybrids

2. Magic
2.1 Inleiding magic
2.2 Armour
2.3 1-60+
2.4 Tips

3. Ranged
3.1 Inleiding ranged
3.2 Armour
3.3 1-60+
3.4 Tips

4. PK-en
4.1 Inleiding Pk-en
4.2 Armour
4.3 Manier
4.4 Waarom?
4.5 Tips

5. Overig en Eventuele guides
5.1 Prayer 1-45, waarom?
5.2 Dungeoneering 1-69 (680K XP+), waarom?
5.3 Afsluiting

1. Inleiding
[/b]
1.1 Inleiding guide
Hoi mensen, welkom bij mijn allereerste guide hier op LTF. Deze guide gaat over hoe je een F2P hybrid pure kan maken, welke armours je kan gebruiken etc. etc. etc.
Ik maak deze guide omdat het mij opvalt dat er weinig recente F2P hybrid guides zijn die ook goed zijn. Dus dat ga ik (hopelijk) veranderen.
Zelf heb ik ook een F2P Hybrid Pure, Zombie Maged, feel free to add me ;).
1.2 Inleiding hybrids
Hybrids zijn op pk gerichte accounts die hun combat level laag houden door slechts 3 skills te trainen (Ranged en Magic waar Constitution automatisch bijkomt) sommige hybrids trainen ook prayer omdat prayer niet veel invloed op je combat level heeft, maar toch een heel handige skill kan zijn als je pk-ed. Hybrids zijn een van de dodelijkste pures vanwege een sterke combinatie tussen magic en ranged. Magic is dodelijk vanwege de standaard max damage, bij melee en rangedwordt je damage door je levels bepaald. Bij magic heeft een hoger magic level alleen invloed op de hoeveelheid dat je hit en niet op de hoogte die toch al behoorlijk hoog ligt. Ranged is dodelijk want vanwege de hoge aanvalssnelheid en de hoge hits kan het voor je slachtoffers moeilijk zijn om bij een mooie combo zichzelf te herstellen.
2. MAGIC
2.1 - Inleiding magic
Magic kan heel handig zijn. Als je geen bonussen hebt die je damage verhogen heb je, in tegenstelling tot de andere cb skills, een vaste max. hit. Je magic level is een soort combinatie van attack en defence. Het bepaalt hoe vaak je een (hoge) hit hebt met magic en 70% van de PASSIEVE (Bonussen die door levels en niet door armour worden bepaald) magic defence wordt door je magic level bepaalt, 30% wordt door je defence bepaald.
2.2 - Armour
Amour + BonusRequirements
Afbeelding
Runecrafter Hat (+3)
50 RC + 1K RC Guild Tokens
Afbeelding
Runecrafter robe (+5)
50 RC + 1K RC Guild Tokens
Afbeelding
Runecrafter skirt (+4)
50 RC + 1K RC Guild Tokens
Afbeelding
Runecrafter gloves (+2)
50 RC + 1K RC Guild Tokens
Afbeelding
Gravite staff (+15, 5% mage damage)
45 Magic, 45 Dungeoneering, 40K dungeoneering tokens (bij 63 dungeoneering)
Afbeelding
Arcane blast necklace (+12, 10% mage damage)
50 magic, 50 dungeoneering, 15,5K dungeoneering tokens (bij 55 dungeoneering)
Afbeelding
Lumbridge explorer ring 1, 2, 3 of 4 (+1)
Lumbridge and Draynor Village beginner+ achievement diary
Afbeelding
Tome of frost (+10)
48 magic, 48 dungeoneering, 43K dungeoneering tokens (bij 64 dungeoneering)
Afbeelding
Swanky boots (+1)
Gunnars Ground quest
(+53, 15% mage damage)
50 magic, 69 dungeoneering (tot minstens 670K xp voor de tokens), 50 runecrafting, gunnars ground, lumbridge en draynor achievement diary
Onthoud dat je, tenzij je risico's wilt nemen, je beter geen dungeoneering spullen kunt gebruiken voor het pvp-en aangezien het een tijdje duurt om ze terug te krijgen als je ze verliest. Dus dit armour is eigenlijk alleen geschikt om mee te trainen.
2.3 - 1-60+
Dit is eigenlijk heel simpel, we beginnen met de quest en de miniquest, Imp Catcher en Witch's Potion. Voor Imp Catcher gaan we natuurlijk niet levenloos imps zitten doden, eerst maken we een tussenstop langs de Stronghold of Player Safety om 10K en twee lamps op te halen. De twee lampen gebruiken we op ranged of we delen het. Gebruik NIET allebei de lampen op magic. Je krijgt 1000 of 500 ranged xp en 0 of 500 magic xp, hierdoor is je ranged al level 9 (bij twee lamps op ranged) of level 5 (door een lamp op ranged). Je magic is 1 (twee lamps op ranged) of 5 (een lamp op magic en een lamp op ranged).
Nu gaan we naar de Grand Exchang (G.E.) om de vier beads die je voor Imp Catcher nodig hebt te kopen. Koop ook alvast een Raw Meat, Onion en een Eye of Newt. Als de spullen voor witch's potion niet kopen kan je ze ook in de buurt van Lumbridge vinden.
Nade twee miniquests is je magic minstens 11. Nu gaan we echt trainen. Ga naar Fist of Guthix (FoG). Je krijgt gratis rune en je kan tokens krijgen waarmee je Runecrafter gloves kan kopen die geen bonus geven maar wel extra xp bij het trainen van runecrafting. Ook kun je je tokens inwisselen voor dingen als rune berserker shields of rune gauntlets om ze te verkopen op de G.E.
Doe niet te zuinig met je runes, na iedere ronde worden ze vervangen dus gebruik gerust je beste spells om mee te trainen. Als je een beetje een volhouder bent kan je dit doen tot level 60, je kan ook tot level 55 doorgaan om daarna geld te vergooien aan High Alchen.
2.4 - Tips
-HEB JIJ NOG EEN TIP?? POST HEM HIER EN IK ZET HEM ER BIJ
3. Ranged
3.1 - Inleiding ranged
[/size]
Ranged kan een dodelijke skill zijn. Vanwege de hoge aanvalssnelheid en de hoge hits kan je hier veel mensen k.o. mee krijgen. In deze guide wordt je uitgelegd welke armours je aanmoet tijdens het trainen en hoe je moet trainen
3.2 - Ranged Armours
Armour + BonusRequirements
Afbeelding
Coif (+2)
20 ranged
Afbeelding
Leather body (+2)
GEEN
Afbeelding
Green d'hide chaps (+8)
40 ranged
Afbeelding
Maple longbow sighted (+110)
45 ranged, 45 dungeoneering, 10K dungeoneering tokens (bij 55 dungeoneering)
Afbeelding
Green d'hide vambraces (+8)
40 ranged
Afbeelding
Amulet of power (+6)
GEEN
+136
45 ranged, 10K dungeoneering tokens (bij 55 dungeoneering)
Nogmaals, ga niet met je sighted longbow pk-en tenzij je het risico durft te nemen dat je wordt gekilld en je 10K dungeoneering tokens moet verzamelen om hem weer te kopen.

3.3 - 1-60+

Het eerste wat we doen is ranged tot 20 trainen
ranged trainen we niet met FoG maar op de koeien in lumbridge. Waarom? De beef en de cowhide zijn redelijk veel waard.
Afbeelding

Hier gaan we trainen en dit gaan we dragen:
ArmourWaarom?
Afbeelding
Sling (+4, ranged strength +6)
De sling hit behoorlijk goed voor zijn level en heeft geen munitie nodig :!: (Je kan ook The Blood Pact doen voor Kayle's Sling want die heeft betere stats maar dan zal je moeten afhaken nadat je hem heb gedood.)
Afbeelding
Leather body (+2)
Dit is de enige body die je aan zal kunnen als hybrid pure
Afbeelding
Leather chaps (+4)
Dit zijn de enige chaps die je op jou level kan.
Afbeelding
Leather vambraces (+4)
Dit zijn nog de enige mogelijke vambraces op dit moment.
+16Klaar voor de koeien??
Voor level 1-20 heb je 140 koeien nodig. Dit zijn 140 cowhides en raw beef, wat neerkomt op een totaal van 31,5+21,42=52,92k centjes 8-[ :mrgreen:

Nu doen we Myths of the White Lands en Swept Away en omdat je bij de Swept Away quest 10 keer je level*10 krijgt in xp wil je je ranged lekker hoog hebben of niet :P.
Na deze twee quests moet je nog behoorlijk wat levels. Dus pak je sling en we gaan naar de Stronghold of Player Safety om Cockroach Drone's te doden. We doden deze vervelende beestjes omdat ze maar combat 8 zijn, ze nog redelijk wat HP hebben en ze hele mooie drops geven. Zo geven ze o.a. noted ores en mooie hoeveelheden geld. Aangezien dit GEEN cockroach guide is zal ik geen uitgebreide beschrijving geven van waar ze te vinden zijn, op lunagang is een mooie guide te vinden over de Stronghold of Player Safety. Klik op het mooie oranje woord bovenaan deze alinea om erheen te gaan :P

Dit gaan we aan doen:
ArmourWaarom?
Afbeelding
Sling (+4, ranged strength +6)
De sling hit behoorlijk goed voor zijn level en heeft geen munitie nodig :!: (Je kan ook The Blood Pact doen voor Kayle's Sling want die heeft betere stats maar dan zal je moeten afhaken nadat je Kayle heb gedood.)
Afbeelding
Leather body (+2)
Dit is de enige body die je aan zal kunnen als hybrid pure
Afbeelding
Studded chaps (+6)
Dit zijn de enige chaps die je op jou level kan.
Afbeelding
Leather vambraces (+4)
Dit zijn nog de enige mogelijke vambraces op dit moment.
+18Klaar voor het ongedierte??
Laten we er van uitgaan dat je level 22 bent na de twee quests, je moet dan nog 719 drone's doden voor level 40. Je krijgt behoorlijk wat mooie drops en met een beetje geluk haal je op deze manier tussen de 100 en 200k binnen.

En nu... je bent al op 2/3e (qua levels dan é :P) Goed volgehouden. Nog even en je bent klaar. De outfit krijgt twee kleine veranderingetjes.
We gaan nu Hill Giants doden, de bones kan je begraven als je besluit om ook prayer te trainen (ZIE 5.1) anders hou je ze bij je, bank je ze en zet je ze op je bank als je voedsel moet halen.

Dit gaan we aan doen:
ArmourWaarom?
Afbeelding
Sling (+4, ranged strength +6)
De sling hit behoorlijk goed voor zijn level en heeft geen munitie nodig :!: (Je kan ook The Blood Pact doen voor Kayle's Sling want die heeft betere stats maar dan zal je moeten afhaken nadat je hem heb gedood.)
Afbeelding
Leather body (+2)
Dit is de enige body die je aan zal kunnen als hybrid pure
Afbeelding
Green d'hide chaps (+8)
Dit zijn de enige chaps die je op jou level kan.
Afbeelding
Green d'hide vambraces (+8)
Dit zijn nog de enige mogelijke vambraces op dit moment.
+24Klaar voor de reuzen??
Vanaf level 45 kan je het met de uitrusting van de eerste tabel doen

3.4 - Tips

-Neem bij iedere trip 20 stukken voedsel mee. in het begin voldoen shrimps crayfish en sardine nog maar als je beter wordt heb je wel beter voedsel als lobsters nodig.
-HEB JIJ NOG EEN TIP?? POST HEM HIER EN IK ZET HEM ER BIJ

4. PK-en
[/b][/size]
4.1 - Inleiding PK-en
[/size]
PK-en, door veel spelers als een van de leukste bezigheden in RS beschouwd en het wordt dan ook door behoorlijk wat spelers gedaan. Iedere dag winnen en verliezen duizenden mensen in een van de vele werelden die speciaal voor het zogenaamde PvP is ingericht. Denk jij dat je klaar bent voor de uitdaging?

4.2 - Armour

Het armour voor het PK-en verschilt behoorlijk in vergelijking met het armour om in te trainen. Vooral omdat je tijdens het PK-en als hybrid met twee verschillende stijlen vecht zal je ook je outfit moeten combineren zodat zowel je ranged attack en je magic attack positief zijn. Dit is het meest geschikte armour voor F2P om als hybrid te gaan PK-en ZONDER dungeoneering-only en minigame-only items.
ArmourRanged attackMagic attack
Afbeelding
Wizard hat
+0+2
Afbeelding
Wizard robe
+0+3
Afbeelding
Green d'hide chaps
+8-10
Afbeelding
Leather gloves
+0+0
Afbeelding
Teamcape
+0+0
Afbeelding
Amulet of power
+6+6
Afbeelding
Swanky boots
+0+1
Afbeelding
Maple shortbow
+29+0
Afbeelding
Adamant arrow
+0 (+31 ranged str)+0
Afbeelding
Explorers ring
+0+1
TOTAAL+43 (+31 ranged str)+3
4.3 - Manier
[/size]
De manier die ik gebruik is het zogenaamde ''Autocast, No cast effect'' dit houdt in dat je helemaal klaar staat om met ranged aan te vallen. Je houdt de spellbook tab open en je houdt je muis op de Fire Blast spell. Zodra jou tegenstander protect from misiles aanzet druk jij op fireblast waardoor fireblast ge-autocast wordt. Doet je tegenstander protect from magic dan doe jij je autocast off. Hierdoor focust je tegenstander zich alleen nog op hoe jij aanvalt en let niet op zijn health en zal misschien zelf ook niet meer aanvallen. zorg er wel voor dat je steeds minsten een keer hit voor je omschakeld naar autocast of ranged want anders schiet je ook niet heel veel op.

4.4 - Waarom?
[/size]
In F2P zal pk-en lang niet zo interresant zijn als in P2P. Maar toch is het een leuke tijdsbesteding die, als je het goed doet, een aardig zakcentje op kan leveren. Als je echt voor het geld gaat moet je niet voor de pures gaan. Pure vs. Pure heeft hetzelfde effect als Main vs. Main, met als enig verschil dat het gevecht korter duurt en ook spannender is omdat beide partijen hoog kunnen hitten voor hun level. Ga als pure voor een main of een soort halve pure, zoals berserkers. Waarom? Een main van jou level zal een hogere defence hebben, maar zal minder hitten vanwege lagere strength (tijdens melee), magic (lagere spell klasse) of ranged (zwakkere equipment). Die ''halve pures'' waar ik het net over had zijn pures die in principe alle combat skills trainen, maar een paar combat skills expres tot een bepaald level trainen. Maar ook hier moet je oppassen, vecht dus niet tegen steel pures van hetzelfde level als jij bent want zij zullen ook een grote kans op winst maken. De hogere pures, zoals berserker of defence pures, zullen niet al te moeilijk zijn. Vooral defence pures zijnleuke tegenstanders aangezien zij meestal geen magic en prayer hebben getrained. En dat terwijl dat de twee belangrijkste skills zijn als je tegen een magische aanval komt te staan. Houd ook rekening met de armour van je tegenstander, in full rune zal je mage attack waarschijnlijk hoger hitten dan je range attack. Maar blijf de tacktiek aanhouden. Zorg er wel voor dat je zo vaak mogelijk met magic hit op zo'n moment.
4.5 - TIPS
-Blijf op je health letten, als je alleen op je opponents protect let en hij valt wel aan dan moet je kunnen eten.
-Moet je omschakelen van spellbook naar inventory of andersom?? Gebruik dan de F1 en F4 hotkeys, als je op F1 drukt ga je naar je inventory en als je op F4 drukt naar je spellbook
-Je kan in plaats van een amulet of power een amulet of magic gebruiken, je mage bonus krijgt er een ''kleine'' vier bij.
-Neem in je inventory 20 tot 24 lobsters mee, runes voor 100 fire blasts en een wizards mind bomb. Wizards mind bombs verhogen je magic met 2, als je level 50+ bent dan zelfs met 3 en het geeft tijdelijk een paar procent aan mage damage.

5. Overige en Eventuele guides
[/color][/size]
5.1 Prayer 1-45+

Prayer is een handige skill, en al helemaal voor pures. Bij de tacktiek die ik in 4.3 aan jullie heb uitgelegd is prayer lastig. je zou prayer tot 45 kunnen trainen zodat je de best ranged en magic prayers heb + protect prayers. maar ik zou het dan echt laten bij protect prayers aangezien je dan niet steedsvan prayer moet wisselen omdat ji je aanvalsstijl aanpast. Dus alleen doen als je het zeker weet of toch een andere manier gaat gebruiken.

5.2 - Dungeoneering 1-69

Dungeoneering, een leuke skill voor de echte liefhebbers. Maar verder is het meer een vreselijke minigame. Wat wel weer zo handig is is dat je leuke en handige rewards voor buiten daemonheim kan kopen. Dat is precies wat wij gaan doen.
Doe dit niet als je het niet waard vind om mee te trainen en het niet wil riskeren in pvp :!: :!: :!:
PlaatjeNaamPrijs in tokens (level wanneer je het kan kopen)
AfbeeldingTome of frost43.000 (64)
AfbeeldingArcane blast necklace15.500 (54, level 55 nodig om te dragen)
AfbeeldingGravite staff40.000 (63)
AfbeeldingLongbow sight10.000 (49)
N.V.T.TOTAAL108.500 (79)
5.3 - Afsluiting
Dit was mijn eerste guide op LTF, ik hoop dat jullie hem goed/handig vonden. Laat een berichtje achter over bijvoorbeeld foutjes in de guide of vragen die je hebt. Vertel ook wat ik verder kan verbeteren :mrgreen:
Laatst gewijzigd door JoelTheJester op maandag 13 juni 2011, 22:50, 2 keer totaal gewijzigd.
:bier:
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door Mike Ross »

Redelijk goede guide. Nog wel een vraagje: Wat is een goede moneymake manier op pures :P
JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door JoelTheJester »

Chris D schreef:Redelijk goede guide. Nog wel een vraagje: Wat is een goede moneymake manier op pures :P
thx :mrgreen:
een goede moneymaking manier is natuurlijk wines of zamorak telegrabben, je hebt hier 33 magic voor nodig en je traint je magic op een winstmakende manier.
Ook kan je verschillende monsters doden voor het geld. cockroach soldiers kunnen in een uur als je een beetje geluk hebt 100-200k opleveren
:bier:
Luriel
Berichten: 268
Lid geworden op: donderdag 12 augustus 2010, 17:14
Clan: Lunatip

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door Luriel »

Bij het dungeoneering hoofdstuk kan je misschien vertellen wat die dingen doen.

Guide in het geheel = Netjes
HHuijgen
Berichten: 287
Lid geworden op: dinsdag 22 december 2009, 19:59
RS: GSE Hylke (p2p)
Clan: Beanoodle
Oude naam: V V RuneScape

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door HHuijgen »

Heel awesome, maar master exploder zal het nooit evenaren ;D.
:bier:
Afbeelding
JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door JoelTheJester »

Luriel schreef:Bij het dungeoneering hoofdstuk kan je misschien vertellen wat die dingen doen.

Guide in het geheel = Netjes
goed idee, ik zal het er binnenkort bijzetten
HHuijgen schreef:Heel awesome, maar master exploder zal het nooit evenaren ;D.
:bier:
thx, maar het is ook bijna onmogelijk om het zo goed te doen ;)
:bier:
toyota579
Berichten: 26
Lid geworden op: zondag 14 maart 2010, 14:11

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door toyota579 »

goede guide, maar kan je misschien ook een video maken als je zelf aan het pken bent. ik zou wel willen weten hoe dat precies werkt
JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door JoelTheJester »

toyota579 schreef:goede guide, maar kan je misschien ook een video maken als je zelf aan het pken bent. ik zou wel willen weten hoe dat precies werkt
ik weet niet of dat nu al zal lukken, ik heb ooit geprobeerd te pk-en + te recorden en me pc begon te laggen op laagste instelling alsof ik @ g.e. was in trading world op hoogste graphs met public on XD
ik koop binnenkort een nieuwe pc waarmee ik dat mogelijk wel kan :)
:bier:
Denny 966
Berichten: 1152
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 19:59
Clan: One

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door Denny 966 »

je dung berekening op het eind klopt niet, want lvl 79 is geen 108k tokens, dat is ongeveer 180k tokens...
verder een nice guide
Afbeelding

__
Join #Unique on IRC/mIRC
JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door JoelTheJester »

Denny 966 schreef:je dung berekening op het eind klopt niet, want lvl 79 is geen 108k tokens, dat is ongeveer 180k tokens...
verder een nice guide
ow lol, thx voor de opmerkin ik zal het zometeen even controleren, maar ik bedoelde daar level 69 en geen 79 dus misschien is het een typo =)
:bier:
master performer
Berichten: 641
Lid geworden op: dinsdag 23 maart 2010, 16:14
Clan: runetip cc

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door master performer »

wat of wie is master exploder? :D
ik kill unicorns:Afbeeldingen soms met stenen:Afbeelding
want ik vind ze lelijk!
om jullie dag goed te maken zet ik vanaf nu in al mijn post zo een leuk smilietje :D
JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door JoelTheJester »

master performer schreef:wat of wie is master exploder? :D
vanaf 0:45 :mrgreen:
:bier:
JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door JoelTheJester »

Zo hé mijn guide doet het goed :mrgreen:
zoals jullie misschien al weten ben ik nu (tijdelijk??) quitted, ik zal waarschijnlijk geen RS guides maken, ik werk nu aan een compleet nieuwe, lange guide over pokeren :)
:bier:
hagrid64pro
Verbannen
Berichten: 1085
Lid geworden op: vrijdag 12 december 2008, 16:36
RS: speel geen rs meer (OSRS)
Clan: ---

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door hagrid64pro »

redelijke guide..
Zet er bij dat het handig is om met jug of wine te gebruiken als food want het health 11 kost rond de 50 gp en de jug kost rond de 100 gp.. Je verdient dus cash als je het drinkt! Allleen haalt het je attack met 1 level per slokje omlaag :( maar je gebruikt toch geen mellee in deze guide. Nog een ander nadeel is is dat je onder combat 40 bijna alleen maar slechte drops krijgt want haast niemand riskt want onder combat 40 heeft niemand rune en het is gewoon boring om aan iedereen naar zn risk te vragen. Wat vrij irritant is is dat je na 59 magic geen betere magic aanvalleen hebt in f2p waardoor het nogal begint te failen. Magic ownd zo'n ebetje alleen onder combat 40. Je kan beter als je range - mage doet gewoon normale chaps en vambraces doen omdat green dh zo'n negatieve mage bonus heeft en normale chaps niet ! :D/
Laatst gewijzigd door hagrid64pro op woensdag 22 december 2010, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Linus Torvalds: "Software is like s*x; it's better when it's free."
Steve Ballmer: "Software is like s*x; it's better when it's paid."
JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door JoelTheJester »

hagrid64pro schreef:redelijke guide..
Zet er bij dat het handig is om met jug of wine te gebruiken als food want het health 11 kost rond de 50 gp en de jug kost rond de 100 gp.. Je verdient dus cash als je het drinkt! Allleen haalt het je attack met 1 level per slokje omlaag :( maar je gebruikt toch geen mellee in deze guide. Nog een ander nadeel is is dat je onder combat 40 bijna alleen maar slechte drops krijgt want haast niemand riskt want onder combat 40 heeft niemand rune en het is gewoon boring om aan iedereen naar zn risk te vragen. Wat vrij irritant is is dat je na 59 magic geen betere magic aanvalleen hebt in p2p waardoor het nogal begint te failen. Magic ownd zo'n ebetje alleen onder combat 40. Je kan beter als je range - mage doet gewoon normale chaps en vambraces doen omdat green dh zo'n negatieve mage bonus heeft en normale chaps niet ! :D/
hele handig tip, maar als je pked als hybrid mage-range draag je meestal geen armour die based is op één skill en zorg je ervoor dat beide skills een positieve att bonus heeft ;)
dus in dit geval zou je makkelijk green d'hide chaps ofzo kunnen aan doen ;)
:bier:
hagrid64pro
Verbannen
Berichten: 1085
Lid geworden op: vrijdag 12 december 2008, 16:36
RS: speel geen rs meer (OSRS)
Clan: ---

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door hagrid64pro »

RecreatoR schreef:
hagrid64pro schreef:redelijke guide..
Zet er bij dat het handig is om met jug of wine te gebruiken als food want het health 11 kost rond de 50 gp en de jug kost rond de 100 gp.. Je verdient dus cash als je het drinkt! Allleen haalt het je attack met 1 level per slokje omlaag :( maar je gebruikt toch geen mellee in deze guide. Nog een ander nadeel is is dat je onder combat 40 bijna alleen maar slechte drops krijgt want haast niemand riskt want onder combat 40 heeft niemand rune en het is gewoon boring om aan iedereen naar zn risk te vragen. Wat vrij irritant is is dat je na 59 magic geen betere magic aanvalleen hebt in f2p waardoor het nogal begint te failen. Magic ownd zo'n ebetje alleen onder combat 40. Je kan beter als je range - mage doet gewoon normale chaps en vambraces doen omdat green dh zo'n negatieve mage bonus heeft en normale chaps niet ! :D/
hele handig tip, maar als je pked als hybrid mage-range draag je meestal geen armour die based is op één skill en zorg je ervoor dat beide skills een positieve att bonus heeft ;)
dus in dit geval zou je makkelijk green d'hide chaps ofzo kunnen aan doen ;)
dat laatste neit want dan wordt je mage bonus weer negatief en dan hit je dus gewoon haast niet/nooit met mage
Linus Torvalds: "Software is like s*x; it's better when it's free."
Steve Ballmer: "Software is like s*x; it's better when it's paid."
JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door JoelTheJester »

hagrid64pro schreef:
RecreatoR schreef:
hagrid64pro schreef:redelijke guide..
Zet er bij dat het handig is om met jug of wine te gebruiken als food want het health 11 kost rond de 50 gp en de jug kost rond de 100 gp.. Je verdient dus cash als je het drinkt! Allleen haalt het je attack met 1 level per slokje omlaag :( maar je gebruikt toch geen mellee in deze guide. Nog een ander nadeel is is dat je onder combat 40 bijna alleen maar slechte drops krijgt want haast niemand riskt want onder combat 40 heeft niemand rune en het is gewoon boring om aan iedereen naar zn risk te vragen. Wat vrij irritant is is dat je na 59 magic geen betere magic aanvalleen hebt in f2p waardoor het nogal begint te failen. Magic ownd zo'n ebetje alleen onder combat 40. Je kan beter als je range - mage doet gewoon normale chaps en vambraces doen omdat green dh zo'n negatieve mage bonus heeft en normale chaps niet ! :D/
hele handig tip, maar als je pked als hybrid mage-range draag je meestal geen armour die based is op één skill en zorg je ervoor dat beide skills een positieve att bonus heeft ;)
dus in dit geval zou je makkelijk green d'hide chaps ofzo kunnen aan doen ;)
dat laatste neit want dan wordt je mage bonus weer negatief en dan hit je dus gewoon haast niet/nooit met mage
wel als je het compenseerd met armour met een positieve magic bonus ;)
:bier:
Pirkulet
Verbannen (tijdelijk)
Berichten: 742
Lid geworden op: donderdag 30 december 2010, 20:20
RS: Pirkulet (p2p)
Clan: Pride

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door Pirkulet »

F2P hybriden made me lol :P
Wel een goede guide. Zijn er veel mensen die 'f2p' hybriden?
Afbeelding
dukeceyssens
Berichten: 599
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:41

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door dukeceyssens »

Voor magic kun je beter die robes van fist of guthix gebruiken en dan een runecrafting hood :).
http://i51.tinypic.com/a41q1c.png
10e lunagang lid - Retired
JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

Re: [F2P] Hybrid pure guide

Bericht door JoelTheJester »

dukeceyssens schreef:Voor magic kun je beter die robes van fist of guthix gebruiken en dan een runecrafting hood :).
nee niet waar, runecrafter hat geeft +3 en degradeerd niet, hood geeft opgeladen +3 en niet opgeladen +1 ;)
hij is inderdaad makkelijker te krijgen maar ik raad echt RC hat aan :)
:bier:
Plaats reactie