_.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P/U

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
kanem0chi
Berichten: 394
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 15:50

_.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P/U

Bericht door kanem0chi »

Welkom!
Ik ben kanem0chi, en ik kom wat vertellen over geld maken! voor de geïnteresseerde: 99 Hunter heb ik.



Inleiding :

[0.0] .Introductie
[1.0] .Wat gaan we doen?
[2.0] .Wat hebben we nodig?
[3.0] .Het kan beginnen!
[4.0] .Berekeningen
[5.0] .Tips
[6.0] .Vragen & antwoorden
[7.0] .Slot



[0.0] .Introductie

Waar spelen we RuneScape nu eigenlijk voor? om status en erkenning te behalen, vrienden te maken en om je behoeftes te bevredigen. Veel van jou behoeftes kan je alleen bevredigen door iets te kopen. In deze guide ik ga jou uitleggen hoe je op een originele manier geld kan verdienen om jou behoeftes te bevredigen.



[1.0] .Wat gaan we doen?
Geld maken natuurlijk. Maar hoe? We gaan geld maken door implings te kopen, deze te gebruiken,
en daarna weer te verkopen. ( dit is niet het looten van de implings. ) We gaan de implings inwisselen
tegen een implingjar generator. Deze is te verkrijgen bij ''Elnock Inquicstor''
in Puro-Puro te Zanaris.(https://www.lunagang.nl/quest/lost-city.php)


Nadat we de ''Jar Generator'' hebben, gaan we uit deze generator impling jars halen.
Deze zijn vandaag de dag waard: https://services.runescape.com/m=itemdb_ ... ?obj=11260
Deze verkopen we dan weer.
Afbeelding


[2.0] .Wat hebben we nodig?
Om de basis te hebben hebben we de volgende spullen nodig:

* De dramen staff van de quest: Lost City
* Glory
* Butterfly net / Magic butterfly net Afbeelding
of
* 3x Essence impling (level 42 hunter nodig) Afbeelding
* 2x Electric impling (level 50 hunter nodig) Afbeelding
* 1x Nature impling (level 58 hunter nodig) Afbeelding

Optioneel:
* Ring of duel
* boots of lightness
* Agility armour
* spotted / spottier cape
* peneance gloves

Mijn Armour:
Afbeelding


[3.0] .Het kan beginnen!
Ervan uitgaand dat je in edgeville staat, beginnen we ook in edgeville.

1a. Koop je implings die je nodig hebt voor het inwisselen voor een ''jar generator''
1b. pak je Butterfly / magic butterfly net.

2. Pak al je armour inclusief je dramen / lunarstaff.

3a. Gebruik de lumbridge teleport en loop naar het huisje waar je zanaris kan betreden.
3b. Gebruik de fairy ring ten oosten van edgeville.

4. Loop naar Puro-Puro.

5. Gebruik de graan circel om in Puro-Puro te komen. Afbeelding

6a. vang 3 essence implings, 2 electric implings en 1 nature impling en ruil deze bij Elnock Inquicstor in voor een ''Jar generator''
6b. Ruil direct jou implings in voor een jar generator.

7. Teleporteer naar Edgeville met je glory.

8. rechtermuisknop op je Afbeelding ''jar generator'' om vervolgens impling jar te kiezen. Doe dit tot jou ''Jar Generator'' leeg is (33 stuks Afbeelding)

9. Bank alles, en herhaal.



[4.0] .Berekeningen
Ik heb zelf getimed, en kwam op deze berekening uit:

in 20 minuten deed ik:

Gebruik maken van de fairy rings, Af en toe een chat tussendoor en de implings van te voren gekocht om zo tijd te besparen. in deze 20 minuten:

* 10 Jar Generators leeg gemaakt. Dit leverde mij 330 Impling jars op.
* 330 Jars zijn vandaag 900 ea waard https://services.runescape.com/m=itemdb_ ... ?obj=11260 . = 297.000 coins

* De voorinkopen: (18-02-2010)

- 30x Essence impling https://services.runescape.com/m=itemdb_ ... ?obj=11246 : 45.570 gp
- 20x Electric impling https://services.runescape.com/m=itemdb_ ... ?obj=11248 : 43.880 gp
- 10x Nature impling https://services.runescape.com/m=itemdb_ ... ?obj=11250 : 58.330 gp +
147.780 gp



De winst in 20 minuten:
297.000
147.780-
149.220 gp ~ 150k per 20 minuten!


Dat is dus 450k per uur!




[5.0] .Tips

- Het gebruik van fairy rings zal je omzet per uur flink verhogen.
- Gebruik een Ring of duel, als je vergeten bent je glory te verwisselen kan je altijd nog naar Castle Wars
- Summoning beesten mogen niet in Puro-Puro, gebruik deze dus niet.
- Maak als je nog 1 charge over hebt een butterfly jar van deze charge.
-



[6.0] .Vragen & antwoorden

V:
A:

V:
A:

V:
A:



[7.0] .Slot

Dit was mijn eerste guide. Deze heb ik gemaakt omdat ik hem nog nergens anders tegen kwam. Hiermee laat ik jullie zien dat je niet alleen maar skills nodig hebt om 450k per uur te maken.

Geef ook jou mening, wat er beter kan, wat je anders zou kunnen doen of misschien heb je wel een vraag!

Succes met impling jars te maken!




Met vriendelijke groet,


Kanem0chi
ouarghi
Berichten: 58
Lid geworden op: maandag 14 juli 2008, 8:55

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P/U

Bericht door ouarghi »

goede guide
heb het net gedaan en het klopt

tip1.koop nature implings op GE 6k koop je invetory vol
ga naar puro puro en traden maar :D

[als je geen zin hebt of dergelijke]

*edit*
zin 1a
Peop hoofd
Berichten: 59
Lid geworden op: donderdag 14 mei 2009, 19:02

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P/U

Bericht door Peop hoofd »

Top guide, ik kan hem niet doen omdat mijn Hunter laag is. Je hebt namelijk wel degelijk recs behalve Lost City, je hunter level moet 20 zijn ofzo. Anders kan je niet in Puro-Puro komen.

9.9/10 :bier:
Nasi.
Loop niet over straat, dan zal je aangekeken worden.


Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P/U

Bericht door Puma »

Ik heb dit zelf ook een keer gedaan toen ik bezig was een stuk te schrijven over Puro Puro en alles wat daar bij hoort. Ik vind het alleen jammer dat je maar 1 Jar generator tegelijk kan hebben. Een ander nadeel is dat dit echt een manier is waarmee je geld verdiend maar geen exp krijgt, voor lage levels dan misschien wel weer goed.

Een aantal toevoegingen op je guide:

In plaats van een Dramen staff kan je ook een Lunar staff gebruiken om in Zanaris te komen.
Je hebt level 17 Hunter nodig om op Puro Puro te kunnen komen.
Je kunt ook op Puro Puro komen door een andere graancirkel te gebruiken, die graancirkel bevind zich om de zoveel tijd in een ander graanveld. Je kunt aan de Wandering impling vragen waar die graancirkel is, hij bevind zich in de graancirkel van Zanaris. Wat je hier aan hebt? Mensen die Lost city nog niet hebben voltooid kunnen op die manier toch op Puro Puro komen. Je hebt dan een vriend nodig die aan Wandering impling vraagt waar die graancirkel is, die moet het dan doorgeven aan de gene die Lost city nog niet gedaan heeft. Die ''random'' graancirkel is soms nog dichter bij een bank dan die in Zanaris.

Voor de rest wel een mooie duidelijke guide! ;)
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
kanem0chi
Berichten: 394
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 15:50

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P/U

Bericht door kanem0chi »

Dank je wel voor de leuke reacties :)

Het is pas me eerste guide :P

@Puma,
maar op de volgende punten:

V: In plaats van een Dramen staff kan je ook een Lunar staff gebruiken om in Zanaris te komen.
A: Dit stond al in mijn guide beschreven, onder het kopje: .Het kan beginnen staat dat bij punt 2. Misschien kan ik dit nog wel duidelijker neerzetten.

V: Je hebt level 17 Hunter nodig om op Puro Puro te kunnen komen.
A: Heb je gelijk in, helemaal vergeten! :P maar nu ik er aan denk hoort dat wel bij de reqs, maar bij iedereen heeft wel 17 hunter.

Over die graan circel, die heb ik expres weggelaten, dit omdat het bijna niet gebruikt word, en omdat hij iedere keer verwisselt, zal edgeville -> fairy ring het snelste blijven.

Dank je wel voor je opmerking.


@peop hoofd,

Heb je gelijk in helemaal vergeten erin te zetten. Maar dan ben je wel een van de weinige met geen 17 hunter hea :P

@ouargi,

Ik had voor het testen 10 natures, 20 electrics en 30 essence gekocht, hier deed ik precies 19 minuten over + het sellen. (via de fairy rings.) Dus als je 1 uur bezig wilt zijn: 30 natures, 60 electrics en 90 essence. Koop dit wanneer je gaat slapen, en de volgende kan je gelijk beginnen. Succes!



Kanem0chi
bigtuner
Berichten: 135
Lid geworden op: dinsdag 12 augustus 2008, 23:19
RS: bigtuner (p2p)
Clan: geen

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P/U

Bericht door bigtuner »

voor hogere lvl kun je ook aangeven als je ooit dragon-magic-ninja imp tegen komt meer verdient loopt ooit op tuseen 500k-1m per uur;)

maar voor de rest 9,9-10
Afbeelding
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P/U

Bericht door SkyTeam »

Hele mooie guide!! Ik ben het nu ook aan het proberen en tgaat wel goed. En als je rond de 6m hebt kan je ook 400 nature 800 eclectric en 1200 ess dan gaat het nog sneller!

'Sk ll At 3
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P/U

Bericht door Burn the Sof »

impling jars verkopen niet op ge.....


-lachen-
Afbeelding
gijs00100
Berichten: 905
Lid geworden op: maandag 4 mei 2009, 11:45
RS: Gestopt
Clan: Vice Chat

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P/U

Bericht door gijs00100 »

nice guide ga meteen doen voordat de prijzen crashen
Current build: Corsair 750D, gigabyte Z87X-UD4H, i5 4670K, gigabyte N780OC windforce cooler, Corsair vengeance 2400Mhz 8gb RAM, Corsair H100i koeler, kingston SSDnow 300 128GB
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P/U

Bericht door Puma »

kanem0chi schreef:
In- of uitklappen •
Dank je wel voor de leuke reacties :)

Het is pas me eerste guide :P

@Puma,
maar op de volgende punten:

V: In plaats van een Dramen staff kan je ook een Lunar staff gebruiken om in Zanaris te komen.
A: Dit stond al in mijn guide beschreven, onder het kopje: .Het kan beginnen staat dat bij punt 2. Misschien kan ik dit nog wel duidelijker neerzetten.

V: Je hebt level 17 Hunter nodig om op Puro Puro te kunnen komen.
A: Heb je gelijk in, helemaal vergeten! :P maar nu ik er aan denk hoort dat wel bij de reqs, maar bij iedereen heeft wel 17 hunter.

Over die graan circel, die heb ik expres weggelaten, dit omdat het bijna niet gebruikt word, en omdat hij iedere keer verwisselt, zal edgeville -> fairy ring het snelste blijven.

Dank je wel voor je opmerking.


@peop hoofd,

Heb je gelijk in helemaal vergeten erin te zetten. Maar dan ben je wel een van de weinige met geen 17 hunter hea :P

@ouargi,

Ik had voor het testen 10 natures, 20 electrics en 30 essence gekocht, hier deed ik precies 19 minuten over + het sellen. (via de fairy rings.) Dus als je 1 uur bezig wilt zijn: 30 natures, 60 electrics en 90 essence. Koop dit wanneer je gaat slapen, en de volgende kan je gelijk beginnen. Succes!



Kanem0chi
Zeker geen slechte eerste guide ^^ Het is inderdaad wel waar dat die random graancirkel nog al vervelend is omdat ie steeds van plek verwisseld en daardoor bijna niet gebruikt wordt. :P
Kleine beginnersfout: ''maar bijna iedereen heeft wel 17 hunter.''. Vergeet niet om dit soort kleine requirements in je guide te vermelden, jij hebt in dit geval een hoog Hunter level waardoor je minder snel stil staat bij mensen die misschien nog niet zo'n req voldoen. Anders kan je net zo goed ervan uit gaan dat iedereen wel weet dat je een Dramen staff nodig hebt om Zanaris binnen te komen en dat Puro Puro zich in Zanaris bevind etc. Met als gevolg dat alleen mensen die deze manier al kennen je guide zullen begrijpen. Probeer je in te denken in de lezer van je guide die 0,0 verstand heeft over het onderwerp. Je moet dit natuurlijk niet overdrijven omdat mensen dan weer gaan denken dat de guide is bedoeld voor noobs die nog helemaal niks van RuneScape weten.
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
lololol
Berichten: 3028
Lid geworden op: zondag 4 januari 2009, 17:41
RS: Gestopt

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P/U

Bericht door lololol »

kanem0chi schreef:Dank je wel voor de leuke reacties :)

Het is pas me eerste guide :P

@Puma,
maar op de volgende punten:

V: In plaats van een Dramen staff kan je ook een Lunar staff gebruiken om in Zanaris te komen.
A: Dit stond al in mijn guide beschreven, onder het kopje: .Het kan beginnen staat dat bij punt 2. Misschien kan ik dit nog wel duidelijker neerzetten.

V: Je hebt level 17 Hunter nodig om op Puro Puro te kunnen komen.
A: Heb je gelijk in, helemaal vergeten! :P maar nu ik er aan denk hoort dat wel bij de reqs, maar bij iedereen heeft wel 17 hunter.

Over die graan circel, die heb ik expres weggelaten, dit omdat het bijna niet gebruikt word, en omdat hij iedere keer verwisselt, zal edgeville -> fairy ring het snelste blijven.

Dank je wel voor je opmerking.


@peop hoofd,

Heb je gelijk in helemaal vergeten erin te zetten. Maar dan ben je wel een van de weinige met geen 17 hunter hea :P

@ouargi,

Ik had voor het testen 10 natures, 20 electrics en 30 essence gekocht, hier deed ik precies 19 minuten over + het sellen. (via de fairy rings.) Dus als je 1 uur bezig wilt zijn: 30 natures, 60 electrics en 90 essence. Koop dit wanneer je gaat slapen, en de volgende kan je gelijk beginnen. Succes!



Kanem0chi
ik heb dat ook niet hoor, ik haat die skill
Gebruikersavatar
bobm80
Berichten: 154
Lid geworden op: donderdag 28 december 2006, 11:38
Clan: hell-knights
Contacteer:

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P/U

Bericht door bobm80 »

Nice!
Lockerz. Het is gratis spullen verdienen zonder enige moeite ,, Wil jij ook gratis spullen verdienen? stuur me een PB met je e-mail
otto gompie
Berichten: 157
Lid geworden op: zondag 2 maart 2008, 21:16
Clan: geen
Contacteer:

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P/U

Bericht door otto gompie »

mooi gevonden! en een goede guide 9/10.

en...fak wat gebruik je dure woorden in je introducie :lol:
Afbeelding
kanem0chi
Berichten: 394
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 15:50

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P

Bericht door kanem0chi »

otto gompie schreef:mooi gevonden! en een goede guide 9/10.

en...fak wat gebruik je dure woorden in je introducie :lol:

Haha, komt door school. ^.^
Damiaan
Berichten: 1185
Lid geworden op: maandag 11 juni 2007, 20:38
Oude naam: Damiaantjuh
Contacteer:

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P

Bericht door Damiaan »

Nice guide :D 9/10
Dclaws Lover
Berichten: 98
Lid geworden op: donderdag 25 februari 2010, 14:41
Clan: Lunatip
Oude naam: sunfair

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P

Bericht door Dclaws Lover »

Dikke 9.2/10
Afbeelding
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P

Bericht door Rune Blow »

Heerlijke avatar :3
BTW nice guide, ookal kan ik hem niet gebruiken :(
kanem0chi
Berichten: 394
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 15:50

Re: _.~- Geld Maken! Reqs: Lost city. Skills: - Cash: 450k P

Bericht door kanem0chi »

Cowl Heaven schreef:Heerlijke avatar :3
BTW nice guide, ookal kan ik hem niet gebruiken :(
haha denk dat t wel tijd word voor een nieuwe ^.^

Wat zijn je levels dan? :)
Plaats reactie