't Voetbaltopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Afbeelding
Vele kusjes aan iedereen
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Genk miste ook behoorlijk veel kansen in die eerste helft.
FEYENOORD ROTTERDAM
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Zeekoe »

Jo schreef: Lol zeekoe overdrijf 6-1 als je per geneke corner een doelpunt rekent dan miss wel kon 3-1 zijn. Ook grappig dat de rzgisseur op mama zusjes en mij inzoomt, ben dus op tv gekomen heeeeel goedd in beeld omdat er tikdens de match niet veel te zien was dan mazr ff inzoomen op schoon volk
Penalty van Buyens kon er in, volgens mij was er in de eerste helft ook een penaltyfout op Buffel waar Turan voor het scheenbeen ging en niet voor de bal. Maar dat heb ik niet meer kunnen herbekijken. Dan was er nog die reuzenkans van Kebano die overging en Bailey die 1 op 1 met de keeper mistte. Dus nee, 6-1 zou niet overdreven zijn.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40378
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Tom, hoezo keek jij die wedstrijd überhaupt.
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Bakske »

Westerlo gaat over 2 weken met de 3 punten lopen op Sclessin!
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Daan schreef: Tom, hoezo keek jij die wedstrijd überhaupt.
Ja heb sport 1 sinds paar dagen en was aan het eten. Had eerste helft ff gekeken.
FEYENOORD ROTTERDAM
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Zeekoe schreef:
Jo schreef: Lol zeekoe overdrijf 6-1 als je per geneke corner een doelpunt rekent dan miss wel kon 3-1 zijn. Ook grappig dat de rzgisseur op mama zusjes en mij inzoomt, ben dus op tv gekomen heeeeel goedd in beeld omdat er tikdens de match niet veel te zien was dan mazr ff inzoomen op schoon volk
Penalty van Buyens kon er in, volgens mij was er in de eerste helft ook een penaltyfout op Buffel waar Turan voor het scheenbeen ging en niet voor de bal. Maar dat heb ik niet meer kunnen herbekijken. Dan was er nog die reuzenkans van Kebano die overging en Bailey die 1 op 1 met de keeper mistte. Dus nee, 6-1 zou niet overdreven zijn.
penalty buyens = 2e helft
schwalbe de camargo zal je bedoelen :lol: :lol:
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door TikTakTokTekTuk »

TikTakTokTekTuk schreef:Afbeelding
Vele kusjes aan iedereen
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Jack schreef:
La Pulga schreef:
Jack schreef: Frankie mag weg. Veel genoten van hem en het blijft voor altijd een held, maar het is over. Tijd voor nieuw impuls.
Aan wie denk jij? Frank Rijkaard samen met Bergkamp lijkt mij wel wat eerlijk gezegd.

Al heeft Rijkaard meerdere malen nee gezegd tegen een baan als trainer.
Frank Rijkaard heeft vorig seizoen al gezegd dat die niet meer wilde coachen volgens mij. Al zou dat natuurlijk wel leuk zijn. Verder echt geen idee.
Seedorf, een visionair.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door iRon »

Jack schreef: Frankie mag weg. Veel genoten van hem en het blijft voor altijd een held, maar het is over. Tijd voor nieuw impuls.
Zonder De Boer zou Ajax nooit hebben gestaan waar ze nu staan. Zal er niet beter op worden als hij vertrekt.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40378
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Misschien niet, maar iedereen heeft zijn houdbaarheidsdatum. Nogmaals, het zou jammer zijn als hij vertrekt maar dit is dan wel de perfecte manier voor een 'frisse wind'.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Zeekoe »

Jo schreef:
Zeekoe schreef:
Jo schreef: Lol zeekoe overdrijf 6-1 als je per geneke corner een doelpunt rekent dan miss wel kon 3-1 zijn. Ook grappig dat de rzgisseur op mama zusjes en mij inzoomt, ben dus op tv gekomen heeeeel goedd in beeld omdat er tikdens de match niet veel te zien was dan mazr ff inzoomen op schoon volk
Penalty van Buyens kon er in, volgens mij was er in de eerste helft ook een penaltyfout op Buffel waar Turan voor het scheenbeen ging en niet voor de bal. Maar dat heb ik niet meer kunnen herbekijken. Dan was er nog die reuzenkans van Kebano die overging en Bailey die 1 op 1 met de keeper mistte. Dus nee, 6-1 zou niet overdreven zijn.
penalty buyens = 2e helft
schwalbe de camargo zal je bedoelen :lol: :lol:
Ja, wat is nu je punt met die penalty? :')
En schwalbe De Camargo kan best, dan heb ik alsnog 3 mogelijke Genkse doelpunten opgenoemd. Geef gewoon toe dat Standaard amper het niveau van PO2 haalt.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Nee gestemd. Laatste noodoplossing is als de selectie uit eigen zak een premie beschikbaar stelt aan de IJslander en Tsjechen. Stuur ze met z'n allen een duur horloge op of zo. Net als de Russen het geplaatste Kroatië in 2008 een mooi aanbod deed, de Kroaten gingen erop in en lieten de Engelsen na een kwartier verbouwereerd achter op het eigen magische Wembley. Maar zo'n over het paard getilde vedette als Depay zal het worst wezen of ie met Nederland in Frankrijk zit of met z'n nieuwe vriendin op een jacht op de Middellandse Zee ligt. Ik weet nog dat ze onenigheid hadden met de KNVB over de uitgekeerde premies voor het WK 2010... Ik zou gratis en voor niets spelen
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

ik heb JA gestgemd

zodat ik alle hollanders opnieuw kan uitlachen voor hun optimisme als nederland toch wordt ugieschakeld
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Meutr »

Arsenal beste ooit, Club slechtste ooit. MPH wordt keer op keer tactisch overklast door Hein. Beetje zielig. :-({|=
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Larsboy
Berichten: 598
Lid geworden op: zaterdag 27 december 2008, 11:58
RS: prins pl0x (p2p)
Clan: Consentus
Contacteer:

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Larsboy »

Tuurlijk gaat Nederland gewoon naar het EK....
Turkije verliest sowieso nog 1 keer en wellicht zelfs nog 2 keer.
Als Turkije 2 keer verliest hoeft Nederland zelfs alleen maar van Kazachstan te winnen.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40378
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Dan moet je ook nog play-offs spelen hè.
Larsboy
Berichten: 598
Lid geworden op: zaterdag 27 december 2008, 11:58
RS: prins pl0x (p2p)
Clan: Consentus
Contacteer:

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Larsboy »

Daan schreef: Dan moet je ook nog play-offs spelen hè.
Ja tegen landen als Albanië of Hongarije... het enige land wat het Nederland in de playoffs erg lastig kan maken gaat Zweden zijn.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40378
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Of Kroatië, en Polen kan zo ook nog maar 3e worden.
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Akwasi »

Larsboy schreef:
Daan schreef: Dan moet je ook nog play-offs spelen hè.
Ja tegen landen als Albanië of Hongarije... het enige land wat het Nederland in de playoffs erg lastig kan maken gaat Zweden zijn.
Nederland is ook in een positie om andere landen te gaan onderschatten :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Plaats reactie