[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Yves W »

Je was 5 premade, neem ik aan? o.O Het lijkt me wel leuk om tegen wat pro's te spelen.
Afbeelding
Kaaskop
Berichten: 2371
Lid geworden op: zondag 4 april 2010, 17:40
RS: Me Gusta (OSRS)
Oude naam: iPure

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Kaaskop »

Afbeelding
broodoos
Berichten: 3125
Lid geworden op: maandag 29 december 2008, 19:58

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door broodoos »

gratz

Toegevoegd na 55 minuten:

Speciaal de donger gekocht zodat ik 0 IP heb :D
Afbeelding
Afbeelding
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Nieuwe Poll!

Bericht door Timo »

Tijmtio schreef:
Dutchnuts schreef: Soloq is teveel luck met een duo heb je nog iemand waar je op kan relyen
Ik weet niet waar jij over lult, maar soloQ is geen luck. Ik ben zelf vorig season van silver 2 naar plat 1 gegaan in soloQ, sure dat is op zich nog niet heel hoog maar het was niet luck. SoloQ heb je een andere mentaliteit voor nodig en bovendien een geheel andere speelstijl. DuoQ kan makkelijker zijn maar dat ligt ook net aan je partner, en zeg me niet dat jij nooit bent gecarried in soloQ. Een voorbeeld van een mentaliteit/playstyle die imo effectief is is splitpushen, force enemy in een 2 of maybe 3v1, dan zal jou team ondertussen objectives kunnen securen. Als ze dat niet doen moet je gewoon tegen ze ze zeggen dat ze baron moeten pakken terwijl jij pressured. Dan rely je team om iets te doen. Als je in Bronze/Silver zit dan kan ik snappen als je team niet reageert, maar in die tiers moet je jezelf ook kunnen carryen door de vele fouten die de spelers daar nog maken. Daar heb je in principe geen duoQ of luck voor nodig, tenzij je nog niet goed genoeg bent. Als dat het geval is dan hoor je waar je zit. Overigens ben ik het wel met je eens dat Duo meer enjoyable is met een goede vriend, en zoals ik al zei het kan helpen maar soloQ heeft toch nog een overheersend aspect van skill ipv luck.
Ik heb zelf het gevoel dat ik op toplane veel makkelijker kan winnen dan op midlane de laatste tijd eigenlijk. Als ik op midlane een assasin-like champion speel en ik kom achter te staan heb ik een probleem.
Als ik een immobile bully champion speel ala orianna, ziggs of syndra ben ik heel erg reliant op counter ganks van mijn eigen jungler en die zijn er bijna nooit. Je moet met deze champions echt perfect spelen zowel lanewise als teamfight wise, want iedereen heeft een groot focus teken op je staan 8-[
Het helpt ook niet dat junglers altijd rond midlane zijn als je een immobile champion speelt :P

Als je met een team speelt heb je ineens een stuk meer mogelijkheden omdat je daar wel toe kan communiceren.

Op toplane daarentegen kan je bruiser spelen en zelf je focus gooien op die immobile midlaners en ze dood maken. Daarnaast kan je ook 2e top turret pushen -> enemy toplaner is botlane en dan vanaf 2e top turret door naar mid en zo 1-2 turrets halen etc.
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Yves W »

Een paar games top gespeeld met Shyv voor de lol en het ging best goed; de TP meta is redelijk goed voor mij. Bait hun eventuele ingites/ults/whatever, tp terug in en je hebt je lane gewonnen.
Afbeelding
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Timo »

Yves W schreef: Een paar games top gespeeld met Shyv voor de lol en het ging best goed; de TP meta is redelijk goed voor mij. Bait hun eventuele ingites/ults/whatever, tp terug in en je hebt je lane gewonnen.
In soloque pak ik de laatste tijd eigenlijk bijna alleen maar ignite, behalve tegen een moeilijke matchup. Dan ga ik hp regen quints + dorans shield + tp.

In team zou ik sowieso teleport nemen.
Daarnaast maakt het mij in team verband niet echt uit aangezien ik dan precies weet wat de eigen jungler doet of gaat doen en die dan wel kan counterganken als het nodig is etc.
The Pretender
Berichten: 1525
Lid geworden op: woensdag 7 oktober 2009, 13:53
Oude naam: iPretend

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door The Pretender »

Ben atm echt op een winning spree met Lucian. Heerlijke champ. :wub:
Dutchnuts
Berichten: 338
Lid geworden op: donderdag 3 april 2014, 19:15

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Dutchnuts »

Afbeelding

De legendary Garen build werkt gewoon. :mrgreen:
Main
Smurf
Afbeelding Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Yves W »

Ik speel bijna alleen met premades, dus voor mij is TP ideaal. Echter blijf ik wellicht support mainen :P. Het valt me trouwens tegen dat de share match knop alleen na de game beschikbaar is, ipv via match history :(.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nelly
Berichten: 5149
Lid geworden op: zondag 19 december 2010, 17:09
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Nelly »

@Poll:

Lucian, de aankomende PBE 'nerfs' vallen eerlijk gezegd ook wel mee.
Afbeelding
Dankjewel Tijger
Toki
Berichten: 2906
Lid geworden op: dinsdag 24 januari 2012, 18:55
RS: Tettenzabber (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Toki »

Kog is atm imo de sterkste.
Afbeelding
Afbeelding
Dutchnuts
Berichten: 338
Lid geworden op: donderdag 3 april 2014, 19:15

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Dutchnuts »

Afbeelding

Sinds een tijdje weer 'ns promoted. :D
Main
Smurf
Afbeelding Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Yves W »

Nelly schreef: @Poll:

Lucian, de aankomende PBE 'nerfs' vallen eerlijk gezegd ook wel mee.
Een nerf naar 500 range kan best hard zijn als je tegenstander het goed weet te misbruiken IMO.
Afbeelding
Gebruikersavatar
TFWRacerZ
Berichten: 2087
Lid geworden op: dinsdag 8 april 2008, 19:38
Clan: -

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door TFWRacerZ »

Dutchnuts schreef:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
De legendary Garen build werkt gewoon. :mrgreen:
Waar is de dfg haha :P
Afbeelding
Ik ben stapelgek, slaap op stacks, stapelbed.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Slay a Stone »

Yves W schreef:
Nelly schreef: @Poll:

Lucian, de aankomende PBE 'nerfs' vallen eerlijk gezegd ook wel mee.
Een nerf naar 500 range kan best hard zijn als je tegenstander het goed weet te misbruiken IMO.
Tegen Caitlyn was hij al minder, nu wordt hij echt geownd door Cait.

Toegevoegd na 4 minuten:
Yves W schreef:
Nelly schreef: @Poll:

Lucian, de aankomende PBE 'nerfs' vallen eerlijk gezegd ook wel mee.
Een nerf naar 500 range kan best hard zijn als je tegenstander het goed weet te misbruiken IMO.
Tegen Caitlyn was hij al minder, nu wordt hij echt geownd door Cait.
Afbeelding
Dutchnuts
Berichten: 338
Lid geworden op: donderdag 3 april 2014, 19:15

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Dutchnuts »

Er heerst een vloek over mijn account dat elke ranked game na promo's verloren is. :-k
Main
Smurf
Afbeelding Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Yves W »

Dutchnuts schreef: Er heerst een vloek over mijn account dat elke ranked game na promo's verloren is. :-k
Wij hebben bij ranked 5's meestal het tegenovergestelde: win-streak into promo's, dan verliezen we promo's met 2/5 wins of 1/3 wins en dan winnen we weer alles :wub:.
Afbeelding
Kaaskop
Berichten: 2371
Lid geworden op: zondag 4 april 2010, 17:40
RS: Me Gusta (OSRS)
Oude naam: iPure

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Kaaskop »

Dutchnuts schreef: Er heerst een vloek over mijn account dat elke ranked game na promo's verloren is. :-k
Jij wint je promo's tenminste, ik heb 8 keer over silver2 gedaan haha
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Rems »

Ben ook een beetje begonnen met League, ben lvl 9 ofzo. Ik speel alleen nooit alleen, altijd met 2 of 3 vrienden die het wel snappen. Zijn Silver III ofzo. We spelen meestal bij een vriend thuis met laptops, gister waren we met z'n 5en pre made, naast elkaar. Is best lachen om met z'n alle in 1 kamer LoL te spelen. Heb alleen Nidalee gekocht waar ik vooral support mee speel, vind et wel een leuke champ. Verder ga ik gewoon met free champs spelen denk ik.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Time to Poll!

Bericht door Timo »

Rems schreef: Ben ook een beetje begonnen met League, ben lvl 9 ofzo. Ik speel alleen nooit alleen, altijd met 2 of 3 vrienden die het wel snappen. Zijn Silver III ofzo. We spelen meestal bij een vriend thuis met laptops, gister waren we met z'n 5en pre made, naast elkaar. Is best lachen om met z'n alle in 1 kamer LoL te spelen. Heb alleen Nidalee gekocht waar ik vooral support mee speel, vind et wel een leuke champ. Verder ga ik gewoon met free champs spelen denk ik.
Ik zou gewoon free champions spelen en kijken welke je leuk vind. Daarnaast zijn de goedkope champions ook wat gemakkelijker om te leren en zeker niet zwak.
Ik zou wel alleen wat IP overhouden voor als je richting level 20 gaat om wat runes te kopen, maar ik denk dat ze je dat al wel verteld hebben.
Plaats reactie