[Guide] Agility skill

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Scorrtty19
Berichten: 531
Lid geworden op: zaterdag 25 augustus 2007, 23:45
Clan: proud ex-rt

[Guide] Agility skill

Bericht door Scorrtty19 »

Nou ik toch bijna op agility 99 zit heb ik er al enige ervaring mee dus vandaar een guide van mij.

Inhoud:

1. Introductie agility skill
2. Courses
3. Andere trainings mogelijkheid
4. Snelle routes
5. Level up way
6. Weetje
7. Afsluiting



Introductie Agility Skill

Agility is een skill wat vrij lang duurt voordat je hem op 99 hebt. Daarbij is het ook vrij saai. Toch was ik zo gek? om hem tot zover te trainen waarom? Agility vind ik niet zo saai. De cape is mooi en emote rocks. Daarbij is agility naast defence imo handig voor wars.

Verder is het handig als je sneller wilt questen. Hoe hoger je agility hoe beter sommige quests gaan. Waarom? nou als je agility hoger is laad je je energie sneller en kan je dus questen waar je veel moet lopen sneller doen en je failt sommige obstakels minder snel wat ook tijd scheelt.

Als je agility level een bepaalde level bereikt kan je een shortcut (snelle route) gebruiken wat ook een leuk voordeeltje is om je agility te trainen. Ook hier hoe hoger je agility hoe meer shortcuts je kan gebruiken. Dit gaat door tot en met agility level 85.



Courses

Om je agility te trainen dien je bepaalde banen te lopen. Je training bestaat het meest uit rondjes lopen. Als je nog level 1 bent begin je hier:

- Gnome Stronghold agility course

Gnome Stonghold Course ligt in het zuid oosten van Tree Gnome Stronghold wat weer ten noord-westen van Ardougne ligt. De quest ''Tree Gnome Village'' wordt aanbevolen zodat je via Spirit Trees er snel kan komen.

In deze course loop je rondes in vierkant vorm. Je hebt geen food nodig want niet een obstakel mislukt.

Eenmaal aangekomen Begin je bij de boomstam en dan loop je in vierkant vorm tegen de klok in. Je kan hier ong. 6k xp per uur halen.

Obstakel info/exp:

Afbeelding


1= Boomstam die je 7.5 xp geeft.
2= Obstakel net die je 7.5 xp geeft.
3= Boomtak die je 5 xp geeft.
4= Balanceer touw die je 7.5 xp geeft.
5= Een 2de boomtak die 5 xp geeft.
6= Een 2de obstakel net die je 7.5 xp geeft.
7= Een obstakel pijp die je 7.5 xp geeft.


Als je een ronde met alle obstakels doet krijg je 45 bonus xp. In totaal krijg je 86.5 xp.


- Penguin agility course

Hier heb je minimaal 30 agility voor nodig en een gedeelte van de ''Coldwar'' quest done. (Penguin Suit nodig) Neem verder food mee want vrijwel alle obstakels kunnen mislukken.

Om daar te komen moet je richting Relekka gaan en dan de boot nemen in het noord oosten van Relleka. (waar ook die Rock crabs zijn) Als je op de ijsberg bent loop je naar het noord westen en ga in de lawine. Ga dan door de ruimte in het westen en volg de gang door een andere deur. nou ben je er. Loop noord naar de start lijn en begin. Je kan hier max. ong. 12k xp per uur halen.

Obstakel info/exp

Afbeelding

1= Verpletter ijsstenen ontwijken (ice block dodging) die je 55 xp geeft als het succes heeft.
2= Ijsstenen sprongen (icicle jumping) die je 80 xp geeft als het succes heeft.
3= Ijs poorten (icicle dodging) geeft je 4x10 xp als het succes heeft.
4= Ijs klimmen (ice climbing) geeft je 180 xp als het succes heeft. Naar beneden kan niet mislukken.

Als je een ronde met alle obstakels succesvol doet krijg je 65 bonus xp. In totaal krijg je 540 xp.


- Agility Pyramid

Hier heb je level 30 agility voor nodig. Een van mijn favoriete course. Trainde hier me agility van 30 naar 40. Vond dit niet zo'n saaie course en je krijgt 1k gp als je de piramide succesvol voltooide. Nadeel hiervan is dat het wel frustrerend kan zijn en je veel schade kan oplopen aangezien je vaak kan vallen. Neem dus goed voedsel mee. Tenzij je de ''Spirit of Elid'' quest hebt gedaan.

Verder heb je waterskins en een shantay pass nodig. Woestijn kleren, geld voor tapijt vervoer en evt. lunar spells om je waterzakken weer te vullen is aangeraden. Een alternatief voor lunar spell is een of meer schalen met water om ze te vullen.

Agility Piramide ligt helemaal in het zuid-oostelijke hoek van de wereldkaart. (op het nieuwe gebied na) Ten oosten van Saphanem en ten zuid-westen van Nardah. Om er te komen raad ik je aan om het tapijt vervoer te gebruiken. Van Shantay Pass naar Pollnivneach, van Pollnivneach naar Saphanem (kan zijn dat je daar een quest voor moet doen, anders kies je voor nardah) en dan loop je naar het oosten naar de agility piramide. Hier kan je max. ong. 26k xp per uur halen.

Afbeelding

Obstakel info/exp

Obstakels die je verspreidt op vrijwel elke verdieping tegenkomt:

1= Rollende steen die je 12 xp geeft.
2= Lage muur die je 8 xp geeft.
3= Richel die je 52 xp geeft.
4= Plank die je 56.4 xp geeft.
5= Spring gat die je 22 xp geeft.
6= hang gat die je 56.4 xp geeft.
7= steen blokkade die je 12 xp geeft.

Afbeelding

Als je boven bent en door het gat bent krijg je 300 bonus xp. Enne...vergeet niet het goude piramide te pakken die je bij zo'n kerel daar in de buurt kan inleveren voor 1k gp.

In totaal kan je in een ronde lopen zonder failen 1014 xp krijgen.


- Barbarian Outpost agility course

Hier heb je agility level 35 nodig en je moet de ''Barcrawl'' miniquest gedaan hebben. Deze course is een imo minder leuke maar snellere alternatief van de agility piramide.

De course ligt ten noord-oosten van Tree Gnome Stronghold in jaja Barbarian Outpost. Food meenemen is een aanrader want de helft van de obstakels kunnen mislukken. Verder is het handig om er te komen via een games necklace teleport. Je kan hier max. ong. 10k xp per uur halen.

Obstakel info/exp

Afbeelding

1= Obstakel pijp die niet kan mislukken en je 10 xp geeft. (hoort niet bij de course)
2= Touwzwaaien die kan mislukken en je 22 xp geeft.
3= Boomstam balanceren die kan mislukken en je 13.7 xp geeft.
4= Obstakel net die niet kan mislukken en je 8.2 xp geeft.
5= Balanceer richel die kan mislukken en je 22 xp geeft.
6= Verkruimelde muur die niet kan mislukken en je 13.7 xp per stuk geeft.

Als je een ronde met alle obstakels succesvol doet krijg je 46.2 bonus xp. In totaal krijg je 153.2 xp.


- Brimhaven Agility Arena

Hier kan je al met agility level 1 komen. Er wordt alleen sterk aangeraden om er pas met agility level 40 te beginnen zodat je alle obstakels kan doen. Ik zelf raad je agility level 45 aan zodat je een obstakel van agility level 40 toch na max. 2x mislukken kan gebruiken. Zie obstakel info voor meer informatie.

Wat je moet meenemen is 200 gp voor entree en evt. geld voor transport. Verder raad ik je sterk aan om veel en goed voedsel bij je te hebben want alle obstakels kunnen mislukken. Zeker op een laag agility level want je kan vaak vallen enz. Verder kan je evt. ook Karamja Gloves 2 meenemen voor extra xp.

Brimhaven agility arena ligt in oost Brimhaven, ten noorden van Karamja Jungle en ten westen van musa punt. Ingang is in een hut met 2 piraten vlakbij de members gate van Brimhaven. Het snelste kom je er door de boot vanaf Ardougne naar Brimhaven-west te nemen.

Eenmaal binnen is het de bedoeling dat je kaartjes haalt van kaartjes pilaren die je als je ze inlevert aan een piraat je agility xp krijgt. Om er te komen dien je een rode pijl te volgen via allemaal obstakels. Wat geel wordt als je er bijna bent. Eerst moet je 2 kaartjes pilaren achter elkaar bereiken voordat je een kaartje krijgt en als je er 1 niet optijd weet te bereiken dan moet je er weer 2 bereiken voordat je weer een kaartje krijgt. Je hebt 30 tot 60 seconden de tijd om bij een kaartjes pilaar te komen. Is afhankelijk hoever je moet lopen. Zoals ik al zei kan je kaartjes inleveren voor agility xp. Het aantal kaartjes/xp is het volgende:


* 1 kaartje = Zonder Karamja Gloves 240 xp, met Karamja Gloves 264 xp.
* 10 kaartjes = Zonder Karamja Gloves 2.480 xp, met Karamja Gloves 2.720 xp.
* 25 kaartjes = Zonder Karamja Gloves 6.500 xp, met Karamja Gloves 7.200 xp.
* 100 kaartjes = Zonder Karamja Gloves 28.000 xp, met Karamja Gloves 30.800 xp.
* 1000 kaartjes = Zonder Karamja Gloves 320.000 xp, met Karamja Gloves 352.000 xp

Verder kan je voor 3 kaartjes Toadflax herb halen, voor 10 kaartjes Snapdragon herb halen en voor 800 kaartjes een piraten haak.


Obstakel info/exp

Afbeelding

1= Plank die je 6 xp geeft zonder Karamja Gloves en 7 xp met Karamja Gloves. Deze mislukt alleen als je op de verkeerde plank loopt.
2= Boomstam balanceren die je 12 xp geeft zonder Karamja Gloves en 13 xp met Karamja Gloves.
3= Pressie pad die je 26 xp geeft zonder Karamja Gloves en 28 xp met Karamja Gloves.
4= Touwzwaaien die je 20 xp geeft zonder Karamja Gloves en 22 xp met Karamja Gloves.
5= pilaar die je 18 xp geeft zonder Karamja Gloves en 20 xp met Karamja Gloves.
6= lage muur die je 8 xp geeft zonder Karamja Gloves en 9 xp met Karamja Gloves.
7= Vloer spijkers die je 24 xp geeft zonder Karamja Gloves en 26 xp met Karamja Gloves.
8= Darts die je 30 xp geeft zonder Karamja Gloves en 33 xp met Karamja Gloves. hier heb je agility level 40 voor nodig en per keer dat het mislukt is je agility level 2 levels lager.
9= Aaprek die je 14 xp geeft zonder Karamja Gloves en 6 xp met Karamja Gloves.
10= Balanceer touw die je 16 xp geeft zonder Karamja Gloves en 18 xp met Karamja Gloves.
11= Balanceer richel die je 16 xp geeft zonder Karamja Gloves en 18 xp met Karamja Gloves.
12= Draaiende messen die je 28 xp geeft zonder Karamja Gloves en 31 xp met Karamja Gloves. Hier heb je agility level 40 voor nodig.
13= vasthoud punten die je 22 xp geeft zonder Karamja Gloves en 24 xp met Karamja Gloves.

Tips:

* Hou je hp laag zo rond de 10-20 hp zodat de dingen die mislukken minder schade doen.
* Als je een kaartje hebt gepakt loop dan naar het midden van den arena. Zo hoef je niet ver keer te lopen voor het volgende kaartje.


- Wilderniss Agility Course

Hier heb je agility level 52 voor nodig en hier begint je xp te komen. Een van mijn aanraders om te trainen.

Wilderniss agility course ligt natuurlijk in de wilderniss en wel helemaal bovenaan ten westen van de Mage Arena. Ik weet niet of daar gevaarlijk monders rondlopen en anders zou ik daarvoor oppassen. Je kan het beste komen via de schakelaar die je omzet in ardougne en dan loop je de heletijd naar het westen.

Afbeelding

Wat je opzich nodig hebt is alleen 1 scherpe mes en zoals je misschien al denkt veel en goed voedsel. Hier mislukken niet alle obstakels maar er lopen wel skeletten rond op de baan. Hou ook hier je HP laag zodat het mislukken van een obstakel minder schade doet. Je kan hier max. ong. 42k!! xp per uur halen.

Obstakel info/xp

Afbeelding

1= Balanceer boomstam. (hoort niet bij de baan en kan mislukken)
2= Pijp die je 12.5 xp geeft en niet kan mislukken.
3= Touwzwaaien die je 20 xp geeft en kan mislukken.
4= Lava loop stenen die je 20 xp geeft en kan mislukken.
5= Boomstam balanceren die je 20 xp geeft en kan mislukken.
6= Stenen klimmen die je 0 xp geeft en niet kan mislukken.

Als je een ronde met alle obstakels succesvol doet krijg je 498.9 bonus xp. In totaal krijg je 571.4 xp.

- Werewolf agility course

Aangezien ik die hoofdbal baan niet ken en het niet zo belangrijk is sla ik die over. Ik maak nu een stukje over de baan die je links tegen komt: Werewolf agility course.

Je hebt agility level 60 nodig en je moet ''creature of fenkenstrain'' quest afhebben.

Om er te komen moet je het moeras in ten oosten van Canafis.

Afbeelding

Enige wat je vooral nodig hebt is een Ring of Charos om erin te komen. Verder raad ik je wel weer veel en goed voedsel aan want er is 1 obstakel die kan mislukken en heel veel schade kan doen.

het is hier de bedoeling dat je een stok gaat pakken die een weerwolf baas weggooit en die je dus terug moet brengen. Apporteren maar!! :P dit gaat dus via obstakels. Dit is een goed alternatief van de wildy baan als je bang bent voor de sterke monsters (als die er zijn) want deze baan levert je max. omg. ruim 36k xp per uur op.

Obstakel info/xp

Afbeelding

1= Loopstenen die je 5x10 xp geeft.
2= Hordes die je 3x20 xp geeft.
3= Pijp die je 15 xp geeft
4= Hoofden klimmen die je 25 xp geeft.
5= Doodslijn die je 200 xp geeft als het lukt. Hoe eerder je er vanaf donderd hoe meer schade het doet. Als je er gelijk afdonderd doet het dus erg auwie. :rolleyes:

Als je daarna de stok terug geeft krijg je 199 bonus xp. In totaal krijg je 540 xp.


- Yanille Agility Dungeon

Dit kan je gebruiken vanaf agility level 40. Wil je alle obstakels gebruiken dan heb je agility level 67 nodig. Persoonlijk vind ik dit niet echt wat. Dit is meer om een beetje je agility te trainen en vooral om herbs te verzamelen.

Yanille agility dungeon ligt ten-noorden van Yanille en ten-zuiden van de fight arena. Je kan het herkennen aan een ! teken. Je kan er ook komen via Yanille vlakbij de bank maar dan moet je 82 thieving hebben.

wat je mee moet nemen is een scherpe mes en evt. wapen, armor, voedsel en anti poison pots.

Zoals je weet kan je hier herbs halen. Dat kan door aan het einde van de baan Salarin the twisted te verslaan (die alleen gedood kan worden met strike spells) zodat hij misschien een sleutel dropt voor een sinister kist. als hij er geen laat vallen dan kill je hem net zo lang tot hij wel een sleutel laat vallen. Als je bij de kist bent en je hem opent raak je poisoned dus vandaar dat je evt. anti poison pots bij je kan hebben. De kist bevat 9 herbs: 3 ranarr herbs, 2 harralander herbs, 1 irit herb, 1 avantoe herb, 1 kwuarm herb en 1 torstol herb.

PS. bid niet bij het altaar want dan val je in een grot met poison spinnen. van level 12 t/m level 64.


Obstakel info/xp

Afbeelding

1= Balanceer richel die je 22.5 xp geeft en je hebt minimaal agility level 40 nodig.
2= Aaprek die je 20 xp geeft en je hebt minimaal agility level 57 nodig.
3= Stapel rubber die je 5.5 xp geeft en je hebt minimaal agility level 67 nodig.
4= Obstakel pijp (naar sinister kist) die je 7.5 xp geeft en je hebt minimaal agility level 49 nodig.


- Dorgesh-kaan Agility course

Hier heb je agility level 70!! voor nodig. Dit is een nieuwe baan en 2na snelst trainbare baan op een hoog level. Je kan hier max. ong. 40k xp per uur halen.

Dorgesh-kaan agility course ligt ten-zuiden van Dorgesh-kaan waar je kan komen via Lumbridge mijn grot. Je moet ''Death to the Dorgeshuun'''quest voltooid hebben om er gebruik van te maken. Je kan er ook komen via elvenring: AJQ

Neem een lichtbron mee want het is daar donker en neem evt. voedsel mee want ik deed hem eens op level 96 en nog kan je naar beneden vallen.

Het is hier de bedoeling dat je generator onderdelen van een nieuwe generator bij turgall naar een oude generator aan de andere kant van de baan brengt. Ik richt me alleen op de agility weg want je kan ook een ranged weg nemen die je ook ranged xp geeft maar wel wat minder agility xp. Je kan alleen een cog, powerbox en een lever meenemen via de agility xp weg.

Obstakel info/xp

Afbeelding

1= Touw balanceren die je 25 xp geeft en kan mislukken.
2= Touwzwaaien die je 22 xp geeft en kan mislukken.
3= Aaprek die je 25 xp geeft en kan mislukken.
4= Kruipgat die je 7.5 xp geeft en niet kan mislukken.

Als je de heenweg succesvol doet krijg je 159 agility xp. Als je ook dezelfde weg terug gaat met de onderdelen krijg je 1216 bonus xp. Totaal dus 1375 xp.


- Ape Atoll Agility Course

Mijn favoriete trainings course!!! Hier stroomt je agility xp binnen op een hoog level. Je hebt maar agility level 48 nodig om hem te doen maar dan mislukt de boel wel lekker vaak. :P Verder moet je een gedeelte van ''Monkey Madness'' quest af hebben. Vanaf level 75 mislukt de obstakels niet meer en dan kan je maarliefst max. ong 48k!! xp per uur halen. (Met energie pots)

Ape atoll Agility course ligt in....ehm....juist...in ape atoll en wel ten-zuiden van Marim. (plaatsje in ape atoll)

Wat je nodig hebt is een ninja monkey greegree, evt. veel en goed voedsel zeker op een lage level want alle obstakels kunnen mislukken en anti poison pots.

PS. agility pots werken hier niet.


Obstakel info/xp

Afbeelding

1= Loopsteen die je 40 xp geeft.
2= Tropische boom die je 40 xp geeft.
3= Aaprek die je 40 xp geeft.
4= Hoofd klimmen die je 60 xp geeft.
5= Touwzwaaien die je 100 xp geeft.
6= Tropische boom (naar beneden) die je 300 xp geeft.

Als je een ronde met alle obstakels succesvol doet krijg je in totaal 580 xp.

Tot zover de trainings banen.


Andere Trainings Mogelijkheid

Toy mouses

Hier kan je direct al bij agility level 1 mee beginnen. Je kan ze krijgen van een ander of je hebt een workshop tafel 4 nodig in je huis.

Een speelgoed muis opwinden en loslaten geeft je 15 agility xp per keer. Er wordt aangeraden om het in een kleine ruimte te doen zodat je ze makkelijk weer kan vangen.


Snelle routes

Hier de snelle routes in volgorde naar agility level:

Minimaal agility level 5: Verkruimelde muur in falador west.
Minimaal agility level 10: Touwzwaaien in Karamja west naar een eiland met moss gaints.
Minimaal agility level 11: Falador muur grapple in falador-noord.
Minimaal agility level 12: Loopstenen in brimhaven dungeon. Vlakbij fire giants
Minimaal agility level 15: Touw zwaaien In edgeville dungeon bij de earth warriors.
Minimaal agility level 16: Ondermuurse tunnel in midden-noord Yanille.
Minimaal agility level 20: Boomstam balanceren bij seers village bij coal trucks ten-westen van mc grubors wood.
Minimaal agility level 21: Ondermuurse tunnel in bij varrock in grand exchange.
Minimaal agility level 22: kruip pijp in brimhaven dungeon. Geeft je toegang tot een ruimte met moss giants.
Minimaal agility level 25: Bergen scale in eagles peak. Handig tijdens de ''eagle's peak'' quest.
Minimaal agility level 26: Ondermuurse tunnel in falador-zuid. Geeft je snelle weg naar crafting guild.
Minimaal agility level 30: Loopstenen in brimhaven dungeon vlakbij de red dragons.
Minimaal agility level 31: Loopstenen boven draynor manor bij de rivier.
Minimaal agility level 32: Scale grapple heuvel in catherby-west.
Minimaal agility level 33: Boomstam balanceren in ardougne bij noord bank.
Minimaal agility level 34: Kruip pijp in brimhaven dungeon. Bij de black demons.
Minimaal agility level 36: Om te ontsnappen met een grapple van een eiland ten zuiden van catherby.
Minimaal agility level 37: Steen klimmen in noord-oosten van tree gnome stronghold. Geeft je snel toegang tot barbarian outpost of lighthouse.
Minimaal agility level 38: Heuvel zijde klim in al-kharid mijn.
Minimaal agility level 39: Scale muur grapple in yanille.
Minimaal agility level 41: Gekkelijke heuvel zijde klim in trollheim.
Minimaal agility level 42: krappe gaping in dwarf mijn.
Minimaal agility level 43: Gemiddelde heuvel zijde klim in trollheim.
Minimaal agility level 44: Geadvanceerde heuvel zijde klim in trollheim.
Minimaal agility level 45: Boomstam blanceren in elven lands.
Minimaal agility level 46: Gemiddelde krappe loopweg in zanaris naar de cosmic ruïne.
Minimaal agility level 47: Harde Heuvel zijde klim in trollheim.
Minimaal agility level 48: Boomstam balanceren ten-noorden van sinclair mansion.
Minimaal agility level 51: Kruip pijp tussen edgeville dungeon en varrock sewers.
Minimaal agility level 53: Grapple in karamja volcano.
Minimaal agility level 58: Verweerde muur bij port phasmatys vlakbij de ectopool.
Minimaal agility level 59: Makkelijk heuvel zijde klim in elven land noord.
Minimaal agility level 61: Spijker ketting klimmen in slayer tower begane grond.
Minimaal agility level 62: Krappe gaping in slayer dungeon. Snelle route van basilisks naar turoths enz.
Minimaal agility level 64: Een klim van trollheim naar wilderniss level 20.
Minimaal agility level 65: Gathek bij de tempel ten-westen van canafis.
Minimaal agility level 66: Geadvanceerde krappe loopweg in zanaris naar de cosmic ruïne.
Minimaal agility level 68: Gemiddelde heuvel zijde klim in elven land noord.
Minimaal agility level 70: Kruip pijp in taverly dungeon naar de blue dragons.
Minimaal agility level 71: Spijker ketting klim in de slayer tower op de eerste verdieping.
Minimaal agility level 80: Spijker messen sprong in taverly dungeon naar de hellhounds
Minimaal agility level 81: Spijker messen sprong in slayer dungeon. Snelle route van cave crawlers naar pyrefiends enz.
Minimaal agility level 85: Geadvanceerde heuvel zijde klim in elven land noord.


Level up way

Van agility level 1 naar agility level 25-35

Train je agility zeker door tot level 25 in gnome stronghold agility baan. Dan kan je kiezen:

1. Om de skullball baan te doen hoewel ik dat persoonlijk nog nooit heb gedaan. Het wordt overingens wel aangeraden op level 25.
2. Je kan ook je agility door trainen tot level 30 en dan agility pyramid of penguin baan doen.
3. Andere mogelijkeid is doortrainen tot level 35 en dan barbarian outpost agility baan doen.

Ik heb persoonlijk voor optie 2 gekozen en dan agility pyramid. Penguin agility baan bestond toen nog niet dus weet niet wat sneller gaat. Agility pyramid krijg je ook een beetje geld voor en het is leuk imo. Ondanks dat het niet je het snelste xp geeft. Als je voor xp gaat doe dan of skullball baan of Penguin baan.


Van agility level 35 tot agility level 40-45

Train in Barbarian outpost agility baan. Je kan het doen tot level 40 en dan baar brimhaven agility arena gaan maar ik raad je agility level 45 aan. Zodat de obstakels daar een paar keer mogen mislukken.


Van agility level 45 naar agility level 48-52

Train door in brimhaven agility arena tot zeker agility level 48. Dan heb je een optie om naar ape atoll agility baan te gaan maar ik kies persoonlijk voor om door te trainen tot level 52 en dan de wildy baan te doen want ape atoll aility baan obstakels mislukken heel veel op level 48 in tegenstelling tot de obstakels in de wildy baan. Daarbij vind ik Brimhaven agility arena ook wel lekker afwisselend dus ging ik gewoon door tot level 52.

Van agility level 52 naar agility level 70

Wilderniss baan!! moet ik nog meer zeggen? Hier begin je pas veel xp te krijgen. Als je bang bent voor evt. sterke monsters in de wildy train je je agility van 52 naar 60 in brimhaven of ape atoll en ga je dan naar werewolf agility baan.

Van agility level 70 naar agility level 99

Ape atoll agility baan ftw!! De rest van je agility levels train je hier. Vanaf agility level 70 mislukt de boel zo weinig dat dit nu sneller gaat dan de wildy baan. Vanaf agility level 75 mislukken de obstakels helemaal niet meer. Niks gaat dan sneller meer dan dit dus train lekker hier t/m 99 en je je mooie agility cape hebt.
Afbeelding



Weetje

Ik weet niet hoe het op elk level is maar wist je dat:

Je energie 1% per 7 seconden herstelt op agility level 1.
Je energie 1% per 3 seconden herstelt op agility level 85.
Je energie 1% per 2.5 seconden herstelt op agility level 99.

Afsluiting

Dit was dan mijn eerste guide. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Enne... agility ftw.

Deze guide werd mede mogelijk gemaakt door: rune hq, tip.it, zybez, rsinter en runeweb.
Afbeelding
pixel
Berichten: 23
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 18:21

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door pixel »

mooi 9/10 =D>

lekker lang voor 'n eerste guide. 9 omdat het je eerste is =p
Afbeelding
crazymen33
Berichten: 184
Lid geworden op: woensdag 14 februari 2007, 10:12

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door crazymen33 »

Mooi!!! 10/10 :D
Afbeelding
Eindelijk mijn DroomSig!!
Masterwim1
Berichten: 5210
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 17:24
RS: Wim1 (p2p)
Clan: The Nexicans

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door Masterwim1 »

nice guide! :D
11/10 ;) :D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Erik
Berichten: 4314
Lid geworden op: vrijdag 16 maart 2007, 15:59
Oude naam: 8erik1

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door Erik »

Salarin the Twisted kan ook niet goed tegen slayer dart spell. ;)
9.5/10
alles99
Verbannen
Berichten: 1386
Lid geworden op: woensdag 12 september 2007, 21:34
Clan: teak

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door alles99 »

mooie guide met veel plaatjes daar hou ik van 8-)
Afbeelding
Ns Redfire
Berichten: 2278
Lid geworden op: dinsdag 23 januari 2007, 19:10
Clan: Geen
Contacteer:

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door Ns Redfire »

Geweldige guide!!!..Zeker voor een eerste! :D

Een dikke 10/10!!
7+ Jaar LTF
richardha
Berichten: 384
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 13:51

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door richardha »

very nice guild 10/10
Longsword448
Berichten: 1239
Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2007, 7:22
Clan: Paprika's

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door Longsword448 »

Waar ken ik deze toch van? :lol:

10/10
Mijn minecraft server:
Server Status: Afbeelding
Ipadress: 77.248.141.209:25565


^^ja, daar meld je je aan voor euroclix. It's sick!
Anana Gado
Berichten: 741
Lid geworden op: donderdag 7 juni 2007, 17:35
Clan: Anana Gado FTW

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door Anana Gado »

Nice !!!
1000/10
aleen hoe lang duurt het voor 99 agi?
Want ik wil me eerste 99 skill halen maar ik wil er wel een waar je niet veel geld voor nodig hebt :p
gestopt. misschien ga ik later wel weer verder :p
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door Megareus12 »

10/10.
prachtige guide.
mijn complimenten.
Scorrtty19
Berichten: 531
Lid geworden op: zaterdag 25 augustus 2007, 23:45
Clan: proud ex-rt

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door Scorrtty19 »

Anana Gado schreef:Nice !!!
1000/10
aleen hoe lang duurt het voor 99 agi?
Want ik wil me eerste 99 skill halen maar ik wil er wel een waar je niet veel geld voor nodig hebt :p
Je hebt alleen evt. geld nodig voor food tenzij je zelf vist ofzo. En hoe lang het duurt voordat je 99 hebt hangt van jezelf af hoelang je bezig bent per dag. max. xp per uur staat bij de courses dus reken maar uit.
;)
Afbeelding
bvdl1
Berichten: 566
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 17:32
RS: bvdl1 (p2p)

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door bvdl1 »

bump!
Afbeelding
Gebruikersavatar
myfemaledogy
Berichten: 853
Lid geworden op: vrijdag 17 augustus 2007, 15:06
Clan: geen
Oude naam: ertcoregert, Mobby DaxterMark. [GenoDemo

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door myfemaledogy »

mooie lange guide 999999999999999999999999999999( 3 miljard negens later)9999/10
Liz553
Berichten: 429
Lid geworden op: vrijdag 19 oktober 2007, 18:33
RS: Liz553 (OSRS)

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door Liz553 »

mooi lange en goede guide 10/10
underword
Berichten: 495
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 19:46
Contacteer:

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door underword »

Mooie Guilde 7/10

Maar plaatjes zijn gestolen van tip.it en zo..
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door 3dxbox »

Nice guide!!!!!
een dikke 10/10!! =D> =D> =D> =D> =D> =D>
lekker lang, veel plaatje, leesplezier en gewoon goed!
ik denk dat ik er wel gebruik van ga maken ;)
en jah, die plaatjes zijn gejat van tip.it, runehq, enz. maar dat boeit mij helemaal niet.
Gewoon superr mooie LANGE, guide en zeker voor de EERSTE guide van jou!!
Je hebt talent! maak er meer zou ik zeggen!
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
Coolgast67
Berichten: 2707
Lid geworden op: zondag 3 juni 2007, 16:32

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door Coolgast67 »

mooie guide, ik zal er vast wat aan hebben in het vervolg :D
Lunatipper sinds 3 Juni 2007
Lunagangster sinds 6 Maart 2008
Sinds 5 december 2009 99% gestopt met RS, LTF en Lunagang funclan
wizzy070
Berichten: 32
Lid geworden op: zaterdag 8 maart 2008, 12:05

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door wizzy070 »

Een speelgoed muis opwinden en loslaten geeft je 15 agility xp per keer. Er wordt aangeraden om het in een kleine ruimte te doen zodat je ze makkelijk weer kan vangen.

maar het geeft maar 3 xp ](*,)

verder nice guid :) 7,5/10
baasketbalur
Berichten: 434
Lid geworden op: zaterdag 9 juni 2007, 21:11

Re: [Guide] Agility skill

Bericht door baasketbalur »

Mooie guide, 9/10, lekker overzichtelijk en de trainingstips zijn heel handig, net wat ik nodig had! :mrgreen:
Laatst gewijzigd door baasketbalur op zondag 23 maart 2008, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Plaats reactie