Twee nieuwe Spirit Shields MET FILMPJE!

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Wat is het mooist?

De uitleg van Sir Fire181
4
18%
De plaatjes van Eagle Claws
16
73%
De hulp van Runforme
2
9%
 
Totaal aantal stemmen: 22

Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Twee nieuwe Spirit Shields MET FILMPJE!

Bericht door Sir Fire181 »

Twee nieuwe schilden. Spirit Shields. Ik ga jullie ze snel in het kort voorstellen met beschrijving en plaatjes. Daarna zal ik de stats erbij vermelden met daarbij de mensen die ik dankbaar ben bij deze suggestie.

- De Infernal Spirit Shield
- De Brine Spirit Shield
- Hoe kom ik eraan?
- De Stats
- Medewerkers

De Infernal Spirit Shield
De Infernal Spirit Shield. Het is een prachtig schild, dat zeker goed is in Defence en ziet er sterk uit. Infernal betekent dan ook ''hells''. Dat verklaart ook de kleur van dit schild: Rood/Roze. Deze kleur is dan ook in de ''Infernal Power'' emotie te zien. Daarnaast show ik even een prachtig plaatje dat door een van beste suggestieschrijvers van het LTF: Eagle Claws. Hier het plaatje.
Afbeelding
De Brine Spirit Shield
De Brine Spirit Shield. Dit is ook al zo'n mooi schild. Dit schild helpt vooral met Strength. Brine betekent dan ook ''pekel'' of ''duivels''. Het schild is de kleur Oranje (dat ik zelf trouwens erg mooi vind voor een schild). Daarom is dit plaatje ook weer door Eagle Claws gemaakt. Daar bedank ik hem ook zeer voor. Hier ook weer, het plaatje.
Afbeelding
Hoe kom ik eraan?
Eigenlijk is het niet moeilijk om aan deze te komen. Het enige dat je als eisen nodig zult hebben is de Summer's End Quest, 75 Defence, 75 Prayer en 65 Magic. Je kunt hun Sigils alleen krijgen als drop van Corporeal Beast, van de Summer's End Quest. Je kunt dit Sigil ook kopen, maar deze zijn duurder dan de andere. Daar is het te zeldzaam voor. Het sigil is te ruilen. Als je ze koopt zullen de prijzen misschien zelfs boven die van een Divine Spirit Shield uitkomen! Daarom is het ook leuker om Corporeal Beast te doen en het als drop te krijgen.

De Stats
De Stats van de schilden zijn dan ook niet mis. Deze zijn groter dan die van een Divine Spirit Shield. Logisch, ze zijn duurder en sterker. In een kleine tabel zal ik het je laten zien.
Attack bonusDefence bonusDamage soakingAndere bonus
ItemAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Infernal Spirit Shield00000657070457640%0%0%141%4
Attack bonusDefence bonusDamage soakingAndere bonus
ItemAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Brine Spirit Shield00000646971554670%0%0%261%5
Medewerkers

Er zijn sowieso 2 mensen die ik hartelijk wil bedanken. Namelijk Eagle Claws en Runforme. Runforme is nieuw, maar heeft wel het idee gehad om eens nieuw armour te maken. Daar ben ik met schilden aan begonnen. Daarnaast Eagle Claws die de plaatjes van de 2 schilden heeft gemaakt. Ik vind ze prachtig. Dus ik wil zeker een compliment voor deze 2. :bier:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Tot slot heb ik een filmpje gemaakt over deze suggestie. Je kunt hem bekijken:
Hier is dan het einde dan de suggestie!
Laatst gewijzigd door Sir Fire181 op woensdag 22 februari 2012, 19:07, 6 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
Dento
Berichten: 704
Lid geworden op: woensdag 5 januari 2011, 18:02
RS: Dento (p2p)
Oude naam: Dentomen333

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Dento »

Netjes!
Afbeelding
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Melanie »

Mooie shields :twisted:, nee ik vind de sigils een beetje mislukt.
+57 en +54 Magic defence is obviously overpowerd, ook vergeet je de eisen voor de shields.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Sir Fire181 »

Eagle Claws schreef: Mooie shields :twisted:, nee ik vind de sigils een beetje mislukt.
+57 en +54 Magic defence is obviously overpowerd, ook vergeet je de eisen voor de shields.
Eisen lijkt mij alleen Summer's End. Staat erin maar niet duidelijk genoeg.
Afbeelding Afbeelding
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Melanie »

Sir Fire181 schreef:
Eagle Claws schreef: Mooie shields :twisted:, nee ik vind de sigils een beetje mislukt.
+57 en +54 Magic defence is obviously overpowerd, ook vergeet je de eisen voor de shields.
Eisen lijkt mij alleen Summer's End. Staat erin maar niet duidelijk genoeg.
Andere Spirit shields hebben 75 Defence, 70/75 Prayer en 65/0 Magic nodig en deze helemaal niets en hebben sterker in stats dan Arcane en Spectral spirit shield?
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Sir Fire181 »

Eagle Claws schreef:
Sir Fire181 schreef:
Eagle Claws schreef: Mooie shields :twisted:, nee ik vind de sigils een beetje mislukt.
+57 en +54 Magic defence is obviously overpowerd, ook vergeet je de eisen voor de shields.
Eisen lijkt mij alleen Summer's End. Staat erin maar niet duidelijk genoeg.
Andere Spirit shields hebben 75 Defence, 70/75 Prayer en 65/0 Magic nodig en deze helemaal niets en hebben sterker in stats dan Arcane en Spectral spirit shield?
Nu begrijp ik hem pas. #-o

Even veranderen voor je! ;)
Afbeelding Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5599
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Beanoodle »

goede suggestie.
Gebruikersavatar
ludo813
Berichten: 118
Lid geworden op: maandag 20 december 2010, 19:54
RS: ludo813 (f2p)

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door ludo813 »

hoe kan een schild nou ranged str hebbe, ranged att bonus kan nog wel maar ranged str kan toch nooit bij een schild
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Eend »

Bij een magisch schild kan klaarblijkelijk alles. :P Goed gemaakt, die schilden. De suggestie zelf vind ik wat minder. Ik weet niet wat, maar er ontbreekt precies iets.
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Hard Driver
Berichten: 2104
Lid geworden op: woensdag 17 juni 2009, 6:25
Oude naam: BaasClaes

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Hard Driver »

Het typische aan een divine en een ely is dat het een speciaal effect heeft om schade van anderen te verwaarlozen. Omdat deze schilden dit niet hebben denk ik dat bij veel dingen een divine/ely nog steeds beter is.
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Sir Fire181 »

BaasClaes schreef:Het typische aan een divine en een ely is dat het een speciaal effect heeft om schade van anderen te verwaarlozen. Omdat deze schilden dit niet hebben denk ik dat bij veel dingen een divine/ely nog steeds beter is.
Als ik die special effects hieraan zou koppelen zou het te overpowerd zijn. Daarom heb ik dit expres niet gedaan.
Afbeelding Afbeelding
Koen
Berichten: 1422
Lid geworden op: donderdag 24 mei 2007, 18:13
RS: Ketchupfles (p2p)

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Koen »

Ik denk niet dat deze shields ook maar nabij de prijs van een divine zullen komen. Deze shields zijn net iets beter dan de spectral/arcane, op de magic defence na, die zwaar overpowered is. Denk ook niet dat JaGeX nieuwe drops aan een oud monster zal geven. Misschien een vervolg quest/nieuw soort corp beast te maken.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Sir Fire181 »

Koen schreef: Ik denk niet dat deze shields ook maar nabij de prijs van een divine zullen komen. Deze shields zijn net iets beter dan de spectral/arcane, op de magic defence na, die zwaar overpowered is. Denk ook niet dat JaGeX nieuwe drops aan een oud monster zal geven. Misschien een vervolg quest/nieuw soort corp beast te maken.
Ik wou ook een Quest erbij maken. Maar aangezien de Summer's Questline is gestopt is het bijna onmogelijk er nog een vervolg op te maken.
Afbeelding Afbeelding
Quaggmire
Berichten: 5804
Lid geworden op: zaterdag 30 januari 2010, 16:27
RS: Quaggmire (p2p)
Oude naam: Ghostclaws12
Contacteer:

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Quaggmire »

leuke suggestie, maar heb jij ooit 1 van de miljoenen LTF suggesties uit zien komen in RS?

dus...
Hulp nodig met je PC? Stuur me een PM met een budget en doeleinden, en ik help je graag.
Wat handige links:

Helpmij
Nationaal computerforum
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Sir Fire181 »

Ghostclaws12 schreef: leuke suggestie, maar heb jij ooit 1 van de miljoenen LTF suggesties uit zien komen in RS?

dus...
Helaas niet. :(
Afbeelding Afbeelding
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Thomas »

Ghostclaws12 schreef: leuke suggestie, maar heb jij ooit 1 van de miljoenen LTF suggesties uit zien komen in RS?

dus...
Zegt hij dat dan?
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Ghostclaws12 schreef: leuke suggestie, maar heb jij ooit 1 van de miljoenen LTF suggesties uit zien komen in RS?

dus...
Ga dan alle suggesties hetzelfde vertellen, en laten we dan ook het hele subforum sluiten omdat het toch geen zin heeft.

Neen, als hij (en vele anderen) een suggestie willen maken, laat hem dan?
Dion_
Berichten: 2823
Lid geworden op: vrijdag 2 april 2010, 18:55
RS: From Within (OSRS)
Oude naam: From Within

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Dion_ »

Ghostclaws12 schreef: leuke suggestie, maar heb jij ooit 1 van de miljoenen LTF suggesties uit zien komen in RS?

dus...
Jezus, wat een faalopmerking weer van je, zoals altijd.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Twee nieuwe Spirit Shields

Bericht door Sir Fire181 »

Laat maar. Hou het even centraal.
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie