Thijs en Rico duoblog. Update $00n?!

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Thijs en Rico duoblog. Update $00n?!

Bericht door Ricardo »

Afbeelding
Intro


Welkom bij mijn zoveelste blog op deze forum, maar deze keer zal ik wel vaker updaten en dat komt door Ambers haar tips. :oops:
(Thank you Amber)
Ook hoop ik dat jullie mijn blog leuk gaan vinden en vooral veel lees en kijk plezier.
Mijn echte leven:
Mijn naam is Ricardo Vreeling en ik woon in een mooie dorpje Alphen aan den Rijn, ik ben 18 jaartjes oud (geboren op 27-08-1995) en ik woon bij mijn moeder, stiefvader en zusje. Ook ik heb een broertje die jullie waarschijnlijk wel kennen als Just Gio. Op dit moment zit ik op het ROC-Leiden centraal als Zelfstandig werkend kok student leerjaar 2. Ik heb een versnelde traject gekozen vorig jaar omdat ik al een basis diploma had behaald op mijn middelbare school. Ook hou ik heel erg veel van muziek, films, gamen, chillen en puzzelen/raadsels oplossen. Vooral kijk ik naar Horror/Thriller films, maar soms ook wel eens actie en Comedy. Net als Tristan hou ik ook van oosterse muziek, maar ik luister ook vaak westerse muziek. Zelf kook ik ook graag thuis en dan probeer ik meestal wel zelf dingen uit me duim te zuigen om iets te maken, maar soms ook wel eens wat recepten van internet halen om het uit te proberen. Hopelijk heb ik nu genoeg informatie gegeven over mijn leven en nu over naar mijn Runescape en Lunagang carrière.
Afbeelding
Mijn Runescape & Lunagang carrière:
In groep 7 (7 jaar geleden) sprak iemand over een mmorpg spel genaamd: Runescape en hij legde het uit wat het een beetje was. Toen ik thuis was ging ik eerst rustig over mijn dag vertellen en daarna stormde ik als een gek me kamer in en startte mijn computer op. Toen hij eindelijk aan was ging ik snel naar http://www.runescape.com om te kijken hoe het er uitzag en ik ging dus een account aan maken. Ik had nog maar een paar lessen Engels gehad dus ik wist niet wat het meeste betekende dus ging ik maar op onderzoek uit hoe ik van Tutorial Island af moest komen. En ik speel nog steeds op dat account en ondertussen heeft mijn account al vele naamveranderingen gehad. Ik ben voor al een quest freak en wil daarom ook altijd alle nieuwe quests doen die er komen. Zelf ben ik niet zo'n hele goede PVM'er maar toch doe ik het wel redelijk vaak. Ook heb ik ondertussen al een aantal 99's behaald en in deze volgorde: Agility, Woodcutting, Strength, Thieving, Attack, Constitution, Dungeoneering, Defence, Magic en Hunter. Op dit moment ben ik niet specefiek een skill aan het trainen om 99 te behalen.
Toen ik begon met spelen van Runescape hoorde ik veel over een site genaamd Lunagang dus ben ik ook maar eens gaan kijken wat dat was en ik keek er vaak op om quests te doen, calculator te gebruiken en soms posts op de forums te lezen. Een aantal jaren later maakte ik mijn account aan en dat was op: 2 mei 2010 en in het begin poste ik heel erg weinig, maar naarmate poste ik steeds meer en meer. 2 jaar later kwam er een sollicitatie om mee te helpen bij de update louche en ik deed er aan mee en werd ook nog eens gekozen. :o In november kwam er weer een sollicitatie maar dan niet voor een kleine functie, maar juist een hele grote namelijk: tipsitemedewerker! Ik dacht waarom ook niet solliciteren omdat ik veel tijd heb en toch 6 jaar Runescape ervaring had. En na mijn verbazing kreeg ik een berichtje van feppie dat ik tipsitemedewerker was geworden met 3 andere! Ik heel erg blij en gelijk lezen hoe alles ging etc. en daarna meteen mijn eerste pagina verbeterd. 9 maanden later werd ik in augustus Lunatip chatter van de maand! ik dacht meteen mijn maand kan niet meer stuk. Maar of dat niet alles was rond 19 augustus werd ik gevraagd om een Dungeoneering floor te doen met Bram en Tristan en ik zei natuurlijk ja. Maar ze luisterde allebei niet naar mij hoe we de dung moesten en gingen alles zo doen dat het extra lang duurde qua puzzels. Toen ik eindelijk de floor solo deed in een hele lange tijd.... kwam ik er achter dat ze me hints hadden gegeven over chatmod en ik zei natuurlijk ja!
Mijn skills:
[/b]

Mijn skills aan het begin van de blog:Afbeelding
Mijn huidige skills:
Afbeelding



Mijn max Goals

Nog te doenBehaald
Crafting: 91-99Strength: 99-99
Smithing: 91-99Constitution: 99-99
Mining: 90-99Attack: 99-99
Fishing: 93-99Agility: 99-99
Divination: 91-99Defence: 99-99
Runecrafting: 93-99Thieving: 99-99
Slayer: 95-99Prayer: 99-99
Cooking: 95-99Magic: 99-99
Construction: 94-99Fletching: 99-99
Ranged: 96-99Woodcutting: 99-99
Firemaking: 96-99Hunter: 99-99
Farming: 90-99Summoning: 99-99
-Dungeoneering: 99-99
-Herblore 99-99
Completionist cape Goal:
All skill levels at maximum (120 Dungeoneering and 99 in all other skills) 14/26
All quests completed (Including Odd Old Man's wish list and Fur 'n' Seek)
All tasks completed
All magic spells unlocked from Livid Farm
Bones to Peaches unlocked from the Mage Training Arena
Unlocked the Tune Bane Ore spell from a scroll in Ritual of the Mahjarrat
All Varrock Museum Kudos earned
Unlocked all Music tracks 989/992
Completed the Hopespear's Will miniquest
Completed the Fight Kiln
Obtained Tarn's Diary in The Lair of Tarn Razorlor
Returned Clarence to rest
Reached the end of the Stronghold of Player Safety
Reached the end of the Stronghold of Security
Hunted the Thalassus ten times after the Deadliest Catch quest
Claimed a reward from Claus the chef for doing him a favour after completing Carnillean Rising
Have scored at least 1,111 in a session of Big Chinchompa
Completed all of Doric and Boric tasks following What's Mine is Yours
Completed the player-owned port tutorial
Must have unlocked the Enhanced yaktwee stick by catching 1,000 charm sprites
Must have constructed a Tuska mask
Complete either the Hyu-Ji, Quin or Eastern Curiosities storyline from your Port
Found all the pieces of the Reefwalker's Cape forgotten scroll
Must have completed the Mahjarrat Memories miniquest
Must have earned 'the Annihilator' title by fighting all four nihil at once, during or after Fate of the Gods
Must have found all memoriam crystals on Freneskae
Slot
Hopelijk vonden jullie onze blog leuk en als er meer dingen in moeten of iets dat moet veranderen horen wij het graag. :d
Laatst gewijzigd door Thys op woensdag 30 september 2015, 22:50, 28 keer totaal gewijzigd.
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Skythepro Probeert max te halen!

Bericht door Thys »

Afbeelding
Jaja, dit hadden jullie vast niet verwacht (of wel natuurlijk... ;) ), maar Ric en ik gaan een duo blog doen. Maargoed let's cut the cr*p, en laat ik een stukje over mezelf gaan vertellen.

Lekker muziekje erbij ;) In het Engels natuurlijk!
Ik ben Thijs, ik woon in Veghel, ik ben geen PSV-fan maar een Ajax-fan, ik ben 18 jaar oud en geboren op 07-06-1995. Momenteel doe ik geen studie, ben gestopt in december 2013, maar ik heb momenteel ambities om leraar Biologie te worden. Ik houd van gamen, anime kijken en sporten als ik niet geblesseerd ben. Als ik game speel ik vaak RS, maar ook BF4 op de PS3, Borderlands 2, Left 4 Dead 2, G-mod, of Pokemon Y op de 3DS. Mijn anime smaak is wat.... raar misschien, maar ik houd van ecchi ( dat is geen hentai, maar wel sexistisch, geen fap level ;) ), comedy, romance en slice of life. Ik kijk ook wel andere genres, maar niet zo vaak. Qua films... tja, ik kijk niet zo vaak films maar het liefst kijk ik fantasy of sprookjes parodie. Ik voetbal momenteel in de A6 van Blauw Geel in Veghel, voetbal al sinds mijn 7e, en ik werk bij de Albert Heijn.
Mijn RS en Lunagang loopbaan.
Helaas is mijn RS en Lunagang loopbaan niet zo uitgebreid als die van Ric, maar ik heb nog wel wat te vertellen.
Ik speel al Runescape sinds augustus 2008, ben in 2010-2011 wel helemaal gestopt geweest, maar nadat ik ontdekte dat wat klasgenoten ook RuneScape speelden ben ik toch weer gaan spelen. Op het moment ben ik bezig voor een max cape, en later misschien nog een comp cape. Zoals sommigen jullie weten heb ik een jaar of wat geleden 1,1b gekregen van een random en een vriend die ging stoppen, waardoor ik al mijn buyables zowat heb kunnen doen. Maar ik ben ook wel genereus, ik heb in totaal ongeveer 500m weggeven ( waarvan 200m aan Ric en 250m aan Robert), dus een krent kan je me niet noemen :oops: .
Algoed, mijn Lunagang loopbaan is alles behalve denderend op het moment. Voor zover ik me kan herinneren ben ik pas 2 a 3 jaar echt actief op het forum, daarvoor gebruikte ik vooral de monsterdatabase en de quest guides :roll: . Ik lees meer dan dat ik wat post, maar ik check het forum wel vrij regelmatig.

Mijn Stats en Progress

Afbeelding Afbeelding

Met het maxen gaat het wel lekker, nog maar een paar skills left! Mijn Summary op het moment van schrijven:

Afbeelding

Op het moment bezig met Mining, en die is al bijna 99 :wub:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op het Comp gebied heb ik nog wel wat te doen :lol: :

Afbeelding

Voor de rest ben ik bezig met 120 Slayer voor de 120-capes die eraan zitten te komen, weinig progress op het moment want max gaat eventjes voor!

Afbeelding

Algoed, dat was mijn verhaal, veel plezier en check de blog regelmatig voor updates!!
Laatst gewijzigd door Thys op zondag 6 april 2014, 13:01, 3 keer totaal gewijzigd.
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: Skythepro Probeert max te halen!

Bericht door Ricardo »

Ik ga het elke week op zondag updaten. :)
0netouch1
Berichten: 0
Lid geworden op: woensdag 19 februari 2014, 22:14
RS: TKE Touch (p2p)
Clan: The Knights Empire

Re: Skythepro Probeert max te halen!

Bericht door 0netouch1 »

Skythepro schreef: Ik ga het elke week op zondag updaten. :)
Ah mooi iets om naar uit te kijken,
Doe het zelf ook altijd zondag heb toch nooit zo veel te doen dan.
Afbeelding
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Skythepro Probeert max te halen!

Bericht door Thys »

Dat paintskills bij het openingsplaatje, ik ga denk ook maar eens mn blog "herstarten", wel met een hele overhaul natuurlijk ;)
OT: Gl, maar ik haal toch eerder max
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: Skythepro Probeert max te halen!

Bericht door Ricardo »

Thys schreef: Dat paintskills bij het openingsplaatje, ik ga denk ook maar eens mn blog "herstarten", wel met een hele overhaul natuurlijk ;)
OT: Gl, maar ik haal toch eerder max
Thanks en yeah nice paintskills hé? :P
Niemand zei dat wij een wedstrijd deden. :fluit:
Enzoo
Berichten: 132
Lid geworden op: zaterdag 5 juli 2008, 20:27
RS: EnzoTheChief (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: chief enzo

Re: Skythepro Probeert max te halen!

Bericht door Enzoo »

Succes!. Je stats zien er al goed uit.
klik hier voor mijn blog!
Afbeelding
GoldShotz
Berichten: 7
Lid geworden op: donderdag 27 januari 2011, 20:38
RS: GoldShotz (p2p)
Clan: Dutch Elitez

Re: Skythepro Probeert max te halen!

Bericht door GoldShotz »

Heel veel succes Sky!
Wanneer hoop je max te halen?
Afbeelding
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: Skythepro Probeert max te halen!

Bericht door Ricardo »

Voordat Inventor word ingevoerd, dus eind dit jaar. :)
Robert Gx
Chatmoderator
Berichten: 1935
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 9:56
RS: Robert Gx (p2p)
Clan: Dai-Gurren Dan

Re: Skythepro Probeert max te halen!

Bericht door Robert Gx »

Nub Afbeelding
AfbeeldingPlaatje
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Skythepro Probeert max te halen!

Bericht door Thys »

Robert, Ric, de artsistiekheid van jullie avatars doet pijn aan mn ogen :x
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: Skythepro Probeert max te halen!

Bericht door Ricardo »

Ze zijn heel mooi hoor. :D
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Skythepro en Thijs gaan voor MAX!

Bericht door Kweet Vaniks »

Noobs.
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Skythepro en Thijs gaan voor MAX!

Bericht door Thys »

Algoed, onze duoblog is een feit! Ik ga net als Ric elke zondag proberen een update te maken!
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Skythepro en Thijs gaan voor MAX!

Bericht door Gozert »

Succes beiden! :bier:
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 803
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Skythepro en Thijs gaan voor MAX!

Bericht door Holy Wallie »

Succes! :D
Afbeelding
0netouch1
Berichten: 0
Lid geworden op: woensdag 19 februari 2014, 22:14
RS: TKE Touch (p2p)
Clan: The Knights Empire

Re: Skythepro en Thijs gaan voor MAX!

Bericht door 0netouch1 »

jij ook succes en ik zal de blog zeker blijven volgen,
wat ik sowieso al deed :oops:
Afbeelding
Robert Gx
Chatmoderator
Berichten: 1935
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 9:56
RS: Robert Gx (p2p)
Clan: Dai-Gurren Dan

Re: Skythepro Probeert max te halen!

Bericht door Robert Gx »

Robert Gx schreef: Nub
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Nubs :roll:
AfbeeldingPlaatje
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Skythepro en Thijs gaan voor MAX!

Bericht door Eend »

Hup Sky hup! :D
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Skythepro en Thijs gaan voor MAX!

Bericht door Thys »

Eend schreef: Hup Sky hup! :D
:(
Plaats reactie