Shades Burning Guide!

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
My Nightmar3
Berichten: 177
Lid geworden op: zaterdag 4 juli 2009, 10:59
Oude naam: Rain041
Contacteer:

Shades Burning Guide!

Bericht door My Nightmar3 »

Shade Burning Guide
Inhoud
Wat heb je nodig?
Wat te doen?
Rewards?
Tips?
Slot
Wat heb je nodig?
* Shades of mort'ton
* een start kapitaal 40k is genoeg
* veel verschillende soorten logs , van logs naar magic.
* voor een hoog reward is een hoog fm level aangeraden.
* (Ten sterkste aangeraden!) In Aid of the Myreque (om te banken)
*hoog cb lvl is ook aan te raden(80 is genoeg) en wat food.
Wat te doen?
we gaan shades hun resten verbranden voor sleutels.
Nadat je shades of mort'ton hebt voltooid maak dan eerst een serum 208 om de verkoper in de general store daar permanent te genezen. Als je niet weet hoe dit moet lees dan verder. als je verkoper nog afflicted is gebruik dan serum 207 om hem tijdelijk te genezen. Koop hier 1 flametaer hammer(16000coins) , 100 swamp paste(3100coins) , 13 timber beams(13coins) en 13 limestone bricks(273coins). Ga nu naar world 77 en loop naar het noorden naar de tempel zoals hier staat.
In- of uitklappen • weg naar tempel
Afbeelding
Als je daar bent begin je de temple te reinforcen of te repairen.
Om de 5 seconden zal er 5 swamp paste , 1 timber bar en 1 limestone brick afgaan , maar wel 5% resources bijgaan!
Zonder resources kan je niet bouwen dus zodra je resources onder 20% gaan doe dit opnieuw. Als je 110+ cb bent raad ik aan een salve amulet (e) en armor aan te doen en shades buiten de tempel te doden. Na een paar seconden bouwen krijg je sancity , hetzelfde gebeurt bij shades doden ( door 1 shade te doden krijg je 2% sancity). Nadat je 50 % ofiets dergelijks hebt gebriuk dan eerst en vooral het serum 207 om het serum 208 te maken en geef het aan de verkoper , nu is hij permanent genezen. Nu koop je olive oils in de general store en vul ze tot (4). Deze olive oils gebruik je op dat vuurtje en ze worden sacred oils. Nu raap je loar remians Afbeelding op die waarschijnlijk wel ergens rond de tempel liggen , zoniet , vermoord dan zelf een shade en raap de loar remains op.Ga naar de bank en neem wat logs. De logs besprenkel je met de sacred oil. Nu loop je naar de begraafplaatsen. Hier is een kaartje.
In- of uitklappen • weg naar begraafplaatsen
Afbeelding
leg de logs (normal is goed , deze kan je kappen in mort'ton) op een van de begraafplaatsen en leg er de remains op. koop een tinderbox in de general store en steek het aan (hiervoor heb je 5 fm nodig). Op het pilaartje komt er nu coins , sleutels , random dingen. De sleutels hou je best , omdat ze nog betere dingen kunnen opleveren. De sleutels zullen van loar remains ALTIJD bronze zijn! Nadat je 10 sleutels hebt loop je naar de tunnel , ook hier weer een kaartje.
In- of uitklappen • weg naar tunnel
Afbeelding
Om binnen in de tunnel te komen moet je er een bronze key op gebruiken. Ook voor deze tunnel heb ik een kaartje (wel van lunagang).
In- of uitklappen • kaart van de tunnel
Afbeelding
Nu vermoordt je daar een paar prhin shades en raap hun remains op Afbeelding als je er 10 hebt ga je naar de bank en neem 10 oak logs. Deze besprenkel je ook weer met sacred oil. Je zal ondertussen wel opgemerkt hebben dat als je ze besprenkelt , je meer oil nodig hebt voor oak logs dan voor normal logs. Loop nu terug naar de begraafplaats , voer het rituel weer uit van logs leggen , aansteken en item van pilaar nemen. Je zult van de 10 zo een 7 à 6 sleutels krijgen (somige bronze , somige steel). Ga nu weer naar de tunnel. Doe een bronze key op de grote deur , loop verder tot deze deur
In- of uitklappen • de deur
Afbeelding
Nu zul je weer nieuwe shades tegen komen(riyl Afbeelding). Nu kan je kiezen. Of je dood deze weer je voert het ritueel van verbranden weer uit met willows logs (besprenkelt natuurlijk) en gaat naar 1 van de nieuwe ruimtes met nieuwe shades. of je doet het ritueel voor sleutels en gebruikt deze voor de kisten. Hoe?. Wel je gaat in 1 van de 4 ruimtes voor kisten , zoals hier staat
In- of uitklappen • ...
Afbeelding
Ik verkies hier kisten te doen omdat je dan weer riyl en phrins kan verbranden om bronze en steel keys te krijgen en misschien wel black maar deze drop ik meestal aangezien je dan voorbij shades van lvl 100 moet lopen. door de kisten te openen krijg je diverse items die tot veel waarde kunnen oplopen.
Rewards?
hier zijn alle rewards , ik raad silver niet aan want je zal dan problemen krijgen om nog steeds een bronze key te hebben en je fm lvl zal hoog moeten zijn.
Bronze
Amulet of Defence, Black Spear, Black Dagger, Black hatchet, Black Mace, Black Dagger(p), Chaos Runes, Clue Scroll (level 1), Coins, Gold Bar, Magic Staff, Mithril Dagger(p), Mithril Dagger, Mithril Bar, Sapphire Ring, Silver Bar, Steel Longsword, Steel Spear(p), Steel Medium Helmet, Steel hatchet, Steel Sword, Steel Scimitar, Steel Mace, Steel Spear, Swamp Paste.
Steel
Adamant Dagger, Adamant bars, Adamant Dagger (p), Black Warhammer, Black Sword, Black Longsword, Black Spear, Black Scimitar, Black Medium Helmet, Chaos Runes, Clue Scroll (level 2), Coins, Emerald Ring, Fine Cloth, Mithril Sword, Mithril Medium Helmet, Mithril Spear (p), Mithril Mace, Mithril Spear, Nature Runes, Steel Kiteshield, Steel Battleaxe, Steel Chainbody, Steel Warhammer, Steel 2-Handed Sword, Strength Amulet, Studded Chaps, Swamp Paste, Willow logs
Black
Adamant Sword, Adamant Scimitar, Adamant Medium Helmet, Adamant hatchet, Amulet of Magic, Black Full Helmet, Black Platelegs, Black Square Shield, Black Kiteshield, Black Battleaxe, Black 2-Handed Sword, Black Chainbody, Clue Scroll (level 2), Coins, Death Runes, Fine Cloth, Flamtaer Hammer, Mithril Warhammer, Mithril 2-Handed Sword, Mithril Mace, Mithril Battleaxe, Mithril Longsword, Mithril Scimitar, Mithril Kiteshield, Mithril Full Helmet, Mithril Platelegs, Mithril Square Shield, Mithril Chainbody, Nature Runes, Ruby Ring, Staff of Fire, Staff of Water, Staff of Air, Staff of Earth, Steel Skirt, Swamp Paste, Willow Logs, Yew Logs
Silver
Adamant Full Helmet, Adamant Warhammer, Adamant Longsword, Adamant 2-Handed Sword, Adamant Battleaxe, Adamant Chainbody, Adamant Platelegs, Adamant Spear (p), Adamant Spear, Adamant Platebody, Adamant Kiteshield, Adamant Square Shield, Adamant Plateskirt, Amulet of Power, Battlestaff, Black Spear, Black Platebody, Blood Runes, Clue Scroll (level 3), Coins, Death Runes, Diamond Ring, Fine Cloth, Flamtaer Hammer, Magic Logs, Mithril Plateskirt, Mithril Platebody, Rune Scimitar, Rune Chainbody, Rune med helmet, Rune Sword, Rune Longsword, Swamp Paste, Yew Logs[/td][/tr][/table]
Tips?
[*]het blijven bij de riyl en phrin is het beste vinD (!) ik omdat je rewards tamelijk goed blijven en je niet steeds nog andere shades moet doden om de sluetles te krijgen om ergens binnen te komen.
...
Slot
credits aan lunagang om de remians plaatjes en het keertje in de tunnel , edited by me.
dit is dan het einde , ik weet dat het niet zo simpel is en daarom is deze minigame ook niet makelijk uit te leggen.
tot de volgende guide! 8-)

Toegevoegd na 12 uur en 19 minuten:

de guide is eindelijk klaar!
Laatst gewijzigd door My Nightmar3 op woensdag 23 september 2009, 21:07, 4 keer totaal gewijzigd.
lordvb
Berichten: 949
Lid geworden op: donderdag 5 maart 2009, 20:36

Re: Shades Burning Guide!

Bericht door lordvb »

lekker dat hier over een guide is zijn er weinig over
maar ik zou gewoon alle sleutels er bij zetten is beter voor je guide

en wat meer plaatjes zou ook makkelijk zijn

7/10 :bier:
Afbeelding
My Nightmar3
Berichten: 177
Lid geworden op: zaterdag 4 juli 2009, 10:59
Oude naam: Rain041
Contacteer:

Re: Shades Burning Guide!

Bericht door My Nightmar3 »

ik heb de silver rewards er ook bij gezet en waar zou ik nog meer plaatjes kunnen zetten? :?:
My Nightmar3
Berichten: 177
Lid geworden op: zaterdag 4 juli 2009, 10:59
Oude naam: Rain041
Contacteer:

Re: Shades Burning Guide!

Bericht door My Nightmar3 »

bump :oops:
jan951
Berichten: 1931
Lid geworden op: donderdag 12 juni 2008, 13:16
RS: jan951 (p2p)

Re: Shades Burning Guide!

Bericht door jan951 »

Mooie guide. Ik heb het nog nooit gedaan maar snap meteen wat ik moet doen. Heel erg bedankt =D>

proud owner of the quest cape since 21-12-2009.
Terug op:19-10-15
My Nightmar3
Berichten: 177
Lid geworden op: zaterdag 4 juli 2009, 10:59
Oude naam: Rain041
Contacteer:

Re: Shades Burning Guide!

Bericht door My Nightmar3 »

geen dank en iemand nog suggesties voor verbeteringen?
barageownage
Berichten: 588
Lid geworden op: zaterdag 8 augustus 2009, 13:18

Re: Shades Burning Guide!

Bericht door barageownage »

rain041 schreef:ik heb de silver rewards er ook bij gezet en waar zou ik nog meer plaatjes kunnen zetten? :?:
misschien plaatjes waarin te zien is dat je eens shade kilt, sacred oil maakt ect. zo kan iemand zich meer voorstellen bij deze guide ;)
misschien route naar de bank?? je kunt ook in burgh the rott( ofzo) banken.

7.5/10
Afbeelding
My Nightmar3
Berichten: 177
Lid geworden op: zaterdag 4 juli 2009, 10:59
Oude naam: Rain041
Contacteer:

Re: Shades Burning Guide!

Bericht door My Nightmar3 »

bump
Nieuwe plaatjes komen deze week!
Gebruikersavatar
myfemaledogy
Berichten: 853
Lid geworden op: vrijdag 17 augustus 2007, 15:06
Clan: geen
Oude naam: ertcoregert, Mobby DaxterMark. [GenoDemo

Re: Shades Burning Guide!

Bericht door myfemaledogy »

Helaas wordt deze minigame bijna niet meer gespeeld :(
Plaats reactie