Hervorming Lunatip chatter van de maand

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Hervorming Lunatip chatter van de maand

Bericht door Tristan »

Beste leden,

Zoals aangekondigd hebben wij besloten om het Lunatip chatter van de maand systeem te vervangen voor een nieuw systeem. Wij gaan nu gebruik maken van Lunatip chatter van het kwartaal.

Wat gaat er precies veranderen? Ten eerste duurt de award langer omdat het per kwartaal gaat. Iemand die dus heeft gewonnen heeft krijgt de 'friend' rank in Lunatip dus voor een heel kwartaal, daarnaast gaan we ook beginnen met het exclusieve interviews geven met gekozen kandidaten. Hoe verder iemand gekozen wordt blijft onveranderd; iedereen die zich goed gedraagt in het kwartaal maakt kans. Deze award wordt maar vier keer per jaar uitgereikt en het dus erg speciaal is als je deze herkenning krijgt!

Om dit jaar van start te gaan hebben wij Killernies gekozen voor onze eerste Lunatip chatter van het kwartaal. Proficiat!

We hopen met het nieuwe systeem leden die lang goed gedrag vertonen de herkenning te geven die zij verdienen. Voor de details en vragen, zie het nieuwe topic voor Lunatip chatter van het kwartaal in Over het forum en de chat.

Het chatteam.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Plaats reactie