Het School topic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Sociaal experiment

Ik acht mezelf intelligenter dan de doorsnee LTF'er
127
74%
Ik acht mezelf even intelligent als de doorsnee LTF'er
31
18%
Ik acht mezelf minder intelligent dan de doorsnee LTF'er
14
8%
 
Totaal aantal stemmen: 172

Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Ron »

Van wat ik heb gehoord van vrienden was het een makkie. :p
Myron
Berichten: 4032
Lid geworden op: vrijdag 8 augustus 2008, 15:04
RS: Gestopt
Oude naam: Myronve

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Myron »

JAAAAA IK BEN KLAAAAR! Nu nakijken en hopen dat ik geslaagd ben :D :D
Skillcapes: Fletching: 25-01-09 == Ranged: 22-12-09 == Hitpoints 05-06-10 == Strength 24-11-10 == Attack 07-03-11 == Defence 10-09-11 == Quited October '11

You will never walk alone! FEYENOORD ROTTERDAM!
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Ron »

Ik ben al geslaagd, heb alleen nog twee examens. Beetje jammer.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door La Pulga »

Vakantie, als ik niet hoef te herkansen dan. Maar wat was Engels fucking saai zeg.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Myron
Berichten: 4032
Lid geworden op: vrijdag 8 augustus 2008, 15:04
RS: Gestopt
Oude naam: Myronve

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Myron »

Skrillex schreef: Vakantie, als ik niet hoef te herkansen dan. Maar wat was Engels fucking saai zeg.
Ik wist niet wie die moeder was, mijn leraar zei dat het Dawn was. Had ik dus nooit opgekomen.
Skillcapes: Fletching: 25-01-09 == Ranged: 22-12-09 == Hitpoints 05-06-10 == Strength 24-11-10 == Attack 07-03-11 == Defence 10-09-11 == Quited October '11

You will never walk alone! FEYENOORD ROTTERDAM!
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Ruben Jb »

Myronve schreef:
Skrillex schreef: Vakantie, als ik niet hoef te herkansen dan. Maar wat was Engels fucking saai zeg.
Ik wist niet wie die moeder was, mijn leraar zei dat het Dawn was. Had ik dus nooit opgekomen.
Het schijnt inderdaad Dawn geweest te zijn. Heb net even gekeken in het verhaal. Dawn staat aan het begin van een zin dus is automatisch met hoofdletter. Ik zag Dawn niet als een naam en las er over heen. Ik zag "dawn" als een zelfstandig naamwoord: dageraad. Verder in de tekst zag ik Mom met hoofdletter staan, dus nam ik aan dat in het verhaal de echte naam van de moeder niet voorkwam en ze "Mom" genoemd werd.
Mauriez
Berichten: 4880
Lid geworden op: maandag 18 augustus 2008, 16:11
Clan: Geen 1 atm
Oude naam: I Sa Gu Za

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Mauriez »

Myronve schreef:
Skrillex schreef: Vakantie, als ik niet hoef te herkansen dan. Maar wat was Engels fucking saai zeg.
Ik wist niet wie die moeder was, mijn leraar zei dat het Dawn was. Had ik dus nooit opgekomen.
AWWWW YEAH. Dan heb ik die in ieder geval goed :") Ik ben echt goed in Engels, maar dit examen vond ik echt moeilijk. Heb 4 oude examens gemaakt en voor alle 4 was het cijfer hoger dan een 9.
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door La Pulga »

Dat vond ik ook wazig. Ik had Kelly. Wist het echt niet, Kelly klopt niet, maar toch. En inderdaad, ik dacht er ook niet bij na dat Dawn een naam was.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Myron
Berichten: 4032
Lid geworden op: vrijdag 8 augustus 2008, 15:04
RS: Gestopt
Oude naam: Myronve

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Myron »

Skrillex schreef: Dat vond ik ook wazig. Ik had Kelly. Wist het echt niet, Kelly klopt niet, maar toch. En inderdaad, ik dacht er ook niet bij na dat Dawn een naam was.
Bij mij precies hetzelfde, heb ook Kelly.
Skillcapes: Fletching: 25-01-09 == Ranged: 22-12-09 == Hitpoints 05-06-10 == Strength 24-11-10 == Attack 07-03-11 == Defence 10-09-11 == Quited October '11

You will never walk alone! FEYENOORD ROTTERDAM!
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door La Pulga »

Ik heb er een klacht over gestuurd. :P
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Myron
Berichten: 4032
Lid geworden op: vrijdag 8 augustus 2008, 15:04
RS: Gestopt
Oude naam: Myronve

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Myron »

Correctievoorschrift staat op internet, let the game begin!

Toegevoegd na 4 minuten:

Ik vind vraag 4 onduidelijk wie de vriendin van de moeder is. Klacht over gestuurd. Ik had Marsha opgeschreven want daar belt ze mee maar ze belt ook met Kelly... en dat is dus het antwoord
Skillcapes: Fletching: 25-01-09 == Ranged: 22-12-09 == Hitpoints 05-06-10 == Strength 24-11-10 == Attack 07-03-11 == Defence 10-09-11 == Quited October '11

You will never walk alone! FEYENOORD ROTTERDAM!
Trabbie
Ex-moderator
Berichten: 6662
Lid geworden op: vrijdag 22 december 2006, 17:34
Clan: Lunagang Funclan
Contacteer:

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Trabbie »

Scheikunde VWO was echt ziek makkelijk. Tsjonge, ik dacht echt, is dit het allemaal? Ik verwacht zeker >8 :D . Nu donderdag alleen dat domme frans nog en dan vakantie. Frans > 4.4 en ik ben tevreden.
Mauriez
Berichten: 4880
Lid geworden op: maandag 18 augustus 2008, 16:11
Clan: Geen 1 atm
Oude naam: I Sa Gu Za

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Mauriez »

Myronve schreef: Correctievoorschrift staat op internet, let the game begin!

Toegevoegd na 4 minuten:

Ik vind vraag 4 onduidelijk wie de vriendin van de moeder is. Klacht over gestuurd. Ik had Marsha opgeschreven want daar belt ze mee maar ze belt ook met Kelly... en dat is dus het antwoord
Van Marsha werd niet gezegd dat het een vriendin was, en van Kelly ook niet, maar dat gesprek met Kelly ging over een girls night out. Als je logisch gaat nadenken kon je daar wel uit halen dat Kelly de vriendin was. En dat Dawn de moeder was, was ook wel duidelijk hoor. Die naam werd 1 keer genoemd en toen stond er bij dat ze ergens een speen in stopte. Heb tussen de 6.4 en 8.4, en dat is voor mijn doen echt heel slecht. Baal ook ontzettend dat ik zoveel punten heb laten liggen..
Afbeelding
Danneh
Berichten: 8980
Lid geworden op: donderdag 4 januari 2007, 13:35

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Danneh »

Engels ging belabberder dan verwacht; 33/55 punten. Met norm van 0,2 of hoger een voldoende :').
Waar ik normaal 8en en 9ens voor luister/lees-teksten scoor; nu 2/3 goed.
O god...
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Paulus »

kelly was de vriendin en dawn de moeder, dat was toch niet zo moeilijk?:L, daar heb ik flex mn punten gepakt eigenlijk. Verder heb ik een paar van die lullige fouten gemaakt, ik heb weer per ongeluk wel of niet ingevuld terwijl het juist of onjuist moest zijn-.-, ik heb ongeveer 35 punten dus wel 6.5je denk ik^^

Toegevoegd na 2 minuten:
Danneh schreef: Engels ging belabberder dan verwacht; 33/55 punten. Met norm van 0,2 of hoger een voldoende :').
Waar ik normaal 8en en 9ens voor luister/lees-teksten scoor; nu 2/3 goed.
O god...
same man, paar engels examens gemaakt, allemaal van die 7.5en of hoger, nu iets minder....:(
hoi
red
Berichten: 1967
Lid geworden op: dinsdag 6 september 2011, 20:59

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door red »

Klagen jullie echt serious, over 1 vraag?
ls de ware geschiedenis wordt opgetekend, wat zal er dan overblijven van de roem van degene die deze terecht omwille van hun moed verworven hebben, maar van wie de helft er niet zou goed zou van afkomen als hun fouten worden opgetekend. -Lord Wellington
Afbeelding
Een Koe
Berichten: 11206
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2010, 15:03
RS: Een Koe (OSRS)
Clan: Sheikh Mansour
Oude naam: JJ Olajide

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Een Koe »

red schreef: Klagen jullie echt serious, over 1 vraag?
Wij zijn nederlanders, wij zijn geboren om te klagen 8-)
Born too late to explore the earth. Born Too soon to explore the galaxy. Born just in time to browse dank memes
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Paulus »

elk punt wat je kan pakken moet je pakken he, dat kan het verschil maken voor een heel eindcijferpunt:P, ik wil een 6.3 halen, en ik kan dat net halen nu, maar als de n term lager uitvalt dan kan het ook net een 6.2 zijn. Dusja ;)
hoi
Nederlander
Berichten: 1357
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 1:05

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Nederlander »

Paulus schreef:elk punt wat je kan pakken moet je pakken he, dat kan het verschil maken voor een heel eindcijferpunt:P, ik wil een 6.3 halen, en ik kan dat net halen nu, maar als de n term lager uitvalt dan kan het ook net een 6.2 zijn. Dusja ;)
Wat heeft n-term nu weer te maken met klagen. Daar wordt enkel gekeken naar t gemiddelde cijfer landelijk gezien. Daar veranderd klagen niets aan. Klagers worden alleen gelijk gegeven als de vraag niet klopt, of onduidelijk is. Klagen met ''HUH HIJ IS MOEILIJK'' heeft geen effect.
Myron
Berichten: 4032
Lid geworden op: vrijdag 8 augustus 2008, 15:04
RS: Gestopt
Oude naam: Myronve

Re: Het School topic - Nieuwe poll • Eindexamens

Bericht door Myron »

Een Koe schreef:
red schreef: Klagen jullie echt serious, over 1 vraag?
Wij zijn nederlanders, wij zijn geboren om te klagen 8-)
Iemand zei ooit: Een dag niet geklaagd, is een dag niet geleefd. Een wijs persoon.

Toegevoegd na 6 minuten:
Nederlander schreef:
Paulus schreef:elk punt wat je kan pakken moet je pakken he, dat kan het verschil maken voor een heel eindcijferpunt:P, ik wil een 6.3 halen, en ik kan dat net halen nu, maar als de n term lager uitvalt dan kan het ook net een 6.2 zijn. Dusja ;)
Wat heeft n-term nu weer te maken met klagen. Daar wordt enkel gekeken naar t gemiddelde cijfer landelijk gezien. Daar veranderd klagen niets aan. Klagers worden alleen gelijk gegeven als de vraag niet klopt, of onduidelijk is. Klagen met ''HUH HIJ IS MOEILIJK'' heeft geen effect.
Als er veel klachten zijn die zeggen: "Vraag 4 is onduidelijk vanwege ...", heeft dat met een beetje geluk wel effect hoor. Bijv. de vraag schrappen of bij iedereen voor die vraag één punt extra toekennen ofzo.
Skillcapes: Fletching: 25-01-09 == Ranged: 22-12-09 == Hitpoints 05-06-10 == Strength 24-11-10 == Attack 07-03-11 == Defence 10-09-11 == Quited October '11

You will never walk alone! FEYENOORD ROTTERDAM!
Plaats reactie