Gratis Walliecards verdienen!

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Wup »

Heei Lunatippers,

Ik heb een site gevonden, waar je gratis walliecards kunt verdienen. In deze guide zal ik vertellen hoe het in zijn werk gaat.

Inhoud

- Het begin
- Hoe werkt het
- Bewijs van betaling
- Support List
- Slot


Het Begin:

Eigenlijk is het maken van een account heel simpel. Je gaat naar http://www.getyourwallie.com of je klikt op de link in mijn onderschrift. Ik zou het liefst zien dat je op de link in mijn onderschrift klikt en je via die link registreert, want dan verdien ik iets meer en jij niets minder. Je zou het ook kunnen zien als een beloning, omdat ik deze guide voor jullie getypt heb. Je bent nu op http://www.getyourwallie.com. Klik op sign up, als je spijtig genoeg mijn link niet gebruikt hebt en anders ben je al in dit menu. Vul nu je gegevens in, maar let op dat je een Spam Email Account gebruikt als je niet lastig gevallen wilt worden met aanbiedingen.

Hoe werkt het:

Bovenaan zie je oranje balkjes. De gene die je nodig hebt zijn Credits en Free* Credits. We beginnen bij Free* Credits. Hier kun je enquetes invullen. Als je niet lastig gevallen wilt worden door zeurende telefoontjes of reclame, vul dan gegevens in van iemand anders. Zo vul ik de gegevens in van iemand aan de Kalverstraat in Amsterdam :ninja: . Allereerst zou ik de gratis enquetes doen, maar je kunt ook een betaalde enquete doen. Dit kost geld, wat natuurlijk niet zo handig is want je wilt geld verdienen, maar ik heb de betaalde enquete van KLM volgensmij gratis gedaan. Als je zoveel mogelijk invult totdat je moet betalen is zo'n betaalde opdracht al soms voltooid :D Oja, vergeet je aanmeldingsmail ( op je spammail account hopelijk) niet te registreren die je van enquetes krijgt, anders krijg je vaak niet uitbetaald.

Bewijs van betaling:

Na een klein uurtje heb je al aardig wat enquetes in kunnen vullen en na een paar dagen zullen de credits zijn toegevoegd. Als je 500 punten hebt, kun je deze bij het menu Credits omlaten zetten in een walliecard als deze aanwezig zijn. Soms moet je een paar dagen wachten tot er nieuwe kaarten zijn. Als het gelukt is krijg je binnen 24 uur een mailtje, met de code erin. Hieronder het bewijs van mijn uitbetaling.
In- of uitklappen • Dubbelklik voor bewijs :)
Afbeelding
Afbeelding
Support List

Extra bedankt aan de volgende mensen voor het registreren via mijn link:

-Maarten
-Klaas112
-V.Vancouver
-Gabe1998
-Misterlol
-Calvin90
-Koplok
-Infernodead2
-Jexer
-Jelle
-Kat
-Speculuuk
-Klaas
-Wouter Fire
-Nutteloos00987
-Svendino

Slot

Bedankt voor het lezen van mijn guide. Ik hoop dat jullie snel een wallie krijgen en ik zou het zeer kunnen waarderen als je je aanmeld via de link in mijn onderschrift. Als er nog vragen zijn dan stel ze hier gerust. Je kunt ook de F.A.Q. lezen op de site.

Good Luck.
Laatst gewijzigd door Wup op dinsdag 10 mei 2011, 20:45, 3 keer totaal gewijzigd.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Gio »

Er was al 1 met gratis walliecards
Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Wup »

Klopt inderdaad, maar dat is toch niet zo erg? Als er 2 sites zijn kun je juist meer verdienen in totaal. Hoe meer walliecards hoe beter niet?
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Niels »

Oooeeehhh.. goede guide. Ik ga niet echt raten, maar het is een goede guide. Is het alleen wallies van 5 euro, of kan je als je doorspaart een van 10 euro krijgen?
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Wup »

Raten hoeft van mij ook niet hoor ;)

Als je doorspaart kun je natuurlijk 2 wallies van 5 euro halen. Die kun je samen gebruiken om bijvoorbeeld member te worden. Daar hoef je niet perse 1 walliecard van 10 euro voor te hebben ;)

Succes.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Puma »

Defpure-rs97 schreef:Er was al 1 met gratis walliecards
Maakt niet zoveel uit zolang het maar twee verschillende sites zijn, anders maakt iedereen er eentje om extra credits/punten te verdienen door in hun guide nadrukkelijk te wijzen op een refferallink in hun onderschrift.

Handige guide trouwens, zeker voor mensen die van hun ouders geen member mogen worden. Ikzelf zou niet weten waar ik een Walliecard voor zou moeten gebruiken dus ik ga je guide niet gebruiken. De guide is wel duidelijk. :)
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Burn the Sof »

Hoe change ik mijn pass op die website? was pass vergeten maar heb nou rot wachtwoord...
Afbeelding
Chriss
Berichten: 83
Lid geworden op: vrijdag 1 april 2011, 21:46

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Chriss »

"Enquete's", ik zie alleen maar dingen om te bestellen?
Ik heb blijkbaar al een kaart verstuurd naar ergens hier in de buurt, kunne ze dan niet achter je ip komen en naar jou komen :)?
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Puma »

Chriss schreef:"Enquete's", ik zie alleen maar dingen om te bestellen?
Ik heb blijkbaar al een kaart verstuurd naar ergens hier in de buurt, kunne ze dan niet achter je ip komen en naar jou komen :)?
Ik denk dat je beter neppe gegevens kan invullen dan van een bestaand iemand. Als je een echt adres en telefoonnummer opgeeft worden die mensen opgebeld met ''U heeft op http://www.getyourwallie.com aangegeven meer informatie te willen over een zorgverzekering bij CZ''. Als die mensen meerdere keren door adverteerders op deze manier worden benaderd is de kans aanwezig dat ze gaan uitzoeken hoe dat zit. Ik heb geen idee hoe dat verder in zijn werk gaat maar aangezien ze je IP hebben kunnen ze ja altijd wel vinden. Het opgeven van neppe/valse gegevens is natuurlijk ook niet waar die site naar op zoek is, als iedereen dat zal doen zullen de bedrijven die investeren in zo'n site het ook al snel voor gezien houden. Bij veel van dit soort sites is het zo dat als je neppe/valse gegevens invult en ze komen erachter je ze zonder pardon verbannen van zo'n site.
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Wup »

@Chriss volgensmij heb je dan niet goed gekeken, want als je onder free*credits bij gratis kijkt zie je wel veel enquetes of sites waar je je even op moet registreren.

Inderdaad zoals Puma zegt is er een risico dat je verbannen wordt van de site, want ze willen natuurlijk dat je je echte gegevens invult. Eigenlijk betalen ze walliecards voor reclame, waardoor deze mensen geld krijgen.

@ Marky 3100

Je pass kun je volgensmij jammergenoeg niet wijzigen op de site. Als je een browser zoals Google Chrome gebruikt kun je er waarschijnlijk wel voor kiezen om je ww te onthouden. Dan hoef je hem niet telkens in te typen.

Bedankt voor je reacties allen :)
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Hardstyle »

chill ik heb nu ook wallie van 5 euro ik ga er nog meer hale :D
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Wup »

Mooi :D Op naar de tweede :)
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
marciano328
Berichten: 41
Lid geworden op: vrijdag 11 februari 2011, 20:23
RS: Priest Akris (p2p)
Clan: ELlTE

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door marciano328 »

is wel nice, maar ik gebruik liever de andere site
|
\/
Hail Saradomin!
joso
Berichten: 115
Lid geworden op: dinsdag 6 april 2010, 15:43

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door joso »

Very nice guide wuppie.
Zodra ik jou guide ga gebruiken doe ik zeker jou link! You deserve it ;)
Tip: Maak een kleine support-list onderaan je guide voor de mensen die op je link hebben geklikt. Mensen willen altijd op zo'n lijst staan, zeker nu ze er niks mee verliezen!
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Wup »

joso schreef:Very nice guide wuppie.
Zodra ik jou guide ga gebruiken doe ik zeker jou link! You deserve it ;)
Tip: Maak een kleine support-list onderaan je guide voor de mensen die op je link hebben geklikt. Mensen willen altijd op zo'n lijst staan, zeker nu ze er niks mee verliezen!

Thanks. Ja zal ik morgen doen :) Goed idee ^_^
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
HeavenStar
Berichten: 794
Lid geworden op: woensdag 4 mei 2011, 18:08
RS: II Lvl 3 II (p2p)

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door HeavenStar »

Ik heb nu paar gedaan, allemaal op adres van paar straten verder alleen telefoonnummer etc klopt niet adres+postcode wel.

Kan ik hier geen gezeik mee krijgen?

OT: Mooie Guide! :D
Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Wup »

HeavenStar schreef:Ik heb nu paar gedaan, allemaal op adres van paar straten verder alleen telefoonnummer etc klopt niet adres+postcode wel.

Kan ik hier geen gezeik mee krijgen?

OT: Mooie Guide! :D
Hmm misschien wel. Als ze er op een of andere manier achter komen dat het van jouw komt. Ik zou sowieso niet het adress gebruiken van iemand uit mijn buurt. Thanks :)
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Just In
Berichten: 336
Lid geworden op: vrijdag 30 oktober 2009, 19:00
RS: Justin hu1 (p2p)
Oude naam: justin-hu

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Just In »

Ik heb me aangemeld (via jouw link ;) ), maar ik kan geen fake adres vinden... Heb je er een over?? :ninja:

OT: Erg mooie en duidelijke guide. :D
Haal op deze site http://www.getyourwallie.com/register/15875/Justintimco je gratis Wallies!
Afbeelding
HeavenStar
Berichten: 794
Lid geworden op: woensdag 4 mei 2011, 18:08
RS: II Lvl 3 II (p2p)

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door HeavenStar »

Just In schreef:Ik heb me aangemeld (via jouw link ;) ), maar ik kan geen fake adres vinden... Heb je er een over?? :ninja:

OT: Erg mooie en duidelijke guide. :D
Ga naar www.telefoonboek.nl genoeg mensen! :D
Afbeelding
Little Noob
Berichten: 197
Lid geworden op: dinsdag 19 mei 2009, 18:07

Re: Gratis Walliecards verdienen!

Bericht door Little Noob »

Leuke guide, ik heb jou link gebruikt zodat jij ook credits krijg.
Bewijs van betaling
Afbeelding
Als je naar de homepage gaat ben ik nu ook iemand met de meeste credits, naam Calvin90.
Afbeelding
Wel jammer dat je maar om de 2 dagen een wallie kan aanvragen.
Gesloten