Het kleinesuggestiestopic [Archief]

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Melanie »

jens9 schreef:
Eagle Claws schreef: ^ Leuk bedacht maar is dat niet gewoon Slayer, demonen en heksen doden met bepaalde voorwerpen? Zou het beter als Slayer uitbreiding zijn samen met Prayer die een kleine rol speelt? Je kan er bevoorbeeld een D&D of minigame van maken dat voornamelijk Slayer XP geeft met wat extra Prayer XP ofso iets...?
Daar had ik eerst ook aan gedacht. Maar net zoals dungeoneering is de uitbreiding zelf te uitgebreid. En daardoor komt hij ook in aanmerking voor skilling. Daarom dat ik het ook aandring tot een skill inplaats van een D&D.
Hmm ja het zou eventueel kunnen als aparte skill, maar dan moet het wel extreem goed uitgebreid zijn. Ik zei gewoon een Slayer uitbreiding omdat mij lijken skill uitbreidingen veel interssanter dan nieuwe skills suggesties, maar dat is mijn mening.
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door jens9 »

Eagle Claws schreef:
jens9 schreef:
Eagle Claws schreef: ^ Leuk bedacht maar is dat niet gewoon Slayer, demonen en heksen doden met bepaalde voorwerpen? Zou het beter als Slayer uitbreiding zijn samen met Prayer die een kleine rol speelt? Je kan er bevoorbeeld een D&D of minigame van maken dat voornamelijk Slayer XP geeft met wat extra Prayer XP ofso iets...?
Daar had ik eerst ook aan gedacht. Maar net zoals dungeoneering is de uitbreiding zelf te uitgebreid. En daardoor komt hij ook in aanmerking voor skilling. Daarom dat ik het ook aandring tot een skill inplaats van een D&D.
Hmm ja het zou eventueel kunnen als aparte skill, maar dan moet het wel extreem goed uitgebreid zijn. Ik zei gewoon een Slayer uitbreiding omdat mij lijken skill uitbreidingen veel interssanter dan nieuwe skills suggesties, maar dat is mijn mening.
Ik ben momenteel nog aan twijfelen als het nu een D&D of een skill word. De recentste uitwerken beginnen inderdaad meer en meer skills erbij te betrekken. En denk gewoon aan de speelbaarheid van het idee. Uithoring en scrolls is niet bepaald iets voor slaying maar er sowieso een skill level systeem nodig om het idee speelbaar te maken. Als nieuwe skill zouden de meeste problemen worden opgelost. Het is een beetje hetzelfde als magie en summoning in feite. Summoning werd oorspronkelijk ook als een magieuitbreiding voorgesteld, maar is uiteindelijk toch in een skill gegoten. Ik heb ook al gemerkt met de momentele uitgebreiden mini-games en D&D dat deze een pak minder volk trekken dan zou moeten. Een speler zal zich meer focussen op skills die later nodig zijn voor quest inplaats van even een D&D te gaan spelen. Met uitzondering natuurlijk wanneer hij werkelijk er iets van nodig heeft.

De bedoeling met dit skill idee is een sobere skill uit te brengen die slechts op secundair niveau de markten zou beinvloeden inplaats van op eerste instantie. Net zoals dungeoneering beinvloed de skill opzich de markten niet maar toch wel op langer niveau. Iets neutraal die wel een verschil maakt om het kort te zeggen.
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Melanie »

Een nieuwe chat systeem: World chat (geen nieuwe interface, een nieuwe knop onderaan die je op on of off kan zetten)

Met deze chat kun je met iedereen in jouw server praten. Om spam te voorkomen kan je enkel per 15 seconden iets zeggen. Ad bots zullen in deze chat niet komen want in elke server zit wel een Pmod die ze direct kan muten.

In deze chat worden ook de broadcast news gezet van bijvoorbeeld als iemand level 99 heeft behaald of een zeldzame drop heeft gehad. Je kan deze chat op On, News of Off zetten. Als je het op On zet kan je met iedereen chatten en de broadcast news zien, op News zie je enkel de braodcast news en op Off geen van beide.

Om in deze chat te kunnen praten moet je //// of /w voor je text zetten. Bij options moet er ook een nieuwe optie komen met welk symbool je wilt om van Friend, Clan, Guest Clan of World chat te kunnen switchen. Bijvoorbeeld als default moet je // intypen voor in je Clan chat te kunnen praten, met deze optie kan je het bijvoorbeeld veranderen naar <.
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Puma »

In F2P verlagen ze al je member skills naar 5/99. Als vervolgens member wordt herstellen deze zich langzaam totdat je weer de levels bent die je eigenlijk hebt. Naar mijn mening mogen deze wel direct worden hersteld want het duurt best lang voordat je van 5/99 weer 99/99 bent. Je kan natuurlijk ook potions nemen of jezelf dood laten gaan maar van mij mogen ze dit wel fixen.
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Jas »

Ancient ceremonial armour pack in G.E
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Zeekoe »

^Geweldig idee! :shock:
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Exoemo »

Ik ben van plan construction naar level 120 uit te breiden. Dit heb ik tot hiertoe: enige suggesties en feedback?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
De dungeon krijgt het meeste vernieuwingen. Alle huidige monsters worden vervangen en de vallen worden bijgewerkt.

Vallen voor de corridor en junction
De vallen die je in je dungeon kan plaatsen worden sterker gemaakt. Ook hun effecten worden sterker gemaakt en ze zullen vaker activeren en je hitten. Er is ook een wall beast als val toegevoegd.
PlaatjeNaamDamage (gemiddeld)Bijkomende informatieConstruction levelMaterialen
AfbeeldingSpike trap300Prikt elke speler die in de val loopt7350 000 coins
AfbeeldingWall beast650Er komt een wall beast uit de muur die je vastgrijpt en te bevechten is wanneer je een spiky helmet draagt8175 000 coins
AfbeeldingMan trap1000Pakt de voeten van de speler haalt ze neer89100 000 coins
AfbeeldingTangle vine1500Vangt een speler eventjes97150 000 coins
AfbeeldingMarble trap2250Er vallen stenen uit de muur die spelers afremmen105250 000 coins
AfbeeldingTeleport trap3250Er komt een energie los uit de grond die je hit, ook word je in 4% van de gevallen terug naar de oubliette geteleporteerd113500 000 coins

Guards
De huidige dungeon monsters worden vervangen door andere monsters omdat de huidige niet sterk genoeg zijn. Ook is er nu meer keuze tussen verschillende monsters. Monsters die normaal een slayer level vereisen om te doden, vereisen in een dungeon geen slayer level niet meer.
PlaatjeNaamCombatConstruction levelMaterialen
AfbeeldingCave Slime387050 000 coins
AfbeeldingFlesh Crawler587575 000 coins
Afbeelding
Minotaur7580100 000 coins
AfbeeldingSkeleton8485250 000 coins
AfbeeldingPyrefiend9290500 000 coins
AfbeeldingGorak106951 000 000 coins
AfbeeldingFungal Mage1161002 000 000 coins
AfbeeldingHellhound1321055 000 000 coins
AfbeeldingBlood reaver1471107 500 000 coins
AfbeeldingTokHaar-Yt-MejKot15411510 000 000 coins
AfbeeldingAutomaton16512015 000 000 coins
Afbeelding
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Slay a Stone »

Maak de prijzen iets goedkoper en ik droom er al altijd van dat je een dungeon kan maken zonder max en meer mogelijkheden :P
Afbeelding
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Rune Blow »

In old-school Runescape merk ik dat vaak wanneer je in een drukke wereld (301, 302, 309) zit, en bij Varrock west bank bent, je niks aan de chatbox hebt. Nu is mijn idee om ervoor te zorgen dat de chatbox niet altijd naar boven schiet wanneer je opzoekt wie wat sellde/kocht. Wanneer je dan dus omhoogscrollt, blijft je chatbox ook daadwerkelijk op dát punt zodat je kan kijken wie sellt/koopt

Toegevoegd na 2 minuten:
Mars schreef: Een nieuwe chat systeem: World chat (geen nieuwe interface, een nieuwe knop onderaan die je op on of off kan zetten)

Met deze chat kun je met iedereen in jouw server praten. Om spam te voorkomen kan je enkel per 15 seconden iets zeggen. Ad bots zullen in deze chat niet komen want in elke server zit wel een Pmod die ze direct kan muten.

In deze chat worden ook de broadcast news gezet van bijvoorbeeld als iemand level 99 heeft behaald of een zeldzame drop heeft gehad. Je kan deze chat op On, News of Off zetten. Als je het op On zet kan je met iedereen chatten en de broadcast news zien, op News zie je enkel de braodcast news en op Off geen van beide.

Om in deze chat te kunnen praten moet je //// of /w voor je text zetten. Bij options moet er ook een nieuwe optie komen met welk symbool je wilt om van Friend, Clan, Guest Clan of World chat te kunnen switchen. Bijvoorbeeld als default moet je // intypen voor in je Clan chat te kunnen praten, met deze optie kan je het bijvoorbeeld veranderen naar <.
Je moet 15 seconden wachten. Dat is - ervanuitgaand dat je ongeveer elke 3 seconden iets zegt - 5x langzamer. De textaanvoer komt echter uit 60 worlds en niet uit 1. Je praat dan ongeveer 5x langzamer, terwijl er 60x meer tekst is = overvolle chatbox
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Melanie »

Rune Blow schreef:
Mars schreef: Een nieuwe chat systeem: World chat (geen nieuwe interface, een nieuwe knop onderaan die je op on of off kan zetten)

Met deze chat kun je met iedereen in jouw server praten. Om spam te voorkomen kan je enkel per 15 seconden iets zeggen. Ad bots zullen in deze chat niet komen want in elke server zit wel een Pmod die ze direct kan muten.

In deze chat worden ook de broadcast news gezet van bijvoorbeeld als iemand level 99 heeft behaald of een zeldzame drop heeft gehad. Je kan deze chat op On, News of Off zetten. Als je het op On zet kan je met iedereen chatten en de broadcast news zien, op News zie je enkel de braodcast news en op Off geen van beide.

Om in deze chat te kunnen praten moet je //// of /w voor je text zetten. Bij options moet er ook een nieuwe optie komen met welk symbool je wilt om van Friend, Clan, Guest Clan of World chat te kunnen switchen. Bijvoorbeeld als default moet je // intypen voor in je Clan chat te kunnen praten, met deze optie kan je het bijvoorbeeld veranderen naar <.
Je moet 15 seconden wachten. Dat is - ervanuitgaand dat je ongeveer elke 3 seconden iets zegt - 5x langzamer. De textaanvoer komt echter uit 60 worlds en niet uit 1. Je praat dan ongeveer 5x langzamer, terwijl er 60x meer tekst is = overvolle chatbox
Wat bedoel je dat de text aanvoer uit 60 worlds komen? Het is per world, elke world heeft zijn eigen chat.

Misschien was dat per 15 seconden iets mogen zeggen niet zo'n goed idee. Beter idee is dat je geen 15 seconden hoeft te wachten maar er een nieuwe regel toegevoegd wordt dat als iemand zit te spammen in deze chat, dat Player mods hun tijdelijk mogen muten.

Toegevoegd na 11 minuten:

@Exoemo: Slay a Stone heeft gelijk, goed dat het geld kost voor als money sink. Maar ik heb het altijd vreemd gevonden dat je geld betaalt en 'poef' een guard die voor eeuwig en altijd je dungeon blijft bewaken, ja RS is niet realistisch maar het mag toch een beetje realistisch lijken?

Gewoon een ideetje voor de guards, dat je wat moeite moet doen als je zo'n guard wilt. Al die guards dat je nu hebt, moeten een baby pet droppen zoals de Cresbot voor de Automatons. Dan moet je eerst de pet zien te bemachtigen, met deze pets in plaats van in je menagerie te zetten mag je ze als guard plaatsen, ze worden dan groter en sterker en bewaken je dungeon. Zo heb iets moeten doen dan alleen eventjes geld uit je zak te halen.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Mystery »

Dan zou je een flood krijgen daar als er maar een keer in de vijftien seconden iets gezegd kan worden (op de servers dus).
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Melanie »

Nee 15 seconden nadat jij iets zegt, maar goed dat was toch een slecht idee dus schrap dat maar.

Wat vinden jullie van dit voor als nieuwe bind systeem voor Dungeoneering? Elk equipment neemt een bepaalde hoeveelheid binds.

Head = 4 Binds
Torso = 8 Binds
Legs = 6 Binds
Feet = 1 Binds
Hands = 1 Binds
Two-Handed = 15 Binds
One-Handed = 9 Binds
Off-Hand = 6 Binds
Shield = 5 Binds
Shieldbow = 14 Binds
Neck = 2 Binds

Wanneer je een bow bind mag je automatisch arrows gratis erbij binden. Runes kan je niet meer binden moet je zelf maken aangezien het niet echt equipment is, zo is het ook eerlijk in bijvoorbeeld complexity 1 waar je geen runes kan maken dat je ook geen cosmic of law runes heb voor teleports. Alle staven, wanden en orbs bevatten oneindig elemental runes sins dual wielding DG update dus is ook niet meer nodig voor runes als ammo te binden.
DG levelBindsDG levelBindsDG levelBindsDG levelBinds
110321864269634
4113619682710035
8124020722810436
12134421762910837
16144822803011238
20155223843111639
24165624883212040
281760259233
Welk is beter 40 Binds of 50 Binds at 120 Dungeoneering?
DG levelBindsDG levelBindsDG levelBinds
11042248438
31145258739
61248269040
91351279341
121454289642
151557299943
1816603010244
2117633110545
2418663210846
2719693311147
3020723411448
3321753511749
3622783612050
39238137
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Daan the 1e »

ik ga alleen als mêleer of mage met een 2h dungen. Dan heb je armour+ 2h wapen.
Wapen: 15
Handen en voeten: 2
Torso en legs: 8+6 = 14
Helm: 4
Necklace: 2
Dat is totaal 37 dus dan voor mij 40 genoeg.
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Exoemo »

Héhé, ik heb een heel nieuw concept bedacht voor construction, vele anders dan mijn vorige post over mijn rework. in ieder geval hier al een stukje over de Estate Agents dat ik had gemaakt.
Afbeelding
Estate agents

Huis verhuizen
Huis kopen
Uiterlijk van het huis veranderen
Afbeelding
Estate agents kan je op dezelfde locaties vinden als voor de rework en ze blijven dezelfde functie behouden. Enkel de locaties waar je je POH kan plaatsen en de lay-outs van je POH zijn bijgewerkt.

Locaties van je huis
Er is nu veel meer keuze waar je je huis wilt plaatsen. Om je huis in de player-owned-port te bouwen moet je eerst daar een portal bouwen met 2500 cherrywood.
PlaatjeLevelPlaatsKosten
Afbeelding1Taverley1 000 coins
Afbeelding10Rimmington2 500 coins
Afbeelding20Tree Gnome Stronghold5 000 coins
Afbeelding30Falador7 500 coins
Afbeelding40Rellekka10 000 coins
Afbeelding50Brimhaven12 500 coins
Afbeelding60Yanille15 000 coins
Afbeelding70Pollniveach20 000 coins
Afbeelding80Void Knights' Outpost25 000 coins
Afbeelding90Player-owned-port30 000 coins
Lay-outs
Er komen ook nieuwe layouts om je huis een frisse look te geven.
Plaatje muurLevelStijlKostenPlaatje dungeon
Afbeelding1Basic wood1 000 coinsAfbeelding
Afbeelding10Basic stone2 500 coinsAfbeelding
Afbeelding20Fancy stone5 000 coinsAfbeelding
Afbeelding30Slimy stone7 500 coinsAfbeelding
Afbeelding40Druidic wood10 000 coinsAfbeelding
Afbeelding50Fairy wood12 500 coinsAfbeelding
Afbeelding60Icy stone15 000 coinsAfbeelding
Afbeelding70

Love Story
Zenevivia's dark stone20 000 coinsAfbeelding
Afbeelding80

Diamond in the Rough
Desert stone25 000 coinsAfbeelding
Afbeelding90

TokTz-Ket-Dill
Fire Stone30 000 coinsAfbeelding
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Zeekoe »

Mooi gedaan! :shock:
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Melanie »

Leuk bedacht van Portal in PoP, maar spelers moeten dan ook in jouw PoP kunnen komen anders kunnen ze niet in je huis.

Toegevoegd na 2 minuten:
Daan the 1e schreef: ik ga alleen als mêleer of mage met een 2h dungen. Dan heb je armour+ 2h wapen.
Wapen: 15
Handen en voeten: 2
Torso en legs: 8+6 = 14
Helm: 4
Necklace: 2
Dat is totaal 37 dus dan voor mij 40 genoeg.
Sommige mensen willen 2 wapens hebben dan is 40 niet genoeg, misschien aantal binds van wapens verminderen?
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Exoemo »

Mars schreef: Leuk bedacht van Portal in PoP, maar spelers moeten dan ook in jouw PoP kunnen komen anders kunnen ze niet in je huis.
Dan kan je vanaf nu andermans PoP's bezoeken :bier:
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Daan the 1e »

Mars schreef:
Daan the 1e schreef: ik ga alleen als mêleer of mage met een 2h dungen. Dan heb je armour+ 2h wapen.
Wapen: 15
Handen en voeten: 2
Torso en legs: 8+6 = 14
Helm: 4
Necklace: 2
Dat is totaal 37 dus dan voor mij 40 genoeg.
Sommige mensen willen 2 wapens hebben dan is 40 niet genoeg, misschien aantal binds van wapens verminderen?
Hmm, misschien shild en off-hand iets goedkoper maken en main hand iets duurder, zodat je in beid gevallen rond de 40 punten uitkomt?
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door jens9 »

Momenteel worden melee wapens zowat in 3 categorien gedeeld die hun waarde uitmaken:
  • Kracht
  • Aanvalssnelheid
  • 1 of 2 handen
Daarom dacht ik aan een vierde punt: Afstand, ook wel bereik genoemd:
  • Groep 1: Dit is voor dagger en claws.
  • Groep 2: Dit is voor hatchet, mace, pickaxe, skimitar
  • Groep 3: Dit is voor sword, battleaxe en warhammer
  • Groep 4: Dit is voor longsword en speer
  • Groep 5: Dit is voor halberd en two-hander
Het verschil tussen de groepen ligt ongeveer 2 en halve stappen. Dat is een halve stap per groep. Ondanks dit klein lijkt is dit het allesinds niet en kan een serieuze invloed hebben op je gebruik in combat. Wanneer je bijvoorbeeld in een ruimte speelt waar de monsters verder uit elkaar staan is een verdere afstands wapen zeker je keuze terwijl in dichte ruimtes een dichter wapen meer je keuze is. Verder zullen dagger en claws terug in waarde groeien gezien hun kracht zal verhogen met deze extra waarde.
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Renschmov »

jens9 schreef: Momenteel worden melee wapens zowat in 3 categorien gedeeld die hun waarde uitmaken:
  • Kracht
  • Aanvalssnelheid
  • 1 of 2 handen
Daarom dacht ik aan een vierde punt: Afstand, ook wel bereik genoemd:
  • Groep 1: Dit is voor dagger en claws.
  • Groep 2: Dit is voor hatchet, mace, pickaxe, skimitar
  • Groep 3: Dit is voor sword, battleaxe en warhammer
  • Groep 4: Dit is voor longsword en speer
  • Groep 5: Dit is voor halberd en two-hander
Het verschil tussen de groepen ligt ongeveer 2 en halve stappen. Dat is een halve stap per groep. Ondanks dit klein lijkt is dit het allesinds niet en kan een serieuze invloed hebben op je gebruik in combat. Wanneer je bijvoorbeeld in een ruimte speelt waar de monsters verder uit elkaar staan is een verdere afstands wapen zeker je keuze terwijl in dichte ruimtes een dichter wapen meer je keuze is. Verder zullen dagger en claws terug in waarde groeien gezien hun kracht zal verhogen met deze extra waarde.
Ik snap hier eerlijk gezegd het nut niet van. Als je tegen monsters vecht die met ranged of magic vechten, maakt het geen verschil. Het enige waar het verschil uit maakt, zijn tegen monsters die met melee vechten. Echter, je moet het monster dan wel constant stunnen om er iets aan te hebben. Wat wel een voordeel is, is het feit dat safespotten met melee beter zal gaan, aangezien dit op dit moment alleen kan met de halberds.
Afbeelding
Plaats reactie