[F2P] Runecrafting guide

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

[F2P] Runecrafting guide

Bericht door Flipo »

Afbeelding[F2P] Runecrafting guideAfbeelding
Hoi ltf'ers,

Lange tijd geleden dat ik een guide heb gemaakt, lange tijd geleden dat ik überhaupt online ben geweest. Ik heb de guides van de afgelopen tijd weer wat bekeken omdat ik dat leuk vind en er zitten weer goeie tussen, dat zette mij aan tot het maken van weer een nieuwe guide. Ik wist alleen niet waarover. Ik merk dat er toch veel vragen zijn over Runecrafting dus ga ik in deze guide zoveel mogelijk uitleggen over deze eigenlijk makkelijke maar ow zo saaie skill. Voor wie zich nog afvraagd waarom ik een Runescape guide maak terwijl ik ben gestopt, gewoon omdat er veel vraag naar is :). Bij deze wil ik ook alvast één ding duidelijk maken. Ik maak een uitgebreide guide met veel informatie over de basis, dit valt ook te vinden op lunagang, daarom lijkt het misschien alsof dingen zijn gekopieërd van de site maar dit is dus niet aan de orde geweest.
Inhoud
Wat is Runecrafting
Hoe komen we aan onze Runes
De werking van de Talisman
De locaties van de Altaren
De werking van de Tiara
Runecrafting Guild
Meerdere runes per rune essence
De twee mogelijkheden voor het runnen
  • Als runner
  • Als crafter
    FOG gloves
    Geld verdienen als de runner
    Trainingsmethode met runes
    Trainginsmethode met tiara's
    Trainingsmethode als de crafter
    Tips van ltf'ers
    Slot[/color]


Wat is Runecrafting

Runecrafting is een skill in Runescape waarmee je runes kunt maken voor de skill Magic. Voordat je met deze skill aan de slag gaat heb je eerst de quest Rune Mysteries. Ik ga het alleen over de F2P manier hebben omdat ik op het moment natuurlijk F2P ben. Dus voor ons is de mogelijkheid er alleen om Air, mind, fire, body, water en fire runes te maken.
Hoe komen we aan onze Runes[/color]

Nadat we de quest Rune Mysteries hebben voltooid hebben we de mogelijkheid om bij twee mensen te teleporteren naar de mijn van de Rune Essence, members kunnen hier oor Pure Essence hakken maar dat gaat voor ons helaas niet werken.
Bij de volgende mensen kunnen we teleporteren naar de mijn.
[/td][/tr]
[tr][td]
PersoonPlaatsAangeraden?
AuburyAubury's runeshop. Ten zuiden van de Oostelijke bank in Varrock. Ten Zuid-Oosten van het plein van Varrock.Ja
SedridorIn de Wizard Tower. Ten zuiden van Draynor Village.Nee
Eenmaal bij deze mensen aangekomen klik je met je rechtermuisknop op hen en dan klik je op 'Teleport', dan kom je in de mijn terecht. Er zijn 4 plekken waar je de essence kunt hakken. Soms kom je al gelijk bij één van deze grote stenen en soms kom je in het midden terecht, als je in het midden komt is het niet moeilijk om je weg te vinden naar de stenen. Ben je klaar? Loop dan gewoon naar een portaal en dan kom je weer terug waar je vandaan kwam. Ook niet onbelangrijk, voor het hakken van de essence krijg je 5 Mining experience.
De werking van de talisman

Voor elke tempel heb je een talisman nodig om binnen te komen. Dat is heel simpel, je gaat met je talisman naar de bijbehorende tempel en dan gebruik je je talisman op de Tempel, je komt nu binnen. Hier zie je het altaar van de tempel. Klik hierop en je ziet de mogelijkheid 'craft runes'. Daar op deze mogelijkheid te klikken veranderen je rune essence in de runes waarvan de tempel is (in de Air tempel worden je rune essence dus Air runes). Maar hier vertel ik natuurlijk iets nieuws, eerst was het alleen maar over een talisman en nu over de rune essence. Dat klopt. Je hebt je talisman nodig om binnen te komen, maar je moet altijd rune essence meenemen om ze te craften zodat ze veranderen in de runes die je wil. En zo verdien je je experience op de makkelijke manier.
De locaties van de Altaren

Zoals je net hebt kunnen lezen moet je wel eerst naar de Tempel toe om het Altaar te vinden. Maar waar vind je die nu? En welke talisman heb je daar eigenlijk voor nodig? Dat vind je in de onderstaande tabel.
Locaties van het Altaar
[/td][/tr]
[tr][td]
PlaatjeNaamVoorbeelden van monstersLocatie
AfbeeldingAirGoblins,Dark WizardsTen Zuid-Westen van de Varrock bank
AfbeeldingMindImps,MansOnder de Wildernis. Ten oosten van de Goblin Village.
AfbeeldingWaterMinotaur,HobgoblinIn de Lumbridge Swamps. Zoek vooral richting het zuiden in de Lumbridge Swamps.
AfbeeldingEarthBig Frogs,MansTen Noorden van Varrock. Ten Oosten van de Jolly Boar Inn.
AfbeeldingFireDark Wizards, Fire WizardsTen Westen van de Duel Arena.
AfbeeldingBodyHill Giants,GuardsTen zuiden van de Monastery. Ten Westen van de Barbarian Village.
De werking van de Tiara

Tiara's zijn handig tijdens het maken van runes. Als je naar het Altaar gaat moet je normaal eerst een talisman op het altaar doen. Als je een Tiara draagt die bij het altaar hoort hoef je alleen maar op de Tempel te drukken en dan kom je zo binnen. Een tiara op je hoofd scheelt ook gelijk weer een plek in je inventory.

Maar er is ook een andere mogelijkheid met tiara's. Als je een gewone (lege) tiara en een talisman in je inventory hebt kun je naar het Altaar gaan dat bij je talisman hoort en dan je gewone tiara veranderen in een tiara die hoort bij je altaar.
Bijvoorbeeld: Je gaat met twaalf gewone tiara's en twaalf air talismannen naar het Air Altaar. Eenmaal daar aangekomen gebruik je je talisman op het altaar en nu maak je van je twaalf gewone tiara's twaalf Air tiara's. Waarom zou je dit doen? Voor de XP natuurlijk! Kijk maar eens in de tabel hieronder.
De Tiara
[/td][/tr]
[tr][td]
PlaatjeSoortXP voor het maken
AfbeeldingAir25
AfbeeldingMind27.5
AfbeeldingWater30
AfbeeldingEarth32.5
AfbeeldingFire35
AfbeeldingBody37.5
Runecrafting Guild

Als je een Runecrafting level van 50 of hoger hebt kun je de Runecrafting Guild betreden. Op de eerste etage van de Wizards' Tower ten Zuiden van Draynor Village is een portaal te vinden. Als je door dit portaal gaat kom je in de Runecrafting Guild.

Hier is niet veel te vinden eigenlijk. In het midden van de Runecraftin Guild vind je een grote kaart waarmee je kunt zien waar alle Altaren zich bevinden. Ook zijn er nog wat bezienswaardigheden waar je niet veel aan hebt. Wat het leukste is aan deze Guild is dat er een minigame is. Als je deze minigame speelt kun je tokens verdienen waarmee je talismannen en nog meer dingen kan kopen. De minigame heet The Great Orb Project
Meerdere runes per rune essence[/b]

Hoe hoger je level komt hoe meer runes je kan krijgen per rune essence. Dat vind je ook in onderstaand schema. (2 per betekent dus 2 runes per rune essence etc.) Voor de mensen die goed hebben opgelet, dit schema is inderdaad ook te vinden op Lunagang, maar ik vind dat het echt in deze guide hoort. Omdat ik deze guide zo uitgebreid mogelijk wil maken.
[/td][/tr]
[tr][td]
PlaatjeLevelXP2 per3 per4 per5 per6 per7 per8 per9 per10 per
Afbeelding15112233445566778899
Afbeelding25,514284256708498--
Afbeelding561938577695----
Afbeelding96,5265278------
Afbeelding1473570-------
Afbeelding207,54672-------
De twee mogelijkheden voor het runnen

Runnen is een manier die vaak wordt gebruikt bij Runecrafting. Hierdoor kun je snel je runecrafting trainen maar dit kost je wel wat meer geld. Of je gaat hiermee juist geld verdienen. Het is maar net de vraag wat je wil doen. Je kan dit best een tijdje doen om geld te verdienen zodat je later de crafter kan worden, maar dat is natuurlijk helemaal aan je zelf. Deze manier wordt bijna/altijd gebruikt bij het Air altaar.
  • Als runner
Je start in de Varrock bank. Zorg dat je 25 rune essence hebt en een talisman/tiara om binnen te komen. Eenmaal binnen zoek je naar iemand die zegt 'Open 1k' soms gebruiken mensen een hoger bedrag maar dat zul je alleen tegenkomen als ze wanhopig zijn. Hij geeft je nu 25 noted rune essence en 1k. Je hebt nu dus je rune essence weer terug en 1k erbij! Nu ga je gewoon weer terug naar de bank, als je meerdere rune essence op je bank hebt pak je gewoon weer 25 en doe je de noted weer in op de bank. Maar je kan natuurlijk ook hele tijd je 25 gebruiken want je zet ze erop en haalt ze er weer af dat is dus evenveel werk. Blijf dit herhalen en zo verdien je toch weer wat geld.
  • Als crafter
Dit is niet veel anders dan als runner. Het enige verschil is dat jij gewoon rustig kan blijven staan. Je zorgt ervoor dat je een behoorlijk geldbedrag hebt en dat je behoorlijk wat noted rune essence hebt. Je zegt 'open 1k' als iemand dan met je trade zet je je noted runes om in gewone runes en craft je je runes. Dit scheelt behoorlijk wat tijd in vergelijking als je zelf steeds naar de bank en terug zou moeten rennen.
FOG gloves[/b]

Met de minigame Fist of Guthix kun je gloves krijgen als beloning. Voor elke 1000 rune essence die je craft krijg je dan meer experience! Er zijn drie soorten gloves, ze kosten alle drie 75 tokens per stuk. De drie soorten zijn: Air, Water en Earth. Voor Air heb je een runecraftinglevel van 10 nodig, voor Water een runecraftinglevel van 20 en voor Earth een runecraftinglevel van 30.
Geld verdienen als de runner

Je hebt vast wel begrepen hoe je nu eigenlijk 'de runner' moet spelen in dit hele runnersysteem. Je gebruikt je runes keer op keer weer dus hier maak je geen verlies mee. Je verdiend wel steeds 1k erbij voor het runnen. Dus dat is weer een groot voordeel.
75 Inventory's per uur (zie trainingsmethode met air runes)

1 Inventory = 1k
75 Inventory's = 75k

Totale winst per uur: 75.000gp
Trainingsmethode met runes[/b]

Eerlijk gezegd is dit de simpelste manier maar gewoon volstrekt saai. Je weet nu precies hoe je bij het Altaar komt en hoe je verder moet handelen. Dus deze trainingsmethode is nu een zacht gekookt ei (of hardgekookt net wat je zelf wil :tssk:)
Er zijn meerdere optie's om uit te oefenen maar ik zou deze trainingsmethode aanhouden omdat dit in de buurt is van een bank.

Level 1 - 9

Dit gaan we niet heel lang doen dus, maar een paar levels. We gaan Air Runes maken! Je begint in de Westerse bank van Varrock, neem je rune essence + talisman/tiara mee en ren naar het Westen, nu vind je vanzelf de tempel. Ga naar binnen en craft je runes. Ren weer terug en begin deze methode opnieuw.
1 Inventory = ongeveer 45
4 Inventory's = ongeveer 3 minuten
80 Inventory's = ongeveer 1 uur
(Ga uit van 75 inventory's want er zal vast wel eens iets tussen komen etc.)

1 Inventory = 125 exp (als je 25 rune essence gebruikt)
75 Inventory's = 9375 exp per uur
9 - 99

Dit is een zeer lange weg. Dit gaan we doen met Earth Runes. Begin in de Oosterse bank van Varrock, neem je rune essence + talisman/tiara mee en ren de Oosterse poort uit en ren dan naar het Noorden, zoek vervolgens wat in het Oosten en nu heb je je tempel gevonden. Ren weer terug en begin op nieuw.
1 Inventory = Ongeveer 50 seconden.
6 Inventory's = Ongeveer 5 minuten
72 Inventory's = Ongeveer één uur
(Neem 68 inventory's want misschien loopt er wat mis etc)

1 Inventory = 162.5 exp
68 Inventory's = 11.050

Vanaf level 30 kun je de FOG runecrafting gloves gebruiken en verdien je over elke 1000 rune essence extra exp. Als je er van uit gaat dat je steeds weer nieuwe gloves hebt kun je de volgende berekeningen krijgen:

1 uur zonder gloves = 11.050 exp
1 uur met gloves = 22.100 exp
Trainingsmethode met tiara's[/b]

Natuurlijk weet je al wat te doen. Deze manier is redelijk snel maar wel af te raden, op de manier hoe wij het gaan doen verlies je (ongeveer) 600 gp per tiara. Dat is dus 7800 gp per inventory. Maar als je deze manier toch wil uitoefenen zou ik dat op de volgende (en enige) manier doen:

1-99

Voor tiara's heb je geen bepaald level nodig om ze te maken, dat kan gewoon al vanaf level 1. Dus beginnen we met Earth Tiara's! Dat is even snel als met de runes, alléén is verdient dit meer exp, zelf als je earth gloves gebruikt!
68 Inventory's per uur (zie vorige berekening)

1 Inventory = 422,5 exp
68 Inventory's = 28.730 exp
Trainingsmethode als de crafter

In het runnersysteem kun je de runner zijn of de crafter. Als de crafter kun je gewoon de hele tijd blijven staan en dus aan één stuk door blijven craften. Teminste als je natuurlijk wel een aantal runners vind. Alleen is het probleem wel dat je ze elke keer 1k moet betalen voor het brengen van de rune essence.
1 Inventory = ongeveer 20 seconden
3 Inventory's = ongeveer 1 minuut
180 Inventory's = ongeveer 1 uur
(Gebruik 170 omdat er soms wel eens iets mis gaat etc.)

Ik ga er van uit dat je Air runes gaat maken!

1 Inventory = 125 exp
170 Inventory's = 21.250 exp

Elk uur raak je wel 170.000gp kwijt aan de runners! Dus bedenk goed of je deze manier wil gebruiken
Tips van ltf'ers

ikbenuitslaper schreef: Ik kom er net achter dat je bent vergeten te vertellen dat lumbridge tasks ring je meer xp geeft bij het maken van runes.
Voorbeeld:
  • Air runes normale invent 140 xp
  • Air runes met lumbridge ring 150-165xp per invent
Lijkt me een goede tip voor f2p'ers
Slot

Dit was hem dan, mijn eerste skillguide, teminste volgens mij wel. Ik denk dat hij redelijk goed is gelukt en ik hoop dat het wat verheldering geeft over deze skill. Het kan nu weer een lange tijd duren voordat er weer een andere guide van mij komt, maar wanneer die komt probeer ik het weer zo goed mogelijk uit te leggen haha! Heb je nog vragen? Stel ze gerust. Foutje opgemerkt of iets dergelijks? Vertel het gerust. Commentaar dat deze guide mogelijk is gekopieërd van Lunagang? Liever voor je houden. Want ik zeg het nog een keer, dit is niet aan de orde geweest. Rate 1/10?
Laatst gewijzigd door Flipo op vrijdag 20 januari 2012, 14:18, 8 keer totaal gewijzigd.
Superbrian32-Bjorn
Berichten: 1475
Lid geworden op: dinsdag 19 augustus 2008, 10:16
RS: God Bjorn (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door Superbrian32-Bjorn »

:shock: nice guide (nog niet helemaal gelezen) maar ziet er goed uit!
Afbeelding
likeanirvana
Berichten: 151
Lid geworden op: zaterdag 29 augustus 2009, 10:37
RS: gr reaper (f2p)
Oude naam: rdbeardfrank

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door likeanirvana »

mooi hoor 9.5/10
(de wizzard die je naar de rune ess mine teleporteert in de wizzy tower heet: sedridor)
NB: (lol dat heb ik ondekt met mijn pure: f11zzz de persoon hierboven mij weet daar alles van..)
groetjes Frank
Afbeelding
iJoey
Berichten: 408
Lid geworden op: vrijdag 23 december 2011, 16:25
RS: Bazuz (OSRS)
Clan: Slay Clan

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door iJoey »

Uitgebreid en mooi!
Stukken beter dan je vorige guides. Ga zo door!
Afbeelding
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door imRobert7 »

Goede uitgebreide guide, maar er zijn wel wat weinig plaatjes en de hele tijd dezelfde kleur lezen is een beetje irritant ;)
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door Flipo »

iJoey schreef: Uitgebreid en mooi!
Stukken beter dan je vorige guides. Ga zo door!
Terwijl ik nogal de indruk had dat mijn vorige guides ook mooi waren :(

Toegevoegd na 2 minuten:
imRobert schreef: Goede uitgebreide guide, maar er zijn wel wat weinig plaatjes en de hele tijd dezelfde kleur lezen is een beetje irritant ;)
Plaatje's zijn moeilijk te maken. Vanwege de volgende redenen:

1) Geen mooie plekken/outfit vanwege f2p
2) Geen mooie plaatje's te maken bij deze guide

Maar ieder natuurlijk zijn smaak. En daarom maak ik de guide eigenlijk ook niet in een andere kleur omdat dat het wat rommelig maakt en ik de guide zo mooi vind.

Als er echt nog commentaar is op fouten in de guide of vraag is naar een extra onderwerp dan ben ik wel bereid om de guide te veranderen. En als er nog een andere reden is die ik ben vergeten natuurlijk ook haha.
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door Burn the Sof »

Je kan toch gewoon plaatjes doen van het beste armour om te rc'en? Efficïent armour is bijna nooit mooit :c

Wel nice guide man!
Afbeelding
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door Flipo »

marky 3100 schreef: Je kan toch gewoon plaatjes doen van het beste armour om te rc'en? Efficïent armour is bijna nooit mooit :c
Als we over P2P zouden praten oké dan zou het kunnen maar zover ik weet is er niet echt goed armour om goed t rc'en als f2per, alleen tiara + gloves zijn handig en dat heb ik allebei behandeld, maar ik ben gestopt met rs dus zo'n plaatje zit er niet echt aan te komen haha :D!

Wel bedankt voor opmerking natuurlijk, elk argument helpt weer een stukje.
S olar
Berichten: 308
Lid geworden op: vrijdag 16 oktober 2009, 19:47
Clan: TEAK
Oude naam: solarbeam

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door S olar »

kleine prentjes voor locatie van altars is een voorbeeld van plaatjes.

mooie uitgebreide guide voor de rest
Afbeelding
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door Writing »

Toen ik de auteur zag schoot me dit binnen:
Flipo schreef: Ben zelf ook bezig met een groot project, jij krijgt het voor elkaar om het ook elk weekend een stukje te doen maar ik heb er zelf nooit zoveel zin in omdat het zo'n groot project is.
Toch had nog een paar plaatjes erbij gekund ter verheldering, zoals al andere suggereerde. Maar al met al kan ik dit wel als concurrentie gaan zien voor de guide vd maand. :oops: In het begin schrijf je trouwens uberhaupt zo: überhaupt, is een Duits woord. ;)
Afbeelding
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door Flipo »

Rogiertje schreef: Toen ik de auteur zag schoot me dit binnen:
Flipo schreef: Ben zelf ook bezig met een groot project, jij krijgt het voor elkaar om het ook elk weekend een stukje te doen maar ik heb er zelf nooit zoveel zin in omdat het zo'n groot project is.
Toch had nog een paar plaatjes erbij gekund ter verheldering, zoals al andere suggereerde. Maar al met al kan ik dit wel als concurrentie gaan zien voor de guide vd maand. :oops: In het begin schrijf je trouwens uberhaupt zo: überhaupt, is een Duits woord. ;)
Ach dit is één van mijn grote porjecten eigenlijk haha :).

Guide vd maand? Ik heb die al eens gehad en volgens mij is het niet mogelijk om hem twee keer te hebben, of wel? En
of dit hem nou wordt of niet het maakt me niks uit, ik heb weer veel informatie kunnen vertellen in een hopelijk mooie lay-out en daar gaat het om :)

Vervloekt Duits woord :twisted:, had het zelf niet eens opgemerkt o.O

Toegevoegd na 14 minuten:

Trouwens, ik merk dat echt veel mensen vragen naar plaatjes maar vinden jullie zelf niet dat dat de guide alleen maar verpest? Plaatje van rc armour is overbodig want alleen tiara/gloves nodig en dat is gewoon uitgelegd.
Inventory plaatjes zijn beetje overbodig en maken het rommeliger. Plaatje van locaties van het altaar zou misschien kunnen maar staat weer wat minder mooi in de tabel.

Begrijp me niet verkeerd ik ben een voorstander van plaatjes en ik gebruik ze ook graag om dingen te verhelderen maar ik vind het in deze guide beetje overbodig. Of zie ik dat helemaal verkeerd? Voel je vrij om hierop te reageren hoor ;)
Gebruikersavatar
inferno quest
Berichten: 77
Lid geworden op: donderdag 10 november 2011, 9:06
Oude naam: eclipsis

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door inferno quest »

mooie guide , goede layout en veel info . meschien wat meer plaatjes .

8.6 =D>
ikbenuitslaper
Berichten: 27
Lid geworden op: woensdag 11 januari 2012, 17:50
RS: Uitslaper (f2p)
Clan: Dutch Shadows

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door ikbenuitslaper »

9.5!

volgens mij mist er maar 1 ding
xp/hour van GOP
als dat erbij komt is het de volmaakte RC-F2P guide
Afbeelding
troyisdebom
Berichten: 16
Lid geworden op: zondag 1 januari 2012, 19:40

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door troyisdebom »

10/10 nice guide
http://wamjelly.com/?ref=206802 Gratis Runescape Membership Zonder Moeite.
http://wamjelly.com/?ref=206802 Gratis Runescape Membership Zonder Moeite.
http://wamjelly.com/?ref=206802 Gratis Runescape Membership Zonder Moeite.
http://wamjelly.com/?ref=206802 Gratis Runescape Membership Zonder Moeite.
ikbenuitslaper
Berichten: 27
Lid geworden op: woensdag 11 januari 2012, 17:50
RS: Uitslaper (f2p)
Clan: Dutch Shadows

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door ikbenuitslaper »

ik kom er net achter dat je bent vergeten te vertellen dat lumbridge tasks ring je meer xp geeft bij het maken van runes
voorbeeld air runes normale invent 140 xp
air runes met lumbridge ring 150-165xp per invent

lijkt me een goede tip voor f2p'ers
Afbeelding
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door Flipo »

ikbenuitslaper schreef: ik kom er net achter dat je bent vergeten te vertellen dat lumbridge tasks ring je meer xp geeft bij het maken van runes
voorbeeld air runes normale invent 140 xp
air runes met lumbridge ring 150-165xp per invent

lijkt me een goede tip voor f2p'ers
Het is een tip van jou aan mij voor de guide. Dus met andere woorden, ik heb even een nieuw hoofdstuk gemaakt met Tips van ltf'ers, en ik vind dit dus een goeie om erbij te zetten, niet eerlijk om een nieuw hoofdstuk eraan te wijden als het van jou komt 8-[. Dus bedankt :)!

Wel beetje aangepast met hoofdletters enzo maar de tekst blijft hetzelfde
eenteddybeer
Berichten: 663
Lid geworden op: vrijdag 25 maart 2011, 22:05
Oude naam: teddybeertje

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door eenteddybeer »

Zijn earth gloves geen tijdverspilling?
In de tijd dat je 1 setje haalt heb je toch bijna meer rc xp gekregen dan dat ze verdubbelen?
99 cooking:26 mei 2012
99 firemaking:29 juni 2012
99 woodcutting: 19 oktober 2012
99 Fishing augustus 2013
99 Runecrafting 10 augustus 2014
Dikkie Dik
Berichten: 1071
Lid geworden op: donderdag 31 maart 2011, 16:58
RS: gestopt (OSRS)
Clan: runite river
Oude naam: Mr Polska

Re: [F2P] Runecrafting guide

Bericht door Dikkie Dik »

eenteddybeer schreef: Zijn earth gloves geen tijdverspilling?
In de tijd dat je 1 setje haalt heb je toch bijna meer rc xp gekregen dan dat ze verdubbelen?
licht eraan hoe snel jij ze haalt, ik fog ook liefer dan ik rc.
dus dan hoef ik minder te rcen voor zelfde xp :)
Plaats reactie