Nieuwe Boss - Bat Knight

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
BlockMan
Berichten: 5
Lid geworden op: zaterdag 28 januari 2012, 20:24

Nieuwe Boss - Bat Knight

Bericht door BlockMan »

Geschiedenis
De Bat Knight, vroeger een doodnormale jongen die later graag een ridder wilde worden. Toen zijn ridder-training op een avond afgelopen was, liep hij naar huis. De training was uitgelopen, het was al donker. Zijn vader wou het liefst niet dat hij alleen in het donker rondliep: Hij was bang voor vampiers. De jongen was niet bang, hij liep gewoon rustig naar huis. Het liefst wou hij snel naar huis. Hij kon een binnendoorweg nemen, maar zijn vader wou dat liever niet. Het is een donker bos en het zit vol met vampieren! Achja, mijn vader zegt dat wel vaker, dacht de jongen. Hij ging het bos in. Toch begon hij wel bang te worden. Het was daar pikkedonker: Geen licht. Alleen had hij wel het gevoel dat enge rode ogen hem aanstaarden..
De jongen rende snel door. Alleen, hij struikelde over een boomstronk, en een vampier kwam achter een boom tevoorschijn. De vampier beet de jongen en de jongen werd ook een vampier! De andere vamper ging snel weg. De jongen kon zo niet naar huis. Maar: Vampiers kunnen in vleermuizen veranderen, dus hij vloog weg. Zijn vader had hem nooit weer gezien....
De jongen ging in training bij een Vampier-leraar. Hij gaf alleen 's nachts les. De jongen bleef daar 's ochtends ook slapen. Nadat zijn training klaar was, was hij een echte ridder. Hij zou gaan vechten voor de vleermuizen.

Woonplaats
Na zijn training, ging hij wonen in een oude, verlaten grot. Het was er erg donker. Maar dat was niet erg: Hij was tenslotte een vampier.
Klik voor zijn woonplaats! Coördinaten: 10 Degrees, 25 minutes noord. 29 Degrees, 39 Minutes oost.

Je bent een lichtbron nodig om in de grot te gaan.

Het monster
Soort monsterNormaal monster
Voor gratis spelers of membersMembers
Combatlevel250
Life points3000
Maximale hit275
AgressiefJa
Valt aan metMelee
ZwakteMagic
Kan jou vergiftigenNee
Plaatje
Afbeelding

Drops
Bones (Altijd)
Bat bones (Altijd)
Bat Helmet
50 tot 200 Death runes
Black Scimitar
1.000 tot 25.000 Coins
Clue scroll (level 4)
1 tot 10 Prayer Potions
Black Kiteshield
15 tot 100 Nature Runes
20 tot 50 Blood Runes

Extra Informatie
-Bat Knight kan zijn leuke vriendjes oproepen: Bats! Maar deze keer sterker. Er zijn bats die jouw aanvallen (Van level 45) en die je kunnen vergiftigen. Je wordt dan telkens 50 gehit. Dus anti-potions zijn handig! Hij kan ook bats oproepen die hem healen. Dus kill die. Je kunt de bats die jouw aanvallen ook killen, maar ik had zo gewoon maar met rust gelaten.
-Bat Knight kan niet tegen magic. Daar is zijn armour niet voor bedoeld. Met melee en ranged kun je hem ook gewoon aanvallen, maar met magic hit je meer.
-Bat Knight kan ook een Bat Helmet droppen. Deze helm is wel goed, maar die kan niet tegen magic. De helm kan je 3 keer per dag naar Bat Knight teleporteren.
-Tijdens het gevecht kan je lichtbron uitgaan. Neem dus een tinderbox mee, of meer lichtbronnen.

Dit was mijn suggestie.
Rate or Hate! :D
Tips zijn welkom.
Laatst gewijzigd door BlockMan op vrijdag 3 februari 2012, 18:11, 3 keer totaal gewijzigd.
Beanoodle
Berichten: 5601
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Nieuwe Boss - Bat Knight 2

Bericht door Beanoodle »

Hmmm, een vampier van dit combatlevel is een beetje hoog voor een leerling vampier. Hij is nu net zo sterk als de hoogste vyrewatches. Misschien een wat beter plaatje.

Verde is het wel een leuk idee aangezien er nog geen boss van de vampiers is terwijl vapieren belangrijke actoren waren in de geschiedenis van runescape.
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Nieuwe Boss - Bat Knight

Bericht door thomkok10 »

lol roblox :mrgreen:
verder vind ik het combatlvl te hoog :roll:
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
BlockMan
Berichten: 5
Lid geworden op: zaterdag 28 januari 2012, 20:24

Re: Nieuwe Boss - Bat Knight

Bericht door BlockMan »

thomkok10 schreef: lol roblox :mrgreen:
verder vind ik het combatlvl te hoog :roll:
Met Roblox kon ik mooi een screen maken :P
Welk Combatlevel moet ie dan wel hebben dan?
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe Boss - Bat Knight

Bericht door Sir Fire181 »

Combat is te hoog. Lager mag wel. Het plaatje mag je ook wel aanpassen.
Beanoodle_ schreef:Verde is het wel een leuk idee aangezien er nog geen boss van de vampiers is terwijl vapieren belangrijke actoren waren in de geschiedenis van runescape.
Ik haat vampieren, en al zeker Vyrewatches.
Afbeelding Afbeelding
Mahjarrat
Berichten: 5577
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 15:01
Oude naam: JacobD3Berg

Re: Nieuwe Boss - Bat Knight

Bericht door Mahjarrat »

Sir Fire181 schreef: Combat is te hoog. Lager mag wel. Het plaatje mag je ook wel aanpassen.
Beanoodle_ schreef:Verde is het wel een leuk idee aangezien er nog geen boss van de vampiers is terwijl vapieren belangrijke actoren waren in de geschiedenis van runescape.
Ik haat vampieren, en al zeker Vyrewatches.
*Pakt Blisterwood Polearm* Vampyres of Vyrewatches/lords? EASY
Afbeelding
( •_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
( •_•)>⌐■-■
( ¬_¬)>⌐■-■
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Nieuwe Boss - Bat Knight

Bericht door Slay a Stone »

Messchien de drops wat beter maken?
Verder gaat ie er wel mee door.
Afbeelding
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Nieuwe Boss - Bat Knight

Bericht door thomkok10 »

ik weet niet wat voor monsters in die dungeon zitten dus weet ik ook niet welk combatlvl ;)
misschien een paar lvls hoger dan de monsters in die dungeon
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Nieuwe Boss - Bat Knight

Bericht door Writing »

In de eerste zin moet "wou" wilde worden. ;)
Afbeelding
BlockMan
Berichten: 5
Lid geworden op: zaterdag 28 januari 2012, 20:24

Re: Nieuwe Boss - Bat Knight

Bericht door BlockMan »

Rogiertje schreef: In de eerste zin moet "wou" wilde worden. ;)
Ok thanks, aangepast :D
Heb combatlevel ook verlaagd naar 300.
Gebruikersavatar
kevienjow123
Berichten: 10
Lid geworden op: vrijdag 9 juli 2010, 13:44

Re: Nieuwe Boss - Bat Knight

Bericht door kevienjow123 »

Een sterke vampier is een leuke suggestie. Zijn verhaal is ook geweldig goed uitgewerkt.
Maar zoals al gezegd is, is het misschien wel leuk als je de grot ook nog uitwerkt. In ieder geval welke monsters er in de grot leven. Misschien kun je de vampier-leraar er wel in laten leven :shock: Lol. En het verhaal klinkt naar een quest? Ik vind het idee nu nog een beetje op zichzelf staande, zonder context.
An optimist may see a light where there is none, but why must the pessimist always run to blow it out? - René Descartes
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Nieuwe Boss - Bat Knight

Bericht door Daan the 1e »

Mooie vampier op dat plaatje, misschien kan je een quest erbij maken over de vader die het te weten komt ofzo.

Verder een mooie suggestie :)
Zijn combat kan erop wijzen dat ie als mens ook al sterk was, en hij moet een uitdaging blijven denk ik :D
Plaats reactie