Meldknop

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Gesloten
Beanoodle
Berichten: 5600
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Meldknop

Bericht door Beanoodle »

Steeds vaker komt er een reeks van reacties dat een topic ergens niet hoort of dat het niet mag. Hiervoor is de meldknop natuurlijk, een mod kijkt er dan naar. Wat er nu gebeurt is dat een hele strot mensen off-topic gaat lopen zeuren dat een topic neit mag, o verkeerd staat. Terwijl dit niet in alle gavellen zo is. Vinden we dit met z'n allen nou acceptabel of niet? Een goed topic kan hierdoor namelijk al de grond in geboord worden voordat het op gang komt. Waarom doen mensen dit en waarom wordt het telkens toegestaan? Ik vind het zelf hinderlijk.

Voorbeeld het nieuwe topic van taco: Klik

Brand los. Dit topic is niet bedoeld voor gezets over of een topic wel of niet open mag blijen. Dat vechten de mods maar lekker onder elkaar uit.
Laatst gewijzigd door Beanoodle op zaterdag 3 november 2012, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Meldknop

Bericht door La Pulga »

Ja, maar het topic staat gewoon op de goede plaats, alleen zeuren anderen dat het een onzinnig topic is. Beetje raar voorbeeld eigenlijk. :P
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Meldknop

Bericht door Meutr »

Je had ook gewoon de posts in kwestie kunnen melden, gezien ze off topic waren. Ik heb ze ondertussen zelf al verwijderend.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Meldknop

Bericht door Sam »

Wat maakt het jou nou uit dat er wordt gepost in een topic wat waarschijnlijk toch gesloten is in 10 minuten. Beetje van een mug een olifant maken imo.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Beanoodle
Berichten: 5600
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Meldknop

Bericht door Beanoodle »

Meutr schreef: Je had ook gewoon de posts in kwestie kunnen melden, gezien ze off topic waren. Ik heb ze ondertussen zelf al verwijderend.
Dit gedrag komt vaker voor.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Meldknop

Bericht door Bighead »

Ik vind dit topic eigenaardig. Je bent er blijkbaar zelf al prima van op de hoogte dat we hier een meldknop voor hebben. Die mag je in dit geval natuurlijk ook gewoon gebruiken.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Meldknop

Bericht door The Patron »

Meutr schreef: Je had ook gewoon de posts in kwestie kunnen melden, gezien ze off topic waren. Ik heb ze ondertussen zelf al verwijderend.

Wat hij zegt is het beste.
Vlumondoxa
Verbannen
Berichten: 12
Lid geworden op: vrijdag 23 januari 2015, 9:40

Re: Meldknop

Bericht door Vlumondoxa »

Ik zie die knop niet?
Met vriendelijke groet,
Vlumondoxa
Afbeelding@Vlumondoxa
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Meldknop

Bericht door Yves W »

Vlumondoxa schreef: Ik zie die knop niet?
Het is deze knop:
Afbeelding
Ik zou echter geen topics uit 2012 meer bumpen in het vervolg :P. Als je nog vragen hebt, dan mag je mij gerust een privébericht sturen.
Afbeelding
Vlumondoxa
Verbannen
Berichten: 12
Lid geworden op: vrijdag 23 januari 2015, 9:40

Re: Meldknop

Bericht door Vlumondoxa »

Is maar 3 jaar... :o
Met vriendelijke groet,
Vlumondoxa
Afbeelding@Vlumondoxa
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Meldknop

Bericht door Yves W »

Vlumondoxa schreef: Is maar 3 jaar... :o
Ja, meestal is een paar weken al te veel :P.
Afbeelding
Gesloten