Natural Invaders

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Natural Invaders

Bericht door Mike Ross »

Natural Invaders
[/size]
Start: Praat met Saniboch voor de ingang van Brimhaven Dungeon
Alleen voor members: Ja
Moeilijkheidsgraad: Moeilijk
Lengte: Gemidded
Eisen: Je moet de makkelijke, gemiddelde en moeilijke taken van Karamja hebben gedaan, dus niet de elite taken. Je moet Wolf Whistle hebben voltooid. Je moet alle monsters in Brimhaven Dungeon en de Wild Guardian (level 366) kunnen verslaan. Ook moet je 70 Summoning en 73 Mining hebben. Een hoog Woodcutting level is handig maar niet noodzakelijk.
Benodigdheden: Rond de 5000 coins, Karamja Gloves 3, Hatchet, Pickaxe en spullen om alle monsters in Brimhaven Dungeon te verslaan. Ook heb je spullen nodig om de Wild Guardian te verslaan.
Saniboch, de wachter voor de ingang naar Brimhaven Dungeon, heeft vele klachten binnen gekregen over agressieve honden in de grot. Hij wil dat jij onderzoekt of deze honden te temmen zijn. Hij wil dit echter alleen als hij je genoeg vertrouwt. Doe je Karamja Gloves 3 aan om te laten zien dat je vertrouwt bent op Karamja. Praat weer met Saniboch. Hij vertrouwt je nu genoeg om je de quest te geven.
Afbeelding
Je moet gaan praten met iemand die veel verstand van dieren en temmen heeft. Wie anders dan Pikkupstix, de Summoning master in Taverley, heeft hier zoveel verstand van. Zodra je met Pikkupstix praat zegt hij dat honden niet heel moeilijk te temmen zijn, al heb je volgens hem wel een Summoning level nodig van 70. Pikkupstix vermoed echter dat de honden niet uit zichzelf agressief zijn, maar dat ze beïnvloed worden door iemand die uit is op spullen van avonturiers. Waarom diegene gewone honden hiervoor gebruikt weet hij niet zeker, maar hij weet wel dat er ergens in de grot een bron is waarvan de honden geleid worden.

PlaatjePraat weer met Saniboch en vraag wat hij weet over een geheime gang. Hij zegt dat hij zelf nog nooit in de grot is geweest, maar dat hij wel iemand kent die er zeer veel vanaf weet. Je moet met de avonturier gaan praten die zich schuil houdt in de pub van Brimhaven.

De avonturier vertelt je dat er ergens onder aan de trap een stuk muur zit waar je doorheen kunt mijnen. Dit kun je doen door je Pickaxe op de Strange Wall te gebruiken. Loop weer terug naar de grot en betaal 875 coins aan Saniboch. Loop de trap af en vindt de Strange Wall. Op het plaatje rechts kun je ongeveer zien waar hij zit.

Zodra je je Pickaxe gebruikt op de muur, breekt hij af. Heb echter geen paniek als het een waardevolle pickaxe was, Saniboch kan hem namelijk zo repareren! Saniboch denkt dat je de Pickaxe moet versterken met dingen uit de grot. Hij denkt dat alle monsters wat achterlaten wat je Pickaxe kan versterken. Je moet de volgende wezens eenmaal vermoorden:
  • Moss giant (level 42) - Dropt Pickaxe Strengthener 1
  • Baby dragon (level 48) - Dropt Pickaxe Strengthener 2
  • Wild dog (level 63) - Dropt Frame Strengthener 1
  • Fire giant (level 86) - Dropt Frame Strengthener 2
  • Greater demon (level 92) - Dropt Pickaxe Shard 1
  • Bronze dragon (level 131) - Dropt Pickaxe Shard 2
  • Red dragon (level 152) - Dropt Pickaxe Shard 3
  • Black Demon (level 172) - Dropt Pickaxe Shard 4
  • Iron dragon (level 189) - Dropt Pickaxe Shard 5
  • Steel dragon (level 246) - Dropt Pickaxe Sharpener
Als je alle spullen op je Pickaxe gebruikt wordt het een Strong Pickaxe. Hiermee kun je de muur doorhakken. Zorg ervoor dat je klaar bent voor een gevecht met de Wild Guardian. Neem wat Prayer Potions en wat food mee en ga naar binnen. Zet Protect from Melee aan en vecht met de Guardian. Af en toe zet hij je Prayer uit zodat hij je even flink kan hitten, maar dan kun je hem ook gelijk weer aanzetten. Al met al is het gevecht niet zo moeilijk.

Als je de Guardian dood hebt kun je de machine die achter hem staat, vernietigen met je Pickaxe. Praat met Saniboch en je quest is voltooid!
Beloning: 30000 Mining, 20000 Summoning en 10000 Slayer xp. Alle Wild Dogs in de grot zijn veranderd in gewone Dogs en zijn niet meer agressief. Je mag de Strong Pickaxe ook houden. Deze is beter dan een Rune Pickaxe, maar slechter dan een Dragon Pickaxe. De grot blijft toch nog een beetje in het bezit van wilde honden, want Hellhounds hebben de plek waar de machine stond overgenomen en kunnen voortaan daar vermoord worden.
Laatst gewijzigd door Mike Ross op maandag 22 augustus 2011, 9:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Natural Invaders

Bericht door Thomas »

Mooi gedaan!
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Natural Invaders

Bericht door Shadow Blast »

Ik vind het juist vreemd dat je strong pickaxe dan bv van bronze is en dan beter wordt dan rune?
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Natural Invaders

Bericht door Slay a Stone »

Kijk dit is een pracht quest! Mooie reward, ik zie het wel zitten allemaal :)
Afbeelding
Dento
Berichten: 704
Lid geworden op: woensdag 5 januari 2011, 18:02
RS: Dento (p2p)
Oude naam: Dentomen333

Re: Natural Invaders

Bericht door Dento »

Vergeet niet de Agility Reqs in de dungeon!

Toegevoegd na 3 minuten:

Ik vind het ook super quest =D! Owjah bij de beloningen staat dat je nog maar 100 gp moet betalen voor de ingang. Maar na de elite taken kan het gratis. Dus het geldt alleen als je de elite taken niet hebt gedaan ;)

Toegevoegd na 5 minuten:

Owjah en de wc reqs voor de dungeon xD
Afbeelding
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Natural Invaders

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Dentomen333 schreef:Vergeet niet de Agility Reqs in de dungeon!

Toegevoegd na 3 minuten:

Ik vind het ook super quest =D! Owjah bij de beloningen staat dat je nog maar 100 gp moet betalen voor de ingang. Maar na de elite taken kan het gratis. Dus het geldt alleen als je de elite taken niet hebt gedaan ;)

Toegevoegd na 5 minuten:

Owjah en de wc reqs voor de dungeon xD
Ik denk als je een Iron & Steel Dragon kan verslaan, dat je dan op z'n minst al 34 woodcutting gehaald hebt, hetzelfde geld voor Agility. xD

OT: Een hele mooie quest, Chris. Ook de rewards zijn niet overpowered. Heel mooi! ;)
Dento
Berichten: 704
Lid geworden op: woensdag 5 januari 2011, 18:02
RS: Dento (p2p)
Oude naam: Dentomen333

Re: Natural Invaders

Bericht door Dento »

Mister Qlown schreef:
Dentomen333 schreef:Vergeet niet de Agility Reqs in de dungeon!

Toegevoegd na 3 minuten:

Ik vind het ook super quest =D! Owjah bij de beloningen staat dat je nog maar 100 gp moet betalen voor de ingang. Maar na de elite taken kan het gratis. Dus het geldt alleen als je de elite taken niet hebt gedaan ;)

Toegevoegd na 5 minuten:

Owjah en de wc reqs voor de dungeon xD
Ik denk als je een Iron & Steel Dragon kan verslaan, dat je dan op z'n minst al 34 woodcutting gehaald hebt, hetzelfde geld voor Agility. xD

OT: Een hele mooie quest, Chris. Ook de rewards zijn niet overpowered. Heel mooi! ;)
Owja zal natuurlijk wel meegaan met de reqs van de karamja taken. ;) Mijn excuus
Afbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Natural Invaders

Bericht door Mike Ross »

Silfer schreef:Vind het verhaal best leuk en niet te ingewikkeld. Zo'n quest vind ik ook nooit heel vervelend om te doen, dus ik vind 'm wel mooi gedaan.
Bedankt! :D
iThomas schreef:Mooi gedaan!
Bedankt! :D
shotterken schreef:Ik vind het juist vreemd dat je strong pickaxe dan bv van bronze is en dan beter wordt dan rune?
Van quests krijg je meestal goede items uit het niets, hier heb je tenminste nog een Pickaxe nodig.
dragon209 schreef:Kijk dit is een pracht quest! Mooie reward, ik zie het wel zitten allemaal :)
Bedankt! :D
Dentomen333 schreef:Vergeet niet de Agility Reqs in de dungeon!

Toegevoegd na 3 minuten:

Ik vind het ook super quest =D! Owjah bij de beloningen staat dat je nog maar 100 gp moet betalen voor de ingang. Maar na de elite taken kan het gratis. Dus het geldt alleen als je de elite taken niet hebt gedaan ;)

Toegevoegd na 5 minuten:

Owjah en de wc reqs voor de dungeon xD
Die zitten allemaal bij de Karamja taken in :P Bedankt :)
Mister Qlown schreef:
Dentomen333 schreef:Vergeet niet de Agility Reqs in de dungeon!

Toegevoegd na 3 minuten:

Ik vind het ook super quest =D! Owjah bij de beloningen staat dat je nog maar 100 gp moet betalen voor de ingang. Maar na de elite taken kan het gratis. Dus het geldt alleen als je de elite taken niet hebt gedaan ;)

Toegevoegd na 5 minuten:

Owjah en de wc reqs voor de dungeon xD
Ik denk als je een Iron & Steel Dragon kan verslaan, dat je dan op z'n minst al 34 woodcutting gehaald hebt, hetzelfde geld voor Agility. xD

OT: Een hele mooie quest, Chris. Ook de rewards zijn niet overpowered. Heel mooi! ;)
Bedankt :)
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Natural Invaders

Bericht door Frankos9 »

Leuke quest, de xp-rewards zijn ook wel goed. Daarnaast is een pickaxe die wat beter dan rune is en goedkoper als dragon ook een goed idee. De prijzen van rune en dragon verschillen nogal :P
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Natural Invaders

Bericht door Mike Ross »

Bedankt :)
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Natural Invaders

Bericht door imRobert7 »

Goede quest, post het op de RSOF ;) Heel misschien komt het er :D
lightbloodzz
Berichten: 268
Lid geworden op: zaterdag 20 augustus 2011, 22:21

Re: Natural Invaders

Bericht door lightbloodzz »

Ik vind het gewoon een goeie quest :bier: 9/10
Afbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Natural Invaders

Bericht door Mike Ross »

iRobert schreef:Goede quest, post het op de RSOF ;) Heel misschien komt het er :D
Moet ik 't wel eerst vertalen, kijk wel of ik daar zin in heb :P Bedankt :)
lightbloodzz schreef:Ik vind het gewoon een goeie quest :bier: 9/10
Ty :)
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: Natural Invaders

Bericht door Slyfer »

Best wel een leuke quest eigenlijk. Als mining-fan zie ik graag een alternatief voor de dragon pickaxe die wat goedkoper is. Leuk gedaan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
iXemmie
Berichten: 36
Lid geworden op: zaterdag 20 augustus 2011, 23:18
RS: iXemmie (p2p)
Clan: Arx

Re: Natural Invaders

Bericht door iXemmie »

Zier er echt super leuk uit!

Zelf ben ik echt geen quester, maar echt leuk bedacht!!!

Xx<3
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Natural Invaders

Bericht door Mike Ross »

Slyfer schreef:Best wel een leuke quest eigenlijk. Als mining-fan zie ik graag een alternatief voor de dragon pickaxe die wat goedkoper is. Leuk gedaan.
Bedankt :)
iXemmie schreef:Zier er echt super leuk uit!

Zelf ben ik echt geen quester, maar echt leuk bedacht!!!

Xx<3
Bedankt :D
Scyfer
Berichten: 3403
Lid geworden op: woensdag 30 mei 2007, 13:33
RS: Scyfer (OSRS)

Re: Natural Invaders

Bericht door Scyfer »

Leuk bedacht, ik heb altijd haat gehad aan de agressiviteit van die honden daar. Helaas kom ik er nu nooit meer. Leuk uitgedacht :D
Gestopt sinds 16/10/2011
Proud owner of the Slayer Skill Mastery
Dutch N DX-4
Berichten: 44
Lid geworden op: vrijdag 4 maart 2011, 22:32

Re: Natural Invaders

Bericht door Dutch N DX-4 »

Dentomen333 schreef:Vergeet niet de Agility Reqs in de dungeon!

Toegevoegd na 3 minuten:

Ik vind het ook super quest =D! Owjah bij de beloningen staat dat je nog maar 100 gp moet betalen voor de ingang. Maar na de elite taken kan het gratis. Dus het geldt alleen als je de elite taken niet hebt gedaan ;)

Toegevoegd na 5 minuten:

Owjah en de wc reqs voor de dungeon xD
als je Gloves 3 al in bezit heb kan je free naar binnen.
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Natural Invaders

Bericht door Mike Ross »

Aangepast :P
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Natural Invaders

Bericht door Mike Ross »

Bumpje :P
Plaats reactie