Clan uitbreiding

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
alanivan6
Berichten: 81
Lid geworden op: woensdag 9 februari 2011, 17:55

Clan uitbreiding

Bericht door alanivan6 »

Zoals velen al zeiden, is het leuk om ´´De Havenkunst´´ in Runescape te verbeteren. Ik dacht dat je dit het beste kan doen met je clan.

Het project duurt heel lang om te maken, dus ik begin met het eerste deel.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Boten:
A BeginnerDit is de eerste fase waar je begint, je moet minimaal 15 Clan leden hebben, en 3 clanleden moeten 15+ Construction Hebben.
Some EyesJe boot moet 1 week bestaan, en 3 tochten gemaakt hebben. Je moet 20 Clan leden hebben, en 5 clanleden moeten 25+ Construction hebben.
HiesjuJe boot moet 2 weken bestaan, en 10 tochten hebben gemaakt,1x een schat gevonden hebben, en 1x een schip laten zinken van een andere clan. Je moet 30 Clanleden hebben waarvan er 10, 40+ construction hebben.
The hollanderJe boot moet 1 maand bestaan, en 50 tochten gemaakt hebben. Je moet 5x een schat hebben gevonden en 10 schepen al hebben laten zinken. 100 Clanleden moet je ook hebben. En je moet er altijd 20 hebben met 60+ Construction
The Black PearlJe moet de kraken hebben verslagen (hoogtste boss), je boot moet 2 maanden bestaan en 200 tochten gemaakt hebben. Je moet 25x een schat hebben gevonden en 50 schepen al hebben laten zinken. 300 Clanleden moet je ook hebben, en je moet er 100 hebben met 85+ Construction, succes dus :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De kosten per boot:
A Beginner500k (+ matriaal kosten, doe ik later)
Some eyes2m (+ matriaal kosten, doe ik later)
Hiesju5m (+ matriaal kosten, doe ik later)
The Hollander20m (+ matriaal kosten, doe ik later)
The Black Pearl50m (+ matriaal kosten, doe ik later)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ranken:
BillersDit is de laagste rank in de boot. Deze mensen hebben de construction eisen nodig per boot, want zij bouwen/reparen de boot. Als de boot een schat krijgt, word er 5% van de schat verdeeld door de billers
ChettersChettersDit zijn 1 rank hoger dan de Billers, deze doen de Canonnen en Zeilen (hieronder een tabel). Als de boot een schat krijgt, word 7.5% van de schat verdeeld door de Chetters.
BoardersDeze geven de Chetters en Billers opdrachten, Deze mensen helpen de Chetters en Billers, maar zijn zeg maar ervarender. Deze mensen kunnen ook de opdracht krijgen om te sturen, maar dat zal niet vaak gebeuren. Hun taak is ook om te controleren of de Chetters. Wanneer er tochten worden gemaakt zal de Boarder de taak hebben om de vijand te zien aankomen en het te melden. Als de boot een schat krijgt, word 22.5% van de schat verdeeld door de boarders.
LutenersDeze mensen zijn de 1 na hoogste van de boot. Dit zijn meestal de medeeigenaren/admins van de clan. Deze kijken of alles in het schep wel goed gaat, en ze controleren de gevangenissen altijd. Tijden een tocht kijken ze ook of de groep bij elkaar blijft. Als de kapitein iets doorgeeft, is het de taak van de Lutereners om het door te geven aan iedereen. Als de boot een schat krijgt, dan word er 32.5% verdeeld door de Luteners.
SpalchHoogste rank op de boot, hij geeft alle bevelen en opdrachten, hij zit meestal zelf aan het stuur. De kapitein vecht meestal tegen de Luterners/Kapitein van de andere boot. Als de boot een schat vind, mag de Kapitein 32.5% voor zichzelf houden.
Rank bootAgility (Zeilen)Firemaking (Cannonen)
A Beginner11
Some Eyes1822
Hiesju4238
The hollander5666
The Black Pearl8387
Hoe je de rangen krijgt voeg ik later toe.
Meer komt later!
Laatst gewijzigd door alanivan6 op zondag 8 juli 2012, 14:19, 3 keer totaal gewijzigd.
Jow iedereen, houden jullie ook van trollers? Of grappige acties zoals botters die hybriden? Join dan nu mijn fc Legions Sw!
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Clan uitbreiding

Bericht door Sir Fire181 »

Zie ik niet echt in Runescape gebeuren.
Afbeelding Afbeelding
Gnomeballl
Berichten: 34
Lid geworden op: maandag 18 juni 2012, 17:22

Re: Clan uitbreiding

Bericht door Gnomeballl »

Ik ook niet, vooral die hoge eisen en kosten. 300 clanleden? o.O
Beanoodle
Berichten: 5602
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Clan uitbreiding

Bericht door Beanoodle »

Sir Fire181 schreef: Zie ik niet echt in Runescape gebeuren.
Nee maar as clan zien we dit wel graag. Aangezien dragonnoodle de kosten toch betaald. Maar even serieus, zou het graag zien omdat dit soort dingen de leden aan een cc binden. Tevens haalt het geld uit de economie.
Gnomeballl
Berichten: 34
Lid geworden op: maandag 18 juni 2012, 17:22

Re: Clan uitbreiding

Bericht door Gnomeballl »

Beanoodle schreef:
Sir Fire181 schreef: Zie ik niet echt in Runescape gebeuren.
Nee maar as clan zien we dit wel graag. Aangezien dragonnoodle de kosten toch betaald. Maar even serieus, zou het graag zien omdat dit soort dingen de leden aan een cc binden. Tevens haalt het geld uit de economie.
Ja, maar als je gewoon een kleine sfeervolle clan wil kun je alleen varen met de eerste boten. Verder zou ik die clanleden reqs weghalen en er bijvoorbeeld 'De clanleider heeft .. Construction nodig' neerzetten.
alanivan6
Berichten: 81
Lid geworden op: woensdag 9 februari 2011, 17:55

Re: Clan uitbreiding

Bericht door alanivan6 »

Nee kijk, ik ben nu bezig met het Varen, maar het verstevigd de clan band, en het is ook iets leuks om met je clan te doen. Bovendien ga ik ook schatten maken die 50m kunnen opleveren, maar dat gaat echt niet makelijk. Maar daar meer over. En over de Consruction eisen van de clanleden, je hebt ook verschillende ranken op de boot he? Als de boot groot is, heb je clanleden nodig die die boot kunnen bouwen en repareren, en daarom zeg ik dus dat er bijv 100 moeten zijn met zo hoog. Het is niet overpowered, want dan heb je altijd nog een doel om te bereiken.

Toegevoegd na 18 minuten:

Ranken Toegevoegd (voor een deel)
Jow iedereen, houden jullie ook van trollers? Of grappige acties zoals botters die hybriden? Join dan nu mijn fc Legions Sw!
dusky6666
Berichten: 42
Lid geworden op: maandag 27 december 2010, 17:47
RS: II Dusky II (p2p)
Clan: Blessed Hope

Re: Clan uitbreiding

Bericht door dusky6666 »

komt 1) nooit op rs. Hoe zou je die 50m willen verdelen etc dan? en van schatten enzo?
Gewoon onmogelijk sorry :/
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5602
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Clan uitbreiding

Bericht door Beanoodle »

Gnomeballl schreef:
Beanoodle schreef:
Sir Fire181 schreef: Zie ik niet echt in Runescape gebeuren.
Nee maar as clan zien we dit wel graag. Aangezien dragonnoodle de kosten toch betaald. Maar even serieus, zou het graag zien omdat dit soort dingen de leden aan een cc binden. Tevens haalt het geld uit de economie.
Ja, maar als je gewoon een kleine sfeervolle clan wil kun je alleen varen met de eerste boten. Verder zou ik die clanleden reqs weghalen en er bijvoorbeeld 'De clanleider heeft .. Construction nodig' neerzetten.
Zelfde geld voor citadel.
Deemril
Berichten: 424
Lid geworden op: maandag 26 maart 2012, 10:11
RS: Deemril (p2p)
Clan: RSR
Oude naam: Tyraz

Re: Clan uitbreiding

Bericht door Deemril »

... 300 Clanleden moet je ook hebben, en je moet er 100 hebben met 85+ Construction ....

=;
Afbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Clan uitbreiding

Bericht door Roy Boy106 »

Sir Fire181 schreef: Zie ik niet echt in Runescape gebeuren.
Het gaat om het idee, niet dat het in runescape zal komen of niet.
Vijand
Berichten: 236
Lid geworden op: maandag 17 september 2012, 15:17
RS: Amstelbier (p2p)

Re: Clan uitbreiding

Bericht door Vijand »

lol leuk idee ik zie het echter ook niet in runescape komen en over dat 300 leden requirement ik ga persoonlijk liever niet in een 300 members clan.
Afbeelding
Elias-HD
Berichten: 74
Lid geworden op: woensdag 3 oktober 2012, 20:36
RS: E-lias (p2p)
Clan: Dutch Undressed
Oude naam: Eliash4
Contacteer:

Re: Clan uitbreiding

Bericht door Elias-HD »

Alleen de grootste clans hebben meer dan 300 leden :s
Afbeelding
Plaats reactie