120 Attack wapens slaan makkelijk door het hedendaagse armour heen van Rune en Barrows
Improve die bonussen van Rune en Barrows dan?
Gewoon armour maken voor 100 of 110 defence
Daarover gesproken:
Zal ik dat armour net zo laten werken als RC-Mage? Dat het armour gesmith kan worden en untradeable is?
Dat kun je doen, maar dan zal het bijna niet gebruikt worden denk ik.
Kijk bijvoorbeeld naar de magic spreuken. Voor de beste rune heb je 114 RC nodig, dat is ongeveer 50m xp. Er zijn maar 134 mensen die meer dan 50m RC xp hebben. En dan moeten ze ook nog eens 110+ magic hebben. Er zullen maar enkele mensen zijn die die spell kunnen!
Dus mijn idee is: op een iets lager level kun je ze al craften, maar dan untradable. En op jouw vastgestelde level zul je tradable runes kunnen craften. Zo zorg je ervoor dat het niet voor enkele tientallen mensen is.
Ja ok, maar ik vind het nog steeds geen goed idee om content uit te brengen voor maximaal enkele honderden speler. Het idee op zich vind ik goed, maar je moet ze niet gaan koppelen.
Het is niet voor een beperkt aantal spelers. De reden dat er zo weinig zijn met die levels is omdat je er verder niks mee kan. Ik denk dat veel meer mensen het gaan trainen zodra deze update zou komen.
Gabiysh schreef:Het is niet voor een beperkt aantal spelers. De reden dat er zo weinig zijn met die levels is omdat je er verder niks mee kan. Ik denk dat veel meer mensen het gaan trainen zodra deze update zou komen.
Ik snap je punt helemaal, maar ik vraag me af of er mensen 2000+ uur in een skill gaan steken hiervoor. Er moeten vooral voor RC betere trainingsmanieren komen, met die paar K xp per uur gaan niet veel mensen dit doen.
Slayer ga ik nu mee beginnen, maar ik denk niet dat het voor dit weekend af is.
Toegevoegd na 2 minuten:
Areavus schreef:
Gabiysh schreef:Het is niet voor een beperkt aantal spelers. De reden dat er zo weinig zijn met die levels is omdat je er verder niks mee kan. Ik denk dat veel meer mensen het gaan trainen zodra deze update zou komen.
Ik snap je punt helemaal, maar ik vraag me af of er mensen 2000+ uur in een skill gaan steken hiervoor. Er moeten vooral voor RC betere trainingsmanieren komen, met die paar K xp per uur gaan niet veel mensen dit doen.
Ik heb een oplossing:
De Rune blijft untradeable, maar de nieuwe monsters van slayer die ik ga maken gaan ze ook droppen.
Gabiysh schreef:Slayer ga ik nu mee beginnen, maar ik denk niet dat het voor dit weekend af is.
Toegevoegd na 2 minuten:
Areavus schreef:
Gabiysh schreef:Het is niet voor een beperkt aantal spelers. De reden dat er zo weinig zijn met die levels is omdat je er verder niks mee kan. Ik denk dat veel meer mensen het gaan trainen zodra deze update zou komen.
Ik snap je punt helemaal, maar ik vraag me af of er mensen 2000+ uur in een skill gaan steken hiervoor. Er moeten vooral voor RC betere trainingsmanieren komen, met die paar K xp per uur gaan niet veel mensen dit doen.
Ik heb een oplossing:
De Rune blijft untradeable, maar de nieuwe monsters van slayer die ik ga maken gaan ze ook droppen.
Maar ook niet te veel he. Wat je ook kan doen dat je ze van een minigame kan krijgen ofzo, of heel soms van een romdom event 3 stuks ofzo.