Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Gesloten

Het spelers aantal zal verder gaan dalen en OSRS word op enige tijd gesloten?

Peiling eindigde op zaterdag 14 september 2013, 17:27

Spelers aantal is over paar maanden 1000 en Jagex neemt het besluit om OSRS te sluiten./size]
5
33%
Op het moment dat OSRS nog maar 1000 mensen kent/minder, heeft Jagex een update geplaatst die ervoor zorgt dat spelers terug keren./size]
1
7%
We zien wel waar het schip strand./size]
9
60%
 
Totaal aantal stemmen: 15

de koning4
Berichten: 409
Lid geworden op: donderdag 10 april 2008, 21:26

Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door de koning4 »

De laatste tijd gaat runescape enorm achteruit in het spelers aantal, door weinig reclame, weinig links op de site en vooral het GWD verhaal.Wat moeten we doen om het spelers aantal omhoog te krijgen? Heeft dat met Jagex zelf te maken? Is Old School iets te oud? Hadden we toch meer moeten voten, zodat gratis spelers ook ervan gebruik konden maken?
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door Slay a Stone »

Miljoenste topic, niet waar?
Afbeelding
de koning4
Berichten: 409
Lid geworden op: donderdag 10 april 2008, 21:26

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door de koning4 »

Maar geen topic met een peiling. zo ja, verwijs me ernaar.
Oh Hell no
Berichten: 1289
Lid geworden op: dinsdag 26 januari 2010, 19:14
RS: Oh Hell no (OSRS)
Oude naam: Mudkip Chaos

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door Oh Hell no »

Slay a Stone schreef: Miljoenste topic, niet waar?
Afbeelding

14-5-2010
Harmr
Berichten: 508
Lid geworden op: woensdag 19 september 2007, 22:59
RS: Harmr (OSRS)
Clan: Vitality
Contacteer:

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door Harmr »

waarom gaan die eoc knullen niet lekker weg blijven?
Harmr - Proud Vitality leader.
Afbeelding
Join Vitality vandaag nog op http://www.vitality-rs.nl De grootste nederlandse 07 clan/community!
Masterxvi
Berichten: 3382
Lid geworden op: zaterdag 23 december 2006, 12:08
RS: Masterx (p2p)

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door Masterxvi »

Ik mis in de poll: Mensen vinden RS3 niet meer leuk en joinen RS07 en jagex besluit RS3 te sluiten en door te gaan met pre eoc.

Nee kom op dit soort topics hebben we toch niets aan.
Stuart
Berichten: 3809
Lid geworden op: zaterdag 7 april 2007, 11:17
Oude naam: Ik Faal Hard

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door Stuart »

Oldschool is niet te oud, de spelers worden te oud. ;)
Who_ops
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 6 december 2008, 23:56
Clan: Geen 1.
Contacteer:

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door Who_ops »

Stuart schreef: Oldschool is niet te oud, de spelers worden te oud. ;)
Precies dit ^

De spelers zijn ouder en weten alles al van oldschool dus zijn snel hoog. en hebben weinig tijd om dit te blijven spelen en de lol is er ook af omdat je het al hebt gehad allemaal.
Divined Veng
Berichten: 2783
Lid geworden op: vrijdag 6 november 2009, 16:17
RS: Divined Veng (OSRS)

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door Divined Veng »

^Dit ja.
Geld verdienen door mails te lezen?
https://www.moneymiljonair.be/993717
de koning4
Berichten: 409
Lid geworden op: donderdag 10 april 2008, 21:26

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door de koning4 »

Het gaat om de plezier in het spel, of niet? Worden jullie niet simpel van dat EOC gedoe. Je gaat naar de GE, paar knopjes indrukken en alles is verkocht. Wat is er nou leuk aan het product EOC, de meeste dingen in het spel is al voorgekauwd. Ik hou van uitdaging, jullie toch ook??? :?
Meneer Nijn
Berichten: 1392
Lid geworden op: zondag 7 oktober 2007, 16:55
RS: Meneer Nijn (p2p)
Oude naam: meneer-nijn

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door Meneer Nijn »

Laatst nog gelezen (volgens mij op OSRS forum weet niet zeker) dat het alleen maar lijkt alsof het aantal spelers omlaag gaat, maar in feite worden er meer en meer bots banned, het aantal actieve niet bottende spelers zou juist omhoog gaan

En als het toch omlaag zou gaan gaat het wel goed met de GWD update binnenkort!
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door Bakske »

Zonder updates was dit al lang dood geweest volgens mij, eerst wou niemand GWD, nu zit iedereen erom te smeken...
GWD kan leuk zijn, maar als dat er komt zullen andere grote updates ook terug komen waarschijnlijk.
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
Gebruikersavatar
I_Pk3dStr
Berichten: 432
Lid geworden op: zaterdag 6 december 2008, 10:00

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door I_Pk3dStr »

Het spelersaantal is in de afgelopen 1-2 maanden alleen maar gestegen dus ik weet niet waar dit topic op slaat eigenlijk.
Het zal vanaf nu alleen maar blijven stijgen (er zijn nu al veel bekende streamers terug, omdat GWD waarschijnlijk soon komt).
Ik denk dat het zal blijven stijgen, spelers van EOC gaan naar 07 voor de GWD en de nightmare zone, en misschien in de toekomst zelfs nog andere nieuwe monsters die EOC niet heeft.
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door Nilsie »

de koning4 schreef: Het gaat om de plezier in het spel, of niet? Worden jullie niet simpel van dat EOC gedoe. Je gaat naar de GE, paar knopjes indrukken en alles is verkocht. Wat is er nou leuk aan het product EOC, de meeste dingen in het spel is al voorgekauwd. Ik hou van uitdaging, jullie toch ook??? :?
Ja man, 10 uur wachten voordat al je supplies van skilling sold zijn is uitdagend. Nee dat is tergend vervelend.
Oh Hell no
Berichten: 1289
Lid geworden op: dinsdag 26 januari 2010, 19:14
RS: Oh Hell no (OSRS)
Oude naam: Mudkip Chaos

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door Oh Hell no »

I_Pk3dStr schreef: Het spelersaantal is in de afgelopen 1-2 maanden alleen maar gestegen dus ik weet niet waar dit topic op slaat eigenlijk.
Het zal vanaf nu alleen maar blijven stijgen (er zijn nu al veel bekende streamers terug, omdat GWD waarschijnlijk soon komt).
Ik denk dat het zal blijven stijgen, spelers van EOC gaan naar 07 voor de GWD en de nightmare zone, en misschien in de toekomst zelfs nog andere nieuwe monsters die EOC niet heeft.
Bron?
Afbeelding

14-5-2010
Masterxvi
Berichten: 3382
Lid geworden op: zaterdag 23 december 2006, 12:08
RS: Masterx (p2p)

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door Masterxvi »

Oh Hell no schreef:
I_Pk3dStr schreef: Het spelersaantal is in de afgelopen 1-2 maanden alleen maar gestegen dus ik weet niet waar dit topic op slaat eigenlijk.
Het zal vanaf nu alleen maar blijven stijgen (er zijn nu al veel bekende streamers terug, omdat GWD waarschijnlijk soon komt).
Ik denk dat het zal blijven stijgen, spelers van EOC gaan naar 07 voor de GWD en de nightmare zone, en misschien in de toekomst zelfs nog andere nieuwe monsters die EOC niet heeft.
Bron?
In- of uitklappen •
Het is natuurlijk een massive troll, maar het is wel waar..
Waarom zouden nieuwe spelers RS3 gaan spelen? Wat hebben ze om naar uit te kijken? 85 slayer halen? Whips alch price, leuk man daar doe ik het voor. Waarom zouden ze nog slayer trainen? Het spel is zo onoverzichtelijk als de pest, toen ik met Runescape begon in 2003 snapte ik er al niets van met al die knoppen, laat staan nieuwe mensen op RS3?
Oldschool Runescape trekt natuurlijk ook geen nieuwe spelers, maar wel oude spelers en spelers die RS3 zat zijn met EoC en al die andere bende waardoor het spel niet meer leuk is.
Ik denk zelfs dat als Oldschool Runescape de updates heeft gehad zoals Runetek 4 of 5 en GWD/nieuwe bosses dat het aardig wat mensen gaat trekken en er misschien zelfs meer mensen OSRS gaan spelen dan RS3.
Superbrian32-Bjorn
Berichten: 1475
Lid geworden op: dinsdag 19 augustus 2008, 10:16
RS: God Bjorn (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door Superbrian32-Bjorn »

grotere content updates zoals gwd en miss pvp worlds + free to play, dan red osrs het wel. En krijgen we ook meer spelers. Ook mag jagex wel wat reclame maken op televisie ofzo van osrs want heel veel mensen die ik ken weten niet eens dat het er is.
Afbeelding
Cap3 of Fir3
Berichten: 110
Lid geworden op: maandag 18 juni 2007, 20:39
RS: My Decisiion (p2p)
Clan: Geen

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door Cap3 of Fir3 »

Kap is met deze topics, als je er geen ruk meer aan vind en denkt dat 't dood is dan quit je toch.
Afbeelding
Gebruikersavatar
I_Pk3dStr
Berichten: 432
Lid geworden op: zaterdag 6 december 2008, 10:00

Re: Heeft OSRS nog toekomst/gaat het ten onder?

Bericht door I_Pk3dStr »

So Wr3cked aka de nieuwe J Mod heeft dat gezegd in z'n livestream> afgelopen 2 maanden zijn er meer ppl osrs gaan spelen
Gesloten