Leuk, RuneScape!

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
eldorak1
Berichten: 228
Lid geworden op: zaterdag 8 september 2007, 16:49
RS: Yannic K (p2p)
Clan: Dutch Friendzzz

Re: Leuk, RuneScape!

Bericht door eldorak1 »

oceanbeach schreef:het begint nu echt saai te worden want kinderen die nu oner de 12 zitten begrijpen er nu niks van zoals ik ik wil dat er runescape 2008-2009-2010 terugkomt ik ken kinderen die voor de max cape sparen maar dat dat niet lukt omdat er telkens nieuwe skills komen
pls. go to 07.
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Leuk, RuneScape!

Bericht door Gozert »

Lars schreef: Het taboe vind ik persoonlijk ook wel meevallen, mijn omgeving weet gewoon dat ik rs speel hoor.
Rt, sommigen vinden het wel apart.. Mja dat is hun mening, het gaat erom of jij er lol in hebt of niet :bier:
1000911
Berichten: 24
Lid geworden op: donderdag 7 november 2013, 20:52

Re: Leuk, RuneScape!

Bericht door 1000911 »

Schult van eoc, het heeft zoo ongeloofelijk veel verpest, ik zelf vind OEC alleen maar rot omdat alle mensen nu weg zijn. Maar sommige mensen beginnen het spel dan te missen (probeer jij maar eens een week te stoppen zonder dat je gebant bent), komen die wel terug anderen zijn wat volhouderiger en houden het langer vol, maar ik merk het ook, de nl runescape wiki, waar vroeger 14 administrator's op zaten, en iets van 100 bewerkingen op een slechte dag en 900 op een goede dag werden gedaan, is nu veranderd naar 5 bewerkingen per dag, dat meestal van die kleuterachtige vandalisten zijn.
MJB
Berichten: 1239
Lid geworden op: maandag 30 oktober 2006, 16:04
RS: MJB (p2p)
Clan: Eternity

Re: Leuk, RuneScape!

Bericht door MJB »

Jerren schreef:
KHaoZBLaDeZ schreef: de players praten niet
Waarom zou je praten als je een clan hebt?
Ja dat helpt, met z'n allen allemaal in aparte clans gaan zitten. Op een paar plekken na zoals Bonfires en rocktails vissen, is de public chat zoveel minder geworden door die "clans".

Anyway, OT
Er zijn zoveel spelletjes die je als kinderachtig kan neerzetten, Runescape net zo goed, maar ik ben de fase dat het me wat kan schelen wat mensen denken over mijn vrijetijdsbestedingen allang voorbij.
Iedereen probeert te bedenken waarom er nu minder spelers zijn dan eerst, en wijst nog altijd terug naar de updates, maar ik denk dat het spel "vroeger" in 2005 toen ik begon te spelen, en in de aantal jaren daarna gewoon beter werkte. De graphics scheelden niet veel met andere computerspellen of consolegames, en de game was makkelijk toegankelijk. Tegenwoordig stelt iedereen hogere eisen aan games, verwacht meer, en er is zoveel meer keus dat het mij niet zou verbazen als de toeloop van jongeren naar de game minder is en blijft.

Neemt niet weg dat iedereen waarmee ik tegenwoordig nog game of met wie ik praat over games (de 18-22jr categorie) het spel kent en bijna iedereen heeft het op een moment gespeeld :)
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Leuk, RuneScape!

Bericht door imRobert7 »

Ik ben denk ik begonnen in groep 3/4, dus 7/8 jaar oud. Had ook dat ik gewoon beter moest zijn dan anderen, weet niet waarom. Heb 4/5 jaar gespeeld, totdat ik me verveelde. Daarna kwam het pk'en terug en ben ik weer begonnen, en EoC heeft het voor mij echt helemaal verpest. Ben een paar keer online gekomen om is te kijken, maar dat was het ook. Heb ook geen idee waar Divination over gaat haha.
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: Leuk, RuneScape!

Bericht door Darxay »

Ik speel denk ik van iedereen hier het korstte. Ik speel nu bijna een week Runescape. En wat voor mij Runescape leuk maakt is het behalen van de Questen. Nu toe de questen die ik heb gehaald vond ik echt super leuk.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40382
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Leuk, RuneScape!

Bericht door Daan »

Nieuwe RuneScapers kom je ook bijna niet meer tegen.
Bijna iedereen is tegenwoordig wel max (combat).
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: Leuk, RuneScape!

Bericht door Darxay »

Daan schreef: Nieuwe RuneScapers kom je ook bijna niet meer tegen.
Bijna iedereen is tegenwoordig wel max (combat).
Dat had ik ook in de gaten. Maar nu toe vind ik het een leuk spel :)
Plaats reactie