Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - 99 Slayer - Loot sold!

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - 99 Slayer - Loot sold!

Bericht door Ru ben ik »

Afbeelding
Welkom allemaal bij mijn 5-99 Slayer droplog!

PlaatjeHier houd ik bij welke waardevolle of zeldzame drops ik krijg terwijl ik mijn Slayer skill van level 5 naar level 99 train. In deze beginpost ga ik niet alle plaatjes van drops neerzetten, maar ik houd wel een droptab bij in mijn bank, waarvan ik eens in de zoveel tijd het meest recente plaatje in deze beginpost zal zetten. Telkens wanneer ik een aantal tasks heb voltooid, zal ik een reactie posten met daarin een lijstje van de tasks die ik heb gedaan en de bijbehorende drops. Over het algemeen doe ik dat op maandag.

Ook zal ik mijn Slayer level bij de plaatjes van mijn droptab vermelden, zodat jullie weten hoeveel levels ik over een bepaald aantal drops heb gedaan. Aan het begin zullen er natuurlijk nog niet zo veel waardevolle drops zijn omdat mijn Slayer level nog zo laag is, maar hopelijk komen er op den duur steeds meer. Mijn huidige Slayer level is onderaan deze post te zien. Op het moment van het maken van deze blog heb ik nog een laag Combat level. Hierdoor zal mijn Slayer outfit vaak veranderen. Zodra ik een wat hoger Combat level heb bereikt zal ik hier ook plaatjes posten van mijn standaard Slayer outfits.

Om het wat moeilijker en leuker te maken, zal ik mijn drops niet verkopen. Het moeilijke hiervan is natuurlijk dat ik weinig geld verdien om supplies te kopen. Dit probeer ik te compenseren door herb runs te doen en mijn beginkapitaal te gebruiken om te merchanten. Toch zal ik af en toe misschien een tijdje genoodzaakt zijn geen Slayer te doen en in plaats daarvan geld te verdienen.

Om voor een goed begin te zorgen, en om te zorgen dat ik voorlopig nog geen geld tekort komt heb ik alvast wat supplies gekregen van een vriend (Zie rechts). Plaatje Hier kan ik vast wel een flink aantal levels mee vooruit!

Charms ga ik niet bewaren tot het eind, omdat Summoning ook wel handig is tijdens het trainen van Slayer. Als ik ze opmaak, houd ik in een apart lijstje bij hoeveel charms ik tot dan toe had verzameld, zodat ik uiteindelijk toch weet hoeveel charm drops ik gehad heb. Daarnaast zal ik runes niet bewaren, omdat ik deze tijdens de tasks namelijk ook gebruik en het dan wel erg ingewikkeld wordt. Voor coins zal ik wel een poging doen.

Het idee voor deze blog kwam van Neite:

Afbeelding

Helaas was ik op dat moment al Slayer level 5, waardoor ik geen echte 1-99 Slayer tab kan bijhouden. De 15 Wolf Bones die ik tussen level 1 en level 5 Slayer heb gekregen moeten jullie er dus maar bij denken :P
Plaatje
Naast Slayer zal ik af en toe ook andere dingen doen binnen RuneScape, maar Slayer vind ik toch wel een erg leuke skill en daar zal ik dus vaak mee bezig zijn. Clue Scrolls en bosses heb ik daarnaast ook altijd leuk gevonden, dus ik zal proberen veel bosses te doen als ik een Slayer task heb die dat toestaat. Om aan mijn Boss-behoefte te voldoen zal ik ook vaak een Death task doen. Daarnaast zal ik de Clue Scrolls die ik met Slayer krijg ook vaak oplossen en de beloningen ook aan mijn droptab toevoegen.

Om ervoor te zorgen dat ik niet al te vaak een pauze hoef te nemen van het Slayer trainen, heb ik van tevoren zo veel mogelijk quests die nuttig kunnen zijn op mijn weg naar 99 Slayer, gedaan. Er zijn echter ook wat quests (Smoking Kills, Desert Treasure) die wel nuttig zijn, maar vervelend genoeg een Slayer requirement hebben. Zodra ik er aan toe ben om deze quests te doen zal ik hiervoor dus een korte pauze inlassen. Om ervoor te zorgen dat deze pauzes niet te lang worden, heb ik zelfs alle prequests voor deze quests al gedaan.
Naast RuneScape heb ik natuurlijk ook nog andere dingen te doen, maar toch verwacht ik dat het weinig voor zal komen dat ik langer dan pakweg een week niet aan Slayer doe, dus de updates zullen meestal niet al te lang op zich laten wachten. Waardevolle drops die ik buiten Slayer om krijg, zal ik niet in dit topic zetten. Als het echt de moeite waard is, maak ik daar wel een apart topic voor.

Ten slotte: Als iemand samen Social Slayer wil doen of wil bossen, gezellig! Stuur me gerust een PM ingame! Om te kijken of jouw combat skills en mijn combat skills een beetje bij elkaar passen kun je hier kijken.
Persoonlijke informatie hier op het forum rondstrooien is niet zo mijn ding, dus dat sla ik over. Laten we 'to the point' komen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • September 2014
Afbeelding

Afbeelding
In- of uitklappen • Oktober 2014
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • November 2014
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • December 2014
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • Juli 2015
Afbeelding
In- of uitklappen • Augustus 2015
Afbeelding
In- of uitklappen • September 2015
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ru ben ik op donderdag 24 september 2015, 18:05, 64 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door Ricardo »

Succes, maar past dit niet beter bij blogs. (zo niet zou ik snel 1m waarde posten voordat het gesloten wordt)
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door Ru ben ik »

Skythepro schreef: Succes, maar past dit niet beter bij blogs. (zo niet zou ik snel 1m waarde posten voordat het gesloten wordt)
Ik heb van tevoren aan Mystery gevraagd of ik dit hier mocht posten :D
De drops komen er zo snel mogelijk aan, zodra de monsters meewerken..
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door Nilsie »

Nieuw account dus? Waarschijnlijk ben je nog eerder 99 dan ik 90-99. -_-
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door Ru ben ik »

Nilsie schreef: Nieuw account dus? Waarschijnlijk ben je nog eerder 99 dan ik 90-99. -_-
Qua slayer wel ja, maar het account bestaat al sinds het begin van het jaar :)
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door Nilsie »

Add, wat is de naam :D
Mikal
Berichten: 2891
Lid geworden op: zaterdag 13 februari 2010, 15:03
RS: Mikal (p2p)
Clan: Zealmania

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door Mikal »

Oeh, ziet er leuk uit :)

Succes!
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door Ru ben ik »

Nilsie schreef: Add, wat is de naam :D
Staat onder mijn avatar: Bommelding.
Mikal schreef:Oeh, ziet er leuk uit :)

Succes!
Dankjewel! :D
Afbeelding
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door Falici »

Eindelijk! Heel veel succes dan maar :D
AfbeeldingAfbeelding
Robbom
Berichten: 6396
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 11:08
RS: Robbom (p2p)
Clan: Dutch Phoenix
Oude naam: Robbom
Contacteer:

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door Robbom »

Succes! Zou erg mooi zijn als je het volhoud! Niet vergeten om bij mij aan te kloppen als je wat nodig hebt, want ik steun je graag hoor!
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door BurnedUDown »

Wat een baas in je sig.
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9373
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door Melliw Naj »

Jij bent Bommelding :O, succes met 99 slayer en drops!
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door Nilsie »

Add Swordie100 maar dan. :D

Kunnen we misschien co-op slayeren. :)
The Jeanneau
Ex-chatmoderator
Berichten: 1841
Lid geworden op: dinsdag 27 februari 2007, 18:37
Oude naam: Jeanneau 12

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door The Jeanneau »

Succes!
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door Siddy00 »

Succes! :D
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first steps

Bericht door Ru ben ik »

Bedankt voor de succeswensen allemaal!

@Robbom, alleen als het écht nodig is ;)
@Burned, valt wel mee, vond toevallig alleen die twee uitspraken van hem wel leuk...

UPDATE 1:

Het is tijd voor de eerste update!

De tasks die ik tot nu toe gedaan heb zijn:
1. 7 Goblins;
2. 120 Kalphites;
3. 76 Grotworms;
4. 121 Banshees.

Inmiddels ben ik wel al 45 Slayer, mede omdat de 5k Slayer xp van Bork me in 1x naar level 21 bracht :mrgreen:
Ik heb nog niet heel veel tasks gedaan deze twee dagen, heb namelijk niet veel tijd gevonden om te spelen. Daarnaast heb ik ook Smoking Kills gedaan, waar ook de nodige tijd in ging zitten, zodat ik vanaf nu punten kan gaan sparen voor een Slayer helmet. Ook ben ik veel bezig geweest met het opruimen van mijn bank om plaats te maken voor de drops. Het inkopen/verzamelen van equipment heeft ook even geduurd.

De Goblins task was nog over van mijn F2P-tijd, waarin ik 1-5 Slayer heb getraind. Deze heb ik dus even snel afgemaakt in Lumbridge, wat 7 paar bones opleverde (Tsja, je moet ergens beginnen..).
Tijdens de Kalphites task heb ik Kalphite soldiers gesloopt, omdat ik verwachtte dat deze wel wat leuks zouden kunnen droppen. Dit viel echter vies tegen, dus ik ben maar met een inventory vol Potato Cacti afgedropen..
Toen ik de Grotworms task kreeg was mijn eerste reactie: "Wat zijn Grotworms?". Uiteindelijk heb ik ze toch gevonden, maar ze wilden ook niet bepaald veel voor me achterlaten, buiten wat herbs en royal dragonhides.
Plaatje
Mijn Banshees task liep uiteindelijk beter af dan ik vooraf had durven hopen! Halverwege de task kreeg ik een Clue scroll (Easy). Omdat ik altijd al groot fan ben geweest van Clues besloot ik deze gelijk na het afmaken van mijn task te doen. Het resultaat heb ik niet op een screenshot, maar is wel te zien in mijn banktab, namelijk: 35 Mind Runes, een Black Crossbow en een Wizard Hat (G), gezamenlijk goed voor bijna 950k!

Omdat deze Clue scroll ervoor zorgde dat mijn totaalbedrag gelijk steeg tot meer dan 1M, besloot ik dat het tijd was voor een update, zodat mijn blog vanaf nu 'legaal' is!

Resultaat:

Afbeelding
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first update

Bericht door KingBartt2 »

Is een mooie prestatie als je dit gaat volhouden! mijn support heb je!

Ik ben met iets soortgelijks bezig; echter is het voor mij meer een subgoaltje waarbij ik af en toe wat taskjes doe.
Co-Op slayen lijkt me erg leuk, dus ik zal je wel even toevoegen.

Ga zo door! =D>
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first update

Bericht door Bearserk »

subbed
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first update

Bericht door Lars »

Ben benieuwd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
V jenne
Berichten: 936
Lid geworden op: vrijdag 23 oktober 2009, 21:25
RS: Gestopt
Oude naam: vjennecity32

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - The first update

Bericht door V jenne »

Cmooon updaaaate :D
Plaats reactie