Er zijn donkere, wilde figuren gezien aan de buitenranden van Burgh de Rott, die zich met een verschrikkelijke, onnatuurlijke snelheid voortbewegen en de geruchten gaan dat Vanstrom Klause zelf op jacht is. Veliaf en de rest van de Myreque hebben kennis genomen van deze slechte tekens en vrezen een komende aanval. Terwijl Safalaan met zijn eigen problemen bezig is, moeten de Myreque, die met te weinig en slecht uitgerust zijn, opnieuw om jouw assistentie vragen.
Om dat te doen, moet je de barokke straten van Darkmeyer in, de stad van de vampyres. Met hulp uit onverwachte hoek moet je de bovenste rangen van de vampyre-gemeenschap infiltreren om de laatst overgebleven blisterwood tree op te sporen, die zwaar bewaakt in het duistere centrum van het centrum staat en waarvan de takken zelfs de allersterkste Vyrewatch tot last zijn.
Wanneer je dat hebt gedaan, kun je wapens maken die de zich aftekenende dreiging kan voorkomen voor alles verloren is en zal de Myreque in een betere positie dan ooit zijn om hun oorlog voor eens en altijd te eindigen. Je mag de vijand dan wel doden die in de schaduw te wachten ligt en de beloningen zijn groots, inclusief xp-boeken, nieuwe apens en een nieuw voorwerp dat de drager naar de Barrows teleporteert, naast andere plaatsen, maar zal het einde echt rechtvaardigen wat dat betekent?
Hoe te beginnen
Praat met Veliaf in Burgh de Rott.
Eisen
Legacy of Seergaze
Legends' Quest
76 Woodcutting
70 Fletching
70 Magic
67 Slayer
64 Crafting
63 Agility
63 Farming
Mod Ana
Nog iets...
De silver sickle (normaal en gezegend), de Rod of Ivandis en de Ivandis flail zijn verbeterd om ze effectiever te laten zijn tegenover vampyres.
Je zult omgevingsgeluiden horen als je de grootste grottenstelsels betreedt, vooral die onder Edgeville, Lumbridge en Varrock. Luister naar brandende toortsen, stromend water, druipende stalactieten en omringende geluiden die zich ontwikkelen als je verder gaat.
Voor de eerste keer brengen we een uitleg over deze quest uit. Deze zal nadat de quest uit is gekomen aan de onderkant van de questpagina verschijnen.
De lijst met spreuken die je met Borrowed Power uit kunt spreken, is uitgebreid met high alchemy, bones to peaches, teleport to house, vulnerability en magic dart.
Dark, feral shapes have been seen stalking the outskirts of Burgh de Rott with terrible, unnatural swiftness, and rumours abound that Vanstrom Klause himself is at large once more. Veliaf and the rest of the Myreque have taken note of these ill signs and fear an imminent attack. Safalaan has been pre-occupied of late and, outnumbered and ill-equipped as they are, the Myreque must turn to you for assistance once again.
To do this, you must enter the baroque streets of Darkmeyer; the vampyre city. With help from an unexpected source, you must infiltrate the upper echelons of vampyric society to locate the last remaining blisterwood tree, which lies heavily guarded in the citys dark heart and whose branches are the bane of even the most powerful Vyrewatch.
Once you have done so, youll be able to create weapons that will end this looming threat before all is lost, and will put the Myreque in a better position to end their war once and for all. You may defeat the foe that lurks in the shadows, and the rewards may be great, including experience tomes, new weapons and an item that teleports its bearer to the Barrows, among other places, but will the end really justify the means?
The silver sickle (both ordinary and blessed), the Rod of Ivandis and the Ivandis Flail have been improved to make them more effective against vampyres.
Youll notice new atmospheric sounds as you descend into many of the major dungeon networks, particularly those beneath Edgeville, Lumbridge and Varrock. Listen out for burning torches, flowing water, dripping stalactites and ambient sounds that develop as you delve deeper.
For the first time, we're releasing a walkthrough for today's quest. This will be available the day after the release at the bottom of the quest page.
The list of spells available through the Borrowed Power spell now includes the following: High Alchemy, Bones to Peaches, Teleport to House, Vulnerability, and Magic Dart.
The list of spells available through the Borrowed Power spell now includes the following: High Alchemy, Bones to Peaches, Teleport to House, Vulnerability, and Magic Dart.
LeonSkills schreef:The list of spells available through the Borrowed Power spell now includes the following: High Alchemy, Bones to Peaches, Teleport to House, Vulnerability, and Magic Dart.
LeonSkills schreef:The list of spells available through the Borrowed Power spell now includes the following: High Alchemy, Bones to Peaches, Teleport to House, Vulnerability, and Magic Dart.
Heb je er nog niet veel aan.
Teleport to house is wel vrij handig.
Daar heb je ook nog tabs voor, wat minder inv space is.
LeonSkills schreef:The list of spells available through the Borrowed Power spell now includes the following: High Alchemy, Bones to Peaches, Teleport to House, Vulnerability, and Magic Dart.
Heb je er nog niet veel aan.
Teleport to house is wel vrij handig.
Daar heb je ook nog tabs voor, wat minder inv space is.
LeonSkills schreef:The list of spells available through the Borrowed Power spell now includes the following: High Alchemy, Bones to Peaches, Teleport to House, Vulnerability, and Magic Dart.
Heb je er nog niet veel aan.
Teleport to house is wel vrij handig.
Daar heb je ook nog tabs voor, wat minder inv space is.
LeonSkills schreef:The list of spells available through the Borrowed Power spell now includes the following: High Alchemy, Bones to Peaches, Teleport to House, Vulnerability, and Magic Dart.
Heb je er nog niet veel aan.
Teleport to house is wel vrij handig.
Daar heb je ook nog tabs voor, wat minder inv space is.
Astral runes nemen ook maar één plek in.
Maar een amulet extra neemt ook één equip plek in.
Gewoon stap voor stap. Je ziet vanzelf wel wat je nodig hebt. Altijd één klik tele meehebben voor de zekerheid en verder heb ik ook altijd food/tele's bij.