Enquête

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Enquête

Bericht door feppie64 »

Om te onderzoeken wat jullie van de website vinden en wat wij kunnen doen om Lunagang te verbeteren, hebben wij een enquête opgezet. We willen iedereen verzoeken deze in te vullen.

Onder de inzendingen zal een code worden verloot waarmee je 30 dagen member op RuneScape kunt worden. Laat je e-mailadres achter als je hiervoor in aanmerking wilt komen.

Discussie over de toekomst van Lunagang en wat wij kunnen verbeteren wordt op prijs gesteld. Je kunt dat in dit forumonderwerp doen.
skelleton123
Berichten: 803
Lid geworden op: woensdag 14 maart 2007, 7:38
RS: Tyrion Drake (p2p)
Clan: MiningGolds - Oud-E
Contacteer:

Re: Enquête

Bericht door skelleton123 »

Ingevuld. Ik hoop dat jullie goede feedback krijgen en aan de hand daarvan de site nog beter kunnen maken.
Lunagang blijft in mijn opzicht de beste NL-fan/hulp site voor RuneScape.
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: Enquête

Bericht door Ricardo »

Ook ingevuld en hopelijk word de site nog beter dan het al is.
Gebruikersavatar
SuperSam 79
Berichten: 371
Lid geworden op: zondag 27 februari 2011, 11:43
RS: supersam 79 (p2p)
Clan: king of nl
Oude naam: heARTillery
Contacteer:

Re: Enquête

Bericht door SuperSam 79 »

Heb het ingevild hier is het laatste wat ik invulden :
In- of uitklappen •
De calculator moet dringend geüpdatet worden ( meestal fout )
Voordderest wil ik meer mods zien die minder bekent zijn als spellers.
En ook dat het niet enkel over runescape gaat deze site ( Meschien een klein deel over minecraft) er zijn veel mensen die dit spellen en dat is niet zo heel veel meer op forum , maar is wel veel exstra mensen , die het forum zullen gebreuken,
ook zouw een radio voor luna leuk zijn op het internet!!
Ik hoob dat jullie dit gaan gebreuken.
In- of uitklappen • SKILLS
Afbeelding
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Enquête

Bericht door feppie64 »

Er zijn gelukkig veel mensen die de enquête invullen. Ik heb zeker iets aan alle reacties, erg bedankt allemaal! Ze zijn overwegend positief. Ik kan al beloven dat ik mijn best ga doen de kosten van trainmethodes in de calculator te plaatsen.
De calculator moet dringend geüpdatet worden ( meestal fout )
Zou je een voorbeeld kunnen geven van wat fout is?
Voordderest wil ik meer mods zien die minder bekent zijn als spellers.
Dat is lastig. We kiezen moderators meestal niet uit omdat ze bekende spelers aan. Doordat ze moderator zijn, worden ze bekende spelers. Ik weet niet hoe we dat kunnen veranderen.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Enquête

Bericht door Kweet Vaniks »

Ingevuld, en Feppie, is het trouwens ook mogelijk dat de bezoekers van LunaGang de eind score van de punten telling van skills etc kunnen zien? Ben daar toch best benieuwd naar
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Enquête

Bericht door feppie64 »

Ik zal de resultaten na afloop zeker met jullie delen, maar ik weet nog niet in welke vorm. Op dit moment hoef ik me er echter echt niet voor te schamen, dus wie weet hoe uitgebreid ik het doe :)
Gebruikersavatar
SuperSam 79
Berichten: 371
Lid geworden op: zondag 27 februari 2011, 11:43
RS: supersam 79 (p2p)
Clan: king of nl
Oude naam: heARTillery
Contacteer:

Re: Enquête

Bericht door SuperSam 79 »

Soms zit het erlags de calculator ( dat was vroeger zo )
dan zei hij bv smelt 100 gold bar voor lvl 1-10 maar dan moet je er meer. ( is voorbeeld )
en alles is altijd goed ingevuld . maar soms zit het erlangs maar dat kan verbetert worden naar mijn mening
In- of uitklappen • SKILLS
Afbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Enquête

Bericht door Wout12345 »

Ik heb hem ook ingevuld, maar ik ben nu eigenlijk best benieuwd naar sommige resultaten (bv. de mening over jagex). Worden deze ooit vrijgegeven? :o
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Gebruikersavatar
SuperSam 79
Berichten: 371
Lid geworden op: zondag 27 februari 2011, 11:43
RS: supersam 79 (p2p)
Clan: king of nl
Oude naam: heARTillery
Contacteer:

Re: Enquête

Bericht door SuperSam 79 »

Nouw van mods , de voorbeien keren zijn dief bv mod geworden maar hij is al redelijk bekent , dan bedoel ik bv iemand die lang speeld maar niet heel bekent is .
In- of uitklappen • SKILLS
Afbeelding
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Enquête

Bericht door feppie64 »

Wout12345 schreef: Ik heb hem ook ingevuld, maar ik ben nu eigenlijk best benieuwd naar sommige resultaten (bv. de mening over jagex). Worden deze ooit vrijgegeven? :o
Ja, ik zou niet weten waarom jullie dat niet mogen weten. Op dit moment is de tussenstand bij die vraag 44.57% negatief en 24.64% neutraal.
SuperSam 79 schreef:Soms zit het erlags de calculator ( dat was vroeger zo )
dan zei hij bv smelt 100 gold bar voor lvl 1-10 maar dan moet je er meer. ( is voorbeeld )
en alles is altijd goed ingevuld . maar soms zit het erlangs maar dat kan verbetert worden naar mijn mening
Voor mij is het erg lastig zulke fouten op te sporen. Ik zal het inzendingensysteem wat op de rest van de site wordt gebruikt, ook bij de calculators zetten. Dan kunnen mensen gemakkelijker fouten melden.
Dav
Berichten: 31
Lid geworden op: maandag 27 augustus 2012, 18:31

Re: Enquête

Bericht door Dav »

Ingevuld. :)
De zon is een sinaasappel.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Enquête

Bericht door Gio »

Dav schreef: Ingevuld. :)
Afbeelding
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Enquête

Bericht door feppie64 »

Bedankt :)

Ik zie dat veel mensen sommige quests verouderd vinden of niet goed uitgelegd zijn. Kunnen jullie voorbeelden geven? Ik vind het erg lastig om ze nu te verbeteren, aangezien ik niet weet waar ik op moet letten.
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Enquête

Bericht door Burn the Sof »

Ingevuld feppermans!

Toegevoegd na 2 minuten:
feppie64 schreef: Bedankt :)

Ik zie dat veel mensen sommige quests verouderd vinden of niet goed uitgelegd zijn. Kunnen jullie voorbeelden geven? Ik vind het erg lastig om ze nu te verbeteren, aangezien ik niet weet waar ik op moet letten.
Heb even wat quests bekeken kon ook niet echt iets vinden.
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Enquête

Bericht door Hank1705 »

Ingevuld.
Ook ik heb de quests genoemd, heb laatste halfjaar veel gequest (ondertussen niet meer nodig ;D ) en vond het hier en daar een beetje onduidelijk; maar nu is dat natuurlijk vrij algemeen om zo te zeggen.
Zal eens kijken of ik binnenkort die quest guides goed kan doorkijken om ook daadwerkelijk dingen aan te wijzen waarvan ik nog weet dat ze onduidelijk/ fout waren.
Wil nog wel even benadrukken dat ik het totale plaatje heel goed vind hoor ;) Met alle guides kun je gewoon de quests halen, alleen is er nog wel ruimte voor verbetering.
Laatst gewijzigd door Hank1705 op donderdag 20 september 2012, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Enquête

Bericht door Siddy00 »

Verouderd kan ik me qua plaatjes bij sommige quests inderdaad voorstellen, qua tekst zou ik het niet weten (plaatjes doorspitten is nog een taak die te doen is, alle tekst ook doorspitten gaat echt veel tijd kosten) :P

Overigens een ander vraagje (misschien volgen er meer), over de calculators bij magic. Als we hier gp/xp toevoegen, hoe willen jullie het geregeld zien worden qua staffs? Compleet negeren? De staff uitzoeken die het meest bespaart, gewoon alle mogelijke staven neerzetten?
Alvast bedankt voor eventuele antwoorden! ^^
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Enquête

Bericht door Joost »

Ingevuld ;) hoop dat jullie wat met de feedback kunnen.
skelleton123
Berichten: 803
Lid geworden op: woensdag 14 maart 2007, 7:38
RS: Tyrion Drake (p2p)
Clan: MiningGolds - Oud-E
Contacteer:

Re: Enquête

Bericht door skelleton123 »

feppie64 schreef: Bedankt :)

Ik zie dat veel mensen sommige quests verouderd vinden of niet goed uitgelegd zijn. Kunnen jullie voorbeelden geven? Ik vind het erg lastig om ze nu te verbeteren, aangezien ik niet weet waar ik op moet letten.
Sommige quest, ik weet niet vanbuiten welke, zijn al heel lang geleden geschreven en beschrijven niet steeds even duidelijk wat je juist moet doen.
Ik heb vroeger bij het halen van men quest-cape veel van de guides gevolgd en soms moest ik toch wel eens gaan kijken bij RuneHQ om juist te weten in welke volgorde iets gedaan moest worden.

Een andere toevoeging die wel handig zou zijn, is bij de master-quests een video zetten over hoe je de boss moet aanpakken. Het is altijd handig om eens te kijken hoe iemand anders de boss aanpakt.
mark145nl
Berichten: 4055
Lid geworden op: woensdag 5 juli 2006, 21:11
Clan: lunagang

Re: Enquête

Bericht door mark145nl »

feppie64 schreef: Bedankt :)

Ik zie dat veel mensen sommige quests verouderd vinden of niet goed uitgelegd zijn. Kunnen jullie voorbeelden geven? Ik vind het erg lastig om ze nu te verbeteren, aangezien ik niet weet waar ik op moet letten.

bij sommige quests kunnen dingen duidelijker.
wat je moet doen staat er wel maar na 6x proberen en 4x over nieuw lezen kom je er achter dat je het verkeerd doet.
die stukjes zouden iets duidelijker kunnen.
en nee ik heb geen voorbeeld op het moment :D

en ingevuld btw
Plaats reactie