Ultieme Pyramid Plunder Guide

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Gesloten
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Ultieme Pyramid Plunder Guide

Bericht door Kweet Vaniks »

Afbeelding Ultieme Pyramind Plunder Guide Afbeelding
Welkom in mijn guide over Pyramind Plunder hierin ga ik jullie alles uitleggen wat met Pyramid Plunder te maken heeft ook vertel ik wat de benodigdheden zijn en waarom je juist voor Pyramid Plunder om je Thieving te gaan trainen, Veel lees plezier toegewenst!
Afbeelding Inhouds opgave Afbeelding
• Wat is Pyramid Plunder
• Benodigdheden Gear & inventory
• De route
• Het spel & de beloningen
• De Experience
• Slot
Afbeelding Wat is Pyramid Plunder Afbeelding
Pyramid Plunder is een manier om de skill Thieving te trainen. Het wordt vaak gebruikt door mensen die snel Thieving 99 willen halen. Om de piramide te betreden is echter een level van 21 Thieving nodig. Het is handig als je de quest Contact! gedaan te hebben deze Quest zorgt ervoor dat er een bank vlak naast de pyramide zal worden vrijgespeeld wat dus zeer handig kan zijn als je moet banken. Het doel van de minigame is dat je zoveel mogelijk urns en sarcofagen gaat roven voordat de mummie je uit de piramide schopt, Dit gebeurt na 5 minuten.
Afbeelding Benodigdheden & Gear Afbeelding
De enige eisen om Pyramid Plunder te spelen zijn 21 Thieving en een begin aan de Quest Icthlarin's Little Helper of een Pharaohs Sceptre om direct naar Sophanem te teleporteren. Armour is niet vereist, maar sommige spelers ervoor kiezen om armour te dragen om wat bescherming tegen de Mummies en Scarabs te hebben. Door de lichtheid zijn Agile Top, Agile Legs en Boots of lightness een vrij populaire keuze, Ook kan je kiezen voor armour gaan wat een grote hoeveelheid levens aan je Constitution toevoegt om een simpele voorbeeld te noemen, Royal Dragonhide. ook is het handig als je een Ardougne Cloak 3 de bonusen van de cape zorgen ervoor dat de kans kleiner word dat je gesnapt word tijdens het roven van de urns en sarcofagen, Als Gloves kan je een Regen Bracelet dragen deze zal ervoor zorgen dat je je Lifepoints sneller terug krijgt. als ring kan je een Ring of Wealth gaan dragen als je deze ring draagt is de kans aanwezig dat je een Jewelled gold stattuete of een Jewelled diamond statuette zal krijgen tijdens het looten deze kan je niet verkrijgen zonder een Ring of Wealth ook is het handig als je een wapen draagt zoals bijvoorbeeld een Chaotic maul om de Mummy's of Scarabs te doden, maar dit is je eigen keuze of je dat wil toepassen. In onze Inventory hebben we een Super restore flask (6) en Bunyip pouches je hebt hier wel 68 Summoning voor nodig om de Bunyip op te roepen, de Bunyip zal 146 Lifepoints per 15 seconden healen je mag zelf kiezen hoeveel Bunyip Pouches je in je inventory wil hebben, ook is het handig om een aantal Rocktails voor het geval je toch weinig Life Points mocht krijgen, ook is een Lockpick een aandrader omdat je dan sneller deuren opent de reden dat we weinig in onze Inventory hebben is omdat we tijdens het looten van de urn's en sarcofagen verschillende dingen krijgen maar daarover zal ik later uitleg geven.
De Route
Er zijn verschillende manieren om bij de piramide te komen, De eerste manier is via je Pharaoh's Sceptre zorg er wel voor dat deze charges heeft zodat je hem kan gebruiken. Bij de tweede manier teleporteer je naar de Al-Kharid Lodestone om vervolgens naar de Shantay Pass te gaan, eenmaal aangekomen bij de Shantay Pass ga je door de poort heen en praat je met de Rug Merchant om vervolgens met de tapijt naar Pollniveach te vliegen, eenmaal aangekomen in de stad loop je naar het zuiden van de stad om vervolgens met een andere Rug Merchant te praten die je op een tapijt naar Sophanem zal sturen. Eenmaal aangekomen in de stad zul je gelijk opmerken dat er een grote piramide met vier deuren is in deze piramide speelt de Minigame zich af er is maar een deur die leid naar de Guardian Mummy welke deur het is is iedere keer verschillend maar voor elke speler wel hetzelfde de deuren resetten zich ongeveer elke 15 minuten als je met je Pharaoh's Sceptre teleporteert zal je gelijk in de kamer van de Guardian Mummy staan en hoef je niet uit te zoeken welke deur je moet nemen.
Afbeelding Het Spel Afbeelding
Je begint de Minigame door met de Guardian Mummy te praten die je in het midden van de kamer ziet staan klik met je rechter muisknop op de Guardian Mummy en begin je de minigame. als je begonnen bent de minigame tref je jezelf in een kamer met urnen, een gouden schatkist, een sarcofaag en een Timer die aangeeft in welke kamer je zit en hoeveel tijd je nog hebt. Bij de ingang van elke kamer zit er er een val in de muur die moet worden uitgeschakeld voordat je toegang hebt tot de urnen. Als je door deze val word getroffen zal je een hit van ongeveer 150 op je krijgen. Tijdens het looten van de urnen zal je erachter komen dat deze twee opties heeft genaamd Search en Check for Snakes. Als je de eerste optie gebruik zal je de urn gaan looten hier zit echter wel een nadeel aan als je gelijk de urn doorzoekt zonder dat je kijkt of er slangen inzitten heb je kans dat je gebeten word door een van de slangen, met de optie om voor slangen te gaan zoeken oftewel de tweede optie doorzoek je de urn en kijk je of er slangen inzitten dit raad ik echter wel af aangezien dit een hoop tijd in beslag neemt. De kist die je in het midden ziet staan van de kamer roof je pas leeg als je alles in de kamer hebt geloot omdat er een kans aanwezig is dat er Scarabs uit de kist komen ook heb je kans op een Pharoah's Sceptre (3) als je de kist hebt doorzocht. De sarcofaag raad ik immers af om te gaan looten aangezien dat een hoop tijd kost en Strenght XP geeft en er voor zorgt dat er een mummy uit de sarcofaag komt en je aan zal gaan vallen overigens heb je wel kans op een Pharaoh's Sceptre (3), als je de kamer volledig hebt leeg geroofd ga je opzoek naar de volgende kamer dat doe je door op de deuren te klikken in de kamer de deuren zullen zelf aangeven of het leid naar de volgende kamer of niet mocht het niet de goede deur zijn doorzoek dan gelijk een andere deur, de deuren resetten zich ongeveer elke 5 minuten. De manier om de meeste Experience per uur te halen is door de laatste twee kamers mogelijk op jouw level volledig te doorzoeken met uitzondering van de sarcofaag. Tijdens het doorzoeken van de urns en kisten krijg je verschillende artefacts deze raad ik aan om allemaal te droppen op de Gold artefacts en de Jewelled gold artefacts na deze zullen wij later weer gebruiken om onze sceptre weer op te laden bij de Guardian Mummy let op, doe dit wel als je sceptre geen charges meer heeft nadat je naar de mummy bent geteleporteert anders moet je naar de juiste deur gaan zoeken als je buiten de piramide bent. Tijdens het doorzoeken van de urns en de kisten heb je kans op een stukje van de Black Ibis outfit deze zal bonus Experience geven afhankelijk van het stukje dat je gevonden hebt de Black Ibis mask geeft een boost van 0.8%, de Black Ibis body geeft een boost van 1.6%, de Black Ibis legs geeft een boost van 1,2%, en de Black Ibis boost geven een boost van 0,4% als je het gehele setje draagt zal het nog eens een extra 1% bonus Experience geven boven op de 4% van de andere onderdelen samen. In de laatste kamer zal je een extra sarcofaag zien staan deze geeft 250 Runecrafting
Experience, en je maakt kans op een ander soort sceptre genaamd Sceptre of the gods deze sceptre is niet ruilbaar en kan dus ook alleen maar verkregen worden door deze sarcofaag te beroven, met deze sceptre kan je tien keer teleporteren in plaats van de gebruikelijke drie keer, Als je de sceptre draagt, zul je in piramide in totaal vier nieuwe urns in de twee laatste kamers krijgen, waar betere buit in zit. Ook heb je meer kans op Black Ibis armour.
Afbeelding Experience Rates Afbeelding
KamerLevelKistSarcofaag (Strenght XP)Search UrnDeurVal
1214020602010
2316030903010
341100501505010
451140702107010
56120010030010010
67130015045015010
78145022567522510
891550275825Nvt.10

Afbeelding Slot Afbeelding
Dit is het einde van mijn guide ik hoop dat jullie wat aan mijn informatie hebben gehad, De reden dat ik deze guide heb gemaakt is omdat ik een weddenschap had met onze Aaron had om wie het eerste GVDM had de inleg was een kratje bier! 8-).
Ook wil ik Lunagang, Runescape Wiki en jullie voor het lezen van mijn guide, Mocht je vragen,suggesties of een verbetering hebben post ze gerust.

© Kweet Vaniks Geen grammarnazi plox
Laatst gewijzigd door Kweet Vaniks op vrijdag 31 mei 2013, 22:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Ultieme Pyramid Plunder Guide

Bericht door Joa »

Slecht kutvent tl:dr faler 0/10 ga ergens anders noobdingen schrijven
In- of uitklappen •
Afbeelding
darkcruiso
Berichten: 524
Lid geworden op: zondag 8 mei 2011, 20:21
RS: darkCruiso (p2p)

Re: Ultieme Pyramid Plunder Guide

Bericht door darkcruiso »

buy pics van inv / gear
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Ultieme Pyramid Plunder Guide

Bericht door Zeekoe »

Nice guild! :D
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Ultieme Pyramid Plunder Guide

Bericht door Joa »

Welkom in mijn guide over Pyramind Plunder hierin ga ik jullie alles uitleggen wat met Pyramid Plunder te maken heeft ook vertel ik wat de benodigdheden zijn en waarom je juist voor Pyramid Plunder om je Thieving te gaan trainen, Veel lees plezier toegewenst!

Code: Selecteer alles

Welkom in mijn guide over Pyramind Plunder. Hierin ga ik jullie alles uitleggen wat met Pyramid Plunder te maken heeft. Ook vertel ik wat de benodigdheden zijn en waarom je juist voor Pyramid Plunder moet kiezen om je Thieving te gaan trainen. Veel lees plezier toegewenst!
Geen dank.
i_Matthijs
Chatmoderator
Berichten: 2983
Lid geworden op: vrijdag 26 augustus 2011, 17:56
RS: matthijs (p2p)

Re: Ultieme Pyramid Plunder Guide

Bericht door i_Matthijs »

Zoals ik al zei in pm en joa aangeeft net, verander toch in godsnaam je manier van schrijven. Het voorbeeld wat joa net al gaf, veel lees plezier toegewenst? het slaat niet terug op het stuk ervoor maar doelt op het stuk erna, gebruik dan een punt in plaats van een komma.
Ik ga de guide zo niet lezen, ik hoop dat je het begrijpt.
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Ultieme Pyramid Plunder Guide

Bericht door Aaron »

Youri je kan niet zomaar zinnen verbinden met komma's. :P Je hebt echt honderden regels achter elkaar met steeds een komma erin om ze zo maar aan elkaar te plakken. Daar moet je echt een beetje op letten want het leest niet echt prettig.
Afbeelding
JochemRS
Berichten: 824
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
RS: JochemRS (p2p)
Contacteer:

Re: Ultieme Pyramid Plunder Guide

Bericht door JochemRS »

Dit is het einde van mijn guide ik hoop dat jullie wat aan mijn informatie hebben gehad, De reden dat ik deze guide heb gemaakt is omdat ik een weddenschap had met onze Aaron had om wie het eerste GVDM had de inleg was een kratje bier! .
Ook wil ik Lunagang, Runescape Wiki en jullie voor het lezen van mijn guide, Mocht je vragen,suggesties of een verbetering hebben post ze gerust.
Volgensmij mist hier het woordje ''bedanken'', al kan het natuurlijk ook haten zijn. 1/10, omdat je zulke slordige fouten maakt. Ook moet er een spatie na een komma, noob.
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
Gesloten