RuneScape-nieuws

Als er in een van deze vertaalde berichten over "ik" of "wij" wordt gesproken, wordt hier Jagex mee bedoeld. Deze updates zijn vertaald van RuneScape.com
Originele tekst

31 maart 2008 - Summoning 2

Herziening Summoning

Je kunt Summoning 2 in twee helften verdelen. Het eerste is een herziening van de skill aan de hand van jullie kritiek. We wilden dit doen om Summoning een van de geliefdste en meest gewaardeerde skills te maken. Er was dus hulp van jullie nodig om dat op te zetten.

Wat lazen we op het forum? Jullie vonden dat de monsters niet lang genoeg bleven leven voordat ze weer verdwenen en dat het vernieuwen van de monsters vaak een last was. Met deze update blijft elk monster voor een bepaalde tijd leven, zonder dat je je monster hoeft te vernieuwen. De periode waarin elk monster bij je blijft is in het algemeen verhoogd. De spirit dagannoth blijft bijvoorbeeld 57 minuten leven!

Jullie vonden daarnaast dat de Summoningmonsters niet zoveel te bieden hadden. Met de herziening hebben we elk monster een vaardigheid gegeven waarin ze uitblinken en waardoor het de moeite waard is om ze op te roepen, een mogelijkheid waar elke aanstormende Pikkupstix op heeft zitten te wachten. Je zult nu merken dat het oproepen van een monster een veel betere optie is dan de pouches verkopen of ze highalchen.

Ook vonden velen dat de wezens combat xp moesten geven. Dat vonden we ook. Nu geeft dus elk vechtmonster xp als ze schade toebrengen. Het aantal is gelijk aan hoeveel je zou hebben gekregen als je het zelf zou hebben toegebracht. De xp zal in één van de combat skills zijn die je wezen te bieden heeft. De spirit jelly geeft XP in Strength.

Het meenemen van je vechtvriend naar een gevecht brengt ons op het volgende punt. Elk wezen is nu behoorlijk sterker. Ze kunnen schade toebrengen als nooit tevoren en zullen harder hitten, zodat ze meer de moeite waard zijn om te gebruiken in uitdagingen als God Wars. We kunnen je alleen maar aanmoedigen om het uit te proberen. Je zult zien dat hun vechtvaardigheden verbeterd zijn.

Je kunt nu ook gemakkelijker charms halen. Meer dan 20 Slayermonsters extra droppen nu charms. Voor mensen die de hand boven het zwaard verkiezen, hebben we ook charms aan de kisten in Dorgesh-Kaan toegevoegd. Dieven kunnen ze nu dus ook krijgen.

Het opladen van Summoningpunten is ook gemakkelijker gemaakt nu er kleine obelisks in de wereld zijn verschenen om je bij te vullen. Je kunt nu bijna overal wezens oproepen en mee naartoe nemen zonder dat je je zorgen hoeft te maken over het feit dat je ze weg moet doen. Er zijn knoppen toegevoegd om voorwerpen via je wezens in je inventory te dumpen en van je wezens naar de bank. De hoofdtooien kunnen nu meer scrolls dragen en vele helmen kunnen nu worden betoverd, zodat ze ook scrolls dragen. Sommige inventory's van de wezens zijn uitgebreid tot 30 plaatsjes, zodat je pack yak nu meer dan jij kan dragen. Poe!

Voor meer informatie over wat er veranderd is met de herziening van Summoning kun je de Knowledge Base raad plegen.

Extra Summoningwezens

De tweede helft van Summoning 2 is wat we ten eerst instantie in gedachten hadden toen Summoning werd uitgebracht. Het is een injectie met monsters van een hoog level. Deze week komen dus de grote jongens, voor het grootste gedeelte in de vorm van titanen. Deze mensachtige wezens hebben niet alleen een dodelijke vuist, maar verhogen ook de kans op succes met Mining en Firemaking, koken avonturiers in hun eigen armour en laden zelfs je amulets of glory op! Je kunt verwachten dat ze tot level 99 doorgaan.

Een aantal centimeter kleiner, maar niet minder angstaanjagend, zijn de grote katten van Hunter. Als voorbeeld voor hoeveel dingen elk wezen je kan bieden, vertellen we dat de graahk, kyatt en larupia je naar jachtgebieden kunnen teleporteren, de kans verhogen dat je een beest vangt en bieden je een krachtige klauw bij het vechten.

We kunnen je garanderen dat de andere wezens meer betekenen dan alleen nummers. Liefhebbers van Pest Control kennen de void-dieren wel. Ze kunnen je naar de boten teleporteren. Andere herkenbare wezens zijn de talon beast, spirit mosquito, pyrelord en de afschrikwekkende giant chinchompa. Deze wezens zijn over de verschillende niveaus verspreid, zodat ze je uitnodigen om nog iets verder door te trainen. Pak je charms dus en doe mee!


Over deze pagina

Heb je een verbetering voor deze pagina? Stel een wijziging voor!

Terug naar RuneScape-nieuws

Lunagang maakt gebruik van cookies voor het opslaan van instellingen, het verzamelen van statistieken en om passende advertenties weer te geven. Door deze balk weg te klikken of de website blijven te gebruiken, ga je akkoord met ons cookiebeleid.